Entertainment alle pijlers

verstopic (anti-)EK-trash

02-06-2012 19:26 59 berichten
Het is weer even geleden, het verstopic waar alle niet-voetbalkijkers elkaar konden vinden, maar volgens mij is het weer hoog tijd...

Nog 14 dagen voordat de tv weer de ouwe is (en het oranje IS na VANAVOND uit het straatbeeld verdwenen).
Ja, ik dacht dat cappi bedoelde dat het makkelijk is om tegen te zijn nu het slecht gaat, maar dat geldt voor mij echt niet. Ik heb sowieso niets met voetbal, hoe ze het ook doen en ik zou ook in een anti-topic mee kletsen als ze kampioen werden, juist dan, denk ik.

Maar goed, is er nog iemand die naar de afgang gaat kijken?
Ja, ik ga er wel wat naar staren denk ik.

Pffff zit al in de boemboemboem-muzak.
Mijn hond is Portugese, dus ik moedig met haar mee aan
Ooooh sjit.
Joechei :-)
Alle reacties Link kopieren
We gaan naar huis !!!

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:snoesje666 schreef op 17 juni 2012 @ 22:39:

We gaan naar huis !!!

quote:coolpack2 schreef op 10 juni 2012 @ 12:37:

PS Ik vond het in eerste instantie een beetje jammer dat er nog een anti-topic kwam ('genoeg van voetbal'), maar de discussie wordt daar gevoerd, dat maakt het hier wel weer lekker rustig anti-zijn :-Doeps, ik zie nu pas dit topic.....als ik het eerder had geweten, had ik het "genoeg van voetbal"topic niet geopend......maar wat een opluchting weer, het is afgelopen
Nou ja, zoals ik al ergens zei vond ik het stiekem niet zo erg, aangezien hier de discussie niet gevoerd werd. Al werd er hier überhaupt nauwelijsk geschreven in vergelijking met vorige keren, maar ja, haha. Het was ook meer om te 'verstoppen'.

Vanavond op twee netten voetbal hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven