Geld & Recht alle pijlers

Vraag over post

20-06-2012 20:42 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
*verwijderd wegens herkenbaarheid en de nodige antwoorden ontvangen, bedankt*
quote:rara70 schreef op 20 juni 2012 @ 21:00:

Als je de link goed leest, zie je dat een postbus niet mag....

Daarom is mijn vermoeden ook dat die mafklapper zich gewoon ingeschreven heeft op TO's adres.

Enige manier om dat recht te trekken is op het gemeentehuis met legitimatie.
Ehhhhh, geen idee Yvonne ;-(
Ik zou het ook zeker even checken of ie niet bij je ingeschreven staat hoor TO! Ik kreeg de info trouwens wel telefonisch, maar dat zal per gemeente wrs verschillen.
Wat een bijzondere vriendschap. Ze zetten elkaar onder druk. Waarbij ik denk dat het nu 1-0 is voor de caravan man.
quote:rara70 schreef op 20 juni 2012 @ 21:08:

Ik zou het ook zeker even checken of ie niet bij je ingeschreven staat hoor TO! Ik kreeg de info trouwens wel telefonisch, maar dat zal per gemeente wrs verschillen.Mij wilde ze niet eens vertellen hoeveel personen op mijn eigen adres stonden ingeschreven.
quote:Yvonne77 schreef op 20 juni 2012 @ 21:03:

Je kunt niet op internet zien wie er ingeschreven staan en dat kan (hier) niet telefonisch. Ik wilde in mijn vorige woning weten of mijn exman zich eindelijk had uitgeschreven, maar die info geven ze niet telefonisch. Ik moest langskomen met ID-bewijs om die gegevens te krijgen.Dat is tegenwoordig ook niet meer genoeg. Nu moet je ook nog een bewijs meenemen dat jij wel rechtmatig ingeschreven staat, dus huurcontract of eigendomsakte meenemen. (welke beide trouwens nog steeds niet bewijzen dat jij op dit moment de huurder/ eigenaar bent, maar goed)
quote:Yvonne77 schreef op 20 juni 2012 @ 21:10:

[...]

Mij wilde ze niet eens vertellen hoeveel personen op mijn eigen adres stonden ingeschreven. Lullig voor je maar wel zo prettig dat ze zich aan de wet op de privacy houden...er kan ook een ander bellen die zegt Yvonne77 te zijn en met die vraag en het gaat natuurlijk verder niemand ene kont aan.
quote:Yvonne77 schreef op 20 juni 2012 @ 21:10:

[...]

Mij wilde ze niet eens vertellen hoeveel personen op mijn eigen adres stonden ingeschreven. Mij wilden ze dat niet eens vertellen op het gemeentehuis, met legitimatie....Ik was ook nogal pissig
Bij mijne moet je een afspraak maken ookal is het hele gemeentehuis leeg :s, aar dat is een andere irritatie!

Ik denk niet dat hij hier staat ingeschreven want toen man erbij werd geschreven kreeg ik een heel boekwerk. Maar ga het wel even navragen, is me wel een ritje waard.
quote:boterblommetje schreef op 20 juni 2012 @ 21:12:

[...]

Lullig voor je maar wel zo prettig dat ze zich aan de wet op de privacy houden...er kan ook een ander bellen die zegt Yvonne77 te zijn en met die vraag en het gaat natuurlijk verder niemand ene kont aan.Mij maakt het echt niets uit of weetikwie wil weten hoeveel mensen in mijn huis wonen, maar dat terzijde.
Heb het een en ander verwijderd omdat m'n familie dit verhaal kent ( en het allemaal niet zo serieus neemt omdat ze niet weten hoe vervelend vriend is)

Bedankt voor de reacties! Ga morgen werk maken van de gemeente en m'n man eens even overtuigen
quote:Yvonne77 schreef op 20 juni 2012 @ 21:18:

[...]

Mij maakt het echt niets uit of weetikwie wil weten hoeveel mensen in mijn huis wonen, maar dat terzijde.

Nu is dit idd iets wat er waarschijnlijk niet toe doet maar er moet (=verplicht) wel één lijn getrokken worden met privacygevoelige info.

Dat het in dit geval lastig was,ja dat kan.

Maar wat mij betreft liever een dubbelcheck dan dat iedere maffe ex of nieuwsgierige buurvrouw al je gegevens maar even op kan vragen.
quote:Weekend schreef op 20 juni 2012 @ 21:21:

Heb het een en ander verwijderd omdat m'n familie dit verhaal kent ....Bedankt voor de reacties! Ga morgen werk maken van de gemeente en m'n man eens even overtuigenLaat je nog wel de afloop weten?
Doe ik!
Toen ik met iemand ging samenwonen moest diegene mee naar het gemeentehuis om te tekenen dat hij ook echt toestemming gaf dat ik mijzelf inschreef op zijn woonadres, dus ik denk niet dat die "vriend" zich zomaar op jullie adres kan inschrijven bij de GBA, tenzij je vriend daarvoor getekend heeft.

In ieder geval veel succes TO, dit is geen makkelijke situatie...
Inschrijven op het adres gaat inderdaad niet zo maar. Ik moest een machtiging geven en een kopie van het paspoort opsturen, toen mijn vriend zich ging inschrijven op mijn adres

Succes TO!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven