andijvie-bed verschonen
donderdag 21 juni 2012 om 16:25
geinspireerd door een ander andijvie-topic
ik weet dat hier vaker topics over zijn geweest, maar ik zit met het volgende.
heel veel mensen (hier ook) verschonen volgens mij hun bed iedere week. ik doe dat ook wel, (althans de lakens, hele bed om de week) maar eerder uit gewoonte.
ik vraag mij af of dat niet een beetje onzin is, zolang je niks geks in bed doet
wat vinden jullie hiervan en hoe vaak verschonen jullie het bed??
(ja ik weet het, ik maak me druk om niks maar ik vroeg het me gewoon af...)
ik weet dat hier vaker topics over zijn geweest, maar ik zit met het volgende.
heel veel mensen (hier ook) verschonen volgens mij hun bed iedere week. ik doe dat ook wel, (althans de lakens, hele bed om de week) maar eerder uit gewoonte.
ik vraag mij af of dat niet een beetje onzin is, zolang je niks geks in bed doet
wat vinden jullie hiervan en hoe vaak verschonen jullie het bed??
(ja ik weet het, ik maak me druk om niks maar ik vroeg het me gewoon af...)
donderdag 21 juni 2012 om 20:09
Liefst een x per twee weken. Heb ooit een tip gekregen van een monteur, toen ik zei dat ik een schoon bed zo lekker vind. Hij vertelde mij dat als je je beddengoed tussendoor even in de droger doet, dat je dan steeds dat gevoel van een fris bed kunt hebben. Moet eerlijk zeggen dat ik het zelf nooit geprobeerd heb...
donderdag 21 juni 2012 om 20:31
Elke zondag, zo hoef ik er niet over na te denken en het is eigenlijk zo gebeurd. Toen ik nog op mezelf in een stoffig kamertje woonde vond ik het vreselijk om te doen en deed ik het om de week, soms 1x in de 3 weken, maar sliep dan ook niet elke nacht thuis
Oh en ik strijk nooit iets, behalve als het echt niet anders kan!
Oh en ik strijk nooit iets, behalve als het echt niet anders kan!