Bah, wat warm!
maandag 29 juni 2009 om 10:21
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
donderdag 24 mei 2012 om 23:18
vrijdag 25 mei 2012 om 06:32
vrijdag 25 mei 2012 om 07:13
Het is hier koeler nu. Goddank.
Word wel warm maar niet boven de 23 graden hier. Nou daar kan ik goed mee leven en werken haha. Laatste werkdagje dan lekker weekend. Heb er veel zin in. Lekker BBQen zaterdag.
Balen zeg Ambrosia dat je zoon zovaak wakker word maar ik snap hem wel hoor, zelf slaap ik ook beroerd met deze warmte.
Word wel warm maar niet boven de 23 graden hier. Nou daar kan ik goed mee leven en werken haha. Laatste werkdagje dan lekker weekend. Heb er veel zin in. Lekker BBQen zaterdag.
Balen zeg Ambrosia dat je zoon zovaak wakker word maar ik snap hem wel hoor, zelf slaap ik ook beroerd met deze warmte.
vrijdag 25 mei 2012 om 07:53
vrijdag 25 mei 2012 om 08:05
ik vind het ook niet uit te houden. zo raar, in nederland boven de 25 wordt het meteen mega klam weer, terwijl in bijv. frankrijk het met 27 graden veel aangenamer is. terwijl het toch allebei een zee-klimaat heeft (althans west frankrijk dan he)
gelukkig is het nu wat koeler, al ben ik bang dat dat niet zo blijft.
*haalt vast diepvries leeg voor het geval dat...*
vrijdag 25 mei 2012 om 08:16
Ik klaag ook even mee, ik heb vannacht éindelijk kunnen slapen, na 2 dramanachten door de hitte. Gisteren kon ik eindelijk een zomerjurkje kopen, na 2 dagen in spijkerbroek met deze hitte, en ja, ik heb nu ook een studieplek met airco, heerlijk. Ik werd echt ziek van de hitte :s
Vandaag zal heerlijk zijn; goed geslapen, kleren die passen bij het weer en een
airco
Vandaag zal heerlijk zijn; goed geslapen, kleren die passen bij het weer en een
vrijdag 25 mei 2012 om 08:33
Op dit moment zit ik nog voordelig want ik woon op de begane grond en de buren boven mij hebben een balkon die de zon tegenhoudt. Mijn woning is nog vrij lang koel als het buten snikheet is. Maar als ik binnenkort ga verhuizen (in een aantal topics heb ik het daarover gehad, gebruik het loepje), ga ik naar de bovenste verdieping. Ik denk dat het dan afzien wordt, tenzij ik een airco koop.
World of Warcraft: Legion