Hoi, het is toeslagendag. :)

21-05-2012 09:51 199 berichten
Hello ladies.

It is weer so far, toeslagendeej

Come er by en hev a hepje end a drenkje.

Its gonna bie weer gezellig.

Hev sam lekkers

End a cocktail.

It is nog urlie, maar can ons het schelen.

Welkom, welocome.
Alle reacties Link kopieren
Oh yes, ik ga meteen even kieken.
Happy new toeslagen dag, dames!

Ik juich toeslagloos met jullie mee!!
Hebbes ^^

Vanochtend om 7 uur had ik het al binnen! Ing is supersupersnel
Ik heb de eerste alweer binnen.:-0
Voor mij geen toeslagen, maar weer salarisdag! Dus ik wacht weer "geduldig" met jullie mee.
Net gekeken, noppes nog Rabo
quote:LadyPhoxy schreef op 21 mei 2012 @ 09:55:

Voor mij geen toeslagen, maar weer salarisdag! Dus ik wacht weer "geduldig" met jullie mee.

Ah, dat is ook altijd leuk!

Salarisdag hier duurt nog een dag of 3/4
quote:nellaaa schreef op 21 mei 2012 @ 09:54:

Vanochtend om 7 uur had ik het al binnen! Ing is supersupersnel Das bizar zeg, nou ja. Gefeliciteerd.
Ow, ik doe even een champagne ontbijt voor de toeslagengroep

quote:LadyPhoxy schreef op 21 mei 2012 @ 09:55:

Voor mij geen toeslagen, maar weer salarisdag! Dus ik wacht weer "geduldig" met jullie mee.Hier ook salarisdag + vakantiegeld dag. Had het een kwartier geleden binnen Gelijk maar even mijn financiële verplichtingen voldaan en een fiks bedrag opzij gezet om te sparen
Hier ook de salarisstrook + vakantiegeld ontvangen! Vandaag goed mijn rekening in de gaten houden!

Ik ben rijk!!

(nou ja dat gevoel is zo voorbij haha)
Jeej! Is het weer zover ?

Kn pas thuis kijken, dusse bij mij zal het dan toch wel zeker binnen zijn
quote:chyou schreef op 21 mei 2012 @ 09:58:

[...]

Hier ook salarisdag + vakantiegeld dag. Had het een kwartier geleden binnen Gelijk maar even mijn financiële verplichtingen voldaan en een fiks bedrag opzij gezet om te sparen Wat vroeg al zeg! Ik weet eigenlijk al dat het er voor 15.00 niet is
Rustig aan, vakantiegeld krijgen mensen met toeslagen namelijk ook

quote:chyou schreef op 21 mei 2012 @ 09:58:

[...]

Hier ook salarisdag + vakantiegeld dag. Had het een kwartier geleden binnen Gelijk maar even mijn financiële verplichtingen voldaan en een fiks bedrag opzij gezet om te sparen Heerlijk toch altijd, vakantiegeld. Van de week komt het hier binnen, dan kan ik samen met wat spaargeld een leren bank kopen die ik op het oog heb. Oei, word er zo blij van.
hiep hiep hoera!

Jammer dat ik geen tijd heb om samen met jullie elke 5 minuten mijn saldo te checken.

Kunnen we volgende maand anders een lijstje maken? en dan afstrepen wie het al binnen heeft en hoeveel geld en om welke toeslagen het gaat? Maakt het wel spannender.
Hmm al 2x gecheckt maar nog niks binnen :(
Wij krijgen het pas de 25e. Dus vrijdag gaan we er een borrel op drinken. Maar voor jullie alvast: proost!
quote:Starshine schreef op 21 mei 2012 @ 10:02:

hiep hiep hoera!

Jammer dat ik geen tijd heb om samen met jullie elke 5 minuten mijn saldo te checken.

Kunnen we volgende maand anders een lijstje maken? en dan afstrepen wie het al binnen heeft en hoeveel geld en om welke toeslagen het gaat? Maakt het wel spannender.Wel spannend, maar ook erg privé en dit is een topic met een glimlach, dus dat lijkt me geen goed plan.
en deze week komt ook het salaris + vakantiegeld. Wat een heerlijke maand is mei toch
quote:Cateautje schreef op 21 mei 2012 @ 10:04:

[...]

Wel spannend, maar ook erg privé en dit is een topic met een glimlach, dus dat lijkt me geen goed plan. ik bedoelde het ook met een vette knipoog
Hier ook nog niks, meestal rond 15.00

Ik heb een te gek jurkje op het oog!
Nog niets binnen, maar wel een leuke terugbetaling gekregen van het waterbedrijf. Ik ben gek op meevallertjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven