***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april

Gefeliciteerd Finn!!! En Swissie natuurlijk! hopelijk valt de stoel in de goede smaak!
He Fach, ik dacht dat je man toch nog een derde wilde! Niet dus, begrijp ik nu. Wat jammer! Wil hij definitief geen kinderen meer of wil hij het over een paar jaar nog een keer bekijken?

Het is heel raar, maar ik heb totaal geen last van kwaaltjes. Dit was vorige keer heel anders, maar nu voel ik dus niets, noppes nada. Ik ga gelijk twijfelen of alles wel goed is van binnen!

Ik ga zo naar een vriendin toe. Zij is een paar weken geleden moeder geworden van het nieuwe beste vriendje van Steijn en Hugo, maar ik geloof dat ze er behoorlijk doorheen zit. En tadaaaa, daar ben ik met mijn immer stralende humeur!
Lievelust en Daan een dagje te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd!!!!!

Finn en Swissie jullie ook allebeid hartelijk gefeliciteerd!!!!

Geen bijzonder nieuws hier behalve dan dat Ruben en ik er ook bij zijn morgen!!!! Gezellig!!!!!
Allemaal van harte!
Goedenmorgen dames, bedankt voor de felicitaties.

WIj hebben gisteren het huis volgehangen met slingers en balonnen, Finn is gek op balonnen, dus die keek zijn ogen uit. Zijn stoeltje vindt hij zo zo en zijn hobbelpaard ook.

Het mooist is een grote gekleurde strandbal. Straks krijgt hij nog een paar auto's, maar eerst is hij nog maar even slapen. Vanavond krijgen we schoonouders en mijn zus nog.

Ikzelf heb een weekendje Terschelling gekregen, mijn man heeft zijn gedeelte voor zijn verjaardag gekregen.

Ff kopje koffie zetten, kom later wel weer even terug.
Icke, leuk dat jullie er zijn morgen!!!

Lara, ze vond dat we het meteen toen we het wisten hadden moeten vertellen. Ik vind dat zo gek! Veel mensen houden het toch wel tot zelfs 12 weken voor zich?

Fachat, jammer!! Ik wil zelf wel vier of vijf kinderen, maar hierna gaat toch echt het slot erop (dat wil ik zelf ook hoor, drie keer zo snel achter elkaar zwanger schijnt niet zo goed te zijn voor je lichaam). Ik zou ook pas nog meer kinderen willen als we naar buiten de stad gaan verhuizen, en echt veel ruimte hebben. En ik weet niet of ik ooit echt naar buiten wil verhuizen.

Spitsmuis, hier ook de eerste een of twee weken geen kwaaltjes. Ik dacht eerlijk gezegd dat het niet helemaal goed zat. En toen werd ik toch een partij misselijk!!

Fijne dag verder Swissie!

Ik heb verder even niks, vanmiddag komt schoonmoeder op bezoek. Maar het leuke is dat ik al had afgesproken met een vriendin, ik zou eigenlijk met de kleintjes gaan want ik wist nog niet dat vriend vrij was, en nu ga ik lekker in m'n eentje weg!
Fijn dat Finn zo aan het genieten is! En jij ook een leuk kado, een reisje naar Terschelling!

Micha, ik zou ook nog steeds wel veel kinderen willen, 4 of 5 lijkt mij ook geweldig. Maar om er nu 3 met zo'n groot leeftijdsverschil te hebben, weet ik niet... 0 - 5 en 10 jaar.

Fachatman leek dat vroeger ook leuk I(veel kinderen), nu dus niet meer. Hij staat nog wel heel erg open voor pleegkinderen. Maar dan moeten Ole en Kaj nog wat ouder zijn vind ik. Ach ja, het zij zo, ik moet ook blij zijn met de 2 kinderen die ik al heb (en dat ben ik ook, heel blij!).

Icke, leuk dat je toch komen morgen!
Oh ja, bij Kaj hebben we 12 weken gewacht tot we het onze ouders hebben verteld, bij Ole iets korter (week of 9). Een paar vriendinnen waren toen wel al op de hoogte. Scheelt ook dat ik mijn ouders en schoonouders niet wekelijks zie natuurlijk!
Ohja, iemand nog interesse in een pak Friso 1 (onaangebroken), hij is houdbaar tot december 2008. Dan neem ik hem zaterdag mee!
maar nu mag er niemand meer afmelden voor de meet hoor, want ik kom speciaal voor jullie:)
quote:fachat schreef op 04 april 2008 @ 11:35:

Ohja, iemand nog interesse in een pak Friso 1 (onaangebroken), hij is houdbaar tot december 2008. Dan neem ik hem zaterdag mee!wil ik graag van je overnemen! Wij willen straks de 2de op friso 1 zetten...
ga je niet voor bv framboosje?
Finn en Swissie, gelfeiciteerd! Een hele gezellige verjaardag gewenst!

Lievenlust, een dag te laat maar alsnog gefeliciteerd met Daan.

Heel veel plezier bij de meet morgen. Maken jullie leuke foto's voor op MSN?
Ohja, ik heb (hoe origineel:)) twee fryske sukerbollekes gehaald voor de meet. Met dikmakende roomboter natuurlijk....
quote:Icke schreef op 04 april 2008 @ 12:42:

ga je niet voor bv framboosje?

jawel hoor ickje, maar denk maar tot een maandje of 5/6 net als bij tommy...dan vind ik het wel weer prima!

Zowiezo, gaf ik ook wel eens een beetje kunstmelk tussendoor als de bv uitgespuugd werd ofzo...
okay, was even benieuwd.....

Hey, leuk he? Zien we elkaar morgen al!!!!!
quote:Icke schreef op 04 april 2008 @ 13:31:

okay, was even benieuwd.....

Hey, leuk he? Zien we elkaar morgen al!!!!!super leuk!!!! echt een verassing dat je toch komt!
voor mezelf ook:) Lijkt me super om jullie (weer) eens te zien!!!
Wilde naar de HEMA voor o.a chocola (morgen) zit ik eindelijk in de auto, doet dat ding het weer eens niet! Dus ik besluit dapper als ik ben met dat kleine beetje motregen te gaan lopen. Begint het ineens te plenzen! Kon ik alsnog weer terug...En daar zit ik dan...binnen....de tijd dat ik weer of geen weer op de fiets sprong ligt ver achter mij......

Waarschijnlijk kan het aan het einde van de middag nog wel, als mijn vriend weer thuis komt, maar blijft balen hoor die afhankelijkheid altijd...
Superleuk dat je komt Icke!
ach arme boosje....... ik herken het helemaal!!!!! Dat geplan en " ge- rekening houden met" komt mij soms ook mijn keel uit.......

Kun je niet uit je eigen voorraadje chocolade putten voor morgen:)?

lara, ja leuk he:)? Neem jij de wijn mee?
He jammer zeg dat fachatman (nog) geen derde wil. Ik heb het gevoel dat Witchman ook niet zo openstaat voor een tweede. Alleszins daar wil hij nu niets over horen. Maar over twee jaar mag ik het weer vragen. Daar heb ik geen probleem mee. Al ben ik nog wel snel vertederd door kleine baby's.

Jammer dat ik er morgen niet bij zal zijn, maar het is zo ver eh.

Jullie weten het altijd welkom in mijn heksenhuisje
Tis opgelost...mijn moeder is zo lief om naar mij toe te komen en mee te gaan met haar auto!

mijn chocolade voorraad is inderdaad groot genoeg, maar ik breek altijd alle repen, en pakken aan (maak nooit eerst iets op)

dus das onhandig meenemen!

Maar goed, blijft lastig altijd dat plannen hoor....en helemaal als de boel je dan ook nog eens tegen zit ben je de sjaak!

pfff volgens mij kom ik straks met 2 kids helemaal de deur niet meer uit!
Icke: dan moet je met de trein komen, jij onverantwoorde moeder!

Ik wilde voordat ik wegga even langs de bakker gaan voor muffins. Met hoeveel zijn we eigenlijk?
Komt goed, komt goed Boosje... Het went allemaal wel en daar vind je wel een oplossing voor. Micha komt toch ook veel buiten?

Maar ik snap je wel hoor, ik word ook wel eens gillend gek van het geplan en rekening houden enzo. Hier is het trouwens de hele dag al droog...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven