Heeft Dibi kans van slagen?
maandag 28 mei 2012 om 21:58
Maar 9 van de 10 keer wel. Oost Europeanen misschien iets minder (omdat Russen bv echt heel macho zijn, die kerels willen snel trouwen, settelen en volwassen worden. En dat zijn allesbehalve mietjes) Maar de Latijnstaligen so to speak, die hechten echt heel erg veel waarde aan de band met hun ouders (vooral moeder) en laten dat niet snel los. En ze gaan pas het huis uit wanneer ze écht de liefde hebben gevonden waarvan ze zeker weten met die persoon te willen trouwen. Antillianen en Surinamers idem dito. Bron: mijn woonplaats, in Den Haag kom je alle nationaliteiten tegen (tenzij je jezelf wereldvreemd opsluit in wijken zoals Statenkwartier e.d.)
maandag 28 mei 2012 om 21:59
maandag 28 mei 2012 om 22:07
Dan hadden die vrouwen er dus ook wel lol in om hem te verzorgen. Kan niet anders. Maar die beste vriend van me is dus ook echt een jongetje dat niet voor zichzelf kan zorgen. Een vent van tegen de 60 die dus absoluut verwaarlosst, niet voor zichzelft kookt en zo als zijn vrouw dat niet doet. Maar hij boert dus ondertussen wel heel goed!
maandag 28 mei 2012 om 22:09
maandag 28 mei 2012 om 22:10
Ja, misschien helpt hij mee in huishouden en kookt af en toe, maar dat is toch anders dan het iedere dag doen en er zelf verantwoordelijk voor zijn.
Toen ik nog thuis woonde, hielp ik ook mee, maar dat is toch anders. Als de koelkast leeg is, wordt hij wel weer gevuld door je ouders. Op jezelf is en blijft hij toch echt leeg, tenzij je zelf actie neemt. Als je op jezelf woont, moet je ook leren omgaan met budget, dat er nog genoeg is voor de vaste lasten.
Het maakt op zich mij ook niet uit of je op je 18e uit huis gaat of later, maar ik vind dat een politiek leider toch wel op zichzelf moet wonen. Ik vond Dibi ook niet slecht in debatten, maar dat is wel minpunt.
maandag 28 mei 2012 om 22:19
Ach ja, pittig, zwaar... Wat je gegeven is is je gegeven hé. Ik had liever als vrouw geboren willen worden ja als ik de keuze gehad zou hebben, dan kun je tenminste fatsoenlijk lesbisch zijn. Maar er zijn niet veel vrouwen die het meteen snappen als ze een vrouwelijke ziel in een man als partner hebben. Maarja, een vent zijn heeft ook z'n voors zullen we maar zeggen.
maandag 28 mei 2012 om 22:22