Liften

23-05-2012 10:40 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik ben 25 en ik wil dit jaar in de zomer samen met een vriendin liftend Europa door.

Mijn vriendin heeft dit vaker gedaan. Ik niet. Nou heb ik daar onwijs veel zin in. Maar mijn ouders zijn niet zo blij met dit plan. Zij vinden dit gevaarlijk aangezien je niet weet bij wie je in de auto stapt.

Wat denken jullie hiervan? Ik heb heel veel zin maar ik vind het vervelend dat mijn ouders een paar weken niet lekker zitten omdat ik niet thuis ben en ik voel ook niet de behoefte om elke dag op te bellen dat ik nog leef...

Hoe ga ik hier dus mee om?
O oeps.. ik zie nu dat ik dit topic twee keer heb gepost:S ik zag hem niet meer..

Hoe krijg ik deze nu weer weg...?!
Naïef vind ik dat, twee jonge meiden liftend langs de weg.
c
Dubbel topic
Het hele leven is gevaarlijk. De reis die je wil maken is een avontuur en het is karaktervormend. Je gaat met iemand anders samen en zolang je bij elkaar blijft is er niet heel veel dat er mis kan gaan, toch?

Succes met je ouders. Die zullen altijd toch wel ongerust zijn, zo zijn ze nu eenmaal ;-)
Zelf zou ik het niet doen terwijl ik voor veel in ben. Ik kan hier allemaal dont's en enge verhalen schrijven maar zo snugger ben je zelf ook wel om dat na te gaan.
Toen ik 18 was ben ik ook door Europa gaan liften, maar wel met toenmalige vriend. Alleen maar heel leuke ervaringen gehad. Maar ik weet niet of ik het toen (bijna 30 jr geleden) met een vriendin had gedaan/gedurfd.
Leuk!! Doen!!

Heb ik ook gedaan. Niet door heel europa maar naar parijs en kopenhagen. Erg leuk en leerzaam.

En binnen NL ook wel.. Ik ken ook mensen die in hun eentje liften. Ook als meisje alleen. Gaat eigenlijk nooit fout omdat ze zoveel ervaring hebben. Ze weten gewoon bij wie ze niet in moeten stappen.

Zou het alleen niet doen zo snel maar met zn 2en wel..

Veel plezier!!
Ouders zullen wel bezorgd blijven. Ook als je met de trein gaat en gaat wild kamperen of iets dergelijks.

Ze moeten je loslaten. Je bent 25.

Misschien kun je afspreken dat je ze smst?
Het is inderdaad een dubbeltopic. Ik ben verder gaan schrijven in het andere topic. Maar ik vind het hartstikke leuk om jullie reacties te lezen.

En moet eerlijk zeggen dat ik alleen maar enthousiaster begin te worden..Bedankt dat jullie mee denken en jullie ervaringen willen delen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven