Waarom vol?

18-05-2012 01:18 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een discussie met mijn partner open ik dit topic. Zij kan het me namelijk niet zo goed uitleggen en ik wil het wel weten xD

Vriendinlief is fan van "de volle vrouw" type Caro E. zeg maar. Ik noem dat gewoon dik, want zo noem ik mezelf ook maar soit. Waar ik putjes en rolletjes en stukjes huid die tegen elkaar aan schuren/smetten zie, ziet zij "het geheel als mooie vrouw". Maar waarom zie ik dan het geheel als "mooiemaartochtezware-vrouw" en zij niet? Ik snap het gewoon niet en dat frustreert me

En ja, als dit nou het enige is waar we discussies over hebben mag ik niet klagen idd, maar ik wil het toch weten
quote:Ikbenanoniem schreef op 18 mei 2012 @ 07:41:

Maat 40 kun je toch met de beste wil van de wereld niet dik noemen?

Kun je zien hoe verknipt we inmiddels zijn geworden sinds Twiggy.Maat 40 en mijn geringe lengte maken mij gewoon een propJe
Het erge is, dat ik dus niet van mannen met een laagje hou. Thans, ik weet niet wat Oriane precies bedoelt met een laagje. Ik hou wel van strak in het vel, maar niet afgetraint.

Tenzij, bedenk ik me nu, het een grote man is...

Wacht ik ga plaatjes zoeken!
quote:secondhandsuus schreef op 18 mei 2012 @ 07:41:

Hahaha! Dat knijpen, zoooo herkenbaar...

Misschien boeit het haar omdat je zo negatief over jezelf denkt. En dat is voor een partner niet prettig. Dat heb ik wel gemerkt.

En misschien raar, maar ik heb meer vrienden en vriendinnen die niet hetero zijn dan wel, en juist van de vrouwen krijg ik dan de complimenten en de "zucht, wat heb jij toch een lekker lijf" opmerkingen. Terwijl je zou kunnen denken dat vrouwen meer zien in een strak lijf.

En ik hoor altijd "rond, zacht, vrouwelijk" en dan denk ik ook huh???

Tja... Dus het zal wel goed zijn.... (buiten de gezondheid dan)Ik hoor het wel van dronken types, mannen/vrouwen in de kroeg. Mjaaa, DIE zijn dronken
Vind ik allebei niet mooi

Te fors en te afgetraind

quote:sjors03 schreef op 18 mei 2012 @ 07:48:

[...]

Ik hoor het wel van dronken types, mannen/vrouwen in de kroeg. Mjaaa, DIE zijn dronken

Kinderen en dronken mensen spreken de waarheid....

Dusssss
Nou laat ik het zo zeggen. Ik val eerder op een man met een bmi rond de 27/28/29 dan een met een bmi van 22.
quote:secondhandsuus schreef op 18 mei 2012 @ 07:48:

Te fors en te afgetraind

[afbeelding]Jep terwijl ik het qua lichaam dus best op de eerste zou kunnen hoor. Hij moet wel een ander broekkie an . Die tweede loop ik straal voorbij. Niks aan.
quote:secondhandsuus schreef op 18 mei 2012 @ 07:48:

Te fors en te afgetraind

[afbeelding]Mee eens. Ik weet niet hoe ik plaatjes moet doen via mn ipad, maar Tom Hiddleston en Benedict Cumberbatch...die doen het wel voor mij
Dit is dus een lekker hapje, gespierd, maar niet droog... (en ik ook niet als ik te lang kijk, whoahhahhaa)

Tom voor Sjors...

Ik zie wel wat je bedoelt, maar is voor mij aan de tengere kant...
Aaahh Suus! Heldin!

Vriendinnetje is ook tenger, niet zo gespierd gelukkig xD maar zij lijkt iig tevreden met mijn uitleg dat ik het gewoon gezonder vind ogen. En dat het ook gewoon gezonder is. Ik kan niet zoveel met haar "Omdahaaat ik dat fijn vind, lekker zacht."
Benedict voor Sjors

Heeft getraint voor star trek, blijkbaar.

Is erg mooi lijf! Lijkt op lijf van vriend, al is vriend kleiner denk ik.
Djees, Suus! Tis maar goed dat vriendinnetje thuis slaapt vandaag

Benedict is geloof ik 1.85 ofzoiets (beste vriendin en ik zijn devoted fans )

Klein laagje spek extra kan ik ook wel waarderen maar buiken en in het bijzonder die van de biervariant vind ik vaak toch wel jammer.
En hier lijk ik op. (vind dit ook wel een mooie foto)

Alleen zijn mijn nagels niet zo lang..
Kun je je voorstellen hoe dat op straat uitziet?

Ben ook nog eens groter dan vriend.

Hij 1.70 en ong 75 kg

En ik 1.78 en 130 kg....

Geen gezicht eigenlijk...whoaahahaaa
Dan lijken jullie op mijn ouders vroeger xD alleen is mijn vader wel een stukje groter dan mijn moeder.
Mijn buurvrouw heeft jou postuur en die vind ik altijd erg mooi eruit zien. Zo lang en groot met allerhande beeldige tunieken. Ja, 1.78 is voor mij groot
Dit is mijn droomfysiek, zou er zooooooo graag zo uit willen zien!

Is bodybuildster, off season en nog zonder anabolen.

Zucht ende kwijl..

178 is ook best groot, tenminste, ik voel me altijd groot als ik ergens kom.

Ik heb het geluk dat ik overal vet heb zitten en gemiddeld een kilo of 20 lichter geschat wordt, pfffieuw!
Jeetje ja. Ik zou haar bovenbenen wel willen.
quote:secondhandsuus schreef op 18 mei 2012 @ 08:23:

178 is ook best groot, tenminste, ik voel me altijd groot als ik ergens kom.

Ik heb het geluk dat ik overal vet heb zitten en gemiddeld een kilo of 20 lichter geschat wordt, pfffieuw!Ik zou een moord doen voor 20 centimeter langer Ik voel me altijd veel beter in proportie op hoge hakken ofzo.
Ik vind haar echt zo mooi! Maar dan voor mezelf ofzo. Ik vind namelijk heel veel fysieken mooi. Maar voor mezelf, wat het beste bij mij past, qua gevoel en zo... Ow ja...
quote:sjors03 schreef op 18 mei 2012 @ 08:26:

[...]

Ik zou een moord doen voor 20 centimeter langer Ik voel me altijd veel beter in proportie op hoge hakken ofzo.Snap ik...
Waar je je druk om maak zeg. Je doet alsof het raar of verkeerd is dat een ander iemand die niet aan jouw eisenlijstje voldoet mooi vind.

Er is geen foute manier om een lichaam te hebben, je bent evenveel mens met of zonder wat extra vet.

Alsof een 'lekker wijf' zijn trouwens zo'n geweldg levensdoel is. Juist heel fijn hoor als je blij bent met hoe je eruit ziet. Maar dan omdat je jezelf mooi vind. Niet omdat de goegemeente, of wat anonieme mensen op een forum je lichaamsvorm goedkeuren.
Ja, dat kan ik me voorstellen dat je dan gaat watertanden van zo'n fysiek. Zo van 'dat wil ik ooook!'. Ik heb dat met Kat Dennings. Zo zou ik er wel uit willen zien. Is ook nog een beetje acceptabel voor vriendin xD

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven