Viva Vrekkentopic VI
woensdag 23 mei 2012 om 12:40
MeiAsia (t/m 01-08-12)
product: MeiAsia
kopen bij: Jumbo
nodig: kassabon
adres: 'MeiAsia Probeer nu gratis actie", Antwoordnummer 71605, 1716ZA Opmeer
voor: 01-08-12
regels: 1 product per klant
Dat gaat om deze actie. Ik heb geen idee, maar ik zie niks over een actieverpakking ofzo. Ik zet hem nog even in de wacht. Op naar de Jumbo op zoek naar een actieverpakking denk ik.
product: MeiAsia
kopen bij: Jumbo
nodig: kassabon
adres: 'MeiAsia Probeer nu gratis actie", Antwoordnummer 71605, 1716ZA Opmeer
voor: 01-08-12
regels: 1 product per klant
Dat gaat om deze actie. Ik heb geen idee, maar ik zie niks over een actieverpakking ofzo. Ik zet hem nog even in de wacht. Op naar de Jumbo op zoek naar een actieverpakking denk ik.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
woensdag 23 mei 2012 om 12:41
woensdag 23 mei 2012 om 12:55
Net stond de postbode weer voor de deur!
Dit keer met een pakketje van Decubal. Mag een oogcrème en een bodyscrub testen.
Flinke pot bodyscrub en ook een groot flesje oogcrème. Ben er benieuwd naar!
Mijn vriend balen, sinds ik bij hem ben gaan wonen komt er bijna alleen maar post, pakketjes en telefoontjes voor mij ;)
Haha, tijdens het afstuderen en mijn blessure zit ik de hele dag mee te doen met prijsvragen, GTA's, enquêtes en testpanels. Tikt best wel aan ;)
Dit keer met een pakketje van Decubal. Mag een oogcrème en een bodyscrub testen.
Flinke pot bodyscrub en ook een groot flesje oogcrème. Ben er benieuwd naar!
Mijn vriend balen, sinds ik bij hem ben gaan wonen komt er bijna alleen maar post, pakketjes en telefoontjes voor mij ;)
Haha, tijdens het afstuderen en mijn blessure zit ik de hele dag mee te doen met prijsvragen, GTA's, enquêtes en testpanels. Tikt best wel aan ;)
woensdag 23 mei 2012 om 13:08

woensdag 23 mei 2012 om 13:46
woensdag 23 mei 2012 om 13:48
hoi
Lees elke dag hier alle bespaar tips en acties. Zelf altijd te laat om iets te plaatsen. Maar.....
Zat net in de tv gids van veronica te bladeren. Staat wel een soort van vrekkerige actie in : de vaderdag goodiebag. Je koopt hem voor
¤ 29,55, exl. ¤ 5 verzendkosten. Maar de waarde is meer dan ¤ 200. Als je op gaat tellen, lijkt het mij de moeite waard. Alleen al aan de cremes en douchespullen enzo.
@Lydiamm : vandaag gaat de envelop met de c1000 zegels naar je op de bus. Kun je hier laten weten of hij aangekomen is ?
Lees elke dag hier alle bespaar tips en acties. Zelf altijd te laat om iets te plaatsen. Maar.....
Zat net in de tv gids van veronica te bladeren. Staat wel een soort van vrekkerige actie in : de vaderdag goodiebag. Je koopt hem voor
¤ 29,55, exl. ¤ 5 verzendkosten. Maar de waarde is meer dan ¤ 200. Als je op gaat tellen, lijkt het mij de moeite waard. Alleen al aan de cremes en douchespullen enzo.
@Lydiamm : vandaag gaat de envelop met de c1000 zegels naar je op de bus. Kun je hier laten weten of hij aangekomen is ?
woensdag 23 mei 2012 om 14:08
Mwoah, als je even googelt op de inhoud van die toilettas, dan valt dat vies tegen. Veel kortingsbonnen en entreekaartjes voor vage attracties en dergelijke en verder douchegels van Dove waar de Viva Vrekken inmiddels in omkomen, stink Axe en een paar tijdschriften. Ik vind het niet echt de moeite waard..
woensdag 23 mei 2012 om 14:13
die kleenex actie is erg fijn aangezien je geen kassabon er bij moet doen, heb net een doos kleenex gekregen van een vriendin dus dat is heel fijn ;)
over gordijnen wassen... geloof niet dat het met mijn gordijnen kan maar zou het wel graag eens met mijn inbetweens doen, heb alleen geen buitenruimte en binnen drogen duurt dagen.. iemand nog andere tips? heb geen droger..
over gordijnen wassen... geloof niet dat het met mijn gordijnen kan maar zou het wel graag eens met mijn inbetweens doen, heb alleen geen buitenruimte en binnen drogen duurt dagen.. iemand nog andere tips? heb geen droger..
woensdag 23 mei 2012 om 14:20
Wat betreft die gordijnen: ze hebben het niet voor niets over de grote voorjaarsschoonmaak...
*Heeft inmiddels een wasje buiten hangen, en er zit er nog een in de machine* Ik zal de eerste was nog even goed nakijken trouwens, het is weer een wasje met dat zelfgemaakte spul. Alleen de tweede niet, want ik wil het spul wat ik nog in huis heb opmaken. Anders is het nog steeds niet echt vrekken natuurlijk...

woensdag 23 mei 2012 om 14:23
Ik hang de gordijnen altijd weer nat op (klinkt alsof ik heel vaak mijn gordijnen was maar dat is dus echt niet). Als je zorgt dat ze niet meer kletsnat zijn zodat ze alles onderdruppen en elders een raam/deur openzet zullen ze ook wel zo droog zijn.
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
woensdag 23 mei 2012 om 15:02