Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Weet niet of hij er al stond, maar bij het Kruidvat is een GTA voor een Axe hair product. Je moet dan wel een flyer meenemen uit de winkel om je gegevens op te schrijven. Net eentje gehaald voor vriend.

Net in mijn mailbox: vandaag 15% korting bij de Hema, ook op de aanbiedingen.

Verder vond ik eindelijk een Bolletje ontbijtkoek bij de C1000!
Ik heb ook gelijk een bon voor die supradyn...... waar kun je die landleven aanvragen?
Ik heb bij supradyn even mn leeftijd veranderd en krijg nu wel een bon
Zeg maar Spijker.
Vandaag eindelijk ambi pur terug gekregen en ariel tabs van het kruidvat. Duurde even maar dan heb je ook wat.
quote:greatwhitesilence schreef op 26 juni 2012 @ 14:48:

Fresh Awake ofzo? Donkergrijze fles met geel plakkaat, 250 of 400 ml.Oké dat is dezelfde als die ik bedoel. Dan is er voor mij misschien ook nog hoop dat ik het geld terug krijg.
Ik had dove echt heel snel terug.. en mona ook.... (wil niemand in de stress jagen hoor).
Net voor 52 euro gekocht bij etos en 31,42 euro afgerekend! En ook nog 5 nagellakjes bij gekregen. Kijk, dat zijn mooie aanbiedingen
Zeg maar Spijker.
Als je bij Supradyn een hokje in moet vullen waarom je het wilt proberen dan krijg je niet meteen de bon. Anders wel.
Ik heb ook meteen een bon van Supradyn gekregen, heb alleen geen van beide drogisten echt in de buurt zitten.. maar tis het vast waard om eens voor om te rijden .

Omdat ik plannen aant maken ben voor mijn vakantie kijk ik goed rond hoe ik zo goedkoop mogelijk een dagje uit in NL kan plannen.

Soms krijg je online op hun eigen site korting of bij andere winkels als AH, Hema e.d.

Ook eigen gesmeerde broodjes ontbreken op zulke uitstapjes niet.
Vanmiddag met de auto naar de APK.

Nog nooit gedaan (man rijd altijd nieuwe auto`s). We hebben een garage uitgezocht op basis van ervaringen van een collega van mijn man. De APK zelf kost ¤40.

Ben benieuwd... als ik zie wat voor rammelbakken er op de weg rijden moet die van mij er toch door komen.
@noa_lynn: vaak zijn er inderdaad vaak kortingen als je vooraf via internet kaartjes besteld. Komende tijd ook acties van winkels in de gaten houden. Via de site van de anwb krijg je soms ook korting. kaartjes met airmiles kopen etc.

Soms zijn er bij vvv-kantoren ook nog kortingsvouchers te vinden (hier bijv. ook in de centrale bibliotheek).

misschien ook eens kijken in de spoordeelwinkel van ns. heb je leuke combies van trein en attractie.

kijk ook naar gratis activiteiten, zoals festivals en evenementen als je dat leuk vind.

zoek je in een bepaald thema / soort uitjes / bepaalde omgeving? dan kunnen mensen misschien gericht meezoeken / melden als ze iets gezien hebben?

Ik heb zelf een 'naam-stad'-pas waarmee ik gratis naar alle musea in de stad kan en nog wel meer leuke uitjes deels gratis/deels met korting kan doen. Is wel in en om mijn eigen stad, maar veel dingen ben ik ook nog nooit geweest / vind ik leuk genoeg om nog een keer naartoe te gaan.
Je moet voor de supradyn de tweede leeftijdscatogorie aanklikken. Na drie x proberen heb ik hem nu ook!
Ik heb ook de Supradyn, bedankt! Heb hem nu wat negatiever ingevuld dan de eerste keer, en mezelf een paar jaartjes jonger gemaakt.
Hie rook supradyn. Lekke rvoor de winter.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Yep, bij 30+ ben je te oud
Ik heb ook een bon voor de Supradyn, maar bij mijn DA deden ze heel erg vaag. Ze hadden hem nu niet en ze wisten ook niet of ze hem binnen zouden krijgen. Beetje slechte actie van DA als dit waar is.
Zien jullie nu ook het nieuwe overzicht van Euroclix?

Handig, hé?

Ben vanaf november 2011 pas lid en in die tijd al 15.000 clix verdiend. Tikt best lekker aan!
bedankt voor de tip van de Supradyn, heb nu ook een bon en die drogist zit bij mij vlakbij!
quote:misskerss schreef op 27 juni 2012 @ 13:36:

Zien jullie nu ook het nieuwe overzicht van Euroclix?

Handig, hé?

Ben vanaf november 2011 pas lid en in die tijd al 15.000 clix verdiend. Tikt best lekker aan!Wow hoe krijg je dat voor elkaar? Ik kijk elke dag of er onderzoeken zijn waar ik aan mee kan doen, maar dit jaar tot nu toe maar 3200 clix verdient (en dat vond ik al niet weinig).
hier dit jaar ook iets meer dan 3.000 clix verdiend. vooral met mailtjes en panelclix. Denk dat als je ook producten koopt het sneller gaat. Nu koop ik niet heel veel online, dus dan gaan die clix ok niet snel.

week gratis krant

via deze link een week lang het ad gratis.
quote:Mugske schreef op 27 juni 2012 @ 14:13:

week gratis krant

via deze link een week lang het ad gratis.Bedankt, heb ik meteen gebruik van gemaakt!
via try now 50% korting op kips worst.. voor de liefhebbers
quote:Mugske schreef op 27 juni 2012 @ 14:13:

hier dit jaar ook iets meer dan 3.000 clix verdiend. vooral met mailtjes en panelclix. Denk dat als je ook producten koopt het sneller gaat. Nu koop ik niet heel veel online, dus dan gaan die clix ok niet snel.

week gratis krant

via deze link een week lang het ad gratis.Ja dat is hier dus ook. ik koop niet veel, is niet vrekwaardig he ;)
weinig kopen / bestellen is natuurlijk uiterst vrekwaardig

hier vandaag van andrelon de droogshampoo ontvangen. was een facebookactie tijdje terug. ga ik wel een keer proberen als ik 's avonds laat thuis kom van een feestje en mijn haar vies is ofzo.
quote:spijk-er schreef op 27 juni 2012 @ 10:27:

Ik heb bij supradyn even mn leeftijd veranderd en krijg nu wel een bon heb ik nu ook gedaan en verhip ik heb een bon hahahaha ben wel 16 jaar nu opeens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven