Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Is Kassa nog bezig met uitzenden of heeft die net als Radar zomerstop?
Via www.mijnpolitie.nl/ kun je aangifte doen van internetoplichting inzake blendbox.
Ga ik ook doen!
Via google kun je evt haar naam ook opzoeken maar ik heb zonder gedaan. Maar wel met adres via het lushforum (in het glossybox topic staat haar adres ergens)
Hmmm het lijkt mij wel leuk opzich. Als ik vraag is het het waard en jullie moeten heeeel eerlijk antwoord geven, neig je meer naar ja of nee?
Ja, het is het waard, maar het is maar net wat je leuk vind om te krijgen. Als je iets krijgt wat normaal ¤40 kost en het is een fullsize en je bent er blij mee, dan is het het waard. Als het product niet bij je past en de rest van de box niet zo denderend is, vind je het misschien niet het geld waard.

Dit is dus heel persoonlijk!
Blend op Twitter zojuist;

BlendBox ‏@Blend_Box

maar de bank had ons verteld dat dit niet kon en zij zoeken een oplossing. Dus iedereen krijgt zijn geld gewoon terug!!!!

44m BlendBox BlendBox ‏@Blend_Box

We hebben deels van het geld vandaag kunnen terugstorten. De rest volgt nog via de bank. We willen alle transacties in 1x terugstorten,

(van onder naar boven lezen)
Jaja.......
quote:Flashy schreef op 12 juni 2012 @ 14:11:

Jaja.......Exact mijn gedachte!
Nouja we merken het vanzelf wel.

Misschien voelt ze wel nattigheid omdat er mensen aangifte doen
Nou, 't is in ieder geval weer een goed verhaal....

Gelukkig dat de andere boxen wat professioneler zijn!
Iemand zn geld al terug?
Ben nog bezig met de bank
quote:lilyofthevalley schreef op 13 juni 2012 @ 11:25:

Ben nog bezig met de bank Dat kan helaas niet, heb ik een paar weken geleden al geprobeerd maar omdat het via ideal is kan dat niet.
Nee, zij kunnen dan een klacht neerleggen bij haar bank, ze kunnen het niet terugstorten idd. En ga aangifte doen bij mijnpolitie.
Dat van die klacht wist ik niet, mijn politie heb ik gisteren gedaan.
BlendBox ‏@Blend_Box

Het kan zijn dat er dubbel wordt terugbetaald. Mocht dit gebeuren, deze graag zsm laten terugstorten

BlendBox ‏@Blend_Box

Refunds zal handmatig via het Omnikassa Dashboard worden gedaan. Dus niet via inetbankieren. Hou er rekening mee!

BlendBox ‏@Blend_Box

Dit betekend dat vanaf morgen alle refunds handmatig worden overgeboekt. Wij zullen iedereen zsm tegemoet komen!

BlendBox ‏@Blend_Box

Beste mensen, we moesten lang wachten. Via het hogere management van de bank is het mogelijk om de refunds per morgen over te boeken.
Beste,

Wegens een groot aantal annuleringen zijn wij geneigd om de Blend Box

niet meer door te laten gaan.

Mochten er in de toekomst behoefte zijn, dan zullen we dit oppakken.

Het feit dat wij de bedragen niet snel konden overboeken is omdat de

Omnikassa dit heeft beperkt tot 100 transacties. Via de ICT afdeling in

Belgie is deze functie beschikbaar gesteld vanaf donderdag 14 juni 2012.

We konden dit natuurlijk overboeken via internetbankieren, maar wij

hebben zelf geen inzicht tot de tegenrekening en naam van de

rekeninghouders, dus zouden we dit eerst moeten zien te vinden. Dit

heeft te maken met het feit dat onze betalingen via batches in een excel

sheet binnenkomen. Ons leek het wijzer om de bedragen in 1x terug te

boeken, helaas kon dit ook weer niet.

Voor de mensen die nog geld terugkrijgen, deze kunnen jullie van de week

verwachten.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team Blend Box
Ik ben zelf dan geen held met schrijven/spelling, maar ik vind de schrijfstijl van Blend Box wel erg apart...
Het lijkt bijna een google-translate-gebeuren. Wat een wazig verhaal over Omnikassa, Belgie, tegenrekeningen en batches in Excel. En geneigd om niet door te laten gaan? Ze hebben er toch zelf de stekker uitgetrokken.
Sommige die niet eens klant zijn hebben die e-mail ontvangen, alle e-mailadressen waren zichtbaar in de CC en andere mensen, die wel klant zijn hebben de mail niet ontvangen, zoals ik.

Gaat echt lekker!
Geen mail gehad!
Ook geen mail gehad.
Ik heb ook geen mail gehad en ook geen geld terug. Ik voel me best een beetje dom dat ik er ingetrapt ben, vooral omdat het vantevoren allemaal zo onprofessioneel was.... Maar goed, 10 euro verlies is gelukkig nog te overzien als het echt niet terug gestort wordt. Nu maar eens denken of ik dan wel een andere box, en welke dan, ga bestellen.
Op Facebook Glamourswitch heeft een dame die enorm gedreigd heeft en contact had met Blendbox via de e-mail inmiddels haar geld terug. Nu de rest nog!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven