Eeuwig vrijgezel.

27-05-2012 22:58 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag viva dames en de 3 viva heren. ;-)

Ik heb jullie advies nodig. Vanavond op de bank zat ik er een beetje over na te denken. Ik ben nu 29 (bijna 30) en heb nog nooit 'verkering' gehad.

Nu zeggen ze wel trouw niet voor je 40ste, maar de kans is groot dat ik nog steeds met een kat samenwoon. Met een beetje geluk nog steeds dezelfde kater. Dan is hij wel 25 ;-)

Ik heb van alles geprobeerd om iemand te vinden.

Veel dating site's en op het laast ook een paar keer gespeeddate.

Is op niks uitgelopen. Nu zat ik er net over na te denken samen met de kat. Ik heb een aantal theorieën.

- Ik ben niet leuk genoeg. Of helemaal niet leuk

- Val op vrouwen out of my league

- Ben er gewoon slecht in (versieren e.d)

- Het is mijn lot.

- Ben te beperkt om een relatie aan te gaan.

Er zijn wel vrouwen die me leuk vinden, maar die vind ik dan weer niet leuk. Ook al zoiets... Ik heb het een tijd best erg gevonden.

Nu heb ik meer zoiets van laat ook maar zitten. Ga me er niet meer druk om maken.
Hoi Squirrel,

Ben ook heel lang vrijgezel geweest en daar wordt je echt niet blij van. Bij mij was het ook steeds zo dat als ik een man leuk vond hij geen gevoelens voor mij had of bezet was en de mannen die mij leuk vonden waren dan weer mijn type niet.

Op een gegeven moment ga je aan jezelf twijfelen en denk je dat het aan jou ligt. Ook mensen uit mn omgeving gingen zeuren dat het mijn eigen schuld was omdat de mannen die mij leuk vonden dan weer mijn type niet waren. Ik zou te kritisch zijn.

Maar hallo, die mensen kiezen toch zelf ook niet iemand waar ze niets voor voelen? Er moet wel een klik zijn van 2 kanten anders werkt het niet. Ik denk niet dat het aan jou ligt dat je alleen bent. Er zijn zoveel mensen die helemaal niet leuk zijn zowel qua karakter als uiterlijk en die toch een relatie hebben.

Ik denk idd dat het misschien toch wel het lot is of je je match tegenkomt of niet. En vergeet niet dat veel mensen eigenlijk helemaal niet zo gelukkig zijn in hun relatie ook al zullen ze dat nooit toegeven. Maar die denken vaak, beter een slechte relatie dan alleen zijn.

Of je iemand gaat ontmoeten waar je gelukkig mee kunt worden kan ik je niet voorspellen. Ik heb ook geen tips, behalve dan dat je het best zorgt dat je onder de mensen blijft. Dan loop je toch de grootste kans iemand tegen te komen. Verder moet je gewoon doen wat je hart je ingeeft als je een leuk iemand ziet. Gewoon jezelf durven zijn en als die persoon je dan leuk vind weet je tenminste dat diegene je leuk vind om wie je echt bent. En vind ze je niet leuk dan passen jullie gewoon niet bij elkaar. Zo simpel is het, ik geloof niet in versiertips of trucs. Dat is allemaal fakegedoe waar je uiteindelijk toch niets mee bereikt.
chocolol schreef op 29 mei 2012 @ 01:21:

Waarom ben je gestopt met online daten?
Omdat het niks werd. Heb een half jaar op paiq gezeten en heb 1 date gehad... Veel waren trouwens ook nooit online. Knuz.nl was niet echt wat. Bijna niemand uit enschede en omstreken.
Schimmelteentje schreef op 29 mei 2012 @ 08:52:

Hoi Squirrel,

Ben ook heel lang vrijgezel geweest en daar wordt je echt niet blij van. Bij mij was het ook steeds zo dat als ik een man leuk vond hij geen gevoelens voor mij had of bezet was en de mannen die mij leuk vonden waren dan weer mijn type niet.

Op een gegeven moment ga je aan jezelf twijfelen en denk je dat het aan jou ligt. Ook mensen uit mn omgeving gingen zeuren dat het mijn eigen schuld was omdat de mannen die mij leuk vonden dan weer mijn type niet waren. Ik zou te kritisch zijn.

Maar hallo, die mensen kiezen toch zelf ook niet iemand waar ze niets voor voelen? Er moet wel een klik zijn van 2 kanten anders werkt het niet. Ik denk niet dat het aan jou ligt dat je alleen bent. Er zijn zoveel mensen die helemaal niet leuk zijn zowel qua karakter als uiterlijk en die toch een relatie hebben.

Ik denk idd dat het misschien toch wel het lot is of je je match tegenkomt of niet. En vergeet niet dat veel mensen eigenlijk helemaal niet zo gelukkig zijn in hun relatie ook al zullen ze dat nooit toegeven. Maar die denken vaak, beter een slechte relatie dan alleen zijn.

Of je iemand gaat ontmoeten waar je gelukkig mee kunt worden kan ik je niet voorspellen. Ik heb ook geen tips, behalve dan dat je het best zorgt dat je onder de mensen blijft. Dan loop je toch de grootste kans iemand tegen te komen. Verder moet je gewoon doen wat je hart je ingeeft als je een leuk iemand ziet. Gewoon jezelf durven zijn en als die persoon je dan leuk vind weet je tenminste dat diegene je leuk vind om wie je echt bent. En vind ze je niet leuk dan passen jullie gewoon niet bij elkaar. Zo simpel is het, ik geloof niet in versiertips of trucs. Dat is allemaal fakegedoe waar je uiteindelijk toch niets mee bereikt.

Dat heb ik dus ook altijd. Op dating site's zitten ook vrouwen met een eisen pakket van heb ik je. Zelfs de meest lelijke vrouwen hebben een heel pakket waar iemand aan moet voldoen. ;-)

Ik ga vanavond naar MMA en daarna naar een hobby clubje.

Zie vanavond geen vrouwen. ;-)
Ik denk ook wel dat het je lot is... Uit je tekst maak ik op dat je nu wel een vriend hebt Schimmelteentje ?
Op momenten dat ik een kater heb of slecht in orde ben kom ik soms de meest leuke vrouwen tegen. Ook al zoiets.
squirrel- schreef op 29 mei 2012 @ 16:06:

[...]

Omdat het niks werd. Heb een half jaar op paiq gezeten en heb 1 date gehad... Veel waren trouwens ook nooit online. Knuz.nl was niet echt wat. Bijna niemand uit enschede en omstreken.

Zijn er niet een hoop andere dating site die je kunt gebruiken? En ze hoeft toch niet persee uit Enschede te komen. Als je toch online je geld verdient, zit je niet echt vast aan een plaats lijkt me. :)

Dat online daten niks voor jou is, kan zijn. Maar nu komt het op mij wel een beetje over alsof je al heel snel opgeeft. Als je al snel denkt laat maar zitten, mis je mssn wel de vrouw van je dromen ;-)
squirrel- schreef op 29 mei 2012 @ 16:23:

Op momenten dat ik een kater heb of slecht in orde ben kom ik soms de meest leuke vrouwen tegen. Ook al zoiets.
Dan moet je zorgen dat je niet zo vaak een kater hebt. En als je je op dat moment niet zo goed voelt, kun je toch nog steeds wel iemands telefoonnummer vragen?
chocolol schreef op 29 mei 2012 @ 17:28:

[...]

Zijn er niet een hoop andere dating site die je kunt gebruiken? En ze hoeft toch niet persee uit Enschede te komen. Als je toch online je geld verdient, zit je niet echt vast aan een plaats lijkt me. :)

Dat online daten niks voor jou is, kan zijn. Maar nu komt het op mij wel een beetje over alsof je al heel snel opgeeft. Als je al snel denkt laat maar zitten, mis je mssn wel de vrouw van je dromen ;-)
Mischien ben jij wel de vrouw van m'n dromen :love: Daten ? :)
squirrel- schreef op 29 mei 2012 @ 23:09:

[...]

Mischien ben jij wel de vrouw van m'n dromen :love: Daten ? :)
hahaha, dat bedoel ik nou, je moet gewoon proberen. Je weet maar nooit. :)
Ga je nu nog iets ondernemen op het gebied van de liefde, of laat je het op z'n beloop gaan?
chocolol schreef op 29 mei 2012 @ 23:41:

[...]

hahaha, dat bedoel ik nou, je moet gewoon proberen. Je weet maar nooit. :)
Nu weet ik het nog niet :'-(
squirrel- schreef op 30 mei 2012 @ 17:28:

[...]

Nu weet ik het nog niet :'-(

sorry, ik heb al een vriendje :-$

Dus wat is je plan van aanpak mbt de liefde? Wil je nog meer tips?
chocolol schreef op 30 mei 2012 @ 20:31:

[...]

sorry, ik heb al een vriendje :-$

Dus wat is je plan van aanpak mbt de liefde? Wil je nog meer tips?
Alle leuke meisjes zijn altijd bezet. :-p
Ik ga wel een hobby zoeken waar alleen vrouwen komen ;-)

Paardrijden e.d :-$
squirrel- schreef op 30 mei 2012 @ 21:33:

Ik ga wel een hobby zoeken waar alleen vrouwen komen ;-)

Paardrijden e.d :-$
Ja ik zou ook gewoon een cursus make-up volgen als ik jou was X-D
chocolol schreef op 30 mei 2012 @ 22:33:

[...]

Ja ik zou ook gewoon een cursus make-up volgen als ik jou was X-D
Valt dat op ? :-$
Ik gaan eens wat andere lessen volgen @ de sportschool. Nu doe ik alleen krachttraining en een aantal vechtsporten...
squirrel- schreef op 30 mei 2012 @ 22:47:

Ik gaan eens wat andere lessen volgen @ de sportschool. Nu doe ik alleen krachttraining en een aantal vechtsporten...
Misschien een groepsles doen... heb je daarna meteen een gespreksonderwerp om iemand aan te spreken. "twas weer zwaar he?"
MMA doe ik dan weer ergens anders. Daar komen mischien 2 vrouwen per maand.
chocolol schreef op 30 mei 2012 @ 22:49:

[...]

Misschien een groepsles doen... heb je daarna meteen een gespreksonderwerp om iemand aan te spreken. "twas weer zwaar he?"
Ja zoiets ;-)
kun je mooi een oproepje plaatsen dat je vrouwen zoekt om make-up op te oefenen :rofl:
Met mijn andere hobby/knutsel clubjes heb ik ook hetzelfde probleem.
chocolol schreef op 30 mei 2012 @ 22:50:

[...]

kun je mooi een oproepje plaatsen dat je vrouwen zoekt om make-up op te oefenen :rofl:
Mischien zoekt iemand hier wel een toyboy ;-)
squirrel- schreef op 30 mei 2012 @ 22:50:

Met mijn andere hobby/knutsel clubjes heb ik ook hetzelfde probleem.
Als je sporten heel leuk vindt en dat ook zoekt in een partner kun je je misschien inschrijven bij een forum/site over sport? Dan weet je zeker dat je dat gemeen hebt en misschien leer je daar iemand leuks kennen.
chocolol schreef op 30 mei 2012 @ 22:53:

[...]

Als je sporten heel leuk vindt en dat ook zoekt in een partner kun je je misschien inschrijven bij een forum/site over sport? Dan weet je zeker dat je dat gemeen hebt en misschien leer je daar iemand leuks kennen.
Dat maakt me niks uit... Kan dan beter op het viva forum blijven 99% vrouwen ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven