Kindje van minnaar

23-03-2007 15:01 248 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar mensen die ook zwanger zijn geraakt van hun minnaar.

Zelf ben ik nu alweer een maandje de trotse mama van een heel mooi kindje maar toch valt het me zwaarder dan ik gedacht had... Mede omdat hij niet al te lang voor mijn uitgerekende datum een nieuwe vrouw heeft leren kennen waar hij nu dus een relatie mee heeft terwijl ik juist, na jaren af en aan contacten en liefdesbetuigingen van zijn kant, voor hem wilde kiezen. Ook mijn eigen man (en zijn familie) zien met een kindje dat niet van hem is is lastig.

Ik ben dus niet op zoek naar mensen die me gaan vertellen hoe fout ik ben geweest want dat weet ik zelf prima en daar word ik hard genoeg voor gestraft nu. Erover praten met anderen kan ik niet dus ik hoop via deze weg in contact te komen met "lotgenoten".

Liefs,

R.
quote:Ik weet niet wat jij verstaat onder agressie, maar ik vind dat er gewoonweg eerlijk en onverbloemd gereageerd word. Iets te lezen krijgen wat je niet leuk vind is iets anders als agresie.

Mijn favoriete reactie maar weer uit de kast trekken:

De wereld is niet ingericht op jouw persoonlijk comfort.Het lijkt mij niet nodig om een eerlijke en onverbloemde reaktie te verwijderen en toch zijn er hier een groot aantal geschrapt. Ik ben het inhoudelijk wel eens met de meesten maar de toon vind ik verschrikkelijk. Toen gisteren alle reakties er nog stonden schrok ik gewoon van de agressie. Alsof TO persoonlijk leed had berokkend aan al die forummers...

Gewoon iemand uitschelden, dat is zó goedkoop. En zonde van een hoop creativiteit.
Ach Bronnie, dat gebeurt hier wel vaker.

Een maand of wat geleden was hier een TO met een topic waarin ze vertelde, zwanger te zijn, van haar man, maar dat ze gewoon bleef vreemdgaan met haar minnaar.

De berg stront die zij toen over haar heen kreeg, ruik ik nou nog...;)

Ik laat de mensen die zo gooien met shit  lullen/schreeuwen en verlaag me niet om met hen in discussie te gaan.

TO liet toen ook niks meer van zich horen na verloop van tijd, maar ze was zeer beslist geen troll.
quote:

Een maand of wat geleden was hier een TO met een topic waarin ze vertelde, zwanger te zijn, van haar man, maar dat ze gewoon bleef vreemdgaan met haar minnaar.

Ik laat de mensen die zo gooien met shit  lullen/schreeuwen en verlaag me niet om met hen in discussie te gaan.

TO liet toen ook niks meer van zich horen na verloop van tijd, maar ze was zeer beslist geen troll. Is ook veel slimmer maar ik kreeg gewoon medelijden met TO. En ik kan het dan niet laten om toch te reageren. 

Eigenlijk zegt het meer over degenen die zo reageren als over TO. En wie de schoen past...
quote:

Mijn favoriete reactie maar weer uit de kast trekken:

De wereld is niet ingericht op jouw persoonlijk comfort. Niet?:? Weer iets geleerd vandaag :D
quote:

quote: Zamirah reageerde

TO liet toen ook niks meer van zich horen na verloop van tijd, maar ze was zeer beslist geen troll. Is ook veel slimmer maar ik kreeg gewoon medelijden met TO. En ik kan het dan niet laten om toch te reageren. 

Eigenlijk zegt het meer over degenen die zo reageren als over TO. En wie de schoen past... 

Ik verdenkt toch echt redelijk wat mensen ervan om een topic te openen om het topic openen. En dan zo veel mogelijk reacties uit te lokken.

Ik kan me met al mijn verstand gewoon neit voorstellen dat het topic seireus is eigenlijk. Dat er mensen zijn die zoiets als TO doen, en dan ook nog gepikeerd zijn als anderen er en mening over geven. Ik krijg dan altijd direct het trollbeeldje in mijn hoofd.

Ik snap best dat er postings zijn verwijderd die te grof waren. Ik heb alleen ook gezien dat er meerdere postings waren verwijderd die gewoon off topic waren en niets met de hele discussie te maken hadden. En dat gebeurt nou eenmaal wel vaker in het heetst van de strijd, dat de discussie een wending neemt die afwijkt van de oorspronkelijke weg.

Neemt niet weg dat inderdaad postings soms vreselijk grof zijn.
quote:verdenk
Da's nou precies wat ik bedoel, Sunlight. Die grofheid. Ik denk trouwens niet dat dit een fake topic is. Eerder dat TO de moed in de schoenen is gezakt en de lotgenoten die ze zocht zijn er niet of durven misschien niet. Gezien de reacties.

Ik heb gekkere dingen gehoord over vaderschap. En als je ziet hoeveel vaderschapstestbureau's (leuk scrabblewoord) er zijn dan is er toch kennelijk een "markt".

Biologisch gezien schijnt dat ook de reden te zijn voor het grote aantal zaadcellen van de man : hoe meer cellen, hoe groter de kans dat het kind van hem is.:)
Maar als je eerst ditzelfde topic zet op de mamma pijler en bakken met stront over je heen krijgt daarna zet je het twee x op de relatie pijler en daar krijg je dezelfde reacties?

Dan moet je wel op aandacht kicken...........negatief of positief.

En als ze dan riets plaatst is het in de trant van  "Dat ga ik hier niet vertellen"...

Ja waarom dan deze topic openen om lotgenootje te vinden om gezellig te keuvelen over hoe gezellig het is om je man/kind/ouders/familie...enz te bedonderen.

Effe tips uitwisselen hoe je de put dempt als het kalf is verdronken.

Als je dan zo'n onderwerp plaatst wees dan ook voorbereid wat je over je heen krijgt en reageer dan gewoon terug.

Een hele hoop mensen stelde normale vragen en het enige wat mevrouw gaf was "Dat ga ik hier niet vertellen".

Daarom reageerde veel mensen fel, bedoel je lokt een reactie uit wees dan ook voorbereid op wat mensen schrijven.

En we hoeven het hier niet allemaal met elkaars eens te zijn, zou erg saai worden dan.

Maar heb afentoe best moeite met het geloven van bepaalde topics.

Het RTL4 woensdagavond drama film gehalte is afentoe net iets te......:o
MIsschien moeten ze een combitest maken: bij de eerste intake bij de VK een zwangerschaps en een vaderschapstest. :P
Oke, TO "denkt " dat dit kindje van haar minnaar is, ivm echo is gebleken dat dit kindje niet van haar man kan zijn. ( de wonderen zijn de wereld nog niet uit , maar ala )

Het is hier al eerder geopperd, en dat zou ik haar aan willen raden: Ga eerst voor een DNA test, je man hoeft dit niet persè te weten ( een paar haren uit een kam zijn al voldoende ) En na de uitslag van dit onderzoek, kun je je keuze maken. Stel je verteld het je man, die is ziedend, eist een test, en blijkt dat dit kindje wèl van hem is, wat dan? Omgekeerde wereld?
quote:

Oke, TO "denkt " dat dit kindje van haar minnaar is, ivm echo is gebleken dat dit kindje niet van haar man kan zijn. ( de wonderen zijn de wereld nog niet uit , maar ala )

Het is hier al eerder geopperd, en dat zou ik haar aan willen raden: Ga eerst voor een DNA test, je man hoeft dit niet persè te weten ( een paar haren uit een kam zijn al voldoende ) En na de uitslag van dit onderzoek, kun je je keuze maken. Stel je verteld het je man, die is ziedend, eist een test, en blijkt dat dit kindje wèl van hem is, wat dan? Omgekeerde wereld?

Dan lijkt me het probleem ngo niet opgelost. Ze wilde weggaan bij haar man, maar helaas minnaar wilde haar niet meer. Lijkt me dan dat je niet nog heel lang bij je man wilt blijven. Maar misschien ben ik nu wel weer erg naief hoor, en is het juist volkomen normaal dat je settelt for less als t hoogst haalbare niet lukt.
quote:

quote: Zuigwortel reageerde

Dan lijkt me het probleem ngo niet opgelost. Ze wilde weggaan bij haar man, maar helaas minnaar wilde haar niet meer. Lijkt me dan dat je niet nog heel lang bij je man wilt blijven. Maar misschien ben ik nu wel weer erg naief hoor, en is het juist volkomen normaal dat je settelt for less als t hoogst haalbare niet lukt.

We gaan er nu van uit, dat ze bij haar man blijft. Tenminste zo komt het bij mij over. Idd, minnaar wilt haar niet meer, is er met een andere vrouw vandoor.

Omdat ze deze keuze heeft gemaakt, zit ze nu in enorme twijfel, haar man wel of niet vertellen. Ik denk, als ze nog steeds behoefte had om bij hem weg te gaan, dat ze waarschijnlijk niet in dubio zat. Maar dàt denk ik. Weet het natuurlijk niet zeker. Wij kunnen het ook niet zeker weten, omdat TO niet meer reageert
quote:

quote: sunlight reageerde

We gaan er nu van uit, dat ze bij haar man blijft. Tenminste zo komt het bij mij over. Idd, minnaar wilt haar niet meer, is er met een andere vrouw vandoor.

Omdat ze deze keuze heeft gemaakt, zit ze nu in enorme twijfel, haar man wel of niet vertellen. Ik denk, als ze nog steeds behoefte had om bij hem weg te gaan, dat ze waarschijnlijk niet in dubio zat. Maar dàt denk ik. Weet het natuurlijk niet zeker. Wij kunnen het ook niet zeker weten, omdat TO niet meer reageert

Ik vraag me af of ze nog bij haar man wil blijven. Ze was bereid haar leven met hem op te zeggen voor een leven met haar minnaar. Zou je dan zo weer op kunnen schakelen bij je man blijven en dan ook nog gelukkig worden samen?

Moeilijk hoor..

Wat is dat trouwens precies over een vorige TO die verbannen is?
excuus voor taalfouten:$
quote:

quote: sunlight reageerde

Ik vraag me af of ze nog bij haar man wil blijven. Ze was bereid haar leven met hem op te zeggen voor een leven met haar minnaar. Zou je dan zo weer op kunnen schakelen bij je man blijven en dan ook nog gelukkig worden samen?

Moeilijk hoor..

Wat is dat trouwens precies over een vorige TO die verbannen is?Wie bedoel je Miss?
Quote Miss W: Ik vraag me af of ze nog bij haar man wil blijven. Ze was bereid haar leven met hem op te zeggen voor een leven met haar minnaar. Zou je dan zo weer op kunnen schakelen bij je man blijven en dan ook nog gelukkig worden samen?

Moeilijk hoor..

Ja, dat is het ook, maar zo komt het wel op mij over, dat ze nu bij haar man wilt blijven.

Maar ik had haar ook een vraag gesteld, van wat ze zou doen als ze er met haar minnaar vandoor zou zijn gegaan? Of ze dan haar man ook zou inlichten, dat dit kindje niet van hem is. Alleen krijg ik daar geen antwoord op.

Ja, dat is het ook, maar zo komt het wel op mij over, dat ze nu bij haar man wilt blijven.

Maar ik had haar ook een vraag gesteld, van wat ze zou doen als ze er met haar minnaar vandoor zou zijn gegaan? Of ze dan haar man ook zou inlichten, dat dit kindje niet van hem is. Alleen krijg ik daar geen antwoord op.

Ik denk dat ze bij haar man blijft omdat ze het niet allemaal alleen wil doen. Als haar minnaar haar nog wilde dan was ze al met de noorderzon vertrokken. En uiteraard had manlief dan geweten dat kindlief niet van hem is, hij zou maar eens om een omgangsregeling vragen en haar leventje verstoren....

Ze gebruikt haar man dus gewoon in mijn optiek, voor steun, geld en hulp bij de baby. Oh ja, en om de schone schijn naar de buitenwereld hoog te houden.

Oh ja, maar daar moesten we dan weer respect voor opbrengen....
Ik denk dat TO nog wel gaat reageren hier. Ze heeft natuurlijk een kleine thuis en kan misschien niet zo veel achter de pc zitten.

Ik zou het vreselijk vinden om mijn vriend in de waan te laten dat hij een kind opvoedt waarvaan hij denkt dat het van hem is.

Dat kun je elkaar gewoon niet aandoen.

To zal een hele moeilijke tijd krijgen, maar ze moet het hem vertellen of iig laten uitzoeken wie de vader is.

Ik zou me trouwens ook flink genaaid voelen als mijn man alleen maar bij mij blijft omdat zijn minnares niet meer wil..
quote:

Misschien is het gewoon waar allemaal. Kan ook nog en is het zoals Jaschenka zegt een kwestie van een MAX actie en een dubbele plaatsing op twee pijlers, komt vaker voor.

Het lijkt me een ongelooflijk zwaar geheim als je weet dat het kind dat je gekregen hebt niet van de man is die denkt de vader te zijn. Het komt vrij vaak voor zelfs. Er is laatst een onderzoek naar gepubliceerd maar ik ben de percentages even kwijt. Het is vast zo na te googelen maar daar heb ik geen zin in.

TO zoekt lotgenoten, die zullen er zeker zijn al denk ik niet dat ze zich nog zullen melden. Verder zou ik niet weten wat ik er over moet zeggen. Ik kan me niet voorstellen dat je een geheim als dit verborgen kunt houden maar er zijn gevallen zat bekend van mensen die pas op veel latere leeftijd hoorden dat de man die zij papa noemden niet hun vader was. Er zijn er misschien nog wel meer die nooit hebben geweten dat de man die hen opvoedde niet de biologische vader was terwijl ook de vader dat niet wist.

Er is ooit een dna onderzoek gedaan in een willekeurig dorp in Ierland.

Uit het onderzoek bleek dat 20% van de kinderen niet bij de biologische vader leefde, oftewel pa wist niet dat hij een koekoeksjong zat op te voeden.
Poeh meiden! heb er een halfuur over gedaan ongeveer om alle posts hier te lezen.

beetje dubbel, ik snap haar probleem, maar mijn eerste reactie was zoals de meesten hier. boos, vooral voor het kind. dat zal met een illusie opgroeien en straks een keer in spoorloos opduiken op zoek naar papa.

meid, vertel de waarheid, door die bittere pil zul je heen moeten. je hebt hem jezelf gegeven dus wie A zegt...

ben net een spreekwoordenfabriek hahah
Opnieuw zijn er de nodige off-topic berichten verwijderd. Wie nu nog off-topic gaat, wordt zonder enige waarschuwing meer vooraf geblokkeerd.
MamaLR

wil je eens reageren op een paar berichten. zo maak je je verhaal aan ons ook wat duidelijker denk ik.
Dnk dat ze niet meer durft of wil reageren na alle meningen die ze over zich heen heeft gekregen. Begrijp het wel.
Ik was redelijk verbaasd toen ik de oproep las. Ik snap dat het moeilijk is om zoiets op te biechten aan je man, niemand doet dat voor de lol. Maar ik adviseer je echt om dit zo snel mogelijk te doen! Hoe langer je het verzwijgt, hoe groter de kans is dat je man meteen wil scheiden, en sorry, maar dan kan ik hem echt geen ongelijk geven. Dit is zo'n groot geheim, daar kan je niet mee rond blijven lopen. Bekijk het ook eens via de kant van je man, hij hecht zich nu aan een kind wat helemaal niet van hem is, dat zal echt wel een grote klap voor hem zijn. En wat zal het kindje als hij straks volwassen is denken over jou dat jij je man voorhield dat het zijn kind was... Bekijke het van alle kanten en dan hoop ik voor je dat je de kracht vind om dit te vertellen
ja, ik begrijp dat ook wel.

maar MamaLR, ik denk dat je wel sympathie zal wekken door de topic die je hebt gestart te blijven volgen. sommige mensen hier hebben het goed met je voor, al zijn dat er niet veel.

ik behoor helaas niet tot die categorie, maar ik denk dat je jezelf veel woede op de hals hebt gehaald, door niet te reageren op onze vragen, meningen en uitspattingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven