December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Ahh Tinus, heb je zo je best gedaan

Heeft ze al een nieuwe afspraak gemaakt, of weet je nog niks?

Knorrie; gefeliciteerd met je verjaardag!

Tijn is naar huis! De bloedwaarden waren weer oke, en hij heeft gister en vannacht nog onder de lamp gelegen en zijn leverwaarde was goed vandaag! Heerlijk voor ze! Zeker voor kleine Tess, die snapte er helemaal niets meer van.

Ik heb vandaag m'n buggybeugel aan m'n fiets gemaakt! Na heel veel van dit; is het toch gelukt

xx
Ik kan trouwens niet op HM. Gister en eergister ook al niet.

Jullie wel?
Ik wel Mette, net nog even gekeken naar het toekomstige huis van Oef.
Nou stomme muts zeg... Die kijker belde net nog aan het makelaarskantoor door dat ze geen nieuwe afspraak meer wilde maken, want ze had de buurt bekeken en die viel haar tegen... BAH!
Tinus, das ronduit klote! verdomme nog.

Ik ga maar weer eens verder met koken.

xx
Tinus nou ja zeg waar haalt ze het lef vandaan?! Lullig hoor nou ja hopelijk krijg je snel nieuwe kijkers!

Ainhoa pppfff jeetje meid wat een moeilijke tijd maak jij door nu zeg! Ik hoop maar dat je in deze periode toch een heleboel lichtpuntjes mag zien.

Mette wat super dat Stijn naar huis mocht vandaag en dat alles goed is! Toch nog een beetje goed nieuws tussendoor.

Met Davina gaat alweer een heel stuk beter gelukkig. Morgen gaat ze weer naar het kinderdagverblijf. Ik had vandaag zorg verlof opgenomen ........ mijn bazin ging er in eerste instantie maar vanuit dat ikl een dag vrij zou nemen dus ik zeg neee dat valt onder zorgverlof. Dus nu moet ik een verklaring van Den zijn werkgever hebben dat ie vandaag aan het werk was en ik moet een verklaring van de huisarts hebben dat Davina echt ziek is. Ik weet dat ze het mag vragen volgens de wet maar zoals zij het bracht kwam het over als gewoon pure pesterij. Het word dus heel gezellig morgen op kantoor als zij er ook is.
wat een gedoe met die verklaringen maincoon. Ik wist niet dat dat moest.. Maar soms wordt er ook wel mee gesjoemeld.. Ik had laatst 2 collega's die moesten 2 weken thuis blijven, omdat het huishouden gedaan moest worden, want hun vrouw was geopereerd.. Geen grote ingreep, maar ze mocht niet tillen (beiden een vergelijkbaar verhaal). Tja toen moesten ze echt 2 weken thuis blijven, want zuigen, boodschappen, strijken enz.. Tja, dat moet ik ook, en ik werk ook..

Tinus, bizar verhaal.. Je gaat toch eerst een keer naar de woning kijken en naar de buurt voor je een afspraak maakt..

Indian, wat verschrikkelijk.. Heel veel sterkte jullie!!!

ainhoa, spannend morgen.. Ik zal voor jullie duimen...

Hier alles z'n gangetje.. Casper had vandaag maar 1 keer geslapen dus was echt doodop vanavond... En ik vrees dat de waterpokken zullen komen, want de epidemie is begonnen op het KDV.. Op zich prima, maar dit weekend ben ik alleen, dus geen goede timing..
@ Ainhoa, een hele dikke voor jou en je gezin! Wat lijkt me dat een moeilijke situatie zeg! Voel je je nu ook heel onrustig nu je weer in Spanje bent en je moeder in Nederland?

@ Mette, wat super dat Tijn naar huis is! Dat is echt goed nieuws, waren we hier ook wel aan toe trouwens Wel grappig trouwens, want Stijn z'n 3e naam is ook Yannick. Ook nog op precies dezelfde manier gespeld! En de naam van je nichtje staat bij ons op het lijstje voor brusje Je zus en zwager hebben dus een goede smaak hihii

@ Tinus, kan me voorstellen dat je flink pissed off bent! Wat een stomme truthola zeg! Bah, ik had zo gehoopt dit DE koper zou zijn! Maar jullie hebben dit weekend weer open dag of heb ik dat verkeerd begrepen?

Voor de rest weet ik niet meer wat er allemaal geschreven is. Combinatie van hormonen en stress denk ik Want ik zit er op dit moment toch echt wel even flink doorheen hoor! Heb net even ouderwets zitten janken en dat luchtte wel op, maar heb nog steeds het gevoel dat ik op knappen sta. En het is nog niet eens zozeer het hele gebeuren om René maar meer het idee dat ik iedereen in mijn omgeving hiermee belast. Ik heb zelf geen rijbewijs, dus ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer en van mijn zus om bij René in het ziekenhuis te komen. Er naartoe met het openbaar vervoer is niet zo'n probleem, maar als ik dan 's avonds ook nog terug moet dan is het pas tien uur voordat ik Stijn bij mijn ouders op kan halen. En het hele gedoe rondom het regelen van oppas voor Stijn wordt me ook teveel! Mijn ouders en mijn zus en zwager doen dus ontzettend veel voor ons, maar ik heb het idee dat ik ze tot last ben... En dan wordt het wel moeilijk om ze te vragen iets voor me te doen.

Sorry dat het zo'n warrig verhaal is, maar mijn hele hoofd zit gewoon vol! Heb het idee dat ik overloop...
Ainhoa; Meis, ik leef met je mee en ik hoop dat het toch nog niet definitief is, en er misschien nog een sprankje hoop is..

Sannie; Dan hoop ik voor je dat de pokkies nog even wegblijven, iig tot na het weekend!

Mainecoon; Bij ons in het bedrijf komt het vaak voor dat de medewerksters calamiteitenverlof (1e ziektedag van kind) en zorgverlof (vanaf 2e ziektedag) opnemen. Wij hebben nog nooit naar een artsenverklaring of een verklaring van de werkgever van partner gevraagd.

Ik ga nu even op de bank naar mijn tent is top kijken,

x
Met René gaat het nu wel weer oke trouwens. Toen ik vanmiddag op het bezoekuur kwam was hij net even naar de verpleging geweest omdat ie toch best wel weer wat pijn op z'n borst had. Hij heeft sinds het infarct af en toe hartritmestoornissen, maar deze pijn was eigenlijk constant dus het zat hem niet lekker. Ze hebben dus ook meteen een hartfilmpje gemaakt en daaruit bleek dat het inderdaad niet helemaal goed zat. Hij heeft drie keer zo'n spray onder de tong gehad, maar daar werd het niet beter van. Na overleg met de cardioloog is er toen besloten dat ze nog maar een keertje gingen katheteriseren omdat ze het toch niet helemaal vertrouwden. Gelukkig is daar niets uit gekomen, alles zag er goed uit! Dus dat is wel een geruststelling, het enige nadeel is dus dat ie nu weer op de hartbewaking ligt en niet meer op de verpleegafdeling

We hopen dat hij eind van de week naar huis toe mag en de artsen streven daar ook naar! Maar we realiseren ons ook wel, dat het dan pas echt begint. René mag zich natuurlijk de eerste tijd niet inspannen, dus dat zou betekenen dat alles op mijn schouders terecht komt! En aangezien ik morgen 30 weken zwanger ben, veel hinder ondervind van mijn bekken en we nog een heerlijk kereltje van 16 maanden hebben rondlopen, heb ik vanmiddag maar een spoedaanvraag gedaan voor Thuiszorg. En dan alleen het zware huishoudelijke gedeelte! De dagelijkse dingen kan ik zelf wel, maar de rest zou echt teveel voor me worden. Als ons verzoek wordt gehonoreerd is het over ongeveer 2 weken geregeld...

Ik heb me echt niet gerealiseerd dat er zoveel bij komt kijken! Maar we doen het stapje voor stapje en one day at the time... En dan komen we er wel! Ik ben in ieder geval echt onwijs blij dat ik mijn verhaal bij jullie kwijt kan en dat jullie van die schatten zijn! Dat sleept me er echt door...

Veel liefs
Indian; aah liefie echt een heule heule heule dikke knuf van mij..
Ach Indian meid wat en gedoe zeg en ik had me niet gerealiseerd dat je alweer bijna 30 weken bent! Ik hoop maar dat je snel hulp krijgt. En over dat idee dat je ze tot last bent dat is echt onzin. Als je dat idee hebt moet je jezelf gewoon afvragen "Wat zou ik doen als zij in mijn situatie zouden zitten?". Met andere woorden, zou jij niet net zo veel of meer voor je familie (willen) doen? Ik denk dat je familie alleen maar blij zullen zijn als ze iets voor je kunnen doen, dan voelen zij zich tenminste niet zo machteloos. En wel even schrikken dus weer vanmiddag ........... nou ja gelukkig gaf die katherisatie een goede uitkomst en hopelijk is ie snel weer thuis.

Mette tsja ik vind het een beetje een teleurstelling hoe er nu word gereageerd op mijn werk. Het komt gewoon omdat ik de afgelopen 2 jaar veel ziek ben geweest en ook vaak naar de psych/fysio en HA moet. Helaas zien zij schijnbaar niet dat ik me juist heel hard inzet om niet nog meer ziek te zijn. Het feit dat mijn sleutelbeen uit de kom schoot kwam gewoon doordat ik zo ontzettend moe was al 2 dagen (en toch gewoon naar werk ging) dat ik niet goed genoeg op mijn bewegingen meer lette. Nu door hun houding heb ik ook zoiets van nou de volgende keer zal ik wel meer aan mezelf denken en me gewoon op tijd ziekmelden zodat dit soort dingen niet meer voor zullen komen.
Mette, ik had helemaal gemist dat je een neefje hebt gekregen. Gefeliciteerd. Wat een leuke naam heeft hij.

Indian, ik hoop dat het met René nu gauw de goede kant op gaat zodat hij voor het weekend naar huis kan. Goed dat je thuiszorg hebt aangevraagd.

Wij weten inmiddels meer. Mijn ouders hebben gesproken met de arts van het bestralen. Er is inderdaad niks meer aan te doen. Hij kon alleen niet aangeven hoe lang het nog zou kunnen duren. Daarvoor miste hij de gegevens over het functioneren van de lever. Dat horen ze dus waarschijnlijk morgen van de eigen arts.

Ainne, ik had er ook wel eens over nagedacht hoe dat "later" zou gaan. Maar ik heb er dus nooit bij stil gestaan dat dat "later" al zo snel zou komen. Op momenten als deze is het heel zwaar om in het buitenland te wonen. Ik mag vrij nemen van mijn werk om naar Nederland te gaan, maar mijn aanwezigheid is vooral op het laatst vast harder nodig dan nu. Ik blijf nu dus nog gewoon hier en zal pas tegen het eind weer naar Nederland gaan. Maar we weten natuurlijk helemaal nog niet hoe lang ze nog heeft. Mocht ze het halen dan is het wel mijn bedoeling om juli en augustus met de kinderen naar Nederland te gaan.

Sorry, dat ik verder niet op jullie reageer. Ik lees wel, maar mijn hoofd zit even vol met andere dingen. Ik moet dit nog even allemaal een plaatsje geven.
GVD Ainhoa ook al hadden jullie het ergens wel verwacht, het lijkt me verschrikkelijk om dan ook echt te horen dat er niets meer voor je moeder gedaan kan worden! Weet gewoon even niet wat ik moet zeggen... Heel veel sterkte en een hele dikke

@ Mainecoon, je hebt toch wel gelijk met wat je zegt. Als de situatie andersom was geweest hadden wij ook al het mogelijke gedaan... Dat hou ik gewoon in mijn achterhoofd en ga me er niet meer druk om (proberen) te maken! Ga zo naar bed, hoop dat ik eindelijk eens een lekker nachtje kan maken. Heb de afgelopen nachten maar zo'n 4 uurtjes geslapen... schiet niet echt op natuurlijk!

Heel veel liefs
Indian

Ainhoa Ik wil je alleen adviseren om echt te doen wat je hart je ingeeft!

Ik denk aan jullie meiden.

Ainhoa, ik weet niet wat ik moet zeggen..

Maar ik denk iig aan je..

Ainhoa:

Afschuwelijk.... ik heb dr geen woorden voor... ook hier word aan je/jullie gedacht.

Indian:

Hey meissie...hoe heb je geslapen vannacht? Denk ook aan jullie hoor!

Hier:

Alles rustig, gisteren laatste bijeenkomst ''baby in huis'' gehad..ahum.. nahja, was opzich wel grappig om met een aantal moeders rond de tafel te zitten.

Mn meiden slapen allebei nog, we gaan straks naar het dorp dus ik ben alvast opgestaan om te ontbijten enzo.

Liefs, Nurse
Lieve Ainhoa: Oh wat vind ik dat erg voor je, meid!! Je had nog wel een klein beetje hoop en die is nu ook vervlogen. Het zou zo mooi zijn als je moeder haar kleinkindjes nog kan zien. Ik wens jullie heel veel sterkte in de komende zware tijd...

Als er eens iets vanuit NL geregeld moet worden dan geef je maar een brul... ik zou niet weten wat, maar ik zou je graag willen helpen op de een of andere manier.

Indian: Tja meid, geldt ook voor jou! Voel je alsjeblieft niet schuldig tegenover iedereen. Mensen die iets aanbieden MENEN het ook echt!

Goh het zou wel fijn zijn als de Thuiszorg kan helpen met was huishoudelijke taken. Heb je ook eraan gedacht dat je misschien meer uren kraamzorg mag krijgen omdat je een zieke man thuis hebt die je niet kan assisteren?

Het zal wel eng zijn als René straks weer thuis is.

Je hebt inderdaad gelijk dat we a.s. zaterdag een open dag hebben. De vorige keer kwam er geen kip opdagen dus echt... Ik hoop dat er nu wel wat mensen komen!!

Ik moet aan de slag. Tot later!
Jemig Indian, dat klinkt inderdaad ontzettend zwaar, vooral dat gedoe met openbaar vervoer. Hopelijk dat René snel naar huis mag, al kan ik me voorstellen dat dat ook best eng is. Nu weet je tenminste dat ie "veilig" zit.

En maak je niet druk joh, dat anderen je moeten helpen, zou je zelf toch ook doen voor hen?

Ainhoa, ja ik herken het wel een beetje. Mijn vader had een tia toen ik net een paar maanden in Ierland woonde. Mijn moeder bleef maar zeggen dat ik niet hoefde te komen, maar achteraf gezien was het veel ernstiger dan ze het voor deed komen. Hij is er wel weer bovenop gekomen (is al ruim 8 jaar geleden), maar toendertijd zag het er even heel slecht uit. Waarom mijn moeder maar bleef zeggen dat ik niet hoefde te komen weet ik nu nog niet. Hij was compleet verlamd, kon niet praten, niets. Maar goed, daar kwam ik later dus pas achter.

Wie weet wie weet meid, blijf hoop houden.

Tinus wat een gezeik met die kopers! Volgens mij was dat maar een smoes, het niet kunnen vinden. Hopelijk zaterdag meer succes.

Mainecoon, wat een flauwe reactie op je werk zeg! Zeker teveel werk voor ze voor hun administratie, dat zorgverlof.

Hier alles prima. Aimee gaat sinds gisteren voor haar dutjes ingebakerd en al in haar bed op haar eigen kamer, en dat gaat echt super, ze slaapt veel langer! 's Nachts blijft ze nog wel op onze kamer, voor de borstvoeding.

Gisteren met Leah weer naar dat programma geweest om haar ontwikkeling te bekijken. Had ik toch wel eens verteld? Wordt allemaal gefilmd en als het klaar is (met 18 maanden is haar laatste keer) krijg ik een kopie van de dvd. Ik ga het denk ik ook doen met Aimee.

Gisteren moest ze spelen en moest ik de kamer uit, waarna een vreemde binnenkwam. Haar reactie en sociale vaardigheden werden hiermee bekeken. Ging allemaal prima, had ik ook wel verwacht, ze is heel makkelijk met vreemden, ze begon gewoon gezellig met die dame te spelen.

Ze is ook weer gewogen en gemeten, ze is zooo lang geworden, vier cm gegroeid in twee maanden tijd!! Maar ze blijft een lichtgewicht...

Tabel:

Leah 01/04/08: 1014 gram / 81,5 cm

Zal ook Loewyz' email zoeken, om dit door te mailen.

Oe, perfecte timing, Aimee is wakker, voedertijd!
Hallo!!

Nog even een teken van leven van mij!

Ainhoa, Jeetje wat moeilijk dat je nu definitief te horen hebt gekregen dat ze niks meer voor je moeder kunnen doen...heel veel sterkte de komende tijd...

Indian. Jammer dat het toch weer niet goed ging met Rene....

Hij zal inderdaad nog wel een poos rustig aan moeten doen...

Ik hoop dat de thuiszorg snel geregeld is!

Sterkte er mee!

Verder even ego:

Het begint hier nu echt op te schieten!

Amber d'r kamer is klaar en hoeft alleen nog maar ingerict te worden.

Bij Justin en onze slaapkamer komt morgen de vloerbedekking en dan kunnen die ook ingericht worden en verder is het boven dus af.

Beneden is de schilder met de woonkamer/ keuken en bijkeuken bezig (muren) en dan is die ook klaar!

Foto's volgen als het helemaal af is!

Hier bij het oude huis hebben we vandaag een container laten plaatsen, dus daar gaat alle troep in, het begint dus echt ergens op te lijken!

Hou het hier weer even bij, lees wel mee, maar heb nu even geen tijd om uitgebreid te reageren...

Marloes
Weinig tijd maar wel bijgelezen...

Jeeminee Ainhoa... dikke knuf voor jou en je weet het, we zijn er voor jullie....

Indian Rose, shit... wat bizar om dit te lezen zeg. Zo jong (net zo oud als vriendlief) en dan een hartinfarct! Echt te bizar voor woorden. Kreeg er echt kippenvel van. Hopelijk komt alles goed, en ik hoop ook echt van harte dat jullie alle hulp gaankrijgen die jullie kunnen gebruiken! Ook voor jou: we zijn er voor jullie!

verder weinig zin in chitchat... heb voor mijn verjaardag en wii gekregen van vriendlief en echt, het is hardstikke leuk om te spelen! Wilde nog veel meer vertellen maar ik laat het hier even bij, door het slechte nieuws van ainhoa en indianrose heb ik weinig zin om gezellig te babbelen...sorry...

volgende keer beter...

wil alleen even zeggen dat ik duim voor Tinus voor de open dag

mette, fijn dat Tijn thuis is en bedankt voor jullie lieve kaartje!

marloes, klusze!

rest: knuffel!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
He meiden,

Allereest weer even een knuf voor Ainhoa en Indian; Indian, hoe is het nu met René?

Ainhoa; hoe zijn je ouders eronder?

Nova ligt nog te schreeuwen/kletsen in haar bedje..

Noof is echt van haar padje sinds de zomertijd. Ze is nog een uur wakker voordat ze in slaap valt ('s middags en 's avonds), goede nieuws van dit alles is dat ze ook pas om 8.00 !!!!!!!!!!!! wakker wordt *doet een rondedansje*

Heb vanmorgen een hele stoere zwembroek van Claesen's voor Tijn gekocht (wat heb je daar leuke zwembroekjes voor jongens!)en een draagzak/doek achtig ding besteld op minimonkeÿ; echt superleuk ding, je kan m gebruiken tot het kindje een jaar of 2 is ofzo. Niet al te duur.

Heb ook meteen een bikini voor Noof gekocht, ik wilde laatst gaan zwemmen en kwam er toen achter dat haar oililyzwempak nu meer op een worstelpak lijkt Zegt Tris nog; tja mette ze past inmiddels niet meer in maat 68. Ooo ja..

'Dus ik was in de stad bij een leuk winkeltje voor een zwembroek voor Tijnemans en zag zoveel leuks voor Noof dat ik meteen maar een bikini gekocht heb. Hou zelf niet zo van driehoekjesbovenstukjes bij kindjes, dus ze krijgt alleen het broekje ervan aan;

Nog een foto van het paasontbijt (om 8.00 )

Heb nog geen foto van Tijn, was vanmorgen m'n fototoestel vergeten.. Maar hier is wel zijn geboortekaartje;

Marloes; succes met klussen en inrichten, ben benieuwd naar de foto's!

Indian; dat klinkt leuk zo'n dvd van haar ontwikkeling! Krijgt iedere ouder dat aangeboden?

Nurse; sjee is Yasmine ook zo'n langslaper??? Mén ik zo gehoopt op een kindje dat heul vroeg wakker zou zijn.. Als wraak op Roxanne haar slaaptijden

Nee hoor, lekker voor je, dat je nog steeds zo kunt uitslapen

Heb je nog wat gekocht in het durp?

xx
Mette: Wat een ONWIJS leuk kaartje!! (lijkt ook op het kaartje van Manuel, vandaar dat ik het zo leuk vind haha!)

En LIEF die bikini!

Knor: Zwaai even terug naar jou. Nog gefeliciteerd trouwens met je vrejaardag! Was je heulemaal vergeten.... sorrrrry...
@Ainhoa en Indian

Hele dikke knuffel, ben er een beetje stil van geworden hoor. Heel veel sterkte.

Hier helaas nog weinig tijd, druk op het werk en probeer tussen de bedrijven door nog een aantal dingen voor de vakantie te regelen. We vertrekken zaterdagnacht, dus moet nog een soort van opschieten.

Helaas nog geen berichten ontvangen op mijn email voor het aanpassen van de tabel.

Dit kan op:

loewyz@hotmail.com

Meiden ik ben weer weg, mocht ik niet meer kunnen reageren voor zaterdag, tot over 3 weken!!!!
Mmm, ik zit lekker aan een after eight chocolaatje. Sinds ik zwanger ben, heb ik lekkere vreetbuien, waarbij ik mezelf ook lekker laat gaan.

Na de zwangerschap is dat toch weer over. Dus die 2x in mijn leven dat ik goede trek heb, laat ik niet voorbij gaan.

Vanochtend weer op controle bij de gynaecoloog. Ik vond mijn buik al best wel "dik" en weet ook dat dat bij een 2e meer is. Maar die vleesboom van 7 cm neemt ook ruimte in in mijn buik, waardoor hij dikker is. Het is afwachten welke kant die vleesboom opgroeit, als het voor/bij de ingang gaat zitten, dan wordt het al zeker een keizersnee.

Nu had ik na de stuitbevalling al het gevoel dat ik nooit een "gewone" bevalling (hoofdje eerst) zou meemaken, mijn gevoel is dus nu ook dat ik voor een keizersnee in aanmerking kom.

Toen met die mola waren mijn voorgevoelens ook steeds goed, dus wie weet hier ook mee.

Bij de 20 weken echo (ben nu 17w) wordt er door de gyn. weer goed gecontroleerd bij het hartje van de baby, omdat mijn broer en ik vroeger een hartafwijking hebben gehad.

(mette, wordt gedaan door dr. Rsr. die heb jij gehad met je bevalling, toch?)

Ondanks alle vervelende berichten hier, wil ik toch even met jullie delen dat ik de baby heb voelen schoppen. En als ik mijn rug heel hol maak en daardoor een puntbuik krijg, dan zie ik mijn hele buik heen en weer gaan. Leuk Leuk, nu wordt het allemaal weer wat werkelijker dat er echt "iets in zit."

Indian

Mensenkinderen! Wat een schrik voor jullie ! Gelukkig is hij nu in goede handen.

Bij mij wordt de baby bij de 20wkn extra gecontroleerd op het hartje omdat ik en mijn broer vroeger hartafwijking hebben gehad. Misschien kunnen ze dat bij jouw brusje nu extra gaan controleren. Ik zou er maar eens over hebben. Als ze het in een vroeg stadium kunnen ontdekken, is alleen maar beter.

Ainhoa

Jij zit toch ook in een moeilijke tijd hoor! Heel veel sterkte gewenst.

Ainne

Wat goed dat Leah die dingetjes al kan. Opscheppen mag hoor. Wel inventief bedacht van je. Ik kan die tips wel gebruiken voor in september. Ik vroeg Boyd laatst "waar is je kaasje?"en toen liep hij ook naar de tafel terug om aan te wijzen.

Mainecoon

Beterschap met Davina. Als je kindje ziek is en je moet thuisblijven, valt dat dan onder zorgverlof?

Tinus

Fijn voor je vriendin. Ze zit bijna in dezelfde positie nu als toen ik moest rusten met Boyd ivm zijn groei. Ze moet zich er echt aan houden hoor!

Nurse

Ook al zo'n knap meisje die de dingen begrijpt. Boyd nog weinig, die is nog veel te druk met andere dingen. Heeft geen tijd om te luisteren, wil alles lekker zelf doen en ontdekken. Maar ik hoorde dat jongetjes toch vaker later zijn met die dingen.

Bel de vriendenkring gewoon, dat werkt effectiever dan een mail rondsturen.

Mette

Ik zag bij V&D een Nijntje zwembroek hangen. Zo lief. Die ga ik kopen voor Boyd als het zomer is. (weet niet wat voor maat hij in de zomer heeft).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven