Viva Vrekkentopic VI
woensdag 30 mei 2012 om 11:13
Hoe lang hebben jullie moeten wachten voordat jullie het geld terug kregen van Dove? Ik heb alles een tijdje geleden al opgestuurd, maar nog niks terug. Van de andere acties die ik tegelijk opgestuurd heb, heb ik het geld wel allemaal al terug.
Vries je de kip in? Wat je dan kunt doen is de kip snijden wanneer deze nog niet helemaal ontdooit is. Dan is het ook niet zo'n glibberige boel.
woensdag 30 mei 2012 om 11:32
so hee een echte vrek

Hier is op dit moment weinig geld, maar ik heb net wel weer het nodige in huis gehaald voor twintig euro. Bij de schoenmaker moest ik 2,50 afrekenen. Mijn ballerina's zien er weer netjes uit!
Bij de Etos is deze week eigen merk handzeep/douchegel/shampoo voor 1,-
En bij Jumbo 20% korting op alle Alpro Soja.
woensdag 30 mei 2012 om 11:36
Altijd leuk..

Weet je meteen dat je goed zat qua termijn en verbruik voor afgelopen jaar.
Ik ben net bij de AH in mijn dorp geweest, ik dacht gelezen te hebben dat ze nu ook de ariel tabs hadden van hun eigen merk maar helaas hier nog niets van gezien :(.
Ook geen medewerker in de winkel te zien dus kon het niet vragen, misschien straks even op de fiets naar het buurdorp om te kijken of ze het hebben.. die is sowieso een stuk groter dan in mijn dorp.
woensdag 30 mei 2012 om 11:41
Net handdoeken bij de Hema gekocht. Ik had ze dus beter online kunnen bestellen. Nou ben ik wel zuinig, maar ik ga niet met tassen vol handdoeken terug fietsen en ze daarna online bestellen en weer ophalen bij de Hema. Er zijn grenzen 
Verder een paar regenlaarzen gekocht met korting, die wilde ik nog graag. Eerst waren ze afgeprijsd en laatst was er ook zo'n dag met nog 20% korting in de webshop.
Dus dochter en ik kunnen naar de kinderboerderij.

Verder een paar regenlaarzen gekocht met korting, die wilde ik nog graag. Eerst waren ze afgeprijsd en laatst was er ook zo'n dag met nog 20% korting in de webshop.
Dus dochter en ik kunnen naar de kinderboerderij.
Hallo?!
woensdag 30 mei 2012 om 11:57
ik mag ook een bos bloemen halen van de postcodeloterij. altijd leuk.
mag morgen weer meedoen aan een onderzoek over shampoo. 3 uurtjes kletsen voor 50 euro en bij mij om de hoek zowat. kreeg gister mail van cg, gisteravond ingevuld en vanochtend werd ik al terug gebeld.
van de week brief dat ons 'proefabonnement' op de tv gigs afloopt met een verlengingsaanbod. even zoeken naar een ander 'proefabonnement'. besteld via MM, dus ook nog extra parels verdiend. kunnen we weer vooruit tot eind van het jaar voor minder dan een tientje. scheelt echt zo even achter de computer zitten en zoeken.
mag morgen weer meedoen aan een onderzoek over shampoo. 3 uurtjes kletsen voor 50 euro en bij mij om de hoek zowat. kreeg gister mail van cg, gisteravond ingevuld en vanochtend werd ik al terug gebeld.
van de week brief dat ons 'proefabonnement' op de tv gigs afloopt met een verlengingsaanbod. even zoeken naar een ander 'proefabonnement'. besteld via MM, dus ook nog extra parels verdiend. kunnen we weer vooruit tot eind van het jaar voor minder dan een tientje. scheelt echt zo even achter de computer zitten en zoeken.
woensdag 30 mei 2012 om 11:59
Ook ik ben net bij de hema geweest, voor ¤ 5,00 waar dan de 15% korting af gaat ga ik idd niet terug.
Wel heb ik de insectenpen bij de kruidvat laten liggen omdat mijn klantenkaart nog thuis lag.. scheelt me toch ¤ 1.70 als ik hm haal met die klantenkaart.
Bij de hema is trouwens de handzeep in pompje standaard ¤ 1.00.
Dat is zo'n vast laag geprijsd artikel.
Wel heb ik de insectenpen bij de kruidvat laten liggen omdat mijn klantenkaart nog thuis lag.. scheelt me toch ¤ 1.70 als ik hm haal met die klantenkaart.
Bij de hema is trouwens de handzeep in pompje standaard ¤ 1.00.
Dat is zo'n vast laag geprijsd artikel.
woensdag 30 mei 2012 om 12:03
Ik spaar ze al een paar jaar, zowel bij AH als jumbo, bij AH doe ik de meeste boodschappen en met zn 2tjes en dan zo zuinig leven gaat het niet hard, maar je spaart toch ongemerkt, krijgt rente en daarna stort ik het op de spaarrekening (1 of 2 volle boekjes, plus mijn kleingeld spaarpotje plus bijvboorbeeld marktplaats of rommelmarkt opbrengsten), dat is samen dan weer een leuk bedragje!
woensdag 30 mei 2012 om 12:23
Flashy betreft je APK moet je vooral een betrouwbare garage hebben. Zo was er ooit een tv programma dat perfecte auto's liet keuren en sommige garages wisten heel wat te verzinnen wat er vervangen moest worden. Door hun natuurlijk. Ka-tjing! Ook dealers doen aan die onzin. Vraag dus even om je heen wie een fijne garage in jouw buurt kent.
woensdag 30 mei 2012 om 12:28
Stomme Kruidvat had geen "prepaidfotoautomaatkaarten" meer te koop. Hoe willen ze dan dat dat ik foto's afhaal ?
Ik MOEST foto's afdrukken vanwege Snoezekinds werkstuk, en had nog EUR 3,61 op een oude kaart staan, dus heb ik het minimale maar afgedrukt.
En Snoezekind wilde graag de "gratis" Duckout. Ben ik zo dom geweest om niet er aan te denken dat ik Andrélon "tweede gratis" op mijn kruidvatvoordeelkaart had staan, anders was die Duckout nóg goedkoper geweest. Ik had twee stylingproducten moeten kopen, ipv. shampoo.
Ik MOEST foto's afdrukken vanwege Snoezekinds werkstuk, en had nog EUR 3,61 op een oude kaart staan, dus heb ik het minimale maar afgedrukt.
En Snoezekind wilde graag de "gratis" Duckout. Ben ik zo dom geweest om niet er aan te denken dat ik Andrélon "tweede gratis" op mijn kruidvatvoordeelkaart had staan, anders was die Duckout nóg goedkoper geweest. Ik had twee stylingproducten moeten kopen, ipv. shampoo.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
woensdag 30 mei 2012 om 12:29
Wij zijn uiteindelijk naar kwikfit gegaan. Hebben ze nu een aktie van apk voor 19 euro en ik dacht we kunnen altijd zien. Eens horen wat ze er van zeggen. Gisteren dacht ik nog dat we 100 euro kwijt waren in totaal maar bleek uiteindelijk iets meer dan 70 euro.
Zou wel even op internet kijken of de kwikfit bij jou in de buurt goed is. Reviews lezen dus.
Je kunt de auto tot 2 maanden vooraf laten keuren en dan blijft ie gewoon de datum houden welke er nu ook op staat. (bedoel voor welke datum hij gekeurd moet worden.)
Aktie van kwikfit geldt nog tm 31 mei, morgen dus. Geen idee of de aktie ook geldt als je nu voor juni een afspraak maakt.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
woensdag 30 mei 2012 om 13:48
We hebben de beurt bij de kwikfit gedaan en die gaven aan dat mijn remmen niet goed zijn. Die moeten vervangen maar zou nog wel door de apk komen. Tegen mijn man hadden ze gezegd dat zijn winterbanden niet meer goed waren, (hij heef een andere auto met winterbanden die hij daar altijd laat omwisselen) terwel de dealer (peugeot) zei dat ze nog wel een seizoen mee kunnen........... dus het vertrouwen in kwikfit is hier even nihil.

woensdag 30 mei 2012 om 14:35
Mijn vertrouwen bij de Kwikfit is ook heel slecht. Ze gaven aan dat er olie gelekt had en dat de accu aan vervanging toe was. Uiteindelijk naar een andere garage om de hoek geweest en hij gaf aan dat de motor kurkdroog was en dat de accu pas vervangen hoeft te worden als deze uitvalt.
Van collega's hoorde ik ook al wat vervelende verhalen over de Kwikfit.
Bij de garage om de hoek was ik uiteindelijk alleen ¤25,- voor de APK kwijt en had ik geen bijkomende kosten.
Reviews lezen dus!
Van collega's hoorde ik ook al wat vervelende verhalen over de Kwikfit.
Bij de garage om de hoek was ik uiteindelijk alleen ¤25,- voor de APK kwijt en had ik geen bijkomende kosten.
Reviews lezen dus!
woensdag 30 mei 2012 om 15:10
Vandaag ook lekker gevrekt; vlak voor mijn dochter naar de kapper ging voor de kinderkortingsmiddag kregen we kortingskaarten in de bus voor de kapper waar we de afspraak gepland hadden. Nu kreeg ze nog 25% extra korting over de kortingsprijs omdat ze daar voor het eerst geknipt werd!
Bij de kapper lag ook de nieuwe Libelle met het kaartje voor de Dash GTA en die mocht ik meenemen van de kapper.
En morgen kan ik 2 gratis bosjes bloemetjes halen van de Postcodeloterij, dus allemaal gratis en goedkope dingetjes deze dagen!
Bij de kapper lag ook de nieuwe Libelle met het kaartje voor de Dash GTA en die mocht ik meenemen van de kapper.
En morgen kan ik 2 gratis bosjes bloemetjes halen van de Postcodeloterij, dus allemaal gratis en goedkope dingetjes deze dagen!