Ja, ik knutsel!
zaterdag 16 juni 2012 om 14:57
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
woensdag 20 juni 2012 om 12:41
woensdag 20 juni 2012 om 18:48
Ik ben er
Gisteren was zwaar, maar op zich wel heel gezellig. Ging een hele tijd redelijk maar tegen het eind van de dag deed mijn pootje toch wel gruwelijk zeer hoor.
Op de schaal van crea; ik heb Harrie en de muis definitief tot guardians van mijn bonsai gemaakt. Dus die zitten gezellig gebroederlijk in het bonsaipotje.
668, the neighbour of the Beast
woensdag 20 juni 2012 om 21:01
Leuk dat dit topic nog niet ver is weggezakt!!
Ik heb net zitten genieten van alle mooie dingen die die jullie gemaakt hebben.
Ik heb een kralenwinkel ondekt in mijn woonplaats vanmiddag. Erg leuk! Ik heb alleen een bolletjesketting gekocht. Zodat ik het armbandje kan maken van de link een paar pagina's terug.
Verder ga ik nog even niets kopen. Eerst wil ik wat dingen maken van wat ik nog heb. Daarna mag pas ik wat kopen van mijzelf.
Ik heb net zitten genieten van alle mooie dingen die die jullie gemaakt hebben.
Ik heb een kralenwinkel ondekt in mijn woonplaats vanmiddag. Erg leuk! Ik heb alleen een bolletjesketting gekocht. Zodat ik het armbandje kan maken van de link een paar pagina's terug.
Verder ga ik nog even niets kopen. Eerst wil ik wat dingen maken van wat ik nog heb. Daarna mag pas ik wat kopen van mijzelf.
woensdag 20 juni 2012 om 21:27