Gezondheid alle pijlers

Gewrichtspijn

20-05-2012 19:40 29 berichten
Vrijdagavond ben ik naar de Toppers geweest (ja, het was leuk! ) en ik werd gedurende de avond wat stijf.

Zaterdag had ik heel de dag enorme last van "zware" benen en armen, maar ik dacht dat dat kwam door het lange staan van de vrijdag.

Vanochtend werd ik echter wakker met enorme pijn in mijn rechterpols. Ik ben rechtshandig en het lijkt op rsi-pijn. Heel de dag heb ik mijn rechterarm zo veel mogelijk ontzien, maar sinds vanmiddag doen ook mijn linkerpols en beide enkels pijn! Eerst dacht ik dat de pijn in mijn linkerpols kwam door het ontzien van rechts, maar dat verklaart de pijn in mijn knieen en enkels niet.

Ik heb er echt flink last van: rechterhand heeft bijna geen kracht, links doet het beter dan rechts, maar voelt ook niet goed en ik loop kreupel door de pijn in mijn knieen en enkels.

Heeft iemand enig idee hoe ik zo snel mogelijk van de pijn af kan komen? Vandaag heb ik geprobeerd zo veel mogelijk rust te houden, maar morgen sta ik er weer alleen voor met vier kleine kinderen!
Heb je dit eerder gehad? Gewrichtsklachten bedoel ik?
Miss met een ibrofen? Maar als je er zoveel last van hebt is een telefoontje naar de HAP ook niet verkeerd
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook koorts o.i.d.? En idd, heb je het vaker gehad?
Helpbrand, ik heb er nog nooit eerder last van gehad.

Wel had ik een aantal weken geleden enorme last van een pijnlijke nek, maar ik dacht dat dat kwam door stress. (paps is ernstig ziek en wordt nooit meer beter)

Mijn gewrichten zijn niet opgezwollen en ik kan nog wel typen, maar ik heb echt geen idee hoe het morgen moet. Mijn babydochter kan ik amper vasthouden, laat staan dat ik heel de dag alleen voor haar zorg!

He gat, ik ben niet echt kleinzerig (denk ik ), maar dit is echt niet leuk. Is het overdreven om hiervoor de huisartsenpost te bellen? Ik kan morgenochtend net zo goed mijn eigen arts bellen! Toch?
Mama-lein, ik heb geen koorts! Afgezien van de pijn voel ik me verder hartstikke fit!
Je kan altijd bellen, dan zeggen zij wel of ze het nodig vinden dat je komt
Gewoon bellen met de HAP. Is toch een gek verhaal. En je hebt flink pijn. Alle reden om in elk geval even te bellen en je verhaal voor te leggen. Sterkte!
En natuurlijk veel sterkte met je vader!
Ik zou bellen, beter ff checken dan wachten tot morgen en echt niks meer kunnen. Aan de hand van jouw verhaal weten zij wel of dat je moet komen.
Oke, ik ga nu bellen!

(als ze het onzin vinden dat ik bel, dan geef ik jullie de schuld! )
Zijn je gewrichten koud of warm??

En heb je dit vaker gehad?
Onzin om HAP te bellen. Ibuprofennetje en als het morgen nog niet over is even de assistente bellen.
helemaal eens met rozenstruikje.
odi et amo
Persoonlijk vind ik dit echt geen spoed om de HAP te bellen,als we hier al om gaan bellen da is het end zoek.

Met recht even pijnstilling innemen .
Er zijn al genoeg zorgkosten. Zolang je niet ernstig gewond of

ziek bent is er geen reden om naar de huisartsenpost te gaan,

vind ik
odi et amo
Waarschijnlijk zijn je gewrichten toch wat overbelast. Te hard met aanstekertje zwaaien, verkeerde schoenen...
Bellen, of er daadwerkelijk heen gaan is wel een verschil! Ik zou zelf ook bellen, en vragen wat zij denken, en overleggen wat te doen. Bij HAP laten ze ook echt niet iedereen zomaar komen.
Moet even langskomen. Het voelt alsof mijn onderarmen slapen en mijn gewrichten voelen warm. Pijn wordt met de minuut erger. Ik denk dat er ergens een zenuw klem zit ofzo.
quote:spitsmuisje schreef op 20 mei 2012 @ 20:14:

Moet even langskomen. Het voelt alsof mijn onderarmen slapen en mijn gewrichten voelen warm. Pijn wordt met de minuut erger. Ik denk dat er ergens een zenuw klem zit ofzo.Sterkte!
Klop eens op de binnenkant van je polsen, als dat erg pijn doet, dan zou het carpaaltunnel syndroom kunnen zijn, dan zit er een zenuw vast in de pols. ff lang de huisarts. Beterschap.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Kan pure stress zijn en dat komt op je zwakker puntevan jelijf eruit. Men kan van verdriet letterlijk en figuurlijk ziek worden. Succes!
Elke dag is er een! Maak er dus elke dag een feestje van!
quote:spitsmuisje schreef op 20 mei 2012 @ 20:14:

Moet even langskomen. Het voelt alsof mijn onderarmen slapen en mijn gewrichten voelen warm. Pijn wordt met de minuut erger. Ik denk dat er ergens een zenuw klem zit ofzo.Weet je al wat er aan de hand is?
Gisteravond heb ik ontstekingsremmers gekregen en die hielpen niet echt. Vanochtend ben ik bij de huisarts geweest en hij denkt dat mijn schildklier van de leg is!
Ik denk niet dat je als je gisteravond ontstekingsremmers heb gekregen dat je nu al kan zeggen die helpen niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven