Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
Welkom Pietjepuk. Wat zit jij in een nare situatie zeg! Het klassieke minnaressenverhaal, en een man die zijn gezin toch niet in de steek laat voor je. Het klinkt alsof je weet wat het beste voor je is... Sterkte!
Gaar, die gedachtes gaan bij mij ook wel eens door mijn hoofd, 'What if...' maar die gedachtes gaan me bij nr1 ook wel eens door m'n hoofd.. Gelukkig niet te vaak hoor Ben niet zo'n doemdenker hahaha..

Maar het gevoel iemand nooit meer kwijt te willen.. En eerlijk is eerlijk.. ik zeg hem dat ook wel eens, en krijg ook wel bevestiging. Zoekt zelf ook wel bevestiging.. maar in een minnaar relatie kun je niet meer doen.. geen 'verbintenis' aangaan.. En dat voelt onzeker, terwijl (als je het goed bekijkt) het niet onzekerder is dan een legale relatie
Ella, ik heb je mail gelezen.. ga er straks even voor zitten
@ella: Ik zou het zelf ook zoveel liever anders zien... Ik heb hem drie jaar geleden leren kennen, onder andere door het leeftijdsverschil kon ik me gewoon niet voorstellen dat er echt iets zou gebeuren. Maar er is wel iets gebeurd. Ik werd stapelverliefd, en hij ook op mij, zei die.... In het begin was ik nog heel realistisch, zei ik dat hij dat soort dingen niet moest zeggen omdat hij ze toch niet meende of waar kon maken (sommige uitspraken zouden zo uit de smoezenlijst kunnen komen). Maar ik heb me er enorm in mee laten slepen...In het begin was het fantastisch, deden we veel leuke dingen samen, hadden we fantastische seks, maar al die tijd knaagt er iets bij mij. Het laatste jaar zat ik niet meer op een roze wolk maar steeds vaker in een dip omdat ik weer afscheid moest nemen... Ik kan er ook absoluut niet tegen dat hij zich niet aan zijn afspraken kan houden. Dan knap er echt iets in me. Vandaar dat ik een half jaar geleden alle contact verbroken had. Maar hij geeft niet op. Het probleem is dat ik ook echt van hem houd, hij ook van mij, zegt ie, maar 'nu kan hij nog niet weg'. Ik ben te jong, hij heeft een eigen bedrijf en noem het hele riedeltje maar.... We trekken elkaar constant aan, en dan duw ik hem weer van me af. Maar ik houd het niet vol zonder hem!!
@Vaintje: Ja, ik weet dondersgoed wat het beste voor mij is, maar om de een of andere reden verval ik na een paar dagen/weken weer in het oude patroon... Soms denk ik echt dat ik mijn 'jeugd' aan het vergooien ben.
quote:x_ella_x schreef op 17 juni 2012 @ 17:54:

[...]

Natuurlijk voegt hij iets toe aan m'n leven....maar is dat niet de prijs die je betaalt voor heel deze situatie? Nee, ik word niet ongelukkig van hem te missen hoor, eerder van het ontastbare gevoel dat hij enkel in een parallelle wereld bestaat....Het onrealistische van de hele situatie, een soort van mindfuck bij jezelf?Ja, dat snap ik Ella en de uitleg van Sense hierboven ook. Ik ben iemand die van nature goed met onzekerheden kan leven, dus daar heb ik wat minder last van. Het gevoel van 'de bubble', alsof het niet 'echt' is, dat herken ik wel, maar dat heeft volgens mij te maken met het 'heimelijke', het feit dat het er niet mag zijn. En die heimelijkheid heeft absoluut een prijs, tell me.
Dag Pietjepuk ! ... begin gewoon bij het begin !
@pietjepuk, mag ik vragen hoe oud je precies bent?

Wij schelen ook vrij veel in leeftijd, kon het ook eerst niet geloven maar hij lijkt véél jonger. Het verschil is natuurlijk dat ik ook een vaste relatie heb.

Niet aan afspraken houden....Dat zou bij mij al een "no go" zijn...Dan zou ik al teveel het gevoel krijgen dat ik gebruikt word wanneer het hem uitkomt, let daar voor op....ook al ben je verliefd, bekijk het ook eens niet van door je roze bril....
Dat klinkt als een impasse PietjeP... een cirkel waar je niet uit lijkt te komen. Wat denk je nodig te hebben om dit te doorbreken en voor jezelf te kiezen?
@Allegaartje: Ja sorry, ik weet niet goed hoe ik bij het begin moet beginnen. Mijn hoofd stroomt momenteel een beetje over, vandaar dat ik na maanden meelezen maar mee ga schrijven. Wat wil je precies weten?

@Ella: Ik ben bijna 23.... Studeer nog. Houd me totaal niet bezig met andere jongens, omdat ik ze constant vergelijk met hem.....Het gekke is dat ik zijn slechte kanten dondersgoed ken. Maar iedere keer als hij mij weer 'pijn' doet, dan ebt de boosheid na een aantal dagen weg omdat ik hem ga missen. En als hij allemaal lieve smsjes stuurt en ik hem aan de telefoon spreek of weer zie, dan is het zo'n totaal ander persoon. Klinkt waarschijnlijk heel wazig, maar zo voelt het wel.

Ik heb 2 weken geleden een mail gestuurd en gezegd dat ik geen deel meer van zijn leven uit wil maken, niet op deze manier. En nu begint ie te smsen dat alles nu anders is, dat ik niet weet wat er aan de hand is, dat hij wil praten (maar daar trap ik niet meer in, want eenmaal daar moet ik er vooral niet over beginnen). Maar toch houdt het me dan bezig, ook al weet ik ergens wel dat niet van de een op de andere dag alles 'anders' kan zijn. Ik ben gewoon zo bang dat ik er morgen weer intuin. Zo gaat het namelijk iedere keer...

@Sensual: Allereerst zou al het contact verbroken moeten zijn, maar dat is zo verrekte moeilijk. Vooral vanwege zijn beroep... Ik kan er verder niet veel over zeggen i.v.m herkenning, maar zijn beroep is een van de redenen waardoor ik constant met hem geconfronteerd wordt. Ik weet niet goed hoe ik voor mezelf moet kiezen, want daar faal ik al meer dan een half jaar in....
Vain...je posts van 16.56 en 18.06 hadden door mij geschreven kunnen zijn. Ik herken het dromen, het fantaseren over hoe het kan zijn, wetende dat het (waarschijnlijk) toch niet gaat gebeuren.

En ook hoe we zijn begonnen, gewoon een spelletje wf spelen en mailen over onze ervaringen met onze lovers (m'n eerste zin aan hem was "ik ben niet op zoek naar een minnaar"). En zie waar we nu beland zijn. Ik had niet gerekend op zulke heftige gevoelens, dat kun je niet buitensluiten.

PietjeP...heftig verhaal, welkom!
@meis@linny heel veel koelen en veel met mijn been omhoog gezeten! (nu weer)Ik loop rond met een brace en de zwelling is al aardig geslonken. (gelukkig!)

@meis beetje alles kunnen laten bezinken? Begreep uit je posts dat het e.e.a. gaande is/was met nr2?(heb eindelijk gelezen wie het is, echt spuit 11
Pff heftig verhaal pietjepuk ..

Moeilijk zeg , kan me er geen voorstelling bij maken aangezien ik zelf in een vaste relatie zit ..

Je blijft maar hangen in deze cirkel en ik denk dat jij de enige bent die de knoop kan doorhakken . Als hij zich niet aan de afspraken houdt maakt hij het je alleen maar moeilijker ..

Tja gevoel en verstand ... Dat loopt hier bij meer door elkaar .

@ meis , jij dus ook een WF speler .. smile ..

Ik drukte ook een keer op random player en zie waar ik nu sta ..
Cakey...laten bezinnen, met m'n verstand gedacht en met m'n hart. Heb de details van de afspraken van nr. 2 gelezen (zijn goede afspraken en ik vind het nog steeds raar om hier z'n nickname neer te zetten) en nu ligt de bal bij mij denk ik. We gaan elkaar binnenkort sowieso een keer zien om (waarschijnlijk) te lunchen en te praten. En wie zullen wel zien hoe het verder gaat. Ik ben blij dat het hele stiekeme er voor hem af is, maar ik heb nu ook ervaren hoe pijnlijk voor de andere "partij" kan zijn. Maar dat schijnt ondertussen te zijn opgelost (het is een grappig hondje ).

Dus je bent weer helemaal fit voor je date? Geen rare capriolen uithalen !
Silver...m'n eerste minnaar heeft mij gevonden via random opponent. Er zijn er hier meer met hetzelfde verhaal .

Jammer dat je partner niet open staat voor een evt open relatie. En ik kan me voorstellen dat je dat lekkere gevoel niet wilt opgeven als je het al zo'n poos hebt moeten missen.
ff serieus..

Zoals de meeste hier weten heeft minnaar aantal geleden punt achter onze "relatie: gezet..

Was echt heftig en dacht er nooit meer over heen te komen.

Ik ben een chatsite gaan bezoeken puur voor de afleiding, en het heeft mij door het diepste dal geholpen.

Het helpt je zekerder en sterker te worden.

Het helpt je de roze bril afzetten...echt..probeer maar eens...

Maar pas op..zitten ook rare snuiters bij..

Inmiddels een paar leuke msn contacten opgedaan...en dat doet me goed...

Het geeft me het gevoel bijzonder te zijn..

Probeer maar..

x
quote:meis34 schreef op 17 juni 2012 @ 13:56:

Ik kwam een tekst tegen die ik wel erg mooi vind...

Life is short, break the rules,

forgive quickly, kiss slowly,

love truly, laugh uncontrollably

and never regret anything that made you smile...

En vooral die laatste zin!

Wauw meis.......mooi! Die komt op mijn prikbord....

Er hangen al twee mooie quotes, die hierbij passen....

'Work like you don't need the money,

Love like you've never been hurt

And dance like no one is watching...'

En

'In the end, it's not going tot matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away.'
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!
Prachtig So-Sphie! Ben nu aan het hardlopen en forummen...een echte vrouw
Hi hi..... goed bezig
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!
Meis, gewoon nr2. blijven noemen houdt het lekker overzichtelijk:) even teruggebladerd maar geen slechte afspraken lijkt mij. (Blij te lezen dat t een leuk hondje is.) Blijft denk ik over blijven communiceren met je nr 2 maar dat weet je denk ik wel;) fit voor mijn date wil ik t nog niet noemen maar mijn nr.2 zei: het enige wat jij hoeft te doen is genieten....oef!
@xxsilviaxx heb je verhaal gevolgd en vind het fijn voor je dat je nu in deze fase bent terechtgekomen. Hou vast en dan kom je er wel. Ps: gebruik de vieb met je nr.1 wie weet wat het jullie brengt
@PietjePuk: ik ben niet zo héél veel ouder dan jij....maar 23 en hiermee moeten omgaan lijkt me echt heftig. Op die leeftijd ga je nog ieder weekend uit, ga je dansen en leer je leuke jongens kennen op school of tijden het uitgaan maar dan een man van 20jr ouder....Je zit in een andere levensfase en toch veroordeel ik het zéker niet hoor!! Verliefd zijn overkomt je nu éénmaal, als je hier over wilt mailen...ik sta er zeker voor open (vind het leerrijk aangezien mijn nr2 toch ook wel een heel stukje ouder is)
quote:piejtepuk787 schreef op 17 juni 2012 @ 19:08:

@Allegaartje: Ja sorry, ik weet niet goed hoe ik bij het begin moet beginnen. Mijn hoofd stroomt momenteel een beetje over, vandaar dat ik na maanden meelezen maar mee ga schrijven. Wat wil je precies weten?

Niks specifieks hoor! Ik wilde je alleen maar aanmoedigen om gewoon te gaan schrijven en dat heb je gedaan. We hebben hier een forumgenoot (waar is tie eigenlijk?) die een 'stokpaardje' heeft dat gaat over ongelijkwaardigheid in minnaarrelaties met getrouwde mannen en daar lijkt het bij jou ook een beetje op uit te draaien. Dat is heel lastig voor jou, want zo heeft je minnaar je min of meer 'in z'n greep' en dat is helemaal niet bevorderlijk voor je gevoel van eigenwaarde... hoezeer je ook van hem houdt en hij van jou. Moeilijk hoor meid! Kan je in de zomer niet 4-6 weken het land uit om even tot jezelf te komen en voor jezelf te besluiten hoe je verder wilt?
@Silvia: Ik heb je verhaal gevolgd, en vind het onwijs knap dat je doorgaat, afleiding zoekt... Ik heb mij een tijdje terug aangemeld op een datesite, ook puur voor de afleiding, maar dat is echt niets voor mij.... je krijgt de meest uiteenlopende reacties en ik merk dat ik daar nog niet aan toe ben, ik ben nog te veel met mijn minnaar bezig (is hij eigenlijk een minnaar? Ik ben de minnares, hij de getrouwde man, kun je dat dan een minnaar noemen??)

@Ella: Ja, ik zou wel graag willen mailen. Herken me in jouw verhalen, dat zo'n relatie je zowel intens gelukkig als ongelukkig kan maken! Zoals ik er nu in sta, zou NU stoppen minder ongelukkig maken dan doorgaan (om terug te komen op jouw vraag). Maar dat is puur omdat ik nu zo keihard ervaar dat stoppen na 3 jaar haast onmogelijk lijkt....Hoelang ken jij je minnaar al?

@Allegaartje: Ja, het voelt inderdaad alsof hij mij in zijn greep heeft. Hier op het forum werd er ook een keer gesproken over een 'verslaving'. De kick die je voelt als je samen bent, maar dat enorme shitgevoel nadien, dat afkicken, dat is echt verschrikkelijk. En daarom verval ik telkens in mijn gedrag denk ik. Tevens kan hij ook enorm goed manipuleren. Hij weet precies hoe ie het moet spelen om mij weer over te halen weer af te spreken, hem nog een kans te geven. Ik kan helaas niet 6 weken het land uit (was het maar waar!). Ik ben de hele dag bezig met die man (in gedachten), heel vermoeiend....

Overigens bedankt vast voor jullie reacties, het voelt fijn er zo open over te kunnen praten!
quote:cakey schreef op 17 juni 2012 @ 20:43:

Meis, gewoon nr2. blijven noemen houdt het lekker overzichtelijk:)

Dat vind ik ook... ik ben al weer vergeten wie het was, trouwens ... ik ben al oud hè!! haha.

En Meis, wat doe jij nou... hardlopen en forummen? Dan sta je op een loopband, hoop ik? Gek wijf....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven