Pannen en messen

19-11-2008 14:12 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg binnenkort een nieuwe keuken en wil voor die gelegenheid ook gelijk wat goede nieuwe pannen en messen kopen.

Ik ga gewoon op gas koken, wat vinden jullie fijne pannen en goede kwaliteit messen? (liefst niet heel erg duur!)
Het is Zwilling geworden, fou star serie. Die vond ik het fijnst aanvoelen. Niet te zwaar en fijne handgreep. Ben erg happy met mijn aankoop!!
Zijn er nog nieuwe merken goede koksmessen op de markt gekomen sinds 2009?Of is Zwilling nog steeds het merk van voorkeur. Volgende week komt de nieuwe keuken en ik wil dan gaag ook gelijk goede messen vragen voor mijn verjaardag binnenkort. Sla ik twee vliegen in een klap.

De nieuwe pannen krijgen we bij de inductiekookplaat. Helaas geen gas, daar wilde manlief vanaf.
Hallo

Hier ook sinds een tijdje zwilling messen, ben er heel tevreden mee.

Ik heb bij AH een tijdje geleden een paar Berndes koekepannen gekocht, die vind ik erg fijn en ze zijn ook geschikt voor inductie. Ze hebben ze af en toe in de aanbieding. (zijn wel aardig zwaar)
overigens, als je even kijkt op de duitse website amazon kun je de messen wat goedkoper krijgen, ik heb ze daar ook gekocht
Bedankt voor de tip.
@ Poezewoes. Wij laten onze messen slijpen bij Jorna in Leeuwarden.

Verder hebben wij de pannen van Ikea 365+ serie, lekker handig. De meest gebruikte maten zijn in steelpanvorm. Onze messen komen ook van de Ikea slitbar, wij hebben het kleine koksmes en het gewone mes. Ik hou niet zo van die hele grote zware messen, manlief zweert erbij.
quote:Pepermint_Patty schreef op 20 mei 2012 @ 15:55:

@ Poezewoes. Wij laten onze messen slijpen bij .........

Verder hebben wij de pannen van Ikea 365+ serie, lekker handig. De meest gebruikte maten zijn in steelpanvorm. Onze messen komen ook van de Ikea slitbar, wij hebben het kleine koksmes en het gewone mes. Ik hou niet zo van die hele grote zware messen, manlief zweert erbij.Ze stelde die vraag in 2008, denk niet dat ze nog steeds op zoek is. Sterker nog, ze is volgens mij zelfs niet meer op Viva .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven