Mode & Beauty alle pijlers

Jumpsuit

23-05-2012 17:49 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!!

Ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie van jumpsuits vinden! Ik vind sommige echt zo leuk! Maar durf ze niet echt te dragen.. Je ziet ze amper op straat en heb maat 42 dus weet eigenlijk niet of dat wel een geschikte maat is voor zo'n ' flubberding'

Maar nu is het zo warm en ze zitten zo lekker ( heb er 1 als een soort van thuispak)

vinden jullie het mooi? Of juist ontzettend lelijk ;-)
Mooi als je het juiste figuur hebt. Mij staan ze wel maar vind het onhandig met plassen.

Trouwens een printje erop zou ik wel aanraden. Valt kreuk enzo ook minder op.
Ik vind ze erg mooi maar dan wel bij iemand van minimaal 1.75 of 1.80 meter lang en niet al te stevig. Helaas zelf 1.67 en wat kilo's teveel, ik ga mezelf er dus niet aan wagen.
Dat ligt eraan wie hem aan heeft. Je hebt toch ogen? Pas er een en kijk in de spiegel.
Mow ben ik niet met je eens. Ik ben 1.58 en mij staan ze wel. Alleen zijn ze te lang en ik te lui om in te korten ;-)
Ik ben 1.69 en mij staan ze ook. Ben wel slank dat wel. Met een appel figuur zou ik het niet doen denk ik.
Nou ruza.. Ik heb inderdaad ogen maar een forum is er niet voor niets om iets te vragen of delen toch? Was gewoon nieuwsgierig wat anderen vinden omdat ik eigenlijk nooit iemand zie die er een aan heeft.
@Ruza opkoppelen?? haha
Ik heb 2 maanden geleden bij the Stone een leuke jumpsuit

gekocht.Draag maat 40/42 bij 1.75 en heb een platte buik.Hij

zit erg lekker maar is onhandig als je naar dw wc moet.Dan

moet ik dan ding helemaal openknopen,maar ja,dat overleef

ik ook heus wel ha ha ha!!!

Het leuke eraan vind ik dat het iets van vroeger is.Heb zitten googelen en de jumpsuit is afkomstig uit de jaren '60.Ik zag een

hoop leuke plaatjes voorbijkomen.
Ja leuk! Staat ook zo vlot :)

Of dat bij maat 42 ook staat weet ik niet, kan wel denk ik. Ze zijn niet allemaal 'flubberig' hè.

Ik wil er ook een!
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ik zit eraan te denken om er nog een te kopen.Zag een

mooie zwarte bij Shoebyfashion hangen en anders koop ik er

een als ik met vakantie ga. :)
Ik wil er ook één, maar dan wel met korte pijpen.
Foto's !!!! :cheer:

( ik kan ze nu niet uploaden :-( )
Ik vind het ook leuk, en onzin dat je ze alleen aankunt als je slank/lang bent.
@blobs zag er vanmiddag een bij de shoeby, hele leuke wel te verstaan ;-) tis dat ik er niet de benen voor heb...
Ik ga er 1 kopen voor op een tropische bruiloft, een mooie sierlijke met wijdere pijpen, dan ik nu overal zie.

Ik ben niet echt heel lang en er gaannog wat kilootjes af. Ik denk dat vooral een taille belangrijk is.

Ik wil dan nog een lint in mijn taille.

Zoiets dus!
Ik heb er 2, een zwarte en een zwart/witte met behoorlijke harembroek eraan uit Turkije.

Zitten heerlijk
Ik vind t echt niet om aan te zien. Gelukkig zie ik ze erg weinig in t wild ;-)Maar ieder zijn ding toch?ik draag vast ook dingen die anderen niet mooi vinden.
Brrrr, nee....

http://thebestfashionblog.com/wp-content/uploads/2011/11/plus-size-jumpsuits_111.jpg
Het is heel persoonlijk maar ik vind al die jumpsuits maar verschrikkelijk...
Ik heb een positie-jumpsuit. Maar of ik hem naar buiten aan ga doen ben ik nog niet over uit. Op vakantie wel, daar ken ik toch niemand :-D
Ik heb een hele mooie van dun katoen. Tikje strak model, effen blauw. Geen mouwen, wat wijd van boven, capuchon en 3/4 pijpen die nonchelant opgerold moeten. Maar ik draag hem alleen op vakantie. Maat 38 en 1.70.
Oja mijn ene jumpsuit is zo wijd, die kan ook wel als positie.

Heeeeerlijk zittie.

En ik weet zeker dat veel mensen hem vreselijk vinden.
Ik vind ze ook vreselijk om te zien. Net zoals harembroeken.

Maar meningen verschillen.

Ik werk in een soort kledingwinkel en verkopen ze ook regelmatig.

Als we ze binnen krijgen zijn ze vaak meteen uitverkocht. Dus ze zijn wel in de mode.
Leuk bij een ander misschien, maar voor mij is t niks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven