Bah, wat warm!
maandag 29 juni 2009 om 10:21
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
woensdag 23 mei 2012 om 19:06
Hoe heter hoe beter!!!!
Volgens mij ben ik als mega blanke in het verkeerde lichaam geboren, had gewoon in Z-Afrika/Amerika geboren moeten worden. Ben gewoon zo allergisch voor "lekkere" dikke truien, dikke lagen over elkaar, dikke sokken en helemaal erg zijn sjaals en mutsen. Ten eerste kleed ik me altijd of net te koud of te warm in de winter. Dus heb altijd veel gedoe smorgens bij de kledingkeus.
Dit is toch heerlijk: bh, onderbroek, jurk en slippers.
In de zon ga ik niet om te zonnebaden. Want verbranden doe ik wel, dus zit ik heerlijk siësta te houden met een boekje als de zon hoog staat. Heerlijk.
Volgens mij ben ik als mega blanke in het verkeerde lichaam geboren, had gewoon in Z-Afrika/Amerika geboren moeten worden. Ben gewoon zo allergisch voor "lekkere" dikke truien, dikke lagen over elkaar, dikke sokken en helemaal erg zijn sjaals en mutsen. Ten eerste kleed ik me altijd of net te koud of te warm in de winter. Dus heb altijd veel gedoe smorgens bij de kledingkeus.
Dit is toch heerlijk: bh, onderbroek, jurk en slippers.
In de zon ga ik niet om te zonnebaden. Want verbranden doe ik wel, dus zit ik heerlijk siësta te houden met een boekje als de zon hoog staat. Heerlijk.
woensdag 23 mei 2012 om 19:07
Voor mij liever niet. Het is een stuk kouder nu, 20 graden. Ik vind 30 graden tijdens het fietsen best wel te doen (voor het fietsen zal 35 graden of heter ook onaangenaam worden voor mij), maar er is een grote kans om verbranding op te lopen. Mijn huid is daar gevoelig voor.
Mylene_Valerie,
Er was een tijd geweest dat iedere forummer zei of het zonnig, bewolkt en/of regenachtig was, zodra het daarvoor heet was. Vandaag was dat niet het geval, dus zette ik erbij hoe het weer rondom mij steeds veranderde.
Mylene_Valerie,
Er was een tijd geweest dat iedere forummer zei of het zonnig, bewolkt en/of regenachtig was, zodra het daarvoor heet was. Vandaag was dat niet het geval, dus zette ik erbij hoe het weer rondom mij steeds veranderde.
World of Warcraft: Legion
woensdag 23 mei 2012 om 19:17
Die goede oude tijd. Maar was volgens mij een ander topic hoor. Met Shi kon je lekker altijd klagen dat het te warm was en dat we naar kou snakte
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 23 mei 2012 om 19:19
woensdag 23 mei 2012 om 19:59
Ja, wij zeuren altijd!
Als de zon stevig schijnt met temperaturen rond de dertig mekkeren we: "Oh... wat is het heet! Wanneer gaat het regenen?" En als het dan stevig regent, of het vriest dat het kraakt, jammeren we: "Brrr, wat is het koud. Ik wou dat het zomer was, en dat ik in een zwembroek of bikini kon zonnebaden..." Wij zijn ook nooit een keer tevreden!
World of Warcraft: Legion