December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Mette gefeliciteerd met de geboorte van je neefje Tijn!! En wat raar al gelijk een longontsteking ...... hoe krijgt ie dat nou voor elkaar? Nou ja hopelijk is ie er ook snel weer vanaf en kan ie lekker bij zijn mammie en zusje en papa zijn.

Hou het hier ff bij ben moe kom namelijk net van de sportschool af. Met mijn sleutelbeen gaat het wel weer wat beter, maar het voelt nog wel een beetje raar. Ben benieuwd wat de fysio er morgen over heeft te zeggen. Ik weeg nu trouwens 66 kilo!!! Ben er dus inmiddels 8 kwijt! Nog 2 kilo en dan zit ik weer op het gewicht van vlak voor de bevalling.
ff snel; Tijn heeft het ws al in d'r buik opgelopen, Zus is ook heel veel ziek geweest, en daar kan hij dus last hebben, en dan na de geboorte kan dat dus heel snel ontwikkelen als longontsteking.

Mainecoon; wat goed van je! wauw 66 kilo, super!
Mette gefeliciteerd met je nieuwe tante-schap!!! Leuke naam, Tijn! Fijn dat het met je zussie goed gaat, alleen een beetje balen van Tijn dat ie niet zo lekker gaat. Sjeeminee, je zal maar longontsteking hebben als je geboren bent...

Dikke knuf voor jou, je zussie en vooral een beterschapsknuf voor Tijn!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Zo...nu even kijken hoe ver ik kom. Ik ben hardstikke moe, Joeri heeft er de laatste tijd een handje van rond 5 uur en rond 6 uur een brul te geven om daarna weer verder te slapen tot 7 uur. Ja, hij slaapt wel, maar ik ben wakker! Ik val dan ook wel weer in slaap maar voor je dan weer echt slaapt ben je alweer wakker door de volgende blér en dat is niet echt bevordelijk voor je nachtrust... vriendllief heeft nachtdienst gehad dus die ligt nu lekker te pitten... Joeri en ik gaan ons vandaag lekker vermaken...

Naam van achternichtje staat op hangmoeders, en nu ga ik even kijken of ik weer wat socialer kan doen...

Marloes

leuke bril! Staat je goed!

Loewyz

wij hebben hier bij Joeri ook die hele erge rode billen gehad en open billetjes, nu heeft ie weer nergens last van gelukkig!

Gaat vanzelf weer open, heeft bij ons wel een aantal weken geduurd...

Regelmatig Stijn even in zijn blote billetjes laten lopen wil ook wel helpen.

Mette

naam van de dochter van je vriendin is ook een mooie naam! Hoe spreek je deze uit? Als hoe je het schrijft of als Djeed zeg maar?

En jee, in 1 uur! Pfoei!

Tinus

weekendje Parijs!!! Ik wil ook!

Marloes

beterschap met Justin!!! (en ook voor jezelf met je hoofdpijn, balen!)

Nurse

jee wat gaat het alweer snel met Yasmine...en jee, wat klinkt die makkelijk!

Over ritme, wij hebben er bij Joeri wel een ritme in gegooid zeg maar maar dat heeft te maken met onze onregelmatigheid. Tsja, bij Joeri werkte het gelukkig wel. Ik zou mijn kind ook niet op de grond laten slapen of in de box... Moe is moe en dan moet je maar in bed slapen! Joeri was wel makkelijk, die sliep overal in zijn kinderwagenbak, en nu in zijn campingbedje.

Tsja, volgens mij zijn er wel kindjes zonder ritme, maar is het vooral een kwestie van luisteren en kijken naar je kind.

Als je daar als ouder niet naar luistert of niet op let heeft je kind inderdaad geen ritme.

Oh,Joeri heeft gepoept, even verschonen, straks weer verder...
en we gaan weer verder...

Sannie

wat een leuke foto's en djiez wat een blauw oog! Hahahaha!

ui hebben wij ook al meerder malen geprobeerd bij Joeri als hij zo verkouden was, en naar ons idee hielp het wel...

Mainecoon

bah......wat naar van je buuf...

en jij hebt ook wel altijd iets aparts! Nu weer een subluxatie?? Meissie, dikke knuf!

mette

heb hier ook nog een stapeltje strijkwerk....voor de volgende keer als er weer eens niets op tv is?

nurse

ik deed (en doe) ook ngo wel Joeri naar bed als hij moe is hoor, maar op het kinderdagvrblijf gaan ze na het middageten pas naar bed en lukt het bijna niet om hem eerder naar bed te doen daar omdat hij graag met de groten mee wil doen. Hij zit op een groep van 1 tot 3 jaar en hij gaat heel erg huilen als hij bijvoorbeeld na zijn fruit naar bed moet omdat hij met de goten mee wil doen..

Sinds hij daar is slaapt hij nog maar 1 slaapje omdat het gewoon geen doen meer was. Thuis willen we hem nog wel eens om 11 uur naar bed gooien, maar meestal lukt het hem dan niet meer om smiddags nog een slaapje te doen (gunt ie zich geen tijd voor ofzo, heb als eens gehad dat Joeri een uur in zijn bed wakker te zijn lag en hij dus totaal niet geslapen had smiddags) dus proberen we toch maar gewoon zijn kinderdagverblijfritme aan te houden.. (lang verhaal, wel duidelijk?)

Goed....ik wilde nog even verder, maar dat gaat niet lukken, Joeri wil even spelen (boekje lezen...)
Ik kom even snel om een hoekje kijken om te zeggen dat we volgende week weer een bezichtiging hebben. Jippie! Weer spannend hoor!
Mette gefeliciteerd met je nieuw neefje! Ik hoop dat de antibiotica snel aanslaat, arm wurmpje. Helemaal leuk Tijn!

Ik probeer later even verder te reageren hoor, want er is weer van alles gebeurd zag ik. Even kijken wanneer ik tijd heb, moet vanavond en morgen overdag werken. Misschien morgenavond?

Even ego:

Gisteren zijn we weer op het cb geweest en beide mannen zijn weer goed gekeurd. Joris kikte heel even toen hij zijn prikken kreeg, maar verder maakte hij er niks van. Wel een raar idee dat Thijmen's volgende bezoek zijn laatste is...

Joris weegt nu 13,3 kg en is 84 cm lang.
Tinus wat super! Nou begint er toch een beetje schot in te komen zo.

Knorrie lastig dat ie zo vroeg blert. Hebben we sinds kort ook dat ze al om half 7 wakker word ipv half 8. Vannacht trouwes helemaal slecht geslapen was van half 2 tot half 5/5 uur wakker en toen om half 7 weer. Davina is beetje ziekies koorts 39.6 arme ding. Ze voelt zich al weer iets beter vandaag geloof ik. Voel mijn linker schoudergebied nu wel aardig hihih. Arm voelt zwaar en kan ik iets minder goed bewegen. Was vanmorgen bij de fysio geweest en die had ook zoiets van dat hebbie goed beledigd. Spieraanhechtingen en de aanhechting van mijn bovenste rib zijn allemaal ook flink geirriteerd dusssssss. Maar goed gaat wel weer over. Ga zo maar eens slapen ben best wel moe na zo'n kort nachtje.

Mijn buuf was trouwens pas 55. Ik wist wel dat ze zo rond de 50 a 60 zou zijn. Hebben een rouwkaart gekregen in de bus. Stond wel een hele mooie tekst op en ook dat ze zacht en kalm is ingeslapen. Tsja als je dan moet gaan is dat dan wel de manier om te gaan, maar vind het wel veeeels te vroeg. Gelukkig krijgt buurman een hoop steun, hij is weinig alleen thuis.
Goed..... we gaan weer verder! Inmiddels is Joeri in bad geweest en ligt nu nog even te pitten hoop ik...

Hij ligt er al bijna 2 uur in maar hij was zo sjaggie dat ik hoop dat hij naar de 3 uur gaat...

Tinus

was het gezellig met je nieuwe buuf? Ook altijd maar afwachten met je neiuwe buurtjes...

kidon

jeeminee wat een lange lap tekst!

wat een leuke foto! Ziet er al gezellie uit zo!

Schoentjes....tsja, Joeri had ook shoesme, en verder weet ik het ook ff niet. Nu heeft hij euhm....ga ik straks neerzetten, weet het merk niet uit mijn hoofd..

oef

fijn dat Brian weer beter is!

nurse

spannend! een scheerapparaat op ebay! hahahaha!

joni

blij dat het recept in de smaak viel! Wij zijn er ook helemaal verzot op! Volgende keer maak ik er pasta bij en extra veel saus!

tinus

spannend weer een bezichtiging!!

Oh, Joeri is wakker....hmmm...en het regent terwijl we juist lekker zouden gaan wandelen..

Bah!

Laatst met die sneeuw waren we ook wezen wandelen, begon het ineens weer keihard te sneeuwen! Sjees hey, Joeri onder een deken onder de regenhoes (was blij dat ik die gelijk meegekocht had bij de nieuwe buggy!) vriendlief en ik helemaal zeiknat door de sneeuw!

Meneertje ligt lief te speen in bed hoor ik...oh, hoor nu wat anders... Ik denk dat ik straks een volle broek mag verschonen...pas nummer 3 voor vandaag!
Jong he mainecoon....toevallig zijn er de afgelopen 2 weken twee collega's bij ons overleden, alletwee nog geen 50. De een 47 en de ander 48 jaar oud... Dat zijn van die dingen waar je niet al te veel aan moet denken en blij mag zijn dat ze niet geleden hebben....
Jammer dat ik het geluid van de babyfoon niet kan opnemen, het is echt grappig!

zit hele verhalen te vertellen en af en toe hoor je iets bekends (koe nadoen, of een vraagtoontje, echt komisch!)

Joeri doet trouwens ook al dingen proberen na te zeggen. Klinkt niet echt nog sommige woorden, maar hij probeert het wel! (vogel, sokken, geluiden van dieren)

Kan ook al echt zeggen wat hij wil, als hij eten of drinken wil zegt ie kaka, en dan kan hij ook echt boos worden als hij iets niet krijgt....monster!

Hij zit nu tegen zijn beer te praten...tetta heet die! We gaan er vanmiddag of maandag nog 2 bij halen, hij is ech helemaal verzot op die beer! (robijntje, was gratis bij 10 zegels van Robijn, dus hele familie heeft gespaard!) We hebben er nu al 3 dus dan hebben we er 5, moet genoeg zijn toch?
jeetje.....het december 2008 topic is al geopend!!!! Wat gaat het toch snel!
Hee Mette, gefeliciteerd met het tante-zijn, leuk!!

Nurse, geen credit card? Hoe doe je dat? Ik gebruik 'm echt regelmatig, koop regelmatig online, sowieso alle vluchten en vakanties enzo.

Enne, ik heb net trouwens ook mijn kind laten "slingeren"!! Ze lag lief in de box te spelen (lees: naar de speeltjes om haar heen kijken en op haar knokkels kauwen) toen ze ineens haar broek met veel kabaal volscheet.

Ik dus naar boven om een badje klaar te maken voor haar, moest toch, kom ik weer beneden om haar op te halen ligt ze in een diepe slaap! Nou ja, ik laat haar maar. Vanmorgen heeft ze haar eerste prikken gehad, misschien word ze daar wel slaperig van of zo.

Kidon, ziet er leuk en vooral professioneel uit! Spannend joh, maar je klinkt superenthousiast in ieder geval!

Knorretje, jij ook al bezig met de poepluiers dus, ik heb mijn portie voor vandaag ook al wel gehad hoor, met Leah dan. Aimee poept eigenlijk maar 1 à 2 keer per week (net een half uurtje geleden dus weer eens), voordeel van borstvoeding, haha!

Basu, 13 kilo, wauw!! Leah zit net boven de 10 nu schat ik. Aimee is trouwens net zo als zij, lang en dun. Iedereen blijft maar zeggen hoe klein Aimee is, zou er bijna paranoide van worden!

Mainecoon, zo dat was jong, vreselijk zeg!

Nou, ik ga maar eens huisvrouw spelen of zo, nu dat madame slaapt. Wat staat er in het schoonmaakschema voor vandaag, Nurse? ;o)
quote:knorretje is lief schreef op 28 maart 2008 @ 14:10:

jeetje.....het december 2008 topic is al geopend!!!! Wat gaat het toch snel!Zag ik inderdaad ook net, ongelooflijk!
He meiden,

Even kort, ga zo als Noof wakker is even naar de stad voor Tijnemans. Z'n rompers zijn te klein, whahaha!

Hij heeft het nu niet zo lekker; hij wilt niet drinken en wat hij wel binnenkrijgt spuugt hij uit.. Dus ze gaan het nog een keer proberen en anders krijgt hij ook nog een sonde.

Hij ligt nu ook in een bedje van de kinderafdeling, want de bedjes op de couv, waren te klein hahaha!

Even snel; Ainne; ik heb ook geen creditcard, hihi! Heb het ook nog nooit gemist eigenlijk..

Hoe is het nu na de prikken?

Knorrie; Noof is ook gek op haar robijntje knuffel! Lief dat hij zo lekker ligt te kletsen. Nova kletst al behoorlijk, gaat echt snel zo. En dan ook nog dec.08 geopend, de tijd vliegt onder je handen vandaan..

Ik ga even een boodschappenlijstje maken, met wat ik allemaal moet (anders kom ik weer met de helft thuis, haha!)

Dikke kus!
Nurse, ik hoop dat het allemaal goed is gegaan met het scheerapparaat!

Mette, GEFELICITEERD met je neef(je)! Jeetje wat een kerel....wel sneu dat hij gelijk zo'n moeilijke start heeft....hopelijk is hij er snel weer boven op!

Moeilijk hoor voor Tess dat ze niet naar haar broertje mag, dat is haast niet te verkopen aan zo'n kleintje...

Dus jullie hebben het druk met nog een meid in huis.

Maincoon, goed hoor dat het afvallen zo goed gaat! kan ik nog een voorbeeld aan nemen!

Ik neem alleen aan dat die 66 kilo net voor je zwangerschap was i.p.v net voor je bevalling!?

Knorretje, wat een gezellige lap rose weer!

Dat is inderdaad niet grappig nee dat hij steeds een gil geeft tegen de ochtend...

Amber begint ook steeds meer te kletsen! Zo leuk!

Tinus, lekker zeg dat het nu ineens gaat lopen qua bezichtigingen!! En nu maar hopen dat ze happen!

Basu, jeetje wat is Joris al een reus als je bedenkt dat hij het forumsluitertje is!

maincoon, jeetje dat is inderdaad nog wel jong zeg!

Ja!! We hebben hem en het is zo lekker om nu helemaal zelf in het huis te kunnen rondneuzen!

Vandaag nog niks geklust, alleen spullen ingeslagen, maar morgen gaan we aan de slag!

H is er nu heen met vrienden om het te showen, maar ik moet bij de kids blijven....wil ook!!!

Marloes
Marloes oh gaaf zeg eindelijk je nieuwe huisje in kunnen. Uhm ja ik bedoelde inderdaad nog 2 kilo eraf en dan zit ik op het gewicht van voor de zwangerschap (schrijf ik toch mooi weer bijna bevalling haha).

Mette jeetje wat een flinke knul dan al zeg! Beetje leuke rompertjes kunnen kopen?

Pppffff Davina is nog steeds ziek en heeft dus veeeeeelll aandacht nodig gehad vandaag. Erg vermoeiend ik hoop maar dat ze vannacht een beetje doorslaapt ............
Even snel, ben alleen met mn meiden.

Idd!!! jee! alweer een december 2008 topic!

OW, Yasmine roept me
Godverdomme, volgens mij is het echt helemaal fout gegaan met dat scheerapp. kopen op het net..... ben bang dat ik die 140,- euro net zo goed ergens door een putje kon duwen.

Klote! wat baal ik hier van!

P.s. 1 meevaller, wij krijgen ook een erg lekker bedrag terug van de belasting, ga niet opschrijven hoeveel hoor, tis haast schandalig.

Maar gotver wat baal ik van dat scheerapp. :(
Lekker hoor nursie, dat jullie zoveel terugkrijgen; hoef je je ook niet zo rot te voelen over het scheerapp. '

Wat toch klote is, dat je voor 140 euro bent opgelicht..

Maaaaaar misschien komt het morgen met de post..

Marloes; Leuk joh, dat jullie in het huis kunnen!~

Mainecoon; ja heb wel wat leuke rompers gekocht en een leuk feestpak die hij van ons krijgt (en een minimonkey; is een draagdoek/draagzak) Maar kom toch tot de conclusie dat je voor meiden veul meer te kiezen hebt dan voor een jongentje qua kleding. Vooral het pasgeborenspul; het is al gauw te zoet en te lief dus te meisjesachtig maar je trekt een pasgeboren binkie ook nog geen polo'tjes oid aan. Maar heb nu van BamBam een leuk stoer en toch lekker zacht en lief pakje gekocht.

Ben nu wakker, want ik voel me helemaal niet lekker. Gelukkig zakt het nu al wat af.

Dat er een dec2008 topic bestaat, betekend ook dat we al 2 jaar met elkaar schrijven Wil even zeggen; vind het nog steeds zo leuk om alle verhalen te lezen, en vind het zo fijn dat als er iets is er altijd wel iemand snel met een tip idee of lezend oog klaarstaat, kortom: ik vind jullie harstikke lief!
hoi meiden even snel hoor. We zijn druk bezig met de voorbereidingen voor aan- en verkoop van huis(!). Verkoopmakelaar is geweest, aankoopmakelaar is geregeld (hoewel we onwijs balen van de kosten daarvan maar de vorige keer zonder aankoopmakelaar ging ook niet helemaal lekker). Dinsdag denk ik een bod doen.

Mette gefeliciteerd met je neefje, jammer dat hij ziek is :(

Hoe is t met je zus?

Marloes leuk dat jullie de sleutel hebben! succes met verhuizen.

Nurse klote van die 140 euro. Hoezo is t fout gegaan. Ik ben trouwens ook wel s opgelicht op e-bay. Maar toen samen met andere kopers toch nog kunnen verhalen.
Leuk Oef!! Is het dat huis geworden waar nog best wat aan gedaan moest worden?

Wij hadden ook een aankoopmakelaar (van het kantoor van Tris z'n oom, dus we hoefden niets te betalen) maar hij heeft zoveel van de prijs afgekregen, dus voor ons was het heel erg gunstig.

Zus belde net, Tijn ziet geel, maar heeft wel goed geslapen en gedronken vannacht. Wel heeft hij diarree en veel kramp van de antibiotica.

Tess heeft vannacht een koortsstuip gehad, en ze is erg ziek. Dus Zwager zorgt voor Tess. Weer een tegenvaller..
ja dat huis ja, bij mn zus in de wijk. Ohh ik hoop zo dat het door gaat. Heeeeerlijk om weer daar te wonen.

Goed om te lezen dat Tijn goed gedronken heeft vannacht. Wat sneu dat Tess zo ziek is.. Hoe is het met je zus?
Met zus is het oke, ze had zo'n grote placenta (1400 gram) dat die een behoorlijk grote wond in haar baarmoeder heeft achtergelaten. Haar buik was ook nog heel hard. Verder heeft ze dus best last van haar buik, maar je hoort haar er niet over. Ze is in de wolken met Tijnemans!

Lekker hoor, om daar straks weer te wonen! Ben je al een beetje aan het nadenken over wat je dan met de verbouwing wil? (was het die met die verouderde keuken of dat andere huis, met al die kamers? Of zit ik er helemaal naast? )

We gaan zo naar Tijn en Zus toe, en daarna weer op Tess passen zodat Zwager ook naar het ziekenhuis kan.
He Mette ik hoop dat jullie een leuke middag hebben gehad en mooi dat je goed geslaagd bent met rompertjes enzo.

Oef hoop dat het gaat lukken met het huis kopen!

Hier zijn we begin van de middag maar even langs de huisartsenpost geweest Davina had om haf 12 namelijk 40.2 (zonder paracetamol) dus gelijk een bipsraket er in en toen maar even gebeld. Ze blijkt een luchtweginfectie/bronchitis te hebben. Dus we hebben een antibiotica kuur mee gekregen maar hoeven gelukkig geen puffer omdat ze verder helemaal niet hoest of iets dergelijks (daarom had ik ook nie gedacht aan een luchtweg infectie). Maar goed ze ligt nu lekker in bed hopelijk knapt ze nu snel weer een beetje op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven