wat moet ik doen?

02-06-2012 02:55 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet momenteel niet echt wat ik moet denken, dus advies graag . :)

Ik heb zon 6 maand geleden een leuke man ontmoet. Hij zei meteen dat hij nog getrouwd was,maar bezig was met zijn scheiding, en helemaal klaar was met zijn vrouw. Hij woonde toen ook tijdelijk in Nederland, en wist niet of hij nog een contract verlenging zou krijgen.

Het was leuk, gezellig. Na een paar maand kregen we vaker ruzie, maar het bleef gewoon leuk. Heel vaak heb ik tegen hem gezegd dat ik eigelijk wou stoppen, omdat hij nog getrouwd was. Hij zei altijd dat het niet goed ging tussen hun,en dat hij klaar was met haar, en dat zij in het buitenland woonde en wij hier, whats the problem.

Ik vond hem leuk en het klikte tussen ons, wij hadden altijd leuk samen, maar op een gegeven moment, heb ik toch verteld dat ik gewoon vrienden wou blijven. Van vrienden blijven is niks gebeurd, we zagen elkaar nog regelmatig, elke weekend dat ie vrij had was ie bij me.

We kregen vaker ruzie, ik zocht bevestiging, en ik maakte ruzie om te testen wat ie voor me voelde, ondanks alle ruzies is altijd bij me gebleven, en heeft altijd alles uit willen praten.

Een paar weken geleden kwam plotseling een einde aan zijn contract hier, onverwacht. We hadden een paar dagen van te vore wat ruzie gehad en dat was nog niet uitgepraat, binnen 2 dagen was hij weg naar familie in het noorden om daar nog 2 weken te "wonen" voor zijn vertrek naar het buitenland. Sindsdien zijn dingen anders gegaan, en hij deed afstandelijk, maar hij zou nog hier komen om afscheid te nemen voor zijn vertrek. Dat heeft ie ook gedaan, en ook was ik blij om hem te zien, was pijnlijk. Het gevoel dat je niet weet of je iemand nog ooit gaat zien is gewoon k*t.

Hij is weggegaan en ik moest heel hard huilen, ik voelde ook afstand en begon aan dingen te twiffelen, en heb hem vandaag dus weer met dingen geconfroteerd. Ik wou graag weten of ie toch dingen gaat proberen uit te praten met zijn vrouwn en of hij ook echt eerlijk is geweest.

Hij reageerde niet goed, hij was geirriteerd, en waarom moest ik dat weer vragen zei die. Hij zei ook nog dat ie mijn verantwoording schuldig was, maar mocht ie toch dingen uitpraten met zijn vrouw dan zou die dat toch zelf vertellen, als ik dat zo graag wou.

Ik schrok een beetje van zijn reactie, had meer vragen, hij zei toen dat het leek alsof we een relatie hadden, en dat ie met niemand zo veel ruzie heeft, en het lijkt alsof ik gevoelens voor hem had. Hij zei ook nog dat ie nooit iets over gevoelens tegen mij had gezegd, ik neem dus aan dat ie geen gevoelens voor me heeft.

Ik begrijp dus niet, dat iemand na zolang geen gevoelens heeft gehad, en dat hij ineens zo doet. Mijn vriendinnen begrijpen er ook niks van, want zelfs voor mijn vrienden en die van hem, leeft echt alsof er meer was dan een "vriendschap".

Hij heeft me heel vaak gezegd dat mij zooo leuk vond, en dat het niet alleen om sex ging, dat hij door wou gaan, en ik vraag toch af, als je geen gevoelens hebt voor iemand, iemand die ook nog zo veel ruzie maakt, waarom blijf je dan in godsnaam zo lang? dan ga je toch verder en zoek je een ander, sex kon ie ook van andere meiden krijgen.

Hij gaat over een paar dagen weg, ik ben erg gekwetst, en boos, maar weet niet, wat ik moet, ik zei dat ik misschien nog zou bellen om nog 1x te praten voor dat ie weg ging, hij zei dat ik altijd kon bellen en sorry voor alles dat niet zijn bedoeling is geweest om mij te kwetsen.

Ik weet dus niet of ik hem ooit weer zal zien of spreken, dus ik weet niet of ik toch dit aan de kant moet zetten en nog op een andere manier afsluiten, of dingen laten zo als ze zijn en hem gewoon vergeten. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet.
.
Wake up and smell the coffee. Vergeet die vent, ga verder met je leven en trap er nooit meer in.
Oh en doe zsm een SOA test als je het niet veilig hebt gedaan.
In ieder stadje een ander schatje. (de soa test heb je vast gehad, toch?)

Waar had hij het smoezenboek verstopt als hij bij je was?

En bij je volgende relatie: ruzie maken om je relatie te testen :sarcastis , niet je beste plan.
hij heeft je duidelijk gebruikt, en wil nu graag weer van je af.

Vergeten en nooit meer aan zo'n vent beginnen.
Die gaat echt niet scheiden...
Ruzie maken????? Wat is de zin daarvan in godsnaam.

Verder mag ik hopen dat je hiervan geleerd hebt want zolang de scheidingspapieren niet zijn getekend blijft het een getrouwde vent en zoals ik het lees blijft deze dat ook wel.

En doe een soa test.
Je kent 'm pas zes maanden. Hij had een contract, zijn vrouw zat in het vaderland. Nu is zijn contract niet verlengd en gaat hij terug naar huis.

Hij kan wel gezegd hebben dat hij bezig was met een scheiding, maar hoe kun je bezig zijn met een scheiding als je in het buitenland zit? Hoe kan je huwelijk niet goed zijn als je elkaar nooit ziet?

Hij had gewoon behoefte aan seks en aandacht en nu gaat ie weer terug naar z'n vrouw.
Het lijkt erop dat jullie beide spelletjes spelen. Jij maakt drama en denkt dat je daarmee bewijst dat je een relatie hebt. Hij heeft je aan het lijntje gehouden door te liegen over een aankomende scheiding en zijn oprechte interesse in jou.

Het is een dramadriekhoek.

Hier kun je meer lezen over de dramadriehoek:

http://www.12accede.nl/rollen_en_dramadriehoek.html

Ik zou hem geloven indien hij zegt dat hij e.a. nooit als een relatie heeft beschouwd (hij ziet zijn huwelijk tenslotte ook niet als een huwelijk). Wat hij heeft gedaan is enorm kwetsend voor jou. Het voorzetten van deze dramadriehoek is niet gezond. Het leidt ertoe dat je nog meer gekwetst wordt.

Jij bent ook verantwoordelijkheid voor het feit dat je een verhouding met een getrouwde emotioneel afstandelijke man bent begonnen.

Ben je echt zo afhankelijk van zijn zogenaamde liefde?

Wil je een trotse homewrecker worden?

Hoe zou je het zelf vinden indien je getrouwd was en jou man deed dit, kun je je dan verplaatsen in de andere vrouw?

Neem je verantwoordelijkheid door deze relatie definitief te beëindigen en het contact te verbreken. Het doet pijn, maar zal je in de toekomst veel meer opleveren. Een gezonde relatie met iemand anders (man; ongetrouwd, eerlijk, open, liefdevol).

Dan heb je geen drama meer nodig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ook ik denk, net zoals mijn mede-forummers hierboven, dat hij je aan het lijntje heeft gehouden.

Het is heel gemakkelijk voor hem om te zeggen dat zijn huwelijk niet goed is en dat hij wil scheiden, als zijn vrouw in het buitenland zit. Is dus door jou niet te controleren.,

En ik denk echt dat je je vergist als je denkt dat hij niet alleen voor de sex met jou omging. Waarom gaat hij dan nu opeens zeggen dat hij het nooit met jou over gevoelens heeft gehad, dat hij wat jullie hebben geen relatie wil noemen, etc.?

Jij was leuk voor een aantal maanden, maar nu is zijn contract afgelopen en gaat hij weer terug naar zijn vrouw in het buitenland.

Het zou mij helemaal niets verbazen als hij dit trucje vaker uithaalt en daarna gewoon thuis weer lekker getrouwd gaat zitten wezen.

Zoals al eerder gezegd: wake up and smell the coffee.

Je hebt hem gezegd dat je hem nog een keer wilt bellen om het uit te praten. Waarom? Wat valt er in godsnaam nog uit te praten? Het enige wat er kan gebeuren, is dat hij je nog meer kwetst met zijn woorden.

Zoek geen contact meer, als hij contact opneemt breek je dat af, raap jezelf bij elkaar en ga verder met je leven.

Jezelf maar af blijven vragen wat hij nu eigenlijk wel of niet wil, heeft geen enkele zin. Het is heel goed duidelijk wat hij wil: hij wil jou niet.
@ TO

Alleen de OP gelezen...

"

We kregen vaker ruzie, ik zocht bevestiging, en ik maakte ruzie om te testen wat ie voor me voelde, ondanks alle ruzies is altijd bij me gebleven, en heeft altijd alles uit willen praten."

Wat ben jij achterlijk zeg... Ben jij er zo een??

Ruzie maken om te testen wat hij voelt? Waarom in Godsnaam? Laat ik eens een lekker kutwijf zijn en als hij bij me blijft is het ok? Nou dat zal het vast en zeker alleen om te neuken zijn geweest want ieder weldenkend mens was al bij je weg gegaan...

Sorry hoor maar ik kan hier zo slecht tegen.. Wat is er mis om gewoon je liefde te uiten?? En hij is getrouwd, nog een no go...
.
Ik lees wel heel veel 'vaker ruzie' in je bericht. En dat terwijl je die man nog maar een paar maanden kent.

Wat zegt dat over jullie 'relatie' denk je?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
ik ben gestopt bij bezig met een scheiding.

Wat moet je met iemand die nu al een ander wil?!

Zegt wat over die persoon..
Tsja, dat had je kunnen verwachten als je iets begint met een getrouwde man.
Achterlijk?! Bedankt he

Nee ik ben niet achterlijk, ik was gewoon onzeker, en heb dingen niet gehandeld.

Nee in het noorden had ie geen ander, dat weet ik wel zeker. (En nee dat zeg ik niet omdat ik zo naïve ben, maar omdat hij toen zijn kind bij zich had, we hebben ook een paar gemeenschappelijke vrienden en die hebben me ook verteld dat hij nooit met een ander was gesignaleerd)

Tja, met een getrouwde man gaan moet je niet doen, dat klopt, helemaal mee eens. Ik heb ook altijd leuke namen voor zulke vrouwen bedacht, ik weet ook heeel goed hoe het is als je vent vreemd gaat. Maar ten eerste, ik ben geen homewrecker, en hoe ik hier terecht ben gekomen is/was niet met opzet. Misschien erg naïve, want ik geloofde hem, ik geloofde dat hij klaar was met zijn relatie. Geloof me zo kwam het ook over.ze hebben elkaar maar 2x gezien in de laaste jaar, en hun contact ging alleen maar over hun dochtertje.

Ik heb mijn lesje geleerd hoor, nooit weer ruzie maken voor een bevestiging en nooit weer met een getrouwde man.

Alleen, voor mij was en is erg raar en bijna onwerkelijk dat alles nu zo gaat.Soms voel je dingen of geloof je dingen omdat je verliefd bent en graag bij die persoon wilt zijn, mAar naar mijn gevoel en mening, als je niks voor de ander voelt, dan ga je ook niet zo veel energie en tijd besteden. Helemaal niet als het blijkbaar zo veel ruzie is. Dan loop je toch weg en ga je op zoek naar een ander. We zijn allebei nog geen 30, door zijn werk kent ie heel veel mensen en gaat regelamtig opstap (en nee hij heeft niks gedaan, want we waren altijd samen opstap). Dus andere vrouwen en sex kon ie wel makkelijk en snel krijgen, waarom blijf je dan in godsnaam voor zo lang bij me, terwijl jij eigelijk de mogelijkheid had om echt 'misbruik' van je vrijheid te kunnen maken.

En de enige reden waarom ik nog wou bellen, was/is om dit goed voor mezelf te kunnen afsluiten,ik wil geen spijt meer hebben en ondanks alles we hebben wel een leuke tijd gehad samen,en wil hem niet haten of zo. En tja, de kans dat ik hem over een paar weken hier weer zie is er wel, ze zijn namelijk dingen aan het regelen voor een mogelijk contract verlenging, maar alles is nog onduidelijk.
Lees de smoezenlijst die Enn waarschijnlijk zo opgooit, leer ervan en mrogen weer een nieuwe dag. (Deze reactie dus na het lezen van de eerste twee regels.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Persoonlijk heb ik geen moreel oordeel over het gaan met een getrouwde man er stond dan ook een ? achter.

Ik heb mijn lesje geleerd hoor, volgens mij niet

Ga je ook niet zo veel energie en tijd besteden. Helemaal niet als het blijkbaar zo veel ruzie is 8-P . Dan loop je toch weg en ga je op zoek naar een ander. Andere vrouwen, sex kon ie wel makkelijk en snel krijgen, waarom blijf je dan in godsnaam voor zo lang bij me, terwijl jij eigelijk de mogelijkheid had om echt 'misbruik' van je vrijheid te kunnen maken. Volgens mij voel je je nog steeds bevestigt.

En tja, de kans dat ik hem over een paar weken hier weer zie is er wel. De kans dat je op de oude voet verder gaat vind ik levensgroot daar dit je blijkbaar toch een soort payoff geeft.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Weet zijn vrouw ook dat hij wilde scheiden? vraag het me af.

Je bent onzeker (zeker niet achterlijk) door deze relatie en dat is heel logisch je bent enorm aan het lijntje gehouden door deze man. Waarschijnlijk vind hij je wel leuk, maar gaat zijn huwelijk daar niet voor op geven.

Hij heeft het niet uitgevonden, er zijn er meerdere die het zo doen, helaas.
Jemig oblak, wat heb jij gezopen/gerookt joh?! Of doe je een gooi naar het kampioenschap meest vage reacties plaatsen? Damn joh, alsof je zo stoned als een garnaal bent!
Quot Oblak = Nerd:

Als je tbegrijpt is t wel lief.

Als je t meemaakt, is t effe wennen, hè?

Sorry, maar je probeert hier jezelf als vrouwenkenner neer te zetten, waar ik dat uit al jouw eerdere posts nog niet heb kunnen maken.. Met dit soort cliche's over vrouwen-mannengedrag probeert menig man/vrouw zijn verantwoordelijkheid te ontlopen, want 'tja, ik kan er niets aan doen, ik ben nou eenmaal een man dan wel vrouw'

TO is bijna 30, niet bepaald een jong,naief meisje van wie ik dergelijk gedrag zou begrijpen. Dom dat ze haar kop in het zand heeft gestoken door door te gaan met iets dat al door beiden was gedefinieerd als zijnde GEEN relatie en dat ondertussen toch als relatie te beschouwen..

Lekkere open communicatie heb je dan.. Is er tussen al die ruzie uberhaupt wel eens een serieus gesprek geweest over een gezamenlijke toekomst?
daisy12 schreef op 02 juni 2012 @ 09:46:

En tja, de kans dat ik hem over een paar weken hier weer zie is er wel, ze zijn namelijk dingen aan het regelen voor een mogelijk contract verlenging, maar alles is nog onduidelijk.

Ik voel op mijn klompen al waar dit heen gaat.

Je kijkt een keer in de poppetjes van zijn ogen, hij zegt sorry en hoppa klaar is kees.

Mijn voorgevoel zegt me dat jij er straks met open ogen weer intuint. Maar dat is slechts mijn voorgevoel ;-)
De smoezenlijst?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Lijst met smoezen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven