Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 31 maart 2008 om 15:58
maandag 31 maart 2008 om 16:51
Oh heb nog wel 1 smsje naar RPO gestuurd hoor :
Hoop echt voor je dat je een meid tegenkomt die wel met jouw jaloerse en controleer gedrag om kan gaan. Ik kan dat duidelijk niet , waar ik overigens ook erg blij om ben dat ik daar niet mee om kan gaan.
Veel succes verder en geniet van het leven het duurt maar even
Vleer
Hoop echt voor je dat je een meid tegenkomt die wel met jouw jaloerse en controleer gedrag om kan gaan. Ik kan dat duidelijk niet , waar ik overigens ook erg blij om ben dat ik daar niet mee om kan gaan.
Vleer
maandag 31 maart 2008 om 16:54
quote:Xander68 schreef op 31 maart 2008 @ 16:48:
Oh..ga jij hier fouten verbeteren???
[...]
WoordJe Dat was eem erge fout van mij zeg!!! Pffft lijkt me duidelijk dat het 'woordje' moet zijn. Heeft te maken met het hoge typtempo van mij,dan vergeet je nog weleens iets. Kijk in het geval van dhr. Xander was er sprake van een d/t-fout, dat zijn ERNSTIGE fouten! Die dienen goed gecorrigeerd te worden!
Oh..ga jij hier fouten verbeteren???
[...]
WoordJe Dat was eem erge fout van mij zeg!!! Pffft lijkt me duidelijk dat het 'woordje' moet zijn. Heeft te maken met het hoge typtempo van mij,dan vergeet je nog weleens iets. Kijk in het geval van dhr. Xander was er sprake van een d/t-fout, dat zijn ERNSTIGE fouten! Die dienen goed gecorrigeerd te worden!
maandag 31 maart 2008 om 16:57
quote:Vleermuis28 schreef op 31 maart 2008 @ 16:51:
Vleer
*Okee, nu even de strengkijkmodus aan*
Lieve Vleer, wat hebben we nu afgesproken? Geen contact meer meisje, waarschijnlijk gaat hij dit toch niet snappen en lokt dit weer reacties uit. Laten we afspreken dat dit je allerlaatste smsje was en dat je nu zijn nummer gaat wissen uit je telefoon en noooooooooooooiiiiiit weer contact met RPO gaat opnemen, beloofd?
*Strengkijkmodus uit*
Vleer
*Okee, nu even de strengkijkmodus aan*
Lieve Vleer, wat hebben we nu afgesproken? Geen contact meer meisje, waarschijnlijk gaat hij dit toch niet snappen en lokt dit weer reacties uit. Laten we afspreken dat dit je allerlaatste smsje was en dat je nu zijn nummer gaat wissen uit je telefoon en noooooooooooooiiiiiit weer contact met RPO gaat opnemen, beloofd?
*Strengkijkmodus uit*
maandag 31 maart 2008 om 17:09
Nou Vleer, goed dat RPO uit je telefoon is! En als hij jou smst, moet je hem natuurlijk weer wissen he! Want anders is replyen zo makkelijk!
En geniet lekker van etentje met MM. Ach, hoe jullie uitelkaar zijn gegaan is idd niet echt netjes, maar misschien kunnen jullie nu wel even gezellig eten, toch?
Fijn etentje Vleer!
En geniet lekker van etentje met MM. Ach, hoe jullie uitelkaar zijn gegaan is idd niet echt netjes, maar misschien kunnen jullie nu wel even gezellig eten, toch?
Fijn etentje Vleer!
maandag 31 maart 2008 om 18:15
Ik zie het al... ik moet natuurlijk ook iets zeggen over typ- en grammaticale (oftewel: grammatische) fouten
En jawel... vanzelfsprekend heeft Sunnetje gelijk: typfouten, oftewel door met grote snelheid getypte fouten of vergeten letters zijn natúúúrlijk een STUK minder erg dan heuse grammatische fouten als d's en dt's
En jawel... vanzelfsprekend heeft Sunnetje gelijk: typfouten, oftewel door met grote snelheid getypte fouten of vergeten letters zijn natúúúrlijk een STUK minder erg dan heuse grammatische fouten als d's en dt's
Peas on earth!