Driehoeksverhouding?

17-06-2012 19:12 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 7 jaar met hem samen. Ik ben 24 en hij is 30. Voor mijn tijd had hij alleen maar korte relaties. In 2009 ging hij ineens elke zondag naar een ander meisje, hij zei dat er niks was en dat het gewoon een vriendin was. Zij beweerde anders en toen ik steeds contact met haar zocht stopte het na een half jaar. Ze woonde niet in onze stad, dus ik heb haar nooit in het echt ontmoet. Ik geloofde hem en vergaf het hem. Nu, sinds alweer bijna 2 maanden, doet hij hetzelfde. Dit meisje woont ook niet in onze stad, het is een oud collega van hem. Sinds hij daar niet meer werkt gaat hij er in het weekend heen en slaapt er ook. Zijn telefoon zet hij uit, net als bij dat andere meisje uit 2009. Hij ontkent weer met volle teugen dat er iets is. Ook met haar heb ik online contact gezocht, sindsdien stuurt ze me rare berichten, scheld ze me uit en zegt ze dat ze iets met elkaar hebben. Daar heb ik geen zin in, dus ik heb haar maar geblokkeerd. Hij zegt dat het onzin is en dat ik hem moet vertrouwen. Ik ben er een paar keer zo boos over geworden dat het uit de hand liep, maar hiermee druk ik hem steeds verder weg terwijl ik dat eigenlijk niet wil. Nu gaat het wel weer en laat ik het maar voor wat het is, anders wordt het toch alleen maar ruzie. Ik zal dit moeten accepteren, of bij hem weggaan, en dat wil ik niet. Het enige wat ik wel wil is dat het stopt, dat hij er geen behoefte meer aan heeft om te gaan. Ik vind het wel heel vervelend als hij daar is, vooral omdat hij onbereikbaar is en soms van vrijdag tot zondag weg blijft. Maar als hij terug is hebben we het weer zo leuk doordeweeks dat ik het van me afzet, we hebben de beste seks. Toch weet ik dat het elk weekend opnieuw gebeurt en dat ik dan weer in onzekerheid zit. Maar mijn liefde is zo groot dat ik maar afwacht tot ook dit weer stopt, ik weet alleen niet hoe. Misschien klink ik als een heel naief meisje die compleet over zich heen laat lopen, maar mensen weten vaak niet hoe diep sommige gevoelens kunnen zitten. Wat denken jullie?
kies of voor een open relatie zodat jullie beide op snuffelstage kunnen.

Of maak het uit

Of leg je er bij neer dat je vriend een vreemdganger is
"Ik geloofde hem en vergaf het hem"

Eh... Wat precies geloofde je...?
snuffelstage

die is goed
"Nu gaat het wel weer en laat ik het maar voor wat het is, anders wordt het toch alleen maar ruzie. Ik zal dit moeten accepteren, of bij hem weggaan, en dat wil ik niet."

Wat weinig eigenwaarde en zelfrespect heb jij als persoon dat jij deze notoire vreemdganger die andere vrouwen neukt, nog als vriend wil houden...
Run girly run run!

Wat jij hebt zijn geen diepgaande gevoelens or wathever! Het is gewoon een GEWENNING. Bovendien heeft jou relatie niks meer met liefde en zuiverheid te maken!
Ja snuffelstage, 'even kijken of het wat is...'
Sterker nog het is een verslaving aan een vreselijk ongezonde relatie, omdat je weigert om met jezelf aan de slag te gaan...
Dit kan niet waar zijn, zo dom is niemand.
Je klinkt als een heel naief meisje die compleet over zich heen laat lopen
Dat zal ik ook wel zijn. Na die eerste keer gebeurde het 2,5 jaar niet, dus het vertrouwen kwam terug. Ik weet ook dat het vast niet zo lang duurt, aangezien ik de enige ben waar hij ooit langer als een half jaar mee geweest is. Daarom zal ik wel bij hem blijven, het is stom ik weet het. Maar als hij er niet is vermaak ik me niet, hij is (als hij er is) echt een leuk gezelschap. Daarom is het zo moeilijk.
Ik ben vanaf mijn 17e met hem en heb zelf nog nooit een ander vriendje gehad, laat staan seks met een ander. Hij is zelf trouwens heel jaloers, als ik alleen ben met vrienden van hem doet hij heel lullig.
Nou, ik wens je dan een fijn leven met deze aanwinst.

Je weet dat je er zelf bij bent he? Ok, niet meer zeuren dan.
En als ik erover praat doet hij trouwens altijd heel boos, dat ik hem niet vertrouw enz.
Anders afspreken dat jij je eigen weekend-vriendje neemt? Om de dagen dat hij bij z'n scharrel zit een beetje leuk door te komen.
quote:bubbeldoosje schreef op 17 juni 2012 @ 20:31:

Dat zal ik ook wel zijn. Na die eerste keer gebeurde het 2,5 jaar niet, dus het vertrouwen kwam terug. Ik weet ook dat het vast niet zo lang duurt, aangezien ik de enige ben waar hij ooit langer als een half jaar mee geweest is. Daarom zal ik wel bij hem blijven, het is stom ik weet het. Maar als hij er niet is vermaak ik me niet, hij is (als hij er is) echt een leuk gezelschap. Daarom is het zo moeilijk.

waarom? Je wordt graag teleur gesteld? je bent graag een in een relatie met een man die je belazerd?

Je bent graag zo onzeker dat je denkt dat dit het is?

je wilt graag in de relatie op deze voorwaarden oud worden?

Ben je gelukkig met de situatie?
Dat was een wat botte manier om je duidelijk te maken dat je zelf je keuzes maakt en zelf de gevolgen draagt.

Dat hij jaloers is is logisch. Zoals de waard is...
quote:bubbeldoosje schreef op 17 juni 2012 @ 20:34:

En als ik erover praat doet hij trouwens altijd heel boos, dat ik hem niet vertrouw enz.

ja dus? daar heb je toch reden toe?

terecht toch?

Waar ben je bang voor? Dat hij gaat? Hij is allang vertrokken en niet van jouw, nooit geweest en hij zal het nooit worden.

Kijk eens naar jezelf? Ben je trots op jezelf dat jij je zo laat behandelen?
quote:bubbeldoosje schreef op 17 juni 2012 @ 20:34:

En als ik erover praat doet hij trouwens altijd heel boos, dat ik hem niet vertrouw enz.Het werkt toch?
Je kiest er dus voor om doodongelukkig te worden omdat je bang bent dat het zelf niks met je wordt, zonder hem.

Tsja dat is dan jouw keuze.

Sterkte alvast (voor de rest van je leven)!
quote:bubbeldoosje schreef op 17 juni 2012 @ 20:31:

1e - Waarschijnlijk omdat jij de enige bent die dit gedrag van hem pikt.

2e - Je hebt dus wel zelfkennis.
Enne... wanneer ga je je verstand eens gebruiken??
Dit is gewoon geoorloofd vreemdgaan, in feite kun je hem niets kwalijk nemen want je accepteert het gewoon.
"Maar als hij er niet is vermaak ik me niet,"

Wat een flauwekul zeg. Hoezo zou je je niet zonder iemand kunnen vermaken? Is dat misschien je probleem? Dat je bang bent dat je alleen overblijft?
Lieve schat, jouw liefde voor hem is TE groot en jouw zelfrespect is NERGENS te bekennen.

Serieus, alle alarmbellen gaan toch rinkelen wanneer je de feiten op een rij zet?! Hij is overduidelijk niet te vertrouwen. Voor hem is het makkelijk, jij pikt het toch wel dus naast zijn avontuurtjes heeft hij altijd iemand thuis zitten.

Alsjeblieft, kies voor jezelf!! Natuurlijk is het moeilijk, en zul je eerst van hem blijven houden. Maar er komt een moment waarop je blij zult zijn dat je de beslissing gemaakt hebt, dat je inziet dat dit echt ontzettend respectloos van die zogenaamde ´vriend´ van je is. Heel veel sterkte!
quote:bubbeldoosje schreef op 17 juni 2012 @ 20:33:

Ik ben vanaf mijn 17e met hem en heb zelf nog nooit een ander vriendje gehad, laat staan seks met een ander. Hij is zelf trouwens heel jaloers, als ik alleen ben met vrienden van hem doet hij heel lullig.Nou, echt superleuk gezelschap hoor, die kerel van je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven