Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niniane, niet pijnlijk hoor! Het lukte gewoon niet, vandaar. Toen zoon 3,5 jaar was, wilden we graag een tweede (eerder niet) maar toen lukte het dus niet. Na twee jaar proberen een miskraam, nog eens twee jaar later een buitenbaarmoederlijke zwangerschap (eileider eruit) en na bijna vijf jaar was ik dan eindelijk in verwachting en zat het goed. Het leeftijdsverschil is dus zeker groot maar het pakt in de praktijk geweldig uit; die twee adoreren elkaar, echt super.

Vanmiddag bij de huisarts het recept voor een kuurtje meegekregen (longen waren schoon, oor aan een kant een beetje aangedaan maar niet te erg) en keel was in orde. Maar toch een kuurtje omdat dit het beleid is na vier dagen (of meer) koorts. Maar ik ga het niet ophalen bij de apotheek; ik kijk het nog even aan. Man (die ook ziek is en van wie de koorts steeds oploopt naar 39 graden of hoger) heeft ook nog even zijn longen laten beluisteren en hij heeft nu wel een kuurtje vanwege een bronchitis.

Ik wilde net de deur uitgaan voor een boodschapje maar ik geloof nu dat ik toch maar even de auto pak..het giet hier.
regen? hier niet hoor en het schijnt morgen een prachtige mooie dag te worden! sja en ik ben weer de bok.

@Mirjam, sterkte met je ziekenboeg! jeetje jij hebt ook aardig wat voor je kiezen gehad voordat Hanna er was! respect.

@Niniane, wat jij zegt wilde ik ook zeggen alleen kreeg de juiste woorden niet uit m'n mond. Niet dat wij nu vegetarier zijn, alleen dat we geen varkensvlees eten en proberen al het vlees wat we eten zo biologisch mogelijk is en idd ook regematig een vlees vervanger. Mayte is daaren tegen ook gek op vlees, als ze kipfilet op d'r brood krijgt, snoept ze dat er eerst af en vervolgens eet ze het brood op.....

Lief gaat haar zo in de pyama gooien en dan naar bed en hij gaat daarna de hort op naar een borrel.
joehoe, ben d;r hoor. Weer een heftig dagje op m'n werk. Nog een maand jongens! Dan ben ik klaar, en ik begin er echt blij om te worden.

Ff geen zin in reageren.

(klein dingetje, haha Mmoi, we moesten Roan vanochtend om 7.15 uur wakker maken!)
nou ik heb rijk voor mij alleen en ik vind er geen klap aan!

We hebben laatst bij de Jumbo van die blokken chocola aan een stokje voor in warme melk gekocht.....drie stuks en die zijn ook al op (krijg je met 3 verschillende smaken, moet ze wel allemaal ff uitproberen natuurlijk)

heb geen zin in chips, er is geen klap op tv (nou ja Hitch is wel geinig maar al tig keer gezien) grmpf.

Nou ja ga jullie verder maar niet lastig vallen....hahahaha maar zijn we iif weer ff up.

@Krokus, kijk je wel uit dat je niet instort! man, zit af en toe wel te klagen dat ik veel werk, maar wat jij de komende tijd te verstouwen krijgt is helemaal van lotje getikt! Probeer wel op tijd je rust te nemen en je grenzen goed in de gaten houden!

Zit me net te bedenken datik vorig jaar rond deze tijd nog met verlof was! maar dat ik blij ben dat ik me nu iig een stuk fitter voel dan toen!
Ringel, chocolade aan een stokje voor in de warme melk? Never heard of...is dat Grunnings?

Ben vanavond (koopavond) even cadeaus wezen kopen voor zoon. Wel aardig geslaagd; een dekbedovertrek met dino's en hoeslaken in bijpassende kleur bij de Hema (mét 15% stickerkorting, extra leuk dus), een doe-het-zelf-alarm-knutsel-pakketje (ook bij de Hema, ook met korting haha) (kan hij dus voortaan zijn kamerdeur met een alarm beveiligen tegen zijn ouders/zusje;) ), 3 cd-roms (1 van Lucky Luke, 1 met denkspelletjes en nog 1 avonturencd-rom), een volle tas nieuwe kleren (Hanna heeft op het ogenblik een beetje boel meer dan hij, tja..babykleertjes zijn nu eenmaal leuker om te kopen) bij H&M (waaronder een shirt met een krokodil en 1 met een slang..helemaal zijn ding), een Spongebob-douchegel met piraten op de fles en een spelletje waarmee je onzichtbaar kunt schrijven en dan op miraculeuze wijze de tekst weer tevoorschijn tovert. Morgen wil ik dan nog een werphengel voor hem kopen en misschien nog een klein dingetje. Zoon vindt het altijd geweldig om veel kadootjes te krijgen, die we dan ook nog verstoppen zodat hij ze met "warm" en "koud" kan opzoeken.

Vanavond waren hij en Hanna bij mijn ouders (bij ons in de straat dus). Hij heeft daar alvast een beetje zijn verjaardag met hen gevierd omdat mijn vader zondag (op de dag zelf) moet werken. Hij heeft pizza gegeten en alvast zijn cadeau gehad: een dino-doe-doos (waarmee je met gips afgietingen kunt maken van dino-skeletten e.d., helemaal goed dus).

Ik heb bij WE (de kledingwinkel dus) even snel wat voor mezelf gekocht; ze hebben nu mid-season sale; veel dingen voor de helft. Een mantelpakje (draag ik op mijn werk en sowieso houd ik wel van dit soort kleding..tutje he) en nog een los rokje en shirtje.

Ik ga nog even surfen.

Krokus, sterkte meid! De laatste weken voordat iemand vertrekt op zijn werk zijn vaak niet de leukste...
@Mirjam: Wow, dat zijn een hoop cadeaus!!! Wel allemaal leuk gevonden van je zeg. En lekker dat je uit de sale wat voor jezelf hebt ook.

@Ringel: Ik ken die chocolade ook niet. Klinkt wel goed!!

@Krook: Ik zei het toch!??!?!!? Morgen heb ik er geen last van, Jasje logeert bij opa en oma...wedden dat ze daar tot heel laat slaapt?

@Niniane: Lekker nog ff verlof. Hard genieten want voor je het weet is het weer voorbij!!! Hoe heb jij de oppas geregeld? En, als jouw man bij ziekenhuis in de buurt werkt, is dat dan het Diac of niet? Daar ben ik bevallen nl. Vergat het steeds te vragen, vandaar nu opeens.

Wij zijn net terug van een verjaardag. Jasje logeert dus. Ging niet makkelijk slapen. Oma haalt haar veel te snel uit bed. Op een gegeven moment gewoon resoluut het bedje in en de kookwekker op 10 minuten. Toen huilde ze allang niet meer (maar toen was het ook al kwart over acht, haha). Ben benieuwd hoe laat ze eruit komt. Ik heb bij mijn ouders gegeten en we aten patat. Jasje heeft na haar potje O. nog een paar patatjes op en ook nog 1/5 frikandel in stukjes. Ze vond het helemaal geweldig!!! 'Vleesj!' hihi... geen vegetariërs hier dus!

Ik zit gewoon te stuiteren van de cola light en heb dus geen zin om naar bed te gaan. Morgen (eigenlijk vandaag dus) beetje uitslapen, als dat me lukt tenminste. Dan hebben we daarna meeting van de pufclub. Vind ik altijd erg gezellig. In de middag ga ik nog ff naar Noordwijk denk ik. Heb leuke bikini gezien bij Hema maar hier was 'ie uitverkocht. Ook op internet helaas niet te koop...Leiden ook al niet...kijken of 'ie daar nog op voorraad is!

Doei en welterusten...
vanochtend was het hier weer op tijd. Half zeven hoorden we heel hard "papaaaa, mamaaaa". Grrr. Eigenlijk zit je je dan met een glimlach te irriteren omdat het zo schattig is.

Hoe is het weer bij jullie? Hier regenachtig en hard waaien. Ik had verwacht dat het een stuk lekkerder zou zijn. We wilden de weekboodschappen op de fiets halen maar dat zie ik nu niet zo zitten. 3 keer heen en weer fietsen. Heb al gezegd dat lief zijn kratje bier zelf mag regelen. Hahaha.

Heb nieuwe foto's op m'n hyves trouwens. Die zijn vrij recent. Op de groep duurt het uploaden bij mij altijd eeuwig en daar heb ik nooit zin in.

Pfff, ik hoop dat we de auto van een vriendin mogen lenen.

@mmoi, drink jij nooit alcohol? Omdat je de hele avond aan de cola hebt gezeten?

@mirjam, flink uitgepakt dus met dingen kopen. Heerlijk is dat altijd. Hahaha.
Goeiemorgen,

Floor was er vanmorgen ook al vroeg bij maar ik had gelukkig uitslaapdienst dus nadat ze een paar keer mama mama mama had geroepen hoorde ze manlief en gooide ze haar strategie om in "papa papa".

Ze was alleen zo aan het jengelen en steeds omvallen dat we haar nog maar even in bed hebben gegooid. Komt wel goed uit want we willen vanmiddag nog gaan winkelen voor een zomerjas voor Floor en bij de Ikea hebben ze zo'n plastic schommelding die me leuk lijkt (voor Floor dan ).

@krokus: hier is het eigenlijk heel lekker weer, zonnig en droog. Wel wat wolke dus ik verwacht ook nog wel wat nattigheid.

@mmmoi: Jasmijn is dus ook al zo'n vleesliefhebber. Floor eet vaak eerst haar vlees en de rest gunt ze geen blik waardig.

Ik wil best mee winkelen trouwens;-)

@mirjam: bij manlief thuis deden ze ook al tijd veel kleine cadeautjes en dan 1 groot cadeau. Hij was dus heel verbaasd toen hij voor zijn verjaardag toen we net samenwoonden maar 1 cadeau kreeg. Net een klein kind die nog een snoepje wilde.

Volgens mij gaat hij het heel leuk vinden allemaal, wie wil er nou geen dino-beddengoed?

Hoe gaat het vandaag met Hanna?

@blokken chocola in de melk: ik heb nog een zakje met twee van die dingen staan. Volgens mij zaten die in een kerstpakket.

Ik zie net dat de houdbaarheidsdatum 19 maart 2008 is maar een week zal niet zoveel uitmaken op een paar maanden lijkt me. Voor de liefhebber: ik stuur ze met plezier even op, volgens mij passen ze wel door de brievenbus.

@ringel: vorig jaar rond deze tijd was ik juist net weer begonnen met werken en dat viel me best zwaar. Al dat gekolf en ik was er ook nog niet echt aan toe om mijn kleine meisje al zoveel te missen. Ik ging toen ook met 10 weken alweer werken dus ik heb er straks zowiezo 2 weken achteraan vakantie, dan is het half november ongeveeer, en dan tot het einde van het jaar maar 2 dagen werken ipv 3 waarvan de laatste week van december were helemaal vrij is.

Shame on you dat je niet weet wie Dennis is. Je weet wel, die grote brede (leuke) judoka die tegenwoordig ook wel eens wat presenteerd.

@niniane: hebben ze geen idee wat dat is met die gekke houding van Myrdinn dan? Heb je het idee dat hij ergens pijn heeft?

Ik ga me nog maar eens even druk maken over welke duo kinderwagen we gaan kopen en welke autostoel we uit gaan kiezen. En ik wil nog een schommel maar onze tuin is niet zo groot dus daar moet ik ook nog wat op verzinnen.
Niemand hier geweest?

We hebben een heel leuk licht roze trechcoat-achtig jasje van Mexx voor Floor gekocht. Manlief wilde eerst niet aan het lichtroze eigenlijk maar hij staat echt heel leuk.

Ook leuke schoentjes gezien die niet eens zo heel erg duur waren maar toen lag ze net te slapen en ik wil ze wel kunnen passen.
heb je weinig roze voor floor? Ik zie het gemiddelde meisje toch alleen maar in roze. Of valt het mee bij jou?

Wij vanmiddag thuis gebleven. Even poetsen, nog even wat vergeten boodschappen halen. Roan zit nu aan mijn snel in elkaar geflanste pasta met tonijn maar hij vertikt het om te eten. Naja, dan niet. Hij knaagt nu een stuk komkommer op.

Vanavond laatste afleveringen van 24 deel 4 kijken. Joehwieieie!

Hm, ben net pedagogisch boos geworden op roan die zijn eten op de grond kwakte. Monster is het.
Ik heb ook wel roze voor Floor hoor maar afgelopen seizoen vooral veel paars/lila en een jas is wel erg opvallend dus die wil ik wel in een leuk kleurtje.

Veel plezier met 24 vanavond, ik heb het nog nooit gezien maar ik hoor er veel goede verhalen over.

Ook even. Zo koken...mmm biefstuk...

Pebbles: ik heb gisteren jasje gekocht voor Aimee van Mexx, grijs/beigeachtig en dan tot haar knietjes (mantelachtig). Zo cute.

En nog wat dingen voor de zomer, oa een rood rokje van noppies.

Welke maat kopen jullie nu. Ze adviseerde in de winkel 86. We moeten nog tot september. Maar zit nu wel ruim.

Krokusje: begin je nu deze week met nieuwe baan? Spannend.

Haha leuk dat gooien met eten. Aimee gooit niet met eten, not yet. Maar gisteren in de winkel was ze het zat en dan gaat ze klieren, zoals speen weggooien etc. Idd monstertjes zijn het.

Ga nu koken.
@babba: dat jasje heb ik volgens mij ook gezien. Zonder capuchon toch? Die vond ik ook heel leuk maar Floor wordt erg flets in die kleur. Beige is inderdaad mooier bij een donker meisje zoals Aimee.

Het model is wel ongeveer hetzelfde trouwens en net zolang alleen zit er bij die roze een capuchon op die je eraf kunt halen.

Ik heb maat 80 genomen want met de winterjas heb ik een maat groter gekocht en die begint nu pas een beetje mooi te zitten. Ze heeft er ook nog wel iets groeiruimte in en als ze echt teveel groeit dan koop ik tegen die tijd nog wel een jasje in de uitverkoop of een spijkerjasje ofzo.

Floor had vandaag weer een ouderwetse gildag. Mijn oren tetteren nog steeds na.

Ik hoop dat het eenmalig was (en anders is het vast weer een "fase" ).
@Pebbs: Lekker wezen shoppen dus, leuk! En roze is nou eenmaal de meisjeskleur, maar ik houd er ook erg veel van. Haha Jas heeft zo'n beetje alles roze!

@Babba: Ik koop voor Jasmijn 86/92. 86 heeft ze nu al aan. Mexx valt ook nog eens iets kleiner. En Jasmijn valt groter

@Krokus: Irritant is dat hè, heb je zo je best op het eten gedaan, kwakken ze het neer!!!

Jasmijn ligt in bed te jammeren. Ik vind het laat genoeg dus ze mag er niet meer uit. Ze huilt zichzelf maar in slaap.

Mijn ouders hebben vandaag bij Ikea pannetjes voor Jas' fornuisje meegebracht. Echt heel erg leuk. En een potje Ze gaat er met kleren en al op zitten en doet dan of ze poept, incl. geluid, haha. Later had ze ook echt haar luier vol, maar dat kan ook toeval zijn!?!? Ook d'r Baby Born moet dan op zijn potje en zo zaten ze naast elkaar, haha!

Wij hebben vanmiddag even wat praktische zaken gekocht (zoals rubberlaarsjes voor Jasmijn o.a. en potjes eten enzo) en daarna hebben we bij vrienden koffie gedronken en nasi gegeten. Toch wel veel indrukken voor Jas want nu is ze weer huilerig...

Vanavond lekker niksen samen op de bank. Ga lekker een boek lezen ofzo. Doei!
@mmmoi: haha, "jasmijn valt groter". De broekjes van Mexx vind ik trouwens juist weer niet klein vallen, de shirtjes wel.

Ze hadden bij Lief trouwens ook een heel leuk spijkerjackje met vestje met capuchon erin. Maar die had je vast al eens gezien.

Wat grappig dat ze dat potje al zo goed begrijpt (en dan met 4 pas zindelijk worden zeker).
@Mirjam. Ja duidelijk waarom het leeftijdsverschil dan zo groot is.

En gefeliciteerd met zoon. Weet niet of hij nou vandaag of morgen jarig is.

@Mmmoi Ja ik had wel onthouden dat je in het Diac bevallen was. Ik werk bij de concurrent. Het LUMC dus. Ben ik wel blij om want dat is net een stukje groter en dat zorgt ervoor dat mijn werk een stuk afwisselender is. Hoe groter het ziekenhuis hoe meer verschillende onderzoeken er gedaan worden is vaak de regel. Vaak zijn die dan ook een stuk ingewikkelder en duren ze langer. Geeft dus meer uitdaging. En mijn man werkt dan vlak bij het station in de buurt, waar al die kantoren staan.

Hahaha en Jas met haar vleesj. Kyran kan het nog niet zeggen maar wordt vast een van zijn favorite woordjes. Kleine kanibaal...

@Krokus Jammer dat roan niet lang geslapen heeft. Ik vind half zeven best laat eigenlijk. Hier is het elke dag 6 uur. Maar dat is dan ook wel de tijd dat we normaal gesproken opstaan als we moeten werken. Kon je foto's niet zien want ik heb je nog niet in mijn hyves vrienden verzameling. Heb je inmiddels wel uitgenodigd.

@Pebbles Ik denk niet dat Myrddin pijn heeft. Behalve bij de fysio die hem dan juist in de goede houding forceert. Maar dat schijnt wel de manier te zijn om het op te lossen. Ik las bij de fysio ook een folder over het KISS-syndroom. Maar daar heeft myrddin dan weer niet alle syptomen van dus dat zal wel meevallen. Als bb's dat hebben kunnen ze later ook nog ontwikkelings achterstand en dergelijke krijgen.

Vandaag bij goede vriendin/collega geweest. En lekker even gewandeld. Het was echt supermooi weer vandaag zeg. Ik had Myrddin thuis gelaten en alleen Kyran meegenomen. Zij heeft een dochtertje van een half jaar die kan nu net zitten. Dan zie je pas hoe snel die kleintjes zich ontwikkelen. Kyran kan nu al stukjes loslopen terwijl hij een half jaar geleden ook pas net los kon zitten.

Heeft iemand nog tips voor een hongerige Kyran. Elke keer als ik ga koken gaat hij bij zijn kinderstoel staan krijsen. Echt heel irritant. Hij begrijpt gewoon niet dat je het niet rauw kan eten. (Hoewel er dus mensen zijn die daar kennelijk anders over denken hahaha). Omdat hij al behoorlijk aan de maat is wil ik hem eigenlijk niet alvast wat geven voor het eten.
@niniane: met KISS syndroom hoor je ook vaak dat kinderen veel huilen toch?

Bekend probleem met het eten. Floor klimt ook al half in haar kinderstoel al gillend omdat ze al eten wil. Ik ben bang dat het toch weer een beroemde "periode" is waarin ze door moeten krijgen dat er eerst gekookt moet worden.
Idd, zal wel een periode zijn. Maar vind het er wel zielig uitzien dikke (krokodille)tranen en snottebellen.

Bij dat KISS hoort idd ook veel huilen, slecht slapen, voorkeurshouding, overstrekken van lijfje. En nog wel een aantal kenmerken. Maar gelukkig heeft Myrddin ze niet allemaal dus het zal wel meevallen denk ik dan.

Was wel een beetje meer zenuwachtig geworden voor de afspraak van Myrddin met de cardioloog. De eerste mogelijkheid is 2 mei. Dus ik maakte me eigenlijk helemaal geen zorgen want als je zo lang moet wachten zal het ook wel niets ernstigs zijn denk ik dan. Maar in de brief die we als bevestiging kregen staat dat het een lang afspraak is, dat er een ecg wordt gemaakt een uitgebreid lichamelijk onderzoek en een echo. Het is dus niet even echo maken en weer weg. Het zal nog steeds wel niets zijn maar nu maak ik me stiekem toch meer zorgen dan nodig denk ik.
Oh en ik kan geen foto's meer op de groep zetten. We hebben sinds twee weken een nieuwe computer en nu zegt hij elke keer. ''You have a new image format in this folder. The converter is downloading....'' Maar er wordt niets gedownload. Ik maar wachten op die converter. Is er hier een slim iemand die er wat mee kan?
@niniane: ik kan me wel voorstellen dat ze bij een hartruisje oid voor de zekerheid het complete onderzoekspakket doen zodat ze volledig uitsluitsel kunnen geven. En inderdaad, als het ernstig was hadden jullie echt niet pas in mei hoeven komen.

Het brengt wat zorgen met zich mee he, zo'n kleintje. Ik sta er af en toe wel eens bij stil dat het straks bij een tweede wel heel anders kan gaan.
Evening!

Heb van 6 tot 9 liggen slapen, had ik niet moeten doen... ben niet klaarwakker, maar wel wakker......

chocolade op een stokje hebben wij ook; superlekker!!! Vind alleen de witte niet zo lekker. Wij hebben 'm gekocht in een te gek koffietentje, waar ze superkoffie hebben, maar ook cadeautjes en espresso-apparaten.

Stoel omdraaien bij het eten omdat ze krijst was geen succes omdat manlief haar veel te snel weer omdraaide en vervolgens op slijmerige toon tegen haar ging praten ipv dat hij kordaat zegt wat de bedoeling is aan tafel. "gaan we nu weer netjes zitten?"

Ze flikkerde ook haar beker door de hut en zat ons gewoon uit te proberen. Ik had er helemaal genoeg van. Vooral omdat Lief zich op zijn eten stort en mij dan met Ella laat soebatten en pas iets zegt als ze de hele tafel al vol heeft gesmeerd met rijst, kip en saus. Pas als ik haar een keer moet corrigeren, denkt hij "oh, ik zal me ook eens even bemoeien met het geheel" GRRR... ben er nóg kwaad om. Was ook de reden dat ik al zo vroeg in mijn nest lag, ik moest gewoon ff afkoelen (ik kan volgens mij zo bij Ringel in de jeugdgroep hihi).

Doei!
Nou dat valt wel mee hoor, bij mij op de groep smijten ze niet met eten. tegenwoordig meer het ellebogen werk en ik hoop dat ooit de dag komt dat ze idd gaan slapen wanneer ze boos zijn, scheelt mij weer een heleboel blauwe plekken. Vandaag trouwens een wegloper....die 2 1/2 uur later keurig door de politie weer bij de voordeur is afgeleverd (joh, je maakt wat mee)

Morgen moetne we naar de mediamarkt voor een nieuwe tv, want de onze heeft het begeven (en het kreng was net een jaar oud!!!) eerst zoeken naar bonnetje....tv is dus gekocht in mijn kraamperiode (werd helemaal hysterisch toen de andere oude tv naar z'n grootje ging....neeeeeee m'n kijk op de wereld is stuk!!!!!) en in de tussentijd dus ook verhuisd, dus ben bang dat bonnejte zoek is.

@Mirjam nog van harte gefeliciteerd mer je zoon! vond hij zijn cadeautjes leuk?

@baba, lekker aan de biefstuk?:-)

@Ris, ergernis wanneer mannen op een totaal tegendraadse manier jou gaan ondermijnen in je gezag......(echt bij mij haalt hij het bleod ook wel eens onder de nagels vandaan....heb je d'r net wat aangeleerd, gaat hij er vervolgens plat tegen in!!!)

@Pebbles, nog gelukt met de aankopen? en klinkt als een mooi jasje voor Floor...volgens mij zijn die trenchcoatjes helemaal "in" voor de kleintjes, want je ziet ze overal.

@kledingmaat. Mayte schommelt een bejte afhankelijk van het merk wat ze aanheeft. bovenkleding is veelal 86/92 en broeken es is meestal nog 74, maar dan vooral qua lengte. ze zou ook al wel in 86 passen, maar dan moet ik steeds de pijpen opkrullen en dat vindt ze irritant (wil het liever zelf doen) Ze heeft volgens mij vrij korte benen en antzettend lange armen. De rompertjes 74/80 die zitten in principe nog wel goed, alleen haar armen steken zo raar uit. Maar koop nu alles in 86 en 92 dan zitten we iig redelijk save voor de zomer.

zo ga nog ff verder kijken en dan morgen weer een drukke dag voor de boeg.
@ris: nog een beetje kunnen slapen na je dutje gisteravond? We moeten hier ook vaak duidelijke afspraken maken van te voren als we een nieuw pedagogisch beleid gaan invoeren anders gaat het harstikke mis.

Stoel omdraaien heb ik gisteren ook even geprobeerd maar mevrouw draait zich gewoon om op haar kinderstoel waardoor ze nog steeds in ons gezicht aan het gillen is.

@ringel: als je het bankafschrift met de pinbetaling van die tv hebt dan is dat vaak voldoende voor garantie. Is wel zuur dat na 1 jaar die tv al kapot is.

Hier ook korte benen trouwens. Ik heb zo'n idee dat Floor de ideaalmaten voor een fotomodel niet gaat halen.
Nou heb vanochtend in een heldere staat van verstandsverbijstering in 1 keer de bon tevoorschijn getoverd! Je doet rare dingen 4 dagen na een bevalling en een verhuizing inhet vooruitzicht (alles bewaren met heeeeeeeel veeeeeeel nietjes bijvoorbeeld *grinn*, stel je voor dat het kwijt raakt!)

Hoe doen jullie ukkies het met de tijdsverandering? MAyte pikt het aardig op geloof ik, was vanochtend nieuwe tijd 8.00 wakker (7.00 uur dus netjes) en ligt nu alweer ff te tukken, had maar bedacht om in het midden te gaan zitten qua tijden van slapen en eten. dus ipv 12.00 nieuwe tijd (is dus 11.00) om 11.30 naar bed enz.

moet nog douchen en Lief is naar de stad om een tv te scoren? geen idee waar hij mee terug komt. Toch wel fijn hoor een auto! Ben trouwens gisterne voor het eerst alleen naar m'n m'n werk gereden en alleen s'avonds in het donker weer terug! Voelde me toch een partij stoer!!!!! Yihaw! dit is echt een mega overwinning op mezelf van heb ik jou daar!

en hier idd ook geen fotomodellen maten, terwijl ze er wel het koppie voor heeft (vooral als ze begint te grijnzen en daarbij haar neus optrekt......monsterkoppie)Ben af en toe best wel bang dat ze later heeeel erg lelijk wordt. zoals het verhaal van het lelijke jonge eendje wat zwaan wordt en eendenkuiken die maar normaal blijven...snappen jullie wat ik bedoel? Lelijke babies kunnen erg leuk opdrogen, terwijl mooie babies nog wel eens heel lelijk kunnen opdrogen en ik reken Mayte toch wel tot de categorie mooi. goed redelij harry in de warrie......ga maar eens douchen denk ik.....
Hier een duffe ochtend. Lang op bed gehangen, Jasmijn met papa in bad en nu gaat ze net haar bedje weer in. Alleen een middagslaap dus. Ik hoop dat ze gaat slapen want ze is erg jengelig.

Verder weinig te beleven hier. Geen plannen voor vandaag. Ga maar even lekker zitten lezen denk ik.

Geen zin om te reageren, sorry!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven