Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
Wauw....

Wat een inzichten. Er gaat een hele nieuwe wereld voor me open. Een jaar geleden begreep ik mensen die vreemdgingen niet en wilde dat ook niet begrijpen.

Maar dit, wat jullie vertellen, is heel waardevol. Vooral ook het tussen jou en die ander houden, het niet uitvechten met derden. Dat moet die ander doen.
quote:circle schreef op 20 juni 2012 @ 14:37:

Wauw....

Wat een inzichten. Er gaat een hele nieuwe wereld voor me open. Een jaar geleden begreep ik mensen die vreemdgingen niet en wilde dat ook niet begrijpen.

Maar dit, wat jullie vertellen, is heel waardevol. Vooral ook het tussen jou en die ander houden, het niet uitvechten met derden. Dat moet die ander doen.

Ik begreep vreemdgangers ook nooit..tot ik er zelf 1 werd!

En wij hebben ook "gewoon" respect naar de evt andere kant.

Ik heb altijd tegen ex minnaar gezegd..ik zou noooit iets doen wat jou en/of je gezin kan schaden...en ben zo blij dat ik hem nog recht in de ogen kan kijken...ondanks dat we niet meer samen zijn. (beslissing van zijn kant)

Als je aan dat wat van hem is aan komt...kom je ook aan hem...en dat is iets wat je niet zou moeten willen...ondanks je pijn frustratie e.d..

En ik blijf erbij..ik geen geen slecht mens...dat maakt mij schuldgevoel naar nr 1 dragelijk.
@ Silvia: zo zie ik het ook. Ik vind mijn minnaar erg lief en leuk en zou hem geen pijn willen doen of willen beschadigen. Ik weet genoeg van hem om hem zowel zakelijk als prive enorme schade toe te brengen, maar zoiets zou echt niet eens in me op komen, ook niet als het over zou gaan. Ik ben juist altijd erg voorzichtig, zal hem ook nooit een berichtje sturen als ik niet zeker weet dat dat kan.

Ik vind het fout dat hij niet eerlijk is thuis, maar dat laat ik bij hem.

Toch denk ik wel dat ik zo respectvol met hem kan omgaan, omdat hij ook eerlijk is naar mij en mij met respect behandelt, geen valse beloften doet, me geluk gunt enz.

Ik kan me wel voorstellen dat je wraakgevoelens krijgt als je voorgelogen wordt e.d. Maar goed, om er daadwerkelijk iets mee te doen, dat snap ik dan weer niet...

En ook de reacties van jou hier, Crashy...trek je conclusies gewoon, ga verder met je leven en behoud nog enig zelfrespect.. Laat hem met rust, huil uit...
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!
quote:iddan schreef op 19 juni 2012 @ 19:17:

er moet ook nu niets meer gebeuren of ontdekt worden, dat kan ik niet meer uitleggen dan

Een slimme vrouw zorgt ervoor dat het niet ondekt wordt. En verder goed aan je eigen relatie werken, zodat je daar ook wisselgeld hebt. Ook voor de echt onschuldige knipoogjes die je vast nog wel gaat uitdelen.

quote:en met je nr 1 relatie, gaat dat goed? weet je wat voor jou de onderliggende oorzaak is?

Ja, dat weet ik. wordt nog een hele kluif om daar aan te werken. En daarnaast sleur aanpakken, terwijl een stabiele omgeving juist weer goed is voor de kids.

quote:sweetinez schreef op 19 juni 2012 @ 22:36:

Three is a crowd, four is a party. Mag ik ook meedoen? . (ben toch al hopeloos verloren...)

Jammer dat dat aanbod alleen gold aan de rare riverman.
Eens met Sense en Sophie, ik zou hem dat niet aan willen doen. Als het uit zou komen door een ongelukkig gestuurd bericht, zou ik me al heel ongemakkelijk voelen.

Bovendien, is hij me zo dierbaar, dat ik hem niet op die manier kwijt zou willen. Ik zou ook de vriendschap kwijtraken en dat is het me niet waard. Zo ben ik ook niet, zo wraakzuchtig. Mijn verdriet is mijn verdriet, dat moet ik zelf zien te handelen en ik ga dan niet van me af lopen schoppen om zoveel mogelijk mensen ook nog mee te sleuren.

Denk wel dat het veel uitmaakt of een minnaar eerlijk is of niet, qua afsluiting van een relatie. Bij Crashy was dat niet zo oké, maar dan nog..
Haha, Dirk! We zouden niets van je overlaten!
quote:noppies schreef op 20 juni 2012 @ 17:12:

Haha, Dirk! We zouden niets van je overlaten!Als het dan toch moet eindigen, dat lijkt dat me een heel prettige manier.
Er zijn ongetwijfeld minder prettige manieren idd.

Wanneer schikt het?
quote:noppies schreef op 20 juni 2012 @ 17:15:

Er zijn ongetwijfeld minder prettige manieren idd.

Wanneer schikt het? Volgende week vrijdag?Aangezien het ski seizoen voorbij is, niet bovenaan de piste, maar op mijn zeiljacht? ... maar het kan stormen in juni....
quote:xxsilviaxx schreef op 20 juni 2012 @ 15:26:

[...]

Ik heb altijd tegen ex minnaar gezegd..ik zou noooit iets doen wat jou en/of je gezin kan schaden...en ben zo blij dat ik hem nog recht in de ogen kan kijken...ondanks dat we niet meer samen zijn

En ik blijf erbij..ik geen geen slecht mens...dat maakt mij schuldgevoel naar nr 1 dragelijk. Oh my god!! Really??
quote:crashy schreef op 20 juni 2012 @ 00:41:

Na gisteravond werd het me allemaal teveel.... geen contact, na al die liefkozende woorden en alles wat we meegemaakt hebben, gewoon geen contact meer alsof ik lucht was. Ben naar zijn huis gegaan en hem geconfronteerd met wat ie mij aandoet. natuurlijk was z'n vrouw thuis en zij mocht de confrontatie mee maken. was er zo klaar mee. behoorlijke scene geschopt daar en op m'n neus gegaan. maar z'n vrouw weet iig hoe het zit nou. ben er zo klaar mee, wat een loser. mooie woorden ophangen maar uiteindelijk inhoudsloze betekenis. zal nog wel een staartje krijgen maar ben zo pist dat het me niks doet. Jij geloofde die mooie woorden toch!! Dat zegt meer over jou dan over hem.
quote:tasje69 schreef op 19 juni 2012 @ 21:51:

Mijn respect voor haar is de afgelopen week dan ook gegroeid van groot naar enorm Respect betekent oorspronkelijk ‘omzien naar’, en geeft aan dat iemand rekening houdt met een ander persoon. Heel apart dat jullie hier praten over respect! Heeft respect niet meer te maken met: wat u niet wil wat u geschiedt...
quote:kleinjan13 schreef op 20 juni 2012 @ 18:36:

[...]

Oh my god!! Really??

Nee, ik hou m'n mond dicht...

Silvia, mooi omschreven.
quote:noppies schreef op 20 juni 2012 @ 17:12:

Eens met Sense en Sophie, ik zou hem dat niet aan willen doen. Als het uit zou komen door een ongelukkig gestuurd bericht, zou ik me al heel ongemakkelijk voelen.

Bovendien, is hij me zo dierbaar, dat ik hem niet op die manier kwijt zou willen. Ik zou ook de vriendschap kwijtraken en dat is het me niet waard. Zo ben ik ook niet, zo wraakzuchtig. Mijn verdriet is mijn verdriet, dat moet ik zelf zien te handelen en ik ga dan niet van me af lopen schoppen om zoveel mogelijk mensen ook nog mee te sleuren.

Denk wel dat het veel uitmaakt of een minnaar eerlijk is of niet, qua afsluiting van een relatie. Bij Crashy was dat niet zo oké, maar dan nog..Precies, hoe kun je zeggen dat je van iemand houdt, dat het je grote liefde is, en dan tegelijkertijd iemand dit aan doen.. Nee dat gaat er bij mij niet in..
Jemig wat gaat dit hard, ben een uur bezig met bijlezen :-)

@Iddan: Wat knap dat je met je Nr 1 aan de slag bent gegaan en gestopt bent met nr2. Ik heb er de laatste paar weken erg over nagedacht en heb het gevoel dat het voor mij ook beter zou zijn om te stoppen. Heb deze week weer een date gehad en merkte dat ik minder voorpret had, dat het toch niet helemaal goed voelde. Vervolgens wel weer mindblowing sex gehad op onze date en m'n twijfels niet met minnaar besproken...

Ben er inmiddels ook wel achter dat er toch iets niet goed zit met Nr 1 (jaja, jullie hadden toch gelijk ) Toch is het nog niet helemaal tastbaar, kan ik niet verwoorden wat het is en merk ik dat ik m'n kop in het zand steek. Hoe is dat proces bij jou gegaan Iddan? Hoe ben je daarachter gekomen en hoe heb je dat met n'r 1 besproken?
quote:elisa80 schreef op 20 juni 2012 @ 18:57:

Ben er inmiddels ook wel achter dat er toch iets niet goed zit met Nr 1 (jaja, jullie hadden toch gelijk ) Toch is het nog niet helemaal tastbaar, kan ik niet verwoorden wat het is en merk ik dat ik m'n kop in het zand steek. Hoe is dat proces bij jou gegaan Iddan? Hoe ben je daarachter gekomen en hoe heb je dat met n'r 1 besproken?Wellicht was het beter, respectvoller geweest als je eerst met je nummer 1 had gepraat en dan pas naaien met een ander...
quote:dirk1971 schreef op 20 juni 2012 @ 18:09:

Volgende week vrijdag?Aangezien het ski seizoen voorbij is, niet bovenaan de piste, maar op mijn zeiljacht? ... maar het kan stormen in juni....

*checkt agenda*

Ik kan! Nu de andere dames nog.

Je weet waar je aan begint?

Vraag me af of ik wel weet waar ik aan begin, skiën kan ik, zeilen niet!
Kleinjan, wat is jouw verhaal?

Misschien heb ik het gemist, dat kan.
@kleinjan: daar heb je helemaal gelijk in.

Wat betekend je nick eigenlijk? Heb je een kleine Jan of ben je een kleine Jan (of beide)?
quote:noppies schreef op 20 juni 2012 @ 19:23:

[...]

*checkt agenda*

Ik kan! Nu de andere dames nog.

Je weet waar je aan begint?

Vraag me af of ik wel weet waar ik aan begin, skiën kan ik, zeilen niet!Ik kan skiën noch zeilen, maar heb wel een nieuwe bikini waarmee ik op het dek kan liggen .
Oh, heb ik een bikini nodig?
quote:noppies schreef op 20 juni 2012 @ 19:37:

Oh, heb ik een bikini nodig?

Niet?? Oh... * schakelt ff heel snel om *

Ik kan skiën noch zeilen, maar kan wel heel verleidelijk in mn blootje (of in een badpak, mocht je dat bedoelen) op een dek liggen...
quote:elisa80 schreef op 20 juni 2012 @ 19:32:

Wat betekend je nick eigenlijk? Heb je een kleine Jan of ben je een kleine Jan (of beide)?Mijn nick is gebaseerd op mijn achternaaam, want?
Was een geintje Jan.
quote:elisa80 schreef op 20 juni 2012 @ 19:32:

Wat betekend je nick eigenlijk? Heb je een kleine Jan of ben je een kleine Jan (of beide)? touche voor Elisa!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven