Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
Pff.... Dank voor de tips.... Scrubben met een schuurspons en Jif.. Check, ga ik nu doen!

Noppies: eentje is echt opvallend, ziet er echt niet uit, de rest valt iemand anders waarschijnlijk niet op idd...

Sense: alle andere keren bij mij thuis afgesproken en twee keer zelfs hele dag. Idd nooit veel verder gekomen dan bed, bank, tafel en heel snel douchen aan het eind

Sauna gaan we niet gebruiken, denk ik...maar keertje heerlijke sex in een jacuzzi, hmmm......dat lijkt me toch wel wat (maar misschien lijkt het leuker dan het in werkelijkheid is, geen idee)...
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!
oh, over seks in een jacuzzi kan ik je wel vertellen dat dat heerlijk is! Alleen was dat niet in een hotelkamer
)

In een sauna zeker? ;)

Daarom! Lijkt me dus wel leuk, die kamer... Weer goed voor veel onvergetelijke herinneringen (en die heb ik al een aantal verzameld in de afgelopen maanden ;))..

Geluk overigens dat kamers niet allemaal verhuurd waren, waardoor we er morgen al eerder in kunnen.
Ooooh jammer ! ... Je had het toch over een zeiljacht, Dirk?? Ik wil wel schipperen hoor, maar niet onder de 36 ft; We gaan wel echt 'scheepje varen' toch???

Dag allemaal, Gaar is weer boven water en geniet lieflijk na.

Paar antwoorden:

@Stew: Tjee weer gezondheidtroubles, da's niet leuk. Heel veel sterkte en beterschap en natuurlijk komt 't goed ! En blijf gezellig schrijven al ben je ff minnaarloos... , altijd leuk je weer te zien !

quote:noppies schreef op 20 juni 2012 @ 09:19:

Gaar, sterkte met nr 1! Is zijn ziekte chronisch? (als je er niet teveel over wilt vertellen, snap ik dat ook hoor).

Daar hoop/vertrouw ik wel op, Nop! Gelukkig maar, want anders was hij me inmiddels al ontvallen en ik hoop nog lang van hem te genieten!

quote:iddan schreef op 20 juni 2012 @ 12:02:

[...]En jij, je laatste zin: sterkte vandaag....waarschijnlijk zit je op dit moment met je lieve minnaar op een zonnig terras te lunchen...ik hoop voor je dat de lunch je dat brengt wat je nodig hebt.

Tnx Iddan, lieve post. Ik was een beetje te vroeg, dus zat even mobiel het forum bij te lezen hier, lekker in de zon met een kopje koffie en net toen ik jouw bovenstaande post las, zag ik hem in een ooghoek het terras op komen lopen. How nice was that!

Onze date was heel goed! We hadden elkaar lang niet gezien vanwege zijn vakantie en ik prijs me gelukkig met een lover die naast het 'minnen' ook heel goed kan 'praten': warm, betrokken, maar ook nuchter en realistisch en dat was net wat ik even nodig had, in mijn 'onbalans'. We gaan door met een paar nieuwe afspraken voor de (mijn) broodnodige 'gemoedsrust' en hebben de date feestelijk afgesloten in de - toch al geboekte - hotelkamer (Tja... horizontaal lunch-dessert... kan toch?). Hmmmm....
quote:so-sophie schreef op 20 juni 2012 @ 22:23:

)

In een sauna zeker? ;)

Daarom! Lijkt me dus wel leuk, die kamer... Weer goed voor veel onvergetelijke herinneringen (en die heb ik al een aantal verzameld in de afgelopen maanden ;))..

Geluk overigens dat kamers niet allemaal verhuurd waren, waardoor we er morgen al eerder in kunnen.Haha, idd in de sauna.. En een onvergetelijke herinnering is goed!.. altijd een lijstje hebben om dat soort dingen af te vinken
Sophie have fun! Lekker jaccuzi
@Sophie... heerlijk zo'n luxe kamer. Ik heb ook ooit zo'n 200E+ kamer geboekt met een Jacuzzi, maar daar zijn we toen helemaal niet aan toegekomen... Het vullen van zo'n bad kostte echt te veel tijd, lolll

Maar wat maakt het uit... veel plezier en die vlekken ziet ie echt niet hoor: liefde maakt blind, toch?
Thanks dames en heer!!

En Allegaartje: lol.... Dat is ook wat. Zou ons ook kunnen overkomen... Hebben ook 'maar' een middag...ha ha. Misschien bad al aanzetten, maar dan hebben we weer kans dat het overloopt, omdat we er totaal niet meer aan denken!
Ja haha... eierwekker?? lolll
Allegaartje...klinkt als een fijne date! Hopelijk krijg je snel wat rust!

So-Sophie...veel plezier morgen! Scrub niet te hard met de jif, straks hou je geen vel over!

Ik zit nog heerlijk in de tuin, te genieten van het lekkere weer. Heb vandaag fijn gesprek gehad met nr. 2, alles uitgesproken en besproken en ben nu alles in m'n hoofd op een rijtje aan het zetten. De balans is nog niet helemaal optimaal, maar zo wankel als een paar dagen geleden gelukkig niet meer.
@ Meis, die balans kan maanden of jaren duren voor je hem gevonden hebt. En voor je het weet ben je weer uit balans Af en toe goed bij jezelf te raden gaan is het beste, zorg dat je neus de juiste kant op blijft staan en leren genieten en minder piekeren
ik kom ook weer even aanwaaien.... wel alles meegelezen . Maar geen tijd/zin/puf om te reageren gehad.

@gaartje: jouw minnaar is een minnaar die die naam verdient. ;) Moet een geweldig lieve man zijn.

(klinkt een beetje als die van mij hahaha)

@meis: fijn dat je weer meer in balans komt. En goede gesprekken met #2 hebt gehad. Communiceren is helemaal van groot belang in zo'n relatie.

@so-sophie: Wat een luxe zeg. En dat voor een middagje.

Whahaha, ik heb met minnaar de meest geweldige kneuterige hotelkamers gehad. Ik vind het wel lachen hoor. Luxe doet me echt niks.

@iddan: sterk wijffie ben je. Heel knap!! Goed dat je het doet!

@iedereen... dit blijft toch wel een heel mooi topic, met alle ups- en downs. En spiegels.

En wat is de lol aan sex in een jacuzzi? Ik vind sexen in het water helemaal niks. Net als in een sauna trouwens.

Al die nattigheid.... maak ik liever zelf .

Pffff.... lief appje gehad van minnaar.... met als afsluiting een 'ik hou van je' . Fijn om te horen. Heb het ook terug gezegd omdat ik dat ook voel. Maar vind het wel een beetje 'eng'. .

Omdat het soms zo 'zwaar' over zou kunnen komen.
@Sensual, ik denk idd dat dat nog wel even gaat duren. Ben nog maar relatief kort bekend met het fenomeen minnaar. Heb ervan geproefd, wil het niet meer missen en zal proberen het piekeren te verminderen (ben nou eenmaal een piekeraar, al zo lang ik me kan herinneren).
Die hele opvallende vlek is gelukkig stukken minder na scrubben EN Jif

Goh....dat ik me de avond voor een date nou nog eens in zou staan zepen met Jif.....ha ha ;)
Thanks dus, ladies
@So-Sophie... have fun meid en geniet er schurftig van vandaag
Katniss: wauw.....wat heerlijk, zo'n appje!
@Sophie: heerlijk zeg zo'n luxe hotelkamer! Mijn ervaring in bad is dat het zo "stroef" wordt, maarrrrr je kunt natuurlijk ook andere dingen in bad doen behalve de coitus

@katniss: dat zou ik ook wel heftig vinden. Ik heb dit nog nooit tegen minnaar gezegd alhoewel ik het soms wel zo voel en dan ga ik het later weer zitten wegrelativeren (ook om mezelf te beschermen denk ik). Het lijkt me ook wel fijn als je het naar elkaar kunt uiten, maat gaat het gevoel dan niet makkelijker met je op de loop?

@meis: ik vind het mooi om te zien hoe jij in het minnaarschap staat. Thuis een open relatie en ook nog respect en rekening houden met de nr1 van je nr2. Laat je niet teveel gekmaken (lees: maak jezelf niet teveel gek) en geniet, als iemend het hier verdiend ben jij het!

@Iddan: you've got mail
Sophie...mooi dat het gelukt is! En nu lekker genieten!!

Elisa...thnx voor het compliment. Ik heb wat meer achtergrondinformatie over de nr. 1 van m'n nr. 2 gehoord en daardoor heb ik respect voor haar gekregen. En ik nam verantwoordelijkheid voor iets wat niet mijn verantwoordelijkheid was (irritante karaktertrek...).
quote:meis34 schreef op 20 juni 2012 @ 19:36:

[...]

Ik kan skiën noch zeilen, maar heb wel een nieuwe bikini waarmee ik op het dek kan liggen .Sorry ik haak af..ben nog niet bikini klaar...pfff die verdomde kilo's!!
quote:so-sophie schreef op 20 juni 2012 @ 21:15:

Die smiley zag er in de preview (mobieltje) echt heel anders uit ;). DeE slaat nergens op.. ha ha ha

Hahahaha..die vind ik echt grappig..tis nog vroeg maar ik word hier al vrolijk van..

vlekken en een verkeerde smiley....hahaha
Heerlijk zo'n appje Katnisss. Ik was zelf behoorlijk overdonderd toen minnaar dat voor het eerst aan mij schreef, via msn. Maar het is wel heel heerlijk om te horen he.
Zo!

Terug van geweest.

Hoop gebeurt ( goeie keuze gemaakt wbt iemand onder de negeer te zetten)

Wat het loederen betreft op een laag pitje.

En las ik nou ook dat een "oude rot "verliefde gevoelens krijgt voor minnaar?
Die oude rot heeft nooit beweerd dat ze geen gevoelens voor minnaars had hoor Aviv
Mooi ;) vond het nogal verrassend op een positieve manier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven