December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Ik sjees weer even langs!

Knorretje, Dus jij bent druk aan het wii-en, heb het nog nooit gezien, maar word steeds nieuwsgieriger naar dat ding!

En een toeschietreflex door de telefoon van andermans kind... !!

Knap ventje heb je hoor!

De box is hier al maanden weg!

Alvast een gezellig weekend!

Mette, het inslapen gaat hier ook wat minder vanaf de zomertijd (ging vanavond gelukkig weer goed!) en ze slapen ook weer wat langer!

Leuke foto's en leuk kaartje van Tijn!

Wij hebben het nieuwe toilet in delftsblauw stijl, vind het wel knus!

Pff, klinkt inderdaad als een drukke dag....rustig aan vanavond dan maar!

Loewyz, lekkere vakantie, geniet er van!!

Joni, fijn dat ze je zo goed in de gaten houden!

Nurse, wat zielig dat dat ventje zo weinig slaapt...

En wat de deksel betreft, je kan het proberen!

Indian, hoe ging het vandaag?? Denk veel aan jullie

Gucci, ik hoop dat het wat word met die baan en dat jullie snel een leuk huisje vinden!

lekker dat melinda zo goed went in NL!

oef, spanned dat jullie een bod hebben gedaan/ gaan doen!! Ik hoop dat je er snel uit komt met de verkopers!

Ainhoa, jeetje dat het zo hard gaat zeg....moeilijk hoor als je dan zo ver weg woont.

Ik hoop dat je snel wat meer weet over wanneer je moet komen al blijft dat moeilijk in te schatten natuurlijk...

Wel fijn dat alles zo goed geregeld is!

Knap dat je al bezig bent met het organiseren van het afscheid!

Heel veel sterkte weer, ik denk aan jullie!

Yora, balen van je fiets...wel een leuk zitje!

Nog even een update van het huis:

schilder is klaar!

Vloerbedekking wordt op dit moment gelegd (of ze morgen mochten komen want ze hadden het zo druk...nou nee, want morgen komen er al meubels...dan maar avondwerk!)

Amber d'r kamer is zo goed als ingericht (ben er helemaal tevreden mee!)

Morgen hier de laatste spullen pakken (maar eers wat dozen legen in het huis, want ik heb geen lege meer!)

En schoonmaken in het nieuwe huis!

En dan zaterdag DE dag!

Ik weet niet of het nog lukt om voor die tijd weer langs te komen en ik weet ook niet wanneer ik weer online ben, want onze internet provider had het mailtje niet ontvangen met de adreswijziging, dus ze konden niet garanderen dat het het zaterdag allemaal weer doet...zocht er zal eens een keer wel iets goed gaan daar....

Tot de volgende keer maar weer en niet te veel schrijven he

Marloes
mette, wat een drukte allemaal en het gaat nog gewoon door...

ik ben het trouwens met je eens wat betreft ritme.. Als je er zelf gevoelsmatig niet achter staat, zal ritme ook niet wennen. Ik ben trouwens geen voorstander van op deze leeftijd (7 mnd) laten wennen aan slapen in een draagdoek, dan komen er juist patronen in die je niet wil.. En ria blom of hoe ze ook heet is ook wel heel extreem, maar een kindje heeft wel rust nodig op deze leeftijd... En moet leren die rust te kunnen nemen.

Maar nurse, iemand moet openstaan voor advies.. En als je het niet wil, dan niet.. en eigenlijk hoor ik je zeggen dat zij het prima vind. dan is het heel moeilijk om een verandering te bewerkstelligen, want tja, een verandering zal waarschijnlijk veel energie kosten en als zij het niet als probleem ziet...

Ainhoa, weinig woorden, maar ik denk aan je, en aan je eigen gezinnetje in Spanje en aan je familie in NEderland, heel veel sterkte...

Indian rose: hoe ging het vanavond

Ainne, inderdaad de lichtste: 1014 gram, nog geen kilo

maar mocht er een nulletje bij moeten, dan valt het toch reuze mee.. leuk trouwens zo'n video...

Casper begint zo te immiteren.. Zo grappig.. We aten oa kroepoek vanavond en ik prikte dat aan mijn vork.. Dus casper ook (en vervolgens renske ook).. De hele kroepoek ging aan gort, maar het lukte wel (en ik vond het zonde van de kroepoek, dus haalde de vork weg, maar je kan ook kroepoek aan een lepel 'prikken'. En speel je met Renske een spelletje aan tafel, zit Casper er op bij.. zo lief... Ze hadden trouwens vandaag met een lammetje geknuffeld op het dagverblijf... Zo lief. Ik ben benieuwd naar de foto's.
@ Ainhoa, wat verschrikkelijk dat het nu zo snel gaat met je moeder! Aan de ene kant lijkt het me wel prettig om nu al met de rouwkaart bezig te zijn, maar het is ook wel ontzettend confronterend... In ieder geval een hele dikke

Voor de rest, René komt morgen weer lekker thuis!!!! Ben echt zo ontzettend blij, het lijkt echt allemaal ontzettend goed te gaan. Heeft geen ritmestoornissen meer en de echo was ook helemaal goed! We hebben echt onwijs veel geluk gehad. Het tranendal vanavond viel wel mee, mijn vader en mijn zwager waren erbij dus dan is het toch even wat anders Maar Stijn z'n eerste reactie sprak echt boekdelen, hij had echt een smile van oor tot oor zodra ie René zag. Maar daarna was ie flink dwars en obstinaat tegen René. Hem een aantal keer in het gezicht slaan, dat soort dingen. En aan zulke dingen kun je merken dat het toch wel invloed heeft gehad op hem... en dat is ook logisch natuurlijk, hoe klein ze ook zijn ze krijgen toch iets mee van de hele situatie!

Maar vanaf morgen is mijn lieverd weer thuis, dus kunnen we er weer een normaal ritme in zien te krijgen... Nou ja normaal, zaterdag wordt onze keuken eruit gesloopt dus helemaal normaal zal het nog niet gaan hahahaha. We zitten dan anderhalve week zonder keuken, het is even behelpen maar dat is niet anders!

Heb vandaag het aanvraagformulier gekregen voor de thuiszorg. Daar staat ook duidelijk op aangegeven dat ze de aanvraag binnen twee weken in behandeling moeten nemen, ben dus heel benieuwd hoe lang het gaat duren... je weet het nooit met die gemeentes!

Ga nog even lekker bankhangen en dan mijn bedje opzoeken! Wil morgen alles nog even opruimen voordat René thuis komt...

Veel liefs
Ik heb vanavond de proefles Tai Chi gehad. Ik kon er heel veel dingen van thuisbrengen van mijn 12 jaar ervaring met yoga. De buikademhaling en het gevoel in de oefeningen brengen. Heel leerzaam en wel weer lekker om met mijn lijf bezig te zijn. Alleen

voelde ik me wel heel erg zwanger. Mijn heupen voelde zo week aan, dat ik op dit moment niet met Tai Chi ga beginnen. Voor mijn gevoel is het nu niet bevorderlijk voor mijn heupen.

Ik heb al last van mijn bilspier en heupen, dat ik nu even niets ga forceren.

Maar ik houd het in gedachten.

Indian

Wat fijn om te lezen dat er goede berichten zijn !

Ainhoa

Ondanks het klote bericht van je moeder, is het een schrale troost dat je thuis alles achter je kan laten en naar Nederland kan komen voor je moeder. Dikke kus en sterkte.

Mette

Jij bent, helaas, een expert op gebied van bekkeninstabiliteit. Heb je nog tips voor me? Bewegingen/oefeningen, of dingen die ik nu juist wel of niet moet doen? (zoals tai chi)
Jeetje wat is er vandaag toch veel geschreven!

Ainhoa jeetje meid ......... ben er beetje stil van gewoon. Je moet denk ik heel goed naar je hart luisteren nu en doen wat je wilt doen. Dus als je nu bij je moeder (ouders) wilt zijn ga dan ook gewoon. Nu kan het nog en het zou niet leuk zijn als je straks denkt "Had ik maar ................" want dan kan het niet meer.

Indian ook nog je keuken eruit ....... kan er nog meer tegelijk?? Veel sterkte daarmee lijkt me lastig. Maaarrrrrr morgen komt je man weer thuis!!!!!!!!!! Ben blij te horen dat het allemaal goed gaat.
Hee meisjes, waar is iedereen?

Indian: wat fijn dat René vandaag weer lekker bij jullie is!

Ik wilde even mopperen: Ik had vorige week op de markt twee strijkpatronen gekocht voor op broekjes van Manuel. Hij had namelijk in een paar dagen tijd twee broeken versleten. Omdat hij een maat groter nog niet past en ik geen zin had om voor korte tijd nog nieuwe broeken maat 74 te kopen dacht ik op die manier nog even goedkoop zijn broekjes te pimpen. Helemaal leuk, op de ene een kikker en op de ander een lieveheersbeestje gemaakt. Ging heel makkelijk met het strijkijzer en ik helemaal trots! Heb ik die broekjes beiden gewassen, zijn die strijkpatronen er gewoon helemaal afgevallen... Nou moe...!!!

Verder hier op het werk veel gedoe. Collega die weg is gegaan, blijkt niet erg eerlijk te zijn geweest. Verder zeg ik maar niks over maar we voelen ons flink genaaid...

Morgen open dag. DUIMEN JULLIE VOOR ONS??
Ik heb gisteren de stap genomen om bij de huisarts een verwijsbrief te vragen voor het ziekenhuis voor Boyds eczeem. De chinese kruiden gaan we wel mee door, maar ik wil ook eens onderzocht hebben of hij niet ergens allergisch voor is. Tot nu toe is de eczeem er echt niet minder op geworden.

Op 14 mei heb ik pas een afspraak bij de kinderarts. Dat wordt dan een afspraak van 1,5 - 2 uur. Er zullen dan wel testen worden gedaan, anders hebben ze denk ik niet zoveel tijd nodig.

Zo, ik heb voor de lunch 2 tartaartjes gebakken en die ga ik lekker op een wit bolletje doen met sla en mayonaise. Boyd ligt mooi te pitten, dus ik kan rustig eten.

Van de week zat ik om 21.15 nog aan de gebakken eieren.

Tinus

Strijkpatronen heb ik bijvoorbaat al niet genomen. Ik heb gekozen voor de opstikversies. Maar ik vond ze eigenlijk best wel duur. (gewone blanco opzetstukken waren al 1,60) Je kan daar in de uitverkoop al bijna een nieuwe broek voor kopen.
balen Tinus van die strijkdingen. Brian verslijt eigenlijk geen broeken hij groeit er zo snel uit. Maat 86 begint al wat kort te worden, echt niet normaal he?

Heel veel succes morgen bij de open dag ik hoop dat er wat kijkers komen.

Joni idd een lange afspraak voor Boyd. Wel lekker dat ze alles in een keer doen dan.

Groep

Iemand nog tips om Brian aan de hollandse pot te krijgen?

Hij eet heel graag pasta en rijst maar gekookte groenten met gekookt aardappeltje niet zo graag. Hij vind olijventapenade heel lekker maar om dat nou overal door heen te mengen lijkt me ook niet zo'n goed idee.

Ik heb het idee dat hij graag een beetje smaak aan zn eten wil maar ik weet niet zo goed hoe dat te doen. Wat zijn nou peuter-vriendelijke kruiden die ik kan gebruiken?

Suggesties? (niet te zout natuurlijk maar een beetje zuur oid vind hij wel lekker)
He meiden!

Héérlijk zo'n vrijdagmiddag:

- Noof in bed

-huis is schoon

-M'n old time favo cd'tje op (Sting )

-senseo'tje erbij

-laptop aan

-kruidcake met rozijnen staat in de oven

Hier alles goed, vanmorgen schoenen voor Nova gekocht, heb Gattino's wit leer met een zilver wash'je. Zoek er wel even een plaatje van straks. Noof vindt ze práchtig, ze gaat zichzelf met voeten naar voren steeds bekijken in de oven

Daarna boodschappen gedaan.

Joni; ik heb wel tips voor je, maar dat is meer voor B.I. na je zwangerschap (ik heb er met m'n zwangerschap geen last van gehad), dus dan moet je bij A1mee zijn. Want straks geef ik je net de verkeerde tips, die voor mij zonder zwangere buik wel goed zijn maar voor jou misschien niet.

Wat ik wel weet is dat het heel goed is om zo'n yogabal aan te schaffen, en daar op te gaan zitten. Ik heb er nu 1 en volgens mij had A1mee die ook al toen ze van Kaya zwanger was.

A1mee; nu we het toch over je hebben , hoe is het met je?

Tinus; duimen?? Al m'n vingers en duimen draaien met je mee

Sannie; dat aanleren van slapen in een draagdoek niet oke is, ben ik helemaal met je eens. Maar lijkt mij nog altijd beter dan dat het kereltje op de grond ligt

Maar goed, het maakt ook niet uit, maar ik vind het zo sneu, zie het dan ook helemaal voor me.

Ik heb voor m'n zus een minimonkey, slen (? staat er op) aangeschaft, super ding, met speciaal kussen voor je schouder, en een clip op je rug. Kan Tijnemans nu al in, tot een jaar of 2/3 geloof ik en maar ¤25. In stoer legergroen. Zal ook even een plaatje plakken.

Zus vond het wel handig omdat Tess af en toe ook nog in de buggy gaat, maar het niet meer de moeite is om een tweelingwagen te kopen. En zo'n doek is beter als een babybjorn. Kan Tijn lekker hangen en Tess in de wagen.

Marloes; SUCCES ZATERDAG!!

Ga even wat plaatjes plakken..
Oef: Haha, bij ons een omgekeerd probleem. Manu eet juist het liefste Hollandse prak!! Rijst en pasta eet hij niet meer, helaas... En dat vind ik nou jammer omdat ik dat zelf het liefste eet.

Wat je zou kunnen proberen is bijvoorbeeld een ketjap (in stamppotje soms lekker) een sausje of jus erdoor ofzo. Je kan bijna alle kruiden gebruiken, ook knoflook enzo als het maar niet zout of te scherp is.

Maatje 86 wow!! Manu past nu pas de truitjes maat 80, maar de broeken zijn echt nog te groot.

Trouwens, ik heb gisteren ontdekt dat onze bananenvreter ook druiven lust! Hoera!! Verder eet hij echt geen ander fruit, of het moet door de yoghurt zitten ofzo...

Joni: Wel goed dat je het ook nog via de kinderarts probeert met Boyds eczeem. Ben trouwens wel benieuwd of brusje er straks ook last van gaat krijgen.

Ik vind het wel stom dat die strijkpatronen - die toch speciaal voor kinderkleding bedoeld is - er gewoon bij de allereerste wasbeurt af vallen!! Ik denk dat ik toch maar even bij Zeeman een nieuwe broek ga kopen. Voor die paar weken dat hij die nog past...
shit Tinus ik bedenk me net dat ik een heleboel kleertjes van Brian heb weggedaan. Die waren allemaal in Manu's maat. Als Brian uit de volgende maat is gegroeid zal ik dan aan je denken? Ze zijn altijd nog wel netjes enzo maar gewoon te klein.

Minimonkey!

Kan geen plaatje van haar schoenen vinden, maak er straks wel een foto van.

en natuurlijk nog een plaatje voor René;

WELKOM THUIS RENÉ!

Nou ja, plaatje kan ik dus niet plakken van de minimonkey..

Hé Oef, ik had je nog niet gezien!

Hield Noof maar wat meer van rijst en pasta's enzo.. Wij vinden dat erg lekker maar Noof is erg van aardappels/groenten enzo..

Net als Manu dus, lees ik nu haha!

Misschien kun je aardappels (krieltjes) door een marinade halen (simpel hoor, olijfolie, knof, en rozemarijn) en dan in de oven voor 25 min. heerlijk en geeft net even een beetje extra smaak bij de groenten. Wat ik ook lekker vind zijn boontjes met tomatofrito met wat knoflook en italiaanse kruiden. Je kan de boontjes uit een potje halen of vers (dan even blanceren) ik gebruik ze uit de vriezer. Dat bij elkaar in een schaaltje en in de oven.

Broccoli even blanceren, dan in een ovenschaal met kipragout, ook lekker bij gebakken aardappels.

Joni; Noof heeft plots ook weer eczeem :(

Tinus; Kruipt hij nog veel tussen het lopen door, dat hij zijn broeken zo slijt, of vind hij het gewoon leuk om buiten te kruipen?
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 04-04-2008 14:32
Reden: laat maar.. net 3x iets moeten wijzigen in dit balkje, haha
% gewijzigd
Hi!

Nahja, zeg ik had vanmorgen gepost hier, staat t dr gewoon niet... wrs iets mis gegaan met posten.

Rene:

Welkom thuis kerel!

Joni:

Huh? een broekje van 1,60? Dan doe ik echt iets verkeerd hahaha!

Wel goed dat je met Boyd naar de kinderarts gaat, zou ik ook doen... ben zowiezo niet zo van alternatieve geneeskunde.

Mette:

Fotooooowww!!

Klinkt goed, je kruidencake ect.

Tinus:

Ik duim voor je meis! ik wil best komen kijken maarre we zijn wel niet op zoek naar een huis maar toch...

Roxanne zit ookal in maat 86.. maar goed, wij hebben dan ook een reusje.

Owja! pitloze witte druiven zijn hier ook helemaal favoriet!

Oef:

Kleertjes weggedaan? willen jullie echt geen brusje meer?

En helaad, ik heb geen tips... Roxanne eet eigenlijk alles... pasta, rijst, hollandse pot, friet

Misschien een kinderkookboek aanschaffen?

Ow! mn kleine meid is wakker!

xx
Zo, Yasmine heeft gedronken en ligt weer lief te zijn in de box.

Owja, en nog iets leuks, vanavond gaan M. en ik op kraamvistite bij die vriendin van me die half maart bevallen is.

Van te voren gaan we lekker saampjes uiteten. Heb dr zin in!

Kus, Nurse
Nou Brian ligt lekker door te slapen, misschien heeft t iets te maken met de inenting van gisteren. Dan nog maar even kletsen.

Bedankt voor de eet-tips, ik ga het eens proberen.

Brian verslind echt pasta. Als ik spagetti met spreciebonen voor zn neus zet dan begint hij echt te kwijlen haha. Zegt ie oooohhhwww helemaal blij. Dan schep ik ook vaak 2x op voor m. Als we aardappels/groente eten dan gaan er misschien 10 happen met tegenzin in en begint hij uit zn stoel te klimmen. Vervolgens heeft hij laat op de avond honger natuurlijk.

Over eten in het algemeen ik heb wel gemerkt dat hij t veel leuker vind om iets 'heel' op zn bord te krijgen dan in stukjes gesneden. Vooral met fruit. Als ik een appel in stukjes snij dan wil die m niet, laat ik hem zelf afhappen dan vind hij t opeens heerlijk.

Nurse kleertjes weggedaan ja. Brusje is zeer welkom hoor daar niet van. Maar eerst 'even' verhuizen en mezelf laten opereren en zo en dan is t wel uit de mode denk ik.

Hoewel ik sommige dingen echt niet weg kán gooien. Vooral die broekjes en vestjes die hij aan had toen hij net geboren was.

Mette Brian is ook nog op de wintertijd 's avonds. Is Nova al meegedraaid met de klok? Overdag heeft hij een normaal ritme gehouden maar 'savonds slaapt hij pas rond een uur of half 9 - 9uur. Heeft het bio-ritme van zn vader volgens mij. Laat wakker en laat naar bed (voor een peuter dan he?)
Oef: Lief van je aangeboden!! Maar ik heb ook een zus met een koter van twee dus tweedehands kleertjes zat in de buurt als het moet. Het ging mij nu meer even om het feit dat hij maat 74 waarschijnlijk nog maar even past dus ben ik te krenterig om in die maat iets nieuws te kopen... erg hè, haha! Er hangen al wel wat broekjes in maat 80 klaar maar daar zwemt hij nog in!

Ik wil alle kleertjes die nog goed zijn wel bewaren hoor. Alleen als nr 2 een meisje wordt dan heb ik er niet veel meer aan.

Oh ik zou willen dat Manuel zo graag spagetti eet! Als ik dat voor zet dan neemt hij niet eens een hapje... aanstellertje. Wat ik nu doe is gewoon een portie bewaren als we iets eten met aardappels en dan warm ik dat voor hem op de dag erna als wij pasta eten ofzo.

Mette: Nou het was heel suf: Op maandag had hij een gat in zijn ene broekje, op dinsdag een gat in zijn andere broekje en op woensdag liep hij!! Haha! Hij kreeg zeker koude knietjes... hihi!

Klinkt trouwens alsof jij wel een heeeeel lekker dagje hebt vandaag!! Vooral die cake, mmmm! Geinig dat Noofje haar schoentjes steeds in de oven bekijkt. Tis een echte meissie hè? Haha!

Nurse: Veel plezier vanavond! Wij gaan morgenavond naar een feestje van mijn zus. Heb er zin in, zo vaak gaan we niet weg met zijn tweetjes. Om de een of andere reden voel ik me altijd een beetje bezwaard om oppas te vragen, hoewel JP's zusje pas zei dat ze het juist hartstikke leuk vindt! OK, fijn dacht ik... vaker vragen dus!
Kijken jullie eens op t topic:

''Grote baby, grote dreumes hoe nu verder'' oid.

Waar ken ik die toch van??? of heb ik het nou mis?

xx
Even naar HM!!!
Op het KDV hadden ze gisteren het broodje op een vorkje steeds geprikt en deed hij zelf het broodje in zijn mond. Toen heeft hij zomaar een heel broodje op het KDV gegeten! Dat is echt een unicum, want meestal stokt het bij een kwart broodje. Dan heeft meneer geen zin meer en wil andere dingen doen.

Vanmiddag deed ik het ook met zijn broodje en hij had het zo op. Later nog stukjes appel met een vorkje, dat vond hij prachtig. De

volgende keer maar eens worteltjes erop prikken.

Mette

Mijn moeder heeft zo'n skippy-bal, kan ik wel van haar lenen.

Het huidje van Nova goed vettig houden. Bij Boyd heeft dat alleen niet zoveel nut. Het blijft een ellende.

Tinus

Je kan van Bison ook de textiellijm kopen (gewoon bij de doe het zelf)

Kan je zo heel makkelijk er op plakken en blijft zeker zitten na een heleboel wasbeurten. Ik doe zelf altijd mijn kleren zo innemen. Werkt perfect en is zo klaar.

Ik zal ook bij de kinderarts navragen of ik misschien tijdens de BV iets met mijn eten moet doen, zodat de baby via mij geen allergische stoffen binnenkrijg.

Van shirts heeft Boyd maat 80, maar broeken in maat 80 daar verzuipt hij nog in. Stom eigenlijk. Maat 74 is voor Boyd nu echt te klein.

Nurse

Broek voor 1,60 lukt mij ook niet hoor. Wel voor 3 euro dus. Onee, laatst had schoonmoeder een broek voor 1,- bij de Bentex. (en nog leuk ook)

Ik bedoel er ook mee te zeggen, dat je voor 1,60 nog een hoop werk hebt (ik moest ze er namelijk opnaaien) en een nieuwe broek voor 3,- zo is gekocht.

Heb gekeken bij het Topic grote dreumes. De foto zegt niet veel over de grootte van Max. Maar ze is weer 'back in town'.
Kraamvisite was erg gezellig, wat een moppie weer.

Luca weegt nu 3600gram... dan is Yasmine wel weer een grote beeb hoor!!

Ga ook ff naar HM kijken, Joni, een broekje voor 3,- is me ook nog niet gelukt hoor! Hahaha!

Trusten alvast!

xx
ja Joni dat bedoel ik van het eten. Als het interessanter is eten ze opeens veel beter. Brian vind met een vork eten ook leuk.

Ik kwam even Tinus veel kijkers toewensen met het open huis!

Ik hoop dat jullie t zo druk krijgen dat je geen tijd hebt om hier langs te komen.

Wij hebben gisteren een bod uitgebracht. Ben benieuwd hoe ze reageren is nl ver onder de vraagprijs.
Tinus:

HEEL VEEL GELUK VANDAAG MEIS!

Ow, ik hoop zo voor jullie dat er een koper bij zit!

Hier:

We zijn met zn alle een beetje verkouden, behalve die kleine..

M. is nu Roxanne op bed leggen, gaan het eens proberen zonder fles/iets te drinken. Zou mooi zijn als ze dat goed vind.

Yasmine is vanmorgen een klein uurtje op geweest maar die vond het om 11:00 wel weer welletjes.

Wat een slaapkoppie zeg.

Iedereen een fijne dag gewenst!

xx
Ik duim me suf Tinus, ik hoop echt er serieuze kijkers zijn!

Oef; spannend van het bod. Staat jullie huis al in de verkoop of wacht je even wat ze met het bod doen?

Ik heb trouwens gister de ontdekking van de eeuw gedaan qua eten. Ze eet de laatste weken echt heel erg slecht; van het brood laat ze de stukjes waar een korstje aanzit liggen, en avondeten is helemaal een hel..

Ze eet dus erg weinig. Nu is ze gek op soep, maar ze wil alleen maar zelf eten dus dat geeft altijd zo'n bende met soep.

Dus zus had als tip de soep iets dikker te maken met instant aardappelpureepoeder.

Dus ik had een groentesoep gemaakt met heul veul groenten erin, poeder erbij, maar ik schoot een beetje uit met de poeder dus het was een beetje groentensoeppuree

Toch maar gegeven en ze vrat het op als een bouwvakker, hahaha!

Heb nu wat porties soep ingevroren en zo'n zakje poeder in een potje gedaan, is dus zéker voor herhaling vatbaar!

Vandaag naar de gehandicaptenspeelotheek geweest, leuke dingen geleend! Speelgoed wat goed is voor haar arm en wat speelgoed voor de leuk.

Vanaaf met m'n moeder naar de toneelvoorstelling van m'n vader.

x
Was het nog zonder drinken gelukt Nurse? Nova krijgt ook nog steeds wat drinken voor het slapen. We hebben het wel afgebouwd van melk, naar melk met thee, en nu krijgt ze thee met een klein scheutje melk. Ze vind het nog heerlijk en aangezien ze anders niet zoveel drinkt op een dag, hou ik het er ook nog even in.

Jij ook een fijne dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven