verstopic (anti-)EK-trash
zondag 17 juni 2012 om 18:14
Ja, ik dacht dat cappi bedoelde dat het makkelijk is om tegen te zijn nu het slecht gaat, maar dat geldt voor mij echt niet. Ik heb sowieso niets met voetbal, hoe ze het ook doen en ik zou ook in een anti-topic mee kletsen als ze kampioen werden, juist dan, denk ik.
Maar goed, is er nog iemand die naar de afgang gaat kijken?
Maar goed, is er nog iemand die naar de afgang gaat kijken?
zondag 17 juni 2012 om 22:41
quote:coolpack2 schreef op 10 juni 2012 @ 12:37:
PS Ik vond het in eerste instantie een beetje jammer dat er nog een anti-topic kwam ('genoeg van voetbal'), maar de discussie wordt daar gevoerd, dat maakt het hier wel weer lekker rustig anti-zijn :-Doeps, ik zie nu pas dit topic.....als ik het eerder had geweten, had ik het "genoeg van voetbal"topic niet geopend......maar wat een opluchting weer, het is afgelopen
PS Ik vond het in eerste instantie een beetje jammer dat er nog een anti-topic kwam ('genoeg van voetbal'), maar de discussie wordt daar gevoerd, dat maakt het hier wel weer lekker rustig anti-zijn :-Doeps, ik zie nu pas dit topic.....als ik het eerder had geweten, had ik het "genoeg van voetbal"topic niet geopend......maar wat een opluchting weer, het is afgelopen
maandag 18 juni 2012 om 18:53