Cheers!
donderdag 27 maart 2008 om 20:27
Inderdaad 3m, rare tenen hebben ze.
En ik zit nog steeds met de sokjes afgestroopt en de verwarmde amandelolie te wachten tot er eens iemand een tee.. vinger uitsteekt.
Mojootje mag z'n turfstekers houden. Maar ik wil echt met amandelolie.
Een gillende Alex.
Kan ik me nou niks bij voorstellen.
Echt niet.
En maar quoten Bloes. Moet je soms ongesteld worden? Of ben al ongeweest?
Bambi, ben je knots ofzo?
Ik ben vanaf zondag computerloos.
Er zal een gat in mijn dagen geslagen worden.
Oh nee, gelukkig ben ik dan aan het werk.
Met een computer.
Ghe.
Zou het heel aso zijn om vanaf de eerste dag gelijk 8 uur Vivavukvorum open te hebben staan?
Ok. ok. Geen 8 uur. Ik krijg natuurlijk ook nog eerst een rondleiding enzo.
En ik moet op zoek naar een eigen werkplek. Ik had zo gedacht, ergens tussen de burgemeester en het koffieapparaat.
Mm. Naast het koffieapparaat van de burgemeester.
Dat doe ik.
Dus helaas. Ik moet vaak koffie tappen maandag, dat is nl gratis cappuccino, dus ik ben hier niet de hele dag.
Dat jullie het even weten. Dat ik heel heel drukdrukdruk ben en daarom snelsnelsn... ~huh, wat zeg ik nou? Aan wie doet me dit nou denken?~
En ik zit nog steeds met de sokjes afgestroopt en de verwarmde amandelolie te wachten tot er eens iemand een tee.. vinger uitsteekt.
Mojootje mag z'n turfstekers houden. Maar ik wil echt met amandelolie.
Een gillende Alex.
Kan ik me nou niks bij voorstellen.
Echt niet.
En maar quoten Bloes. Moet je soms ongesteld worden? Of ben al ongeweest?
Bambi, ben je knots ofzo?
Ik ben vanaf zondag computerloos.
Er zal een gat in mijn dagen geslagen worden.
Oh nee, gelukkig ben ik dan aan het werk.
Met een computer.
Ghe.
Zou het heel aso zijn om vanaf de eerste dag gelijk 8 uur Vivavukvorum open te hebben staan?
Ok. ok. Geen 8 uur. Ik krijg natuurlijk ook nog eerst een rondleiding enzo.
En ik moet op zoek naar een eigen werkplek. Ik had zo gedacht, ergens tussen de burgemeester en het koffieapparaat.
Mm. Naast het koffieapparaat van de burgemeester.
Dat doe ik.
Dus helaas. Ik moet vaak koffie tappen maandag, dat is nl gratis cappuccino, dus ik ben hier niet de hele dag.
Dat jullie het even weten. Dat ik heel heel drukdrukdruk ben en daarom snelsnelsn... ~huh, wat zeg ik nou? Aan wie doet me dit nou denken?~
anoniem_6508c736c41ff wijzigde dit bericht op 27-03-2008 20:29
Reden: vivavukkleurtje
Reden: vivavukkleurtje
% gewijzigd
donderdag 27 maart 2008 om 20:28
Armen om Pim en Toet heen. Meisjes toch...
Pim, ik vind dit wel een groot ding, en leef met je mee. Niet doen alsof het iets onbenulligs is, want dat is het niet en al zeker niet voor jullie...Zoen voor jou!
Toet, je bent een kanjer, niet vergeten, en wees aardig en lief voor jezelf! Niet te streng zijn, niet te boos op jezelf zijn. Ik snap dat je het zó zat bent om niet blij te zijn, maar dat doe je niet expres... Ik vind je lief!
Qua Lama's wil ik me dan wel inschrijven voor Jeroen v.K. , en stiekem ook voor Patrick Lodiers.
Verder plakt er een "eigendom van Mimsey"-sticker op het voorhoofd van Orlan-Do Me! Bloom, Richard Hammond, Kurt Rogiers, Matt Damon, oh..en als we toch schaamteloos gaan bekennen; Koen Wauters en Gijs Stavermans ook...
~slikt en haalt adem~
Vandaag ben ik met Mopsey naar de kermis geweest. En ik heb een volmaakt jongens-meisje gebaard. Dolgelukkig is ze met een prijsje dat ze mocht uitkiezen nadat ze 5 eendjes uit een vijver had gevist. Dólgelukkig.
Met haar roze Barbie-pistool.
Haar roze barbiepistool met roze lampje en echte schietgeluiden. Past zó in haar zoetroze handtas, waarmee ze vakkundig vervelende peuters uit de door haar gereserveerde bus op de draaimolen mept.
Pfff, is dat écht een kind van mij. En ik ben zó zachtaardig...
Maar ik kan veel van haar hebben. Zeker vanmiddag; nadat ik een vijftal duidelijk zichtbare sproeten op haar minimopsneusje had ontdekt. Ze krijgt steeds meer sproetjes, liehief!
~dweilt zichzelf weer bij elkaar~
Oké, ik ben geen week moederdier, ik kan het bést over andere dingen hebben dan over mijn kind.
Echt!
Dus..
Euh...
Zuipen?
Pim, ik vind dit wel een groot ding, en leef met je mee. Niet doen alsof het iets onbenulligs is, want dat is het niet en al zeker niet voor jullie...Zoen voor jou!
Toet, je bent een kanjer, niet vergeten, en wees aardig en lief voor jezelf! Niet te streng zijn, niet te boos op jezelf zijn. Ik snap dat je het zó zat bent om niet blij te zijn, maar dat doe je niet expres... Ik vind je lief!
Qua Lama's wil ik me dan wel inschrijven voor Jeroen v.K. , en stiekem ook voor Patrick Lodiers.
Verder plakt er een "eigendom van Mimsey"-sticker op het voorhoofd van Orlan-Do Me! Bloom, Richard Hammond, Kurt Rogiers, Matt Damon, oh..en als we toch schaamteloos gaan bekennen; Koen Wauters en Gijs Stavermans ook...
~slikt en haalt adem~
Vandaag ben ik met Mopsey naar de kermis geweest. En ik heb een volmaakt jongens-meisje gebaard. Dolgelukkig is ze met een prijsje dat ze mocht uitkiezen nadat ze 5 eendjes uit een vijver had gevist. Dólgelukkig.
Met haar roze Barbie-pistool.
Haar roze barbiepistool met roze lampje en echte schietgeluiden. Past zó in haar zoetroze handtas, waarmee ze vakkundig vervelende peuters uit de door haar gereserveerde bus op de draaimolen mept.
Pfff, is dat écht een kind van mij. En ik ben zó zachtaardig...
Maar ik kan veel van haar hebben. Zeker vanmiddag; nadat ik een vijftal duidelijk zichtbare sproeten op haar minimopsneusje had ontdekt. Ze krijgt steeds meer sproetjes, liehief!
~dweilt zichzelf weer bij elkaar~
Oké, ik ben geen week moederdier, ik kan het bést over andere dingen hebben dan over mijn kind.
Echt!
Dus..
Euh...
Zuipen?
Wat wilde ik nou toch typen?
donderdag 27 maart 2008 om 20:40
donderdag 27 maart 2008 om 21:12
Oh Xop, wat stoer! Ik kan me goed voorstellen dat dat lekker is. Ik houd niet van sporten en hardlopen enzo, maar ik fiets heel graag. Misschien moet ik ooit een racefiets aanschaffen (oh nee... Whoehahaha!!!)
Wat zijn jullie allemaal lief en begripvol. Ik heb mezelf weer bij elkaar geraapt en een schop onder mijn hol gegeven. Wij komen er wel uit.
Van mij zijn:
Mel Gibson
Josh Holloway
Madonna
En op zich wil ook wel Orlando Bloom en Ruben Nikolai als jullie met ze klaar zijn, zal ik ze nog ff onder handen nemen, dan blijven ze heus wel hier. Val Kilmer kan ik het ook wel op, denk ik.
Hmmm, ik vind er nog veul meer lekker, maar kom er even niet op. (vol hoofd)
Zo en ik heb ontslag genomen! Pfff... heb het uitgesteld tot het einde van de dag, dus de hele dag buikpijn gehad (lekker slim) het was heftig, maar er werd gereageerd zoals je wil dat er gereageerd wordt op zoiets. Ze vinden het heel erg (echt), maar gunnen het me en snappen de keus helemaal. Zo, da's één last van mijn schouder. Ik voel dat ik wel nog heel erg gemotiveerd ben om de komende twee maanden daar goed te doen. Ik heb nog een aantal grotere projecten die ik mooi af kan ronden en wil ik echt graag goed doen. Ik heb het gewoon naar mijn zin en mag de mensen graag.
Maar ik heb óók zin in mijn nieuwe baan.
Mops spoetjes?! Gaaf!
Wat zijn jullie allemaal lief en begripvol. Ik heb mezelf weer bij elkaar geraapt en een schop onder mijn hol gegeven. Wij komen er wel uit.
Van mij zijn:
Mel Gibson
Josh Holloway
Madonna
En op zich wil ook wel Orlando Bloom en Ruben Nikolai als jullie met ze klaar zijn, zal ik ze nog ff onder handen nemen, dan blijven ze heus wel hier. Val Kilmer kan ik het ook wel op, denk ik.
Hmmm, ik vind er nog veul meer lekker, maar kom er even niet op. (vol hoofd)
Zo en ik heb ontslag genomen! Pfff... heb het uitgesteld tot het einde van de dag, dus de hele dag buikpijn gehad (lekker slim) het was heftig, maar er werd gereageerd zoals je wil dat er gereageerd wordt op zoiets. Ze vinden het heel erg (echt), maar gunnen het me en snappen de keus helemaal. Zo, da's één last van mijn schouder. Ik voel dat ik wel nog heel erg gemotiveerd ben om de komende twee maanden daar goed te doen. Ik heb nog een aantal grotere projecten die ik mooi af kan ronden en wil ik echt graag goed doen. Ik heb het gewoon naar mijn zin en mag de mensen graag.
Maar ik heb óók zin in mijn nieuwe baan.
Mops spoetjes?! Gaaf!
donderdag 27 maart 2008 om 21:34
SPROETJES ZIJN GEWELDIG!
oeps caps lock, maar dit mag best geschreeuwed worden. ben nog niet in AK gewest, maar pim alvast een knuffel en goed dat je je baan hebt opgezegd (en nog beter dat het meeviel).
Ik val ook voor het elastieke koppie van jeroen v K. en Ruben Nicolai vind ik ook leuk (tijl niet!), verder graag Tom Cruise (schaam, jeugdliefde) en Gijs Staverman ook! Mims, we zitten op 1 lijn geloof ik.
Die mado, ook rare tenen? Deed zeer hè?
oeps caps lock, maar dit mag best geschreeuwed worden. ben nog niet in AK gewest, maar pim alvast een knuffel en goed dat je je baan hebt opgezegd (en nog beter dat het meeviel).
Ik val ook voor het elastieke koppie van jeroen v K. en Ruben Nicolai vind ik ook leuk (tijl niet!), verder graag Tom Cruise (schaam, jeugdliefde) en Gijs Staverman ook! Mims, we zitten op 1 lijn geloof ik.
Die mado, ook rare tenen? Deed zeer hè?
donderdag 27 maart 2008 om 21:38
quote:kjong schreef op 27 maart 2008 @ 20:27:
Dat jullie het even weten. Dat ik heel heel drukdrukdruk ben en daarom snelsnelsn... ~huh, wat zeg ik nou? Aan wie doet me dit nou denken?~
Geen idee? Doe eens een hint?
(boehoe, je neemt me in de zeiheik )
quote:madootje schreef op 27 maart 2008 @ 20:40:
En als Val Kilmer nog beschikbaar is dan wil ik die bij deze ook nog even reserveren. Mijn dank is groot.
Tuuluk. Die mag je wat mij betreft zo hebben (en houden, graag!):
Fijn dat er zo gereageerd is geworden op je ontslag, Pimpel! Klinkt als een precies goede reactie
Dat jullie het even weten. Dat ik heel heel drukdrukdruk ben en daarom snelsnelsn... ~huh, wat zeg ik nou? Aan wie doet me dit nou denken?~
Geen idee? Doe eens een hint?
(boehoe, je neemt me in de zeiheik )
quote:madootje schreef op 27 maart 2008 @ 20:40:
En als Val Kilmer nog beschikbaar is dan wil ik die bij deze ook nog even reserveren. Mijn dank is groot.
Tuuluk. Die mag je wat mij betreft zo hebben (en houden, graag!):
Fijn dat er zo gereageerd is geworden op je ontslag, Pimpel! Klinkt als een precies goede reactie
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
donderdag 27 maart 2008 om 21:42
quote:bentetje73 schreef op 27 maart 2008 @ 21:34:
Die mado, ook rare tenen? Deed zeer hè?
Nou, ze deden het gelukkig onder narcose Maar heeft inderdaad wel heel veel zeer gedaan de eerste tijd. Ik moest nadat ik uit het gips was naar de fysiotherapeut. Moest ik met mijn tenen een handdoek naar me toetrekken die op de grond lag. Ging mooi niet lukken, want mijn tenen hebben de grond nooit meer geraakt.
Oeps Alex. Laat Val dan maar zitten. Die heeft duidelijk zijn beste tijd gehad.
Die mado, ook rare tenen? Deed zeer hè?
Nou, ze deden het gelukkig onder narcose Maar heeft inderdaad wel heel veel zeer gedaan de eerste tijd. Ik moest nadat ik uit het gips was naar de fysiotherapeut. Moest ik met mijn tenen een handdoek naar me toetrekken die op de grond lag. Ging mooi niet lukken, want mijn tenen hebben de grond nooit meer geraakt.
Oeps Alex. Laat Val dan maar zitten. Die heeft duidelijk zijn beste tijd gehad.
donderdag 27 maart 2008 om 21:51
Ah Pimpel, lekker even opgehemeld dus en tevens begrip, fijn...
Die Val Kilmer is even niet zo fijn, trouwens. Is hij die zwangere Amerikaanse man?
Wie nog niemand heeft toegeëigend, en ik nou lekker 'neem' is Denzel Washington. Remember? Heeft ooit, als poster, in de kroeg gehangen, zelfs.
En een (groot) gedeelte van de cast van Lost, ook niet erg. (nee, dit keer niet die dikke) is bijna de enige reden dat ik nog kijk
Eigenlijk is er gewoon teveel lekker manvolk op tv. Of kan dat niet té veel zijn? Ik vind het vrouwvolk in elk geval wél vaak veel te mooi! zo. Hoewel ik graag naar mooie vrouwen kijk, daar niet van.
Ik heb 2 taarten in de koelkast klaarstaan.
(kon best, ondanks missende taartvorm )
Misschien kom je wel per ongeluk een kamer binnen waar vivaforum op scherm staat Kjong, leuk, een medeforum(st)er
Misschien de burgemeester wel!
Die Val Kilmer is even niet zo fijn, trouwens. Is hij die zwangere Amerikaanse man?
Wie nog niemand heeft toegeëigend, en ik nou lekker 'neem' is Denzel Washington. Remember? Heeft ooit, als poster, in de kroeg gehangen, zelfs.
En een (groot) gedeelte van de cast van Lost, ook niet erg. (nee, dit keer niet die dikke) is bijna de enige reden dat ik nog kijk
Eigenlijk is er gewoon teveel lekker manvolk op tv. Of kan dat niet té veel zijn? Ik vind het vrouwvolk in elk geval wél vaak veel te mooi! zo. Hoewel ik graag naar mooie vrouwen kijk, daar niet van.
Ik heb 2 taarten in de koelkast klaarstaan.
(kon best, ondanks missende taartvorm )
Misschien kom je wel per ongeluk een kamer binnen waar vivaforum op scherm staat Kjong, leuk, een medeforum(st)er
Misschien de burgemeester wel!
Later is nu
donderdag 27 maart 2008 om 22:19
shit! Bentos komt net binnen, komt net uit zijn werk. Is gevallen met de fiets: wondje op zijn hoofd (waaruit heel dramatisch zo`n bloedspoor loopt over zijn gezicht), hele gezicht onder de blubber en beetje schrammetjes hier en daar. Valt gelukkig allemaal mee, maar gelijk zie ik de mensen van mijn werk voor me die na vallen met de firets soms zwaar gehandicapt zijn......een ongeluk zit in een klein hokje, dat zie je maar weer.....
Oja, was nog benieuwd naar de keus voor Madonna van Pimpel, latente verlangens naar de vrouwenliefde?
Denzel is ook fijn inderdaad!
Oja, was nog benieuwd naar de keus voor Madonna van Pimpel, latente verlangens naar de vrouwenliefde?
Denzel is ook fijn inderdaad!
donderdag 27 maart 2008 om 22:19
Oeh ja Denzel... LEKKER!
En Val inderdaad niet zo zo.. getsie.
Josh Holloway die ik noemde is van Lost (Sawyer) my god! Ik vind Said en Jack óók lekker. En die Kate dan dus ook een stomme doos beetje moeilijk doen. Je kunt toch gewoon én Sawyer én Jack neuken? Duh.
Wie kijken er trouwens nu nog Lost (Dreamer/ Toet?)? Serie 3 begonnen op zondagavond. Oh oh oh, wat is het toch gaaf.
Moet er wel aan wennen dat ik nu steeds maar 1 aflevering kan kijken, ben gewend de series achter elkaar weg te kunnen kijken. Heb bij Broertje geklaagd en hij zou ervoor zorgen dat ik het op dvd krijg. Fijn!
Ik zag in de AK weer rake woorden van Kjong. ~slik~... ik kom er straks nog even op terug, maar ga nu ff bankhangen (en accu is leeg)
x
En Val inderdaad niet zo zo.. getsie.
Josh Holloway die ik noemde is van Lost (Sawyer) my god! Ik vind Said en Jack óók lekker. En die Kate dan dus ook een stomme doos beetje moeilijk doen. Je kunt toch gewoon én Sawyer én Jack neuken? Duh.
Wie kijken er trouwens nu nog Lost (Dreamer/ Toet?)? Serie 3 begonnen op zondagavond. Oh oh oh, wat is het toch gaaf.
Moet er wel aan wennen dat ik nu steeds maar 1 aflevering kan kijken, ben gewend de series achter elkaar weg te kunnen kijken. Heb bij Broertje geklaagd en hij zou ervoor zorgen dat ik het op dvd krijg. Fijn!
Ik zag in de AK weer rake woorden van Kjong. ~slik~... ik kom er straks nog even op terug, maar ga nu ff bankhangen (en accu is leeg)
x
donderdag 27 maart 2008 om 22:21
quote:bentetje73 schreef op 27 maart 2008 @ 22:19:
shit! Bentos komt net binnen, komt net uit zijn werk. Is gevallen met de fiets: wondje op zijn hoofd (waaruit heel dramatisch zo`n bloedspoor loopt over zijn gezicht), hele gezicht onder de blubber en beetje schrammetjes hier en daar. Valt gelukkig allemaal mee, maar gelijk zie ik de mensen van mijn werk voor me die na vallen met de firets soms zwaar gehandicapt zijn......een ongeluk zit in een klein hokje, dat zie je maar weer.....
Oja, was nog benieuwd naar de keus voor Madonna van Pimpel, latente verlangens naar de vrouwenliefde?
Denzel is ook fijn inderdaad!
Ach gos, arme Bentos! En eng he? Hoe kwetsbaar je eigenlijk bent op de fiets. Sinds ongeluk in oktober ben ik me daar zo van bewust.
En ja, ik hou wel van vrouwenliefde. Maar VOORAL van Madonna.
shit! Bentos komt net binnen, komt net uit zijn werk. Is gevallen met de fiets: wondje op zijn hoofd (waaruit heel dramatisch zo`n bloedspoor loopt over zijn gezicht), hele gezicht onder de blubber en beetje schrammetjes hier en daar. Valt gelukkig allemaal mee, maar gelijk zie ik de mensen van mijn werk voor me die na vallen met de firets soms zwaar gehandicapt zijn......een ongeluk zit in een klein hokje, dat zie je maar weer.....
Oja, was nog benieuwd naar de keus voor Madonna van Pimpel, latente verlangens naar de vrouwenliefde?
Denzel is ook fijn inderdaad!
Ach gos, arme Bentos! En eng he? Hoe kwetsbaar je eigenlijk bent op de fiets. Sinds ongeluk in oktober ben ik me daar zo van bewust.
En ja, ik hou wel van vrouwenliefde. Maar VOORAL van Madonna.
donderdag 27 maart 2008 om 22:26
Ik wil nog wel Lost kijken, maar vind de zondag te laat. We nemen het dus op, maar Elvis heeft het eerste deel alweer weggegooid, in de overtuiging dat ik het niet wilde zien. Ik moet 'm nog even bewerken dat hij de rest niet weggooid, doe ik een LOST dagje, tijdens m'n studieweek
Schrikken Bentetje! Dat had ik ook een keertje, toen Elvis een fietsongeluk gehad had. De volgende dag stond in de krant dat iemand anders van een zelfde soort ongeluk overleden was
Ik moet nu écht naar bed
echt echt
anders zit ik morgenavond om 10 uur te dutten.
Nouja, dan is het vast nóg wel gezellig!
Truste
Schrikken Bentetje! Dat had ik ook een keertje, toen Elvis een fietsongeluk gehad had. De volgende dag stond in de krant dat iemand anders van een zelfde soort ongeluk overleden was
Ik moet nu écht naar bed
echt echt
anders zit ik morgenavond om 10 uur te dutten.
Nouja, dan is het vast nóg wel gezellig!
Truste
Later is nu
donderdag 27 maart 2008 om 22:47
quote:bentetje73 schreef op 27 maart 2008 @ 22:19:
shit! Bentos komt net binnen, komt net uit zijn werk. Is gevallen met de fiets: wondje op zijn hoofd (waaruit heel dramatisch zo`n bloedspoor loopt over zijn gezicht), hele gezicht onder de blubber en beetje schrammetjes hier en daar. Valt gelukkig allemaal mee, maar gelijk zie ik de mensen van mijn werk voor me die na vallen met de firets soms zwaar gehandicapt zijn......een ongeluk zit in een klein hokje, dat zie je maar weer.....
Je weet het advies van de dokter: er bóvenop blijven zitten, zuster!
shit! Bentos komt net binnen, komt net uit zijn werk. Is gevallen met de fiets: wondje op zijn hoofd (waaruit heel dramatisch zo`n bloedspoor loopt over zijn gezicht), hele gezicht onder de blubber en beetje schrammetjes hier en daar. Valt gelukkig allemaal mee, maar gelijk zie ik de mensen van mijn werk voor me die na vallen met de firets soms zwaar gehandicapt zijn......een ongeluk zit in een klein hokje, dat zie je maar weer.....
Je weet het advies van de dokter: er bóvenop blijven zitten, zuster!
donderdag 27 maart 2008 om 23:12
Toet, ik zal je morgen ook even sms-en ofzo, maar ik ga morgen naar Mado (dat je het even weet Mado) na mijn cursus. Heb jij hopelijk wat tijd om lekker in je bed te liggen en op te knappen. Als je juist behoefte hebt aan gezelschap (en dan specifiek aan mij ) dan moet je even mijn voicemail inspreken ofzo. Dan kom ik namelijk gewoon alsnog naar je toe. (Dat je het even weet Mado).
donderdag 27 maart 2008 om 23:19
(moest even op om BJ te laten plassen en zit nu met duf hoofd bij te lezen hier... )
Dream, ik kom niet morgen (had je ws ook al niet verwacht? )
en Meave; veel plezier morgen en groeten aan Mado.
Hug voor Pimpel, je bent lief.
Iedereen hier trouwens.
En oooooh Bentetje, ik heb toch opeens zo een leuk idee voor het slempweekend (en daar moet je dus nu al die maanden nog op wachten!!)
P.s.; damn; is seizoen drie van Lost begonnen op tv? Shoot!
Dream, ik kom niet morgen (had je ws ook al niet verwacht? )
en Meave; veel plezier morgen en groeten aan Mado.
Hug voor Pimpel, je bent lief.
Iedereen hier trouwens.
En oooooh Bentetje, ik heb toch opeens zo een leuk idee voor het slempweekend (en daar moet je dus nu al die maanden nog op wachten!!)
P.s.; damn; is seizoen drie van Lost begonnen op tv? Shoot!
vrijdag 28 maart 2008 om 00:06
vrijdag 28 maart 2008 om 08:37
Goedenmorgen!
En ja, hij is goehoed
Bloes, ik ga er van uit dat ik meega!! Sowieso duinen, het idee maakt me al blij, maar dan ook nog met jullie ... jippieee
Toet, wat jámmer! Maar wel begrijpelijk, natuurlijk.
(fluister even je goede idee voor slempweekend in m'n oor, wil je, want ik ben heul nieuwsgierig nu)
Meave en Mado.. mijn kinderen zijn helemaal sneu dat jullie je jongens niet meenemen Vooral Vietje was erg favoriet.
Ja, Dot ook natuurlijk..
(krabbelt op háár lijstje dat hét lijstje van de AK nog ingevuld moet, want de kinderen willen zo graag meeten)
Ik kreeg vanmorgen van m'n collega een zakje chocolade met de naam "Dreamers" en hij wist niet eens dat ik me hier zo noem
Mijn werkgevende, hier op deze locatie, is vandaag vrij. Reden: omdat het z'n verjaardag is
En ja, hij is goehoed
Bloes, ik ga er van uit dat ik meega!! Sowieso duinen, het idee maakt me al blij, maar dan ook nog met jullie ... jippieee
Toet, wat jámmer! Maar wel begrijpelijk, natuurlijk.
(fluister even je goede idee voor slempweekend in m'n oor, wil je, want ik ben heul nieuwsgierig nu)
Meave en Mado.. mijn kinderen zijn helemaal sneu dat jullie je jongens niet meenemen Vooral Vietje was erg favoriet.
Ja, Dot ook natuurlijk..
(krabbelt op háár lijstje dat hét lijstje van de AK nog ingevuld moet, want de kinderen willen zo graag meeten)
Ik kreeg vanmorgen van m'n collega een zakje chocolade met de naam "Dreamers" en hij wist niet eens dat ik me hier zo noem
Mijn werkgevende, hier op deze locatie, is vandaag vrij. Reden: omdat het z'n verjaardag is
Later is nu