Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
We wachten gewoon af Beer...;-) Wel spannend wel lijkt me....Hoe ging het met jullie eerste? Ging dat snel?
Ongepland, na 3 maanden relatie
Errug snel dus

Maar is me ondanks alles enorm meegevallen, misschien juist omdat het ons overkwam. Ik liet alles ook gewoon over me heen komen. Heb ok niets gepland / me vorgesteld hoe het allemaal zou gaan als die kleine er was.

En nu kan ik dat wel, misschien is dat wel het hele issue...
ja...dat denk ik ook Sommige mensen gaan TE veel nadenken

Na 3 maanden relatie....en dan toch nog samen zijn. Toch best heftig gelijk een zwangerschap en kleintje....Leuk!!! Was gewoon zo bestemd blijkbaar
Zo hebben wij het ook bekeken. En we zijn blij dat zijn moeder het nog heeft meegemaakt, ze overleed toen dochter 4 maanden oud was. Ze had de hoop al opgegeven dat hij ooit nog gesetteld zou raken
Super ...zoals ik al zei..heeft zo moeten zijn. Fijn dat je dat haar nog hebt kunnen geven...

Nou was lekker een-2tje vandaag

Ga zo maar eens opstappen hier...weekend voor mij. Morgen vrij...sporten smorgens een smiddags met vriendinnetje lunchen en wat gezelligs doen...Rest van weekend ook gezellige dingen dus tijd zal wel weer snel gaan....

Fijne avond...
Vanochtend wat zwemmertjes ingeleverd in het ziekenhuis en zelf bloedgeprikt. Natuurlijk eerst mis geprikt dus wordt een blauwe plek! Was nog even bang dat nichtje achter de prik balie stond , maar gelukkig.........................

Is nog best een kunst hoor al die zwemmertjes in een pot!

Beer is toch alleen maar goed dat je erover nadenkt. Kun je later nooit roepen had ik maar dit of dat gedaan......................

Keuze die je nu maakt zal zeer overwogen zijn!

Wel wij gaan een lang weekend naar texel dus hopen op een beetje droog weer.

Fijn weekend allemaal
Have fun pluis!!!!!!!
Hi ladies,

ben ik weer om even alles bij te lezen.

Beer en Snok wat hebben jullie heerlijk zitten kletsen.

Lastig Zeg Beer om te bedenken of je wel of geen tweede kindje wil. Je kan moeilijk kop of munt doen.

Heb je naast een hele lijst met voordelen van 1 kindje ook een lijst van voordelen voor een tweede kindje gemaakt?

En wat beterft dat nadenken hebben jullie echt helemaal gelijk. Minder weten en minder nadenken is soms ook echt veel en veel beter.

haha Pluis, ben een beetje visueel ingesteld en dan krijg je rare beelden als ik denk aan jullie zwemmertjes in een potje.

Wanneer krijgen jullie de uitslag?

Heel veel plezier van het weekend.

Hier nog wel een bijzonder verhaal, maar dat zal ik even prive zetten.

Doei doei
quote:PLUKKIE78 schreef op 04 april 2008 @ 20:24:

Hi ladies,

ben ik weer om even alles bij te lezen.

Beer en Snok wat hebben jullie heerlijk zitten kletsen.

Lastig Zeg Beer om te bedenken of je wel of geen tweede kindje wil. Je kan moeilijk kop of munt doen.

Heb je naast een hele lijst met voordelen van 1 kindje ook een lijst van voordelen voor een tweede kindje gemaakt?

En wat beterft dat nadenken hebben jullie echt helemaal gelijk. Minder weten en minder nadenken is soms ook echt veel en veel beter.

haha Pluis, ben een beetje visueel ingesteld en dan krijg je rare beelden als ik denk aan jullie zwemmertjes in een potje.

Wanneer krijgen jullie de uitslag?

Heel veel plezier van het weekend.

Hier nog wel een bijzonder verhaal, maar dat zal ik even prive zetten.

Doei doei
't staat er op!
Ik begrijp er helemaal niets meer van, ik ben nu al 9 dagen over tijd en heb al 2 keer een test gedaan van Matcare (op woensdag en vandaag ook, ze waren beiden negatief) maar ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden....wat zijn dit voor rare streken die mijn lichaam met me uithaalt...pff erg vermoeiend, hebben jullie nog tips?
Ben je normaal wel op de dag af regelmatig?

Sommige vrouwen testen pas na 14 dagen overtijd positief.

Wel raar geeft vast veel onzekerheid...
wat raar ka! hoop dat het alsnog een positieve test gaat worden maar dit lijkt me een verwarrende onzekere situatie! sterkte!

plukkie, ik ga zo even prive kijken ben nu wel benieuwd naar het bijzonders.

pebbles ik wil je nogmaals bedanken voor het advies ons huisje nog op andere gratis huisaanbieders sites te zetten, hebben gisteren 1 kijker gehad (een ouder stel) ze waren nog in de orienterende fase maar wel enthousiast. ze zouden ons nog laten weten of ze nog een swilden komen kijken maar ook als ze iets anders gevonden hebben zodat we zeker weten dat ze dan dus niet meer terug komen. verder zou er nog iemand komen kijken maar die was ziek, die belt nog om een nieuwe afspraak te maken. en ik kreeg een mail van iemand die wat meer informatie wilde! ik heb weer goede hoop!

zus, is summer veilig aangekomen?

hier verder niets te melden.

liefs vlinder
@ka: wat frustrerend. Ik heb geen idee of de testen van Matcare goed zijn, het zegt me zo niks. Ik heb wel eens gehoord van late innesteling waardoor je dus eigenlijk wat minder ver zwanger bent.

Ik duim hard voor je dat het misschien toch nog positief wordt.

@vlinder: graag gedaan, ik hoop dat het ook wat op gaat leveren. Klinkt al heel positief dat er nu meerdere reacties zijn.

Dag allemaal.

Even een ego bericht van mijn kant: Ik heb jullie berichten wel gelezen, maar ik ben sinds afgelopen week nogal moe, dus weinig puf om te reageren.

Ik snap er niks meer van... Ik ben deze maand begonnen met temperaturen, maar mijn temperatuur gaat niet duidelijk omhoog. Ik denk zelf dat de eisprong al is geweest (wat erg positief zou zijn, want dan zou ik op 30 dagen uitkomen ipv 68) ook aan het cervixslijm te zien zou mijn eisprong voorbij zijn, maar zoals gezegd, in temperatuur zie ik daar niks van!

Ik vul mijn temperatuur in op fertilityfriend.com (wie vroeg dat ook al weer?), die gaf, nadat ik mijn temperatuur gister invulde, aan dat mijn eisprong afgelopen dinsdag was, maar toen ik vandaag mijn temperatuur invulde kreeg ik de boodschap: "Sorry mevrouwtje, maar wat je nu toch weer allemaal ingevuld hebt... we snappen er niks meer van, gek wijfie" (vrije vertaling)

Ik zeg: "RAAARRRRRRRR" , wel irritant, want nu weet ik nog niet waar ik aan toe ben en kan ik gewoon alleen maar weer afwachten of mijn menstruatie komt volgende week of over 6 week ofzo... zucht... Afwachten maar weer dus.

Oh ja... het schema... mijn laptop is gecrashd (of een t op het eind?), nou ja, stuk dus, in de zin van, ik doe lekker helemaal niks meer... En daar staat het schema op. Gelukkig heb ik laatst wat belangrijke documenten en mappen overgeheveld naar de laptop van Mibbman, maar ik weet niet of die daar tussen zit. M.a.w. ik kan het even niet aanpassen a la minute. Ga mn best doen om het zo snel mogelijk aan te passen of opnieuw te maken.

Ik drink mn thee op en duik mn bed in, zzzzzzz.

Kom snel terug om op jullie stukjes te reageren. Trusten!
He Mibb,

Wat vervelend dat je laptop is gecrasht, gelukkig heb je backups!

Dat temperaturen, ik weet er niks vanaf maar ik zou het gewoon blijven doen toch?
Goedemorgen allemaal,

Ka, wat raar, niet ongesteld en volgens test ook niet zwanger. Heb je een regelmatige cyclus of kan het dat deze cyclus langer is?

Zal heel hard voor je gaan duimen, want het zou leuk zijn als je zwanger bent.

Vlinder, goed zeg dat je aan de hand van de tip van Pebbles een kijker hebt voor jullie huis.

Mibb, frustrerend zeg. Wanneer ben je begonnen met temperaturen? op de eerste dag van je laatste menstruatie? Volgens mijn HA was het heel belnagrijk om meteen dan te beginnen. (weet eigenlijk niet zo goed waarom, maar wel braaf gedaan). Is je temperatuur wel elke dag hetzelfde? Is ie hoog of laag?

van Fertilityfriend weet ik verder niets, volgens mij gebruikt Summer die ook?

Waarom ben je zo moe, kan je niet zwanger zijn?

Trouwens flink #%&^* dat je laptop kapot is.

Oh ja, mijn NOD was 4 april, maar tot nu toe nog niets. Blijf braaf temperaturen en mijn temp is aan de hoge kant. Als ik vanmiddag niet ongie ben geworden dan ga ik testen.
@plukkie: SPANNEND!!! Dat je zo lang kan wachten zeg. De eerste keer dat ik zwanger was had ik ook getemperatuurd en omdat mijn temperatuur niet omlaag was gegaan op de dag dat ik ongesteld moest worden rende ik al naar de test. Het resultaat ligt op het moment heerlijk te slapen in haar bedje.

@mibb: Temperaturen is op zich een goede methode maar als je maar iets van een verhoging hebt door een virusje ofzo dan is je hele schema door de war. Ik hoop voor je dat je zwanger bent of dat je in ieder geval een beetje behoorlijke cyclus hebt ipv 60 dagen.

Hi Pebbles,

Begin nu ook wel een ietwat zenuwachtig te worden. Vooral omdat ik er voor 99.9% zaker van was dat ik niet zwanger kon zijn. Nu ben ik toch wel errug aan het twijfelen.

Vanmiddag de uitslag, eerst wachten tot er winkels open zijn om een test te kopen, want die heb ik niet in huis.
Ik heb dat ook gehad Mibb, eerst wel en toen was mijn temp een dagje een halve graad lager en hopla "weg eisprong".

Toen was ik er ook klaar mee ook. Maar een paar dagen voor ik ongesteld werd was ik weer begonnen en de dag dat ik ongesteld werd ging mijn temp heel heel omlaag, dus ik had beter door kunnen gaan, en mijn ei was inderdaad wel ergens in die periode geweest dus... Ik zou dus nog even doorgaan.

Mijn tempen gaat in ieder geval nu voor geen meter ik geloof het allemaal wel. Had ook mijn ovu testen dus dat zit wel goed.

Summer is goed aangekomen hoor, het is helemaal saai hier zonder haar. Maar in mei lekker een weekje op bezoek.
Hallo allemaal,

Even kort berichtje van mij. Laatste tijd weinig tijd om te schrijven, lees wel af en toe bij! Moet al zoveel schrijven voor mijn werk en voor studie, dat ik geen puf meer heb om mee te schrijven. Het gaat verder erg goed, 16 weken alweer, buik begint langzaam te groeien, maar als je het niet weet, zie je het nog niet. Waarschijnlijk gaan mensen zich binnenkort afvragen of ik de laatste tijd wat veel gegeten heb Morgen weer naar de vk, kijk ik wel naar uit, niet omdat ik bang ben dat het niet goed is, maar om weer naar het hartje te luisteren, zo leuk!

Plukkie, spannend hoor en dan ga je toch twijfelen....

Zus, saai voor je zonder Summer, maar fijn dat je snel naar haar toe gaat! Jij had toch even geleden goede ovulatietesten, dus jij hebt ook bijna NOD?

Mibb, irritant die laptop, hopelijk zijn alle belangrijke documenten gered in de backup! Volgens mij zie jij een keer iets over de ziektewet? Maar zwanger zijn is toch geen ziekte

Vlinder, wat goed dat jullie weer kijkers voor het huis hebben!

Pluis, hoe lang moeten jullie nu wachten op de uitslag? Had hetzelfde als Plukkie, ben ook visueel ingesteld, zwemmertjes in een potje.... En lekker uitgewaaid op Texel?

Snok, vervelend he verstopping, hier ook heel erg veel last van. Heb alles al geprobeerd, morgen bij de vk om nog meer tips en huismiddeltjes vragen....

Beer, wat een strijd heb jij, enerzijds kriebels naar een 2e kundje, anderzijds met z'n 3en ook erg fijn..... Blijf er samen veel over praten en volgens mij komt er in je hoofd vanzelf een eindbeslissing.

liefs

Freddy
wat een gedoe mibb, dat temperaturen. lastig dat je nu nog niets weet over je cyclus. vervelend van je laptop, gelukkig heb je de meeste belangrijke dingen in een backup staan.

ka, hoe is het nu bij je?

plukkie, hoe laat gaan de winkels open? spannend en wat een geduld heb jij! succes en ik duim voor je.

zus ik kan me voorstellen dat het stil is zonder summer, jullie waren vaak samen. nog een paar weken en dan ga je haar opzoeken dat is natuurlijk een goed vooruitzicht!

leuk toch, freddy als mensen denken dat je begint aan te komen? jij weet stiekem wel beter!

beer, ik hoop dat je er met je man uitkomt wat jullie weten, in ieder geval kan je nooit spijt hebben van een niet juist afgewogen keuze. succes met alle voors en tegens op een rijtje zetten.

de kijker die vrijdag was geweest heeft al gemaild dat zij verder gaan zoeken, ze vonden de tuinen hier aan de kleine kant. jammer, maar ook wel fijn dat dat nu gelijk duidelijk is. ik hou goede moed.

groetjes vlinder
streepje is streepje toch dames?
YES

Super!!!! Toch nog een 2008 babietje? Of net niet meer?

Van harte gefeliciteerd!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven