Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
quote:noppies schreef op 20 juni 2012 @ 19:23:

[...]

*checkt agenda*

Ik kan! Nu de andere dames nog.

Je weet waar je aan begint?

Vraag me af of ik wel weet waar ik aan begin, skiën kan ik, zeilen niet!Ik kan skiën noch zeilen, maar heb wel een nieuwe bikini waarmee ik op het dek kan liggen .
Oh, heb ik een bikini nodig?
quote:noppies schreef op 20 juni 2012 @ 19:37:

Oh, heb ik een bikini nodig?

Niet?? Oh... * schakelt ff heel snel om *

Ik kan skiën noch zeilen, maar kan wel heel verleidelijk in mn blootje (of in een badpak, mocht je dat bedoelen) op een dek liggen...
quote:elisa80 schreef op 20 juni 2012 @ 19:32:

@kleinjan: daar heb je helemaal gelijk in.

Wat betekend je nick eigenlijk? Heb je een kleine Jan of ben je een kleine Jan (of beide)?Mijn nick is gebaseerd op mijn achternaaam, want?
Was een geintje Jan.
quote:elisa80 schreef op 20 juni 2012 @ 19:32:

@kleinjan: daar heb je helemaal gelijk in.

Wat betekend je nick eigenlijk? Heb je een kleine Jan of ben je een kleine Jan (of beide)? touche voor Elisa!
Volgens mij is 13cm heel redelijk trouwens
quote:meis34 schreef op 20 juni 2012 @ 19:44:

[...]

touche voor Elisa!That's the best you can do? Ik ben een vrouw, dus het slaat nergens op.
Dan is 13 cm erg groot
quote:noppies schreef op 20 juni 2012 @ 19:27:

Kleinjan, wat is jouw verhaal?

Misschien heb ik het gemist, dat kan.
Even weer ontopic, sorry ben een beetje melig door slaapgebrek.
@elisa ik ben ff op mobiel ik wil je vraag wel beantwoorden maar liever via mail ivm privacy, mail staat in mijn uitgebreide profiel.(dan reageer ik morgen, heb ik ff de tijd)
Ooohw enne ik heb ff agenda gecheckt, ik kan ook vlgnd week vrijdag, shit ik ben niet uitgenodigd......(heb wel een mooie bikini & prachtige billen)
quote:iddan schreef op 20 juni 2012 @ 19:56:

Ooohw enne ik heb ff agenda gecheckt, ik kan ook vlgnd week vrijdag, shit ik ben niet uitgenodigd......(heb wel een mooie bikini & prachtige billen)

Iddan, ik heb mezelf ook uitgenodigd hoor!

Elisa, hier ook last van meligheid .
Arme zeilboot Dirk!
Nou als het dan toch hoe meer zielen hoe meer vreugd wordt, heb ik ook nog wel een gaatje (in m'n agenda)
@Iddan: fijn! Ik mail je even als ik thuis ben. Ben nu ook mobiel.
Date gaat door, morgen hele middag vanaf 12.00 uur....heeerlijk! Hebben echt een méga luxe hotelkamer met bubbelbad en sauna... Wat een luxe!!

Nu alleen even tijd voor een ECHT probleem : heb vlekken van zelfbruiner ... F***.... En nu?!
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!
Die smiley zag er in de preview (mobieltje) echt heel anders uit ;). DeE slaat nergens op.. ha ha ha
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!
Ik wil ook best op dat bootje met al die leuke meiden
huh, heb je tijd voor sauna en bubbelbad dan sophie?? Wij slaan die luxe kamer altijd af,.. want meer dan het bed en aan het einde de douche zien we niet

En die vlekkende zelfbruiner.. ehhh schuurspons? :D
quote:elisa80 schreef op 20 juni 2012 @ 20:07:

Nou als het dan toch hoe meer zielen hoe meer vreugd wordt, heb ik ook nog wel een gaatje (in m'n agenda)oh, zo groot is hij niet (.de boot)...
Tot nu toe zie ik geen reden om mijn plekje af te staan
Sophie, Jif? Zijn ze erg aanwezig/zichtbaar/storend?

Wrs valt het niemand op, alleen jezelf.. Denk dat je minnaar het echt niks kan schelen!
Goed scrubben Sophie ! Wat heerlijk klinkt dat met bubbels en sauna. Even poosje weken in dat bubblebad zal ook wel helpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven