Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
haha ja blijkbaar wel innote..blijkbaar wattsapp en WF hot??
WF speelt mijn schoonmoeder... om dat nou hot te noemen ;) ;)

Whatsapp kan wel hot zijn. Voor de privacy freaks onder ons:

Whatssapp berichtjes blijven "forever" op je telefoon staan, ook als je "delete chat" kies. Ze worden dan niet meer getoond, maar in de database met berichten die op je telefoon staan blijven ze gewoon te vinden.

Ga er (zeker bij gevaar op rondneuzende partners) dus niet van uit dat die berichtjes echt pleite zijn.

Bovenstaande heeft niet tot doel mensen bang of ongerust te maken, maar dient ter bewustwording....
quote:innote schreef op 27 juni 2012 @ 14:41:

Whatssapp berichtjes blijven "forever" op je telefoon staan, ook als je "delete chat" kies. Ze worden dan niet meer getoond, maar in de database met berichten die op je telefoon staan blijven ze gewoon te vinden.Écht!?? shit....voor altijd !? hoe haal ik ze dan weer op? of wil ik dit niet weten?
Ooh, dat is helemaal nieuw voor mij Innote!

Gelukkig is mijn man niet zo van de technische snufjes. Schijnt dat gedelete dingen op een pc ook nog wel ergens op te snorren zijn soms.
quote:vaintje schreef op 27 juni 2012 @ 14:56:

Ooh, dat is helemaal nieuw voor mij Innote!

Gelukkig is mijn man niet zo van de technische snufjes. Schijnt dat gedelete dingen op een pc ook nog wel ergens op te snorren zijn soms.Maak jij je nu ook zorgen...ik vraag me meteen af, kan ik de whatappjes dan ook voorgoed deleten? dat moet toch kunnen, zou je zeggen....en op mijn pc ben ik altijd heel voorzichtig, delete ook alles snel. en de geschiedenis wis ik ook regelmatig....
Ik kwam ook alleen maar op deze kennis vanuit een totaal andere invalshoek; collega's die bedrijfskritische en niet openbare data via Whatsapp aan elkaar stuurden.....
Ik zou niet weten wanneer ik voor het laatst gsms't heb. (zal wel in de vakantie zijn geweest ). Alles gaat via whatsapp tegenwoordig. Databestand? Mja, zal wel. Mijn telefoon is prive. Zolang er niet snel iets te lezen valt, maakt mij het niet zoveel uit dat er nog ergens iets staat (vreet dat dan niet bergen geheugen?)
quote:sweetinez schreef op 27 juni 2012 @ 14:59:(vreet dat dan niet bergen geheugen?)

ja dat lijkt me ook eigenlijk....nu ja, wat jij zegt inez, waarschijnlijk moet ie er veel voor doen, om er echt achter te komen..

ps waar is jouw mooie ava foto?
Opgevreten

Had mijn account gedelete maar hij doet ut nog blijkbaar. Heb alleen geen zin nieuwe ava te zoeken. Dus vandaar..
aha...waarom opgezegd? ik heb je idd een tijdje niet voorbij zien komen, nu weer wel...tijd over...;-)
Ik ga even in de tuin; de zon breekt door!

Tot later vandaag!

Whatssapp berichtjes blijven "forever" op je telefoon staan, ook als je "delete chat" kies.

En sqllite databse analyseren op deleted messages (die tenslotte dus wel gewoon overschreven worden), is niet voor veel mensen weggelegd. Maar het lijkt me vooral zaak je telefoon privé te houden. Er kan altijd net een berichtje binnen komen, of je kunt net vergeten zijn om te wissen. Na een factory reset is de moeilijkheidsgraad iets terug te vinden wel heel hoog geworden.

daarom blijkt skype een no-go, daar kun je in sommige versies de chat niet wissen, of die komt weer terug.

In je browser draai je uiteraard in privacy mode (firefox:privenavicatie, internet explorere -> inprivate, Chrome -> incognito).

Jij zou ook paranoia worden als heel de wereld tegen je is.
quote:dirk1971 schreef op 27 juni 2012 @ 15:21:

[...]

En sqllite databse analyseren op deleted messages (die tenslotte dus wel gewoon overschreven worden,geheugen is niet gereserveerd), is niet voor veel mensen weggelegd. Maar het lijkt me vooral zaak je telefoon privé te houden. Er kan altijd net een berichtje binnen komen, of je kunt net vergeten zijn om te wissen. Na een factory reset is de moeilijkheidsgraad iets terug te vinden wel heel hoog geworden.

daarom blijkt skype een no-go, daar kun je in sommige versies de chat niet wissen, of die komt weer terug.

In je browser draai je uiteraard in privacy mode (firefox:privenavicatie, internet explorere -> inprivate, Chrome -> incognito).

Jij zou ook paranoia worden als heel de wereld tegen je is.
[quote]innote schreef op 27 juni 2012 @ 14:41:

WF speelt mijn schoonmoeder... om dat nou hot te noemen ;) ;)

quote]

via WF leuke dames ontmoet....erg leuke dates uit voortgekomen, waarvan een nog steeds steamy hot.

waar slaat whatsapp dat dan op? niet in de cloud en ook niet op mijn iphone....dus graag ff melden waar (handig om echt te wissen).

Date vandaag ging helaas niet door. Ik ben al een paar dagen strontziek.....en mijn date is ook ff niet lekker...gelukkig wel heerlijk uurtje aan de foon gehad.
nou dat vraag ik me dus ook af, waar slaat je i phone dat op ?

Heb alles nagekeken maar kan echt geen oude berichten vinden die ik gewist heb.

Ik zou het ook graag willen weten om alles helemaal te kunnen wissen ..
quote:iddan schreef op 27 juni 2012 @ 15:13:

aha...waarom opgezegd? ik heb je idd een tijdje niet voorbij zien komen, nu weer wel...tijd over...;-)Ik had andere dingen te doen... Maar dat is even een tijdje uitgesteld.. Now I'm just killing time...
quote:sweetinez schreef op 27 juni 2012 @ 16:36:

[...]

Ik had andere dingen te doen... Maar dat is even een tijdje uitgesteld.. Now I'm just killing time...

**stopt nog een paar grooooote negers in haar grot**

Nanananana!!!!
Roos, genieten!!! Have fun
Nee Tas, het is afzien... echt! Heb jij wel eens een rondje gefietst met 2.593 negers in je grot??

Maar hee, het dient een hoger doel!
Ik heb vele rondjes gefietst, bergjes beklomen, met veel mannen maar nooit met zoveel negers

Sterkte dan..
OMG

Schater!!!!

Whatsapp kan wel hot zijn. Voor de privacy freaks onder ons:

Whatssapp berichtjes blijven "forever" op je telefoon staan, ook als je "delete chat" kies. Ze worden dan niet meer getoond, maar in de database met berichten die op je telefoon staan blijven ze gewoon te vinden.

Echt waar, Innote?

Bij mij schuiven de berichten door en op een gegeven moment is de lijst vol en vallen berichten eruit, zeg maar. Er kan een bepaald aantal getoond worden, de rest is kwijt. Kan ik die dan ook terughalen?

Ik wist dat nl niet en ben mijn eerste gesprekken met minnaar kwijt, wat ik - als bewaarfreak - best erg vind. Die eerste gesprekken waren juist zo ontzettend leuk!

Maar goed, staan die dan ook nog 'ergens'? Mijn BB is namelijk ook een hopeloos vastloopmobiel, waarbij ik vaak de accu eruit moet halen. Dan zijn de berichten allemaal weg overigens.
moet je nagaan ook, die grot is nog lang niet vol! Erkannogmeeeeeeeerbij!

Lach maar.....trutten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven