Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
ze willen niet zwemmen, najaaaa.

en ze willen pas er een uurtje of 6 a 7 zijn, hopeijk kan ik dat een beetje terugschroeven...
quote:doddie schreef op 13 juni 2012 @ 19:02:

zwembad???; Bij the Bitch? Is dat vanwege het jublileum of zo?ja dat klopt, en al smiddags, 3 uur.
@ PP.

Ja nieuwsgierig ben ik ook wel... (niet zo zeer op dit moment om sex te hebben met andere, aangezien ik totaly tevreden ben met mijn huidige vriend) Maar om het een keer te bewonderen...Tja waarom niet? En verder: Who Knows wat mij dan nog meer nieuwsgierig maakt
@ gurly3:

het begint met nieuwsgierigheid...ik ben ook meer dan tevreden met het sexleven met mijn vrouw...uiteindelijk hebben wij tegen elkaar gezegd dat we allebei wel eens met iemand anders tussen de lakens wouden kruipen! Zo is het bij ons ontstaan...en nu komen we met enige regelmaat in de Fun! Een geweldige club waar je zelf bepaalt wat er wel en niet gebeurd. Als er een stel naast je komt liggen: geniet ervan en als je evt een handje links of rechts toestaat kunnen er misschien wel hele spannende dingen gebeuren!
daarom zei ik ook : Who knows wat mij dan nog meer nieuwsgierig maakt ;)

maar op DIT moment heb ik geen behoeftes aan een andere vent. Maar wie weet ooit wel... Ik houd deze topic in de gaten
Gurly, wij staan er precies hetzelfde in als jullie. Zijn tijdje terug voor het eerst naar Mystique geweest. Gewoon voor de spanning en om het een keer meegemaakt te hebben. Niet om gelijk te swingen of whatever. Vrouw stond er beetje huiverig tegenover maar vond het best leuk en wil nu vaker gaan. We hebben thuis heftige sex gehad want daar was nog een stap te ver. Misschien volgende keer, of niet...gaan niks forceren is de afspraak.
quote:MoodyMissy schreef op 13 juni 2012 @ 18:30:

gelukkig kcirtap

wil je alleen zijn dan ga je in een kamer die op slot kan (niet in elke club aanwezig, wel in elke club waar ook single mannen mogen)Helaas niet helemaal waar. In Monique mogen single mannen komen maar kunnen de kamers niet op slot. (met alle soms bijzondere gevolgen van dien )
okee herstel in de clubs waar single mannen zijn toe gestaan waar IK geweest ben, zijn kamers die op slot kunnen
Yeah! Zaterdag zijn we weer lossss!!
quote:MoodyMissy schreef op 13 juni 2012 @ 20:44:

ze willen niet zwemmen, najaaaa.

en ze willen pas er een uurtje of 6 a 7 zijn, hopeijk kan ik dat een beetje terugschroeven...

20 uur bij de pool? Maar als het regent? Bij de bar in het voorstuk waar je binnenkomt?

Sta je op de dartersclub trouwens?
ja daar staan we ook op Enjoy.
als je online bent zeg t dan, dan geef ik een hint hoe je me kan vinden daar.
Ik kan t via doddie doorgeven? En veel plezier jullie! Enjoy weet me te vinden!
oh dat kan ook, is goed Fem !
en plezier, dat komt vast goed !
@ PP.

Wat leuk dat jullie het allebei interessant vonden. En zoals je zegt, forceren is niet de oplossing!
Het gaat (hoogstwaarschijnlijk) weer Mystique worden zaterdag! Ben alvast een sexy outfitje bij elkaar aan het sprokkelen hihi
Zaterdag culinaire avond in Mystique Helaas kunnen we niet..
Heb begrepen dat Cabrio & co ook gaan. Gezellig dus!

quote:tamara1234 schreef op 15 juni 2012 @ 16:47:

Heb begrepen dat Cabrio & co ook gaan. Gezellig dus!

Owww, yeah!!! Hebben helemaal zin in een avondje (culinaire) hoogstandjes.
Shit, Cabrio gaan jullie ook???/

Was wel leuk geweest......

Vrienden van ons gaan ook morgen (ten minste als ze nog gaan nu wij niet meegaan)
Ik lees regelmatig mee op dit topic.

Mijn man en ik denken er over om vanavond naar Mystique te gaan. Is het op vrijdag een beetje druk?

Laatst zijn we op vrijdag naar de Fata morgana gegaan, maar daar was het wel heeeeeel rustig....
Jaadje, kan ik niks over zeggen, maar zaterdag is het drukst denk ik (correct me if i'm wrong)
Ik vraag me af of het überhaupt druk is in welke club dan ook, nu BITCH is dit weekend?
wat Peno en Fem zeggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven