domme katten naam

08-06-2012 12:42 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen hebben we onze kat alweer een week. Hij komt uit het asiel is ongeveer 4 maanden oud en hij heet Meneer. Vonden ze daar in het asiel heel erg leuk. Maar ik vind het eerlijk gezegd niet zo,n hele handige naam. Want als hij straks naar buiten mag moet ik hem roepen voor zijn eten en dan sta ik daar op straat te schreeuwen: Meneer!!!!!! Eten!!!!!!! Alle mannen die dan langs fietsen of lopen zullen gaan denken dat ik het tegen hen heb. Ooh wat zal ik rood worden. En mensen die bij ons zijn geweest om meneer te bewonderen vinden hem vreselijk zielig dat ie zo heet. Maar mijn kat zal het worst wezen. Hij is echt niet zielig hij heet gewoon zo. En ik kan hem geen andere naam geven want hij luistert dan niet. Heeft mijn kat de domste naam die je ooit gehoord hebt? Of heb jij of ken jij een kat(of ander dier) met een nog dommere naam dan de mijne?
Mijn paps had er vroeger 2, de ene heette broodje, de ander kaas.

BROODJE! KAAS! KOM ETEN! Haha .
quote:truffelmaffia schreef op 08 juni 2012 @ 12:46:

Nee, de grappigste naam juist!

Hilarisch hoe ik het voor me zie als iemand d'r kat roept die Meneer heet!

Precies, ik vind het juist ook een supernaam!

Enne... toen ik nog katten had hoefde ik ze echt niet te roepen voor het eten hoor, die kwamen vanzelf wel een keer zeuren.
quote:bowiefan schreef op 08 juni 2012 @ 13:15:

De kat van mijn buren heet Buurman,de hond van mijn ouders heette Aapje (ze logeerde weleens bij mij en idd dat roepen buiten ).Haha buurman is net zo n soort naam als meneer
quote:untxia schreef op 08 juni 2012 @ 13:21:

[...]

Precies, ik vind het juist ook een supernaam!

Enne... toen ik nog katten had hoefde ik ze echt niet te roepen voor het eten hoor, die kwamen vanzelf wel een keer zeuren. Oke kijk dat wist ik dus niet dat je katten eigenlijk niet hoeft te roepen voor het eten. Ik dacht dat dat wel moest omdat ie natuurlijk overal naartoe loopt en rond etenstijd misschien wel ver weg is.
quote:bloemenhoning91 schreef op 08 juni 2012 @ 13:04:

Kat van 'n vriendin gaat oma heten. OMAAA KOM ONDER DIE AUTO VANDAAN!
quote:koettie schreef op 08 juni 2012 @ 13:20:

Mijn paps had er vroeger 2, de ene heette broodje, de ander kaas.

BROODJE! KAAS! KOM ETEN! Haha .Oei ja dat is ook een leuke combi. De buren zullen vast in t begin gedacht hebben dat je vader iedere dag het zelfde at en iedereen dat mocht weten
Mijn kat heette Hondje.

Zijn broertje (die nog wel leeft) is vernoemd naar een biersoort, dat vind ik dan weer minder leuk. Maar hij reageert er op.
Mijn kat heet Roquefort. Werkt prima met roepen.

Ik vind Meneer een hartstikke leuke naam.
Het Viva forum is papaja.
Katten luisteren wel, dat duurt tussen een kwartier en een half uur. Iedereen weet dat honden een baas hebben, katten hebben personeel.
verba volant, scripta manent.
Haha wat ontzettend grappig.. zou je de intonatie van de naam niet hetzelfde kunnen laten ipv meneertje naar beertje of iets dergelijks?

Onze katten heten: Esso (naar de benzinepomp hij zag eruit als de mascotte; de tijger). Diesel (juist ja) en de laatste: Scoeby (de fokker had haar Chuba genoemd met een lange naam van de stamboom maar dat vonden wij niet mooi).

Vind alle namen eigenlijk wel leuk, maar de enige waar ik een hekel aan heb is GIZMO.

Onze 'fijne' buren van ons vorig huis hadden zo'n kat en gingen die rond 23.30/00.00u onder ons slaapkamerraam gillen: GIZZZZZZZMOOOOOOOOOOOOOOO komkomkomkom..

Agrr..
quote:MarianneDavids schreef op 08 juni 2012 @ 13:30:

Katten luisteren wel, dat duurt tussen een kwartier en een half uur. Iedereen weet dat honden een baas hebben, katten hebben personeel.Juist!
wat n leuke namen komen hier voorbij, een keer wat origineler dan zwartje, vlekkie, tijgertje etc. Meneer vind ik trouwens wel een leuke naam (en als je nog een kat wil kun je die Mevrouw noemen ) Enne bij Meneer moest ik ook ff denken aan de kat van Cartman in Southpark, die heet mister kitty
Mijn buren hebben 3 katten, Stein, Frits en Bolke (ja, staat bewust niet in volgorde). Dat vind ik dus briljant Hoewel het vast minder leuk wordt als er één dood gaat. Nu ja, met name als Stein of Bolke dood gaat.
Ik wilde mijn kat Herman noemen maar dat vond mijn vriend stom. Dus heb ik de kat van de overburen maar omgedoopt tot Herman. Dat beest had de gewoonte om stiekem mijn huis binnen te gaan als de deur openstond. Zodoende zat hij regelmatig in huis, ook boven.

Op een dag kwam vriend thuis uit zijn werk en mijn dochter van toen 3 zei: "papa! Herman lag vandaag in jullie bed!". Toen had ik dus wat uit te leggen. Hij wist niet dat we de buurkat Herman waren gaan noemen.
Ik kende ooit een hond die 'niks' heette, leverde ook hilarische taferelen op
Ach mijn kat heette Sienna in het asiel. Daarvoor had ze waarschijnlijk nog een andere naam, omdat het asiel haar Sienna genoemd had en de vorige naam niet wisten. Nu heet ze Kruimel.

Maar ik vind Meneer echt heel leuk! Je went er wel aan, straks weet je niet beter. Maar als je echt per se wat anders wil dan went je kat daar ook wel aan hoor .
quote:Jalisa schreef op 08 juni 2012 @ 13:34:

Ik wilde mijn kat Herman noemen maar dat vond mijn vriend stom. Dus heb ik de kat van de overburen maar omgedoopt tot Herman. Dat beest had de gewoonte om stiekem mijn huis binnen te gaan als de deur openstond. Zodoende zat hij regelmatig in huis, ook boven.

Op een dag kwam vriend thuis uit zijn werk en mijn dochter van toen 3 zei: "papa! Herman lag vandaag in jullie bed!". Toen had ik dus wat uit te leggen. Hij wist niet dat we de buurkat Herman waren gaan noemen.
quote:NymphadoraTonks schreef op 08 juni 2012 @ 13:28:

Mijn kat heet Roquefort. Werkt prima met roepen.

.Kort je het af als `Kaas´?
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Jalisa
quote:Jalisa schreef op 08 juni 2012 @ 13:34:

Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:boterblommetje schreef op 08 juni 2012 @ 13:14:

[...]

haha lijkt er op MV? nou ja, de beginletter wel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
De hond van een lerares vroeger van mij heette Fiasco, het was niet de meest mooie en slimme hond zeg maar
Ik ben mijn eigen bananenschil
Onze eerste kat heette Woeps.. Vind ik nog steeds een lieve kattennaam, maar mss komt dat ook doordat het een hele lieve kat was
Nee als Roque of Rokje

Maar eigenlijk zou ik me sowieso dood moeten schamen over wat ik allemaal uitkraam tegen die kat. Moest ik laatst al aan denken bij dat topic over de buurvrouw die tegen haar katten zat te kletsen.

Ik noem 'm zo vaak mijn lekkere zwarte kerel e.d. Moet er dan ook niet aan denken dat er dan een mensenmeneer met een negroide huidskleur langsloopt op dat moment.

En wij eten altijd kat op de pizza.

De buurtkinderen noemen hem ook allemaal netjes Roquefort want mijn dochter stelt hem aan ze voor. "Voorstellen" in combinatie met een kat klinkt vast ook al heel raar

Dali en Salvador vind ik ook mooie namen. Is dat wat To?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven