Elektrische BBQ
zondag 27 mei 2012 om 18:15
Ik heb mijn man, eindelijk, zover.
Er komt hier ook een elektrische BBQ. Ik vind BBQ-en heel leuk en gezelig. Alleen kan ik er zef geen moer van. En vind ik het vaak een gedoe. Lang wachten voordat je uberhaupt kunt beginnen enzo. En al ik thuis ben, en man die dag werkt, vind ik het ook wel eens leuk om thuis even 'snel' te kunnen BBQ-en.
Maarja, zo'n Weber ding kost 250 euro. Dat vind ik persoonlijk echt veel te gek. Maar wat dan? Is zo;n ding bij de Blokker van 3 tientjes ook prima?
Iemand ervaring en/of tips? DankDank!
Er komt hier ook een elektrische BBQ. Ik vind BBQ-en heel leuk en gezelig. Alleen kan ik er zef geen moer van. En vind ik het vaak een gedoe. Lang wachten voordat je uberhaupt kunt beginnen enzo. En al ik thuis ben, en man die dag werkt, vind ik het ook wel eens leuk om thuis even 'snel' te kunnen BBQ-en.
Maarja, zo'n Weber ding kost 250 euro. Dat vind ik persoonlijk echt veel te gek. Maar wat dan? Is zo;n ding bij de Blokker van 3 tientjes ook prima?
Iemand ervaring en/of tips? DankDank!
zondag 27 mei 2012 om 18:29
Ik heb ook een elektrische, dacht Tefal maar dat weet ik niet zeker, het is de tweede, de eerste is gevallen en dat overleefde hij niet. Het gaat best goed, gelijkmatige warmteverdeling, maar gewoon op houtskool is toch lekkerder, niet dat het me heel veel uitmaakt want ik heb aan één stukje vlees genoeg, verder red ik me wel met brood, salade en saus. Voor de buren is een elektrische barbecue wel zo prettig als je in een appartementencomplex woont.
verba volant, scripta manent.
zondag 27 mei 2012 om 18:56
Ik heb even een stom plaatje gepakt van google maar deze heb ik, geloof van de blokker maar maakt niet uit. Rekje kan je in 2 of 3 standen zetten. Verder is deze echt simpel maar ook een simpel prijsje.

Bij luxere zie je echt standen qua hitte, ook kan je er apart een standaard bij kopen, google maar op tefal bbq afbeeldingen.
Keuze zat en ze zijn niet duur.

Bij luxere zie je echt standen qua hitte, ook kan je er apart een standaard bij kopen, google maar op tefal bbq afbeeldingen.
Keuze zat en ze zijn niet duur.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 27 mei 2012 om 19:14
Ik heb al jaren een electrische bbq van Tefal .Die heb ik nog gekocht toen ik single was en op een bovenwoning met balkon woonde.Dan zette ik hem op het muurtje en bbqen maar (vaak in mijn eentje, maar soms met gast).
Hij doet het nog steeds, maar nu draait mijn man de stokjes en ander vlees om.
Vorig jaar had ik een bbq voor 8 personen maar toen heb ik er een wegwerp bbq met houtskool naast gezet.
Hij doet het nog steeds, maar nu draait mijn man de stokjes en ander vlees om.
Vorig jaar had ik een bbq voor 8 personen maar toen heb ik er een wegwerp bbq met houtskool naast gezet.
zondag 27 mei 2012 om 20:17
Ze hebben nu bij de maxwell ook een tefal in de aanbieding op een statief ( noem je dat zo?) 2200 wat meende ik regelbare temeperatuur voor 59 euro.
Best veel geld maar als je er een paar jaar plezier van hebt is het niet duur natuurlijk
http://www.maxwell.nl/Cat ... xwell_NL&ProductID=BG2231
Zie er ook een van bestron in staan
http://www.maxwell.nl/Cat ... well_NL&ProductID=DJA902S
Best veel geld maar als je er een paar jaar plezier van hebt is het niet duur natuurlijk
http://www.maxwell.nl/Cat ... xwell_NL&ProductID=BG2231
Zie er ook een van bestron in staan
http://www.maxwell.nl/Cat ... well_NL&ProductID=DJA902S
zondag 27 mei 2012 om 20:32
Na een paar Tefal grilletjes te hebben versleten hebben we vorig jaar de Outdoorchef City Electro gekocht en dat is echt een enorme verbetering. De hitte verzamelt zich door de hittereflector onder het deksel waardoor het vlees langzaam gaart, niet verbrandt en toch een lekker grillsmaak krijgt. Het schoonmaken is ook heel makkelijk want je hoeft alleen het rooster schoon te borstelen met een speciale borstel en het lekbakje af te wassen. Eens in de zoveel tijd moet je de beschermfolie van de hittereflector verschonen.