cocktails!
zondag 27 juli 2008 om 17:06
Heb de zondagmiddag heerlijk met een Mojito in de hand op het terras door gebracht! wat zijn jouw favo cocktails (liefst met receptje er bij!).
mijne dus de mojito:
halve limoen in partjes uitknijpen in glas.
wat muntplaatjes er bij
schepje bruine bastardsuiker
even stampen.
flinke scheut rum (bacardi)
ijsblokjes tot 3/4 vh glas
afvullen met spa rood
evt nog wat extra ijsblokken
mijne dus de mojito:
halve limoen in partjes uitknijpen in glas.
wat muntplaatjes er bij
schepje bruine bastardsuiker
even stampen.
flinke scheut rum (bacardi)
ijsblokjes tot 3/4 vh glas
afvullen met spa rood
evt nog wat extra ijsblokken

zondag 11 juli 2010 om 12:45
Tip voor Pina Colada: Bij de turkse supermarkt (en waarschijnlijk ook wel bij de toko) verkopen ze kokoscreme. Da's een hele dikke soort kokosmelk, beetje zoetig. Daar een Pina colada mee maken is Goddelijk!
Scheutje Malibu erdoor is ook lekker, weliswaar niet origineel volgens recept,maar who cares!
Scheutje Malibu erdoor is ook lekker, weliswaar niet origineel volgens recept,maar who cares!
dinsdag 19 juni 2012 om 21:00
UP! Het is weer tijd voor cocktails!
En nu ben ik op zoek naar een pittige cocktail met rode peper. En dan als tegenhanger mango, gember of vanille? Ik heb ooit in een cocktail-bar diverse pittige cocktails gedronken, maar ik kan niet meer bedenken wat er in zat. Ik ben blijkbaar ook geen google-wonder, want wat ik ook intik, ik kan niets vinden wat op een van deze cocktails lijkt.
Iemand???
En nu ben ik op zoek naar een pittige cocktail met rode peper. En dan als tegenhanger mango, gember of vanille? Ik heb ooit in een cocktail-bar diverse pittige cocktails gedronken, maar ik kan niet meer bedenken wat er in zat. Ik ben blijkbaar ook geen google-wonder, want wat ik ook intik, ik kan niets vinden wat op een van deze cocktails lijkt.
Iemand???
woensdag 20 juni 2012 om 23:47