hoe zon jij?
donderdag 28 juni 2012 om 09:38
quote:Twinkle1001 schreef op 28 juni 2012 @ 09:34:
Nee, zonnen maakt oud. Die paar dagen dat je een kleurtje hebt, heb ik niet over voor rimpels die nooit meer weggaan.
Als ik bruin wil zijn gebruik ik gewoon een zelfbruiner.
Ik heb een kennis van 38... met een hoeveelheid rimpels alsof ze voor in de 50 is. Tja... zonaanbidster he. Smeert wel, maar zelfs smeren helpt niet tegen rimpels. Alles voor een kleurtje. Ze is wel bruin overigens. Ze heeft een hele mooie bruine oude kop
Nee, zonnen maakt oud. Die paar dagen dat je een kleurtje hebt, heb ik niet over voor rimpels die nooit meer weggaan.
Als ik bruin wil zijn gebruik ik gewoon een zelfbruiner.
Ik heb een kennis van 38... met een hoeveelheid rimpels alsof ze voor in de 50 is. Tja... zonaanbidster he. Smeert wel, maar zelfs smeren helpt niet tegen rimpels. Alles voor een kleurtje. Ze is wel bruin overigens. Ze heeft een hele mooie bruine oude kop
donderdag 28 juni 2012 om 09:40
"Vandaag zijn er eerst uitgestrekte wolkenvelden en blijft het op de meeste plaatsen droog. 's Middags komt de zon er op steeds meer plaatsen bij en wordt het met middagtemperaturen tussen de 25 en 29 graden zomers warm. In de namiddag, maar vooral vanavond volgen vanuit het zuidwesten enkele forse onweersbuien waarbij ook hagel en windstoten kunnen voorkomen. De zuidoostenwind neemt toe naar matig, kracht 3 tot 4. In de avond draait de wind naar zuid tot zuidwest. "
Bron:KNMI
donderdag 28 juni 2012 om 09:42
quote:Oriane schreef op 28 juni 2012 @ 09:40:
"Vandaag zijn er eerst uitgestrekte wolkenvelden en blijft het op de meeste plaatsen droog. 's Middags komt de zon er op steeds meer plaatsen bij en wordt het met middagtemperaturen tussen de 25 en 29 graden zomers warm. In de namiddag, maar vooral vanavond volgen vanuit het zuidwesten enkele forse onweersbuien waarbij ook hagel en windstoten kunnen voorkomen. De zuidoostenwind neemt toe naar matig, kracht 3 tot 4. In de avond draait de wind naar zuid tot zuidwest. "
Maar dan moet je op precies het omgekeerde rekenen...
Maar dan moet je op precies het omgekeerde rekenen...
donderdag 28 juni 2012 om 09:44
Ik zon nooit. Ik heb een zeer witte huid (alllerlichtste type) en witblond haar en mijn huid kan niet bruin worden. Ik word alleen rood en daarna weer spierwit.
Ik smeer factor 50+ en probeer zoveel mogelijk in de schaduw te blijven (en dan nog presteer ik het nog wel eens om te verbranden).
Op het strand neem ik een parasol mee. En zoveel mogelijk luchtige kleding aan.
Ik smeer factor 50+ en probeer zoveel mogelijk in de schaduw te blijven (en dan nog presteer ik het nog wel eens om te verbranden).
Op het strand neem ik een parasol mee. En zoveel mogelijk luchtige kleding aan.
donderdag 28 juni 2012 om 09:48
donderdag 28 juni 2012 om 09:55
Ik zon eigenlijk bijna niet. Ik houd het nooit langer dan twee minuten vol, omdat ik het dan te warm krijg en me verveel. En als ik een dagje in de schaduw heb zitten lezen krijg ik vaak al van mensen te horen dat ik bruin ben geworden. Maar áls ik zon smeer ik me heel goed in, omdat ik niet wil verbranden. Ik heb een keertje vroeg in de lente aan het strand gelegen, en het voelde toen nog niet erg warm vanwege een koude zeewind. Ik voelde niet dat ik verbrandde en heb me toen ook maar weinig ingesmeerd, nou dat heb ik geweten.. Dat was de eerste en laatste keer dat ik ben verbrand overigens want dat gaat me niet meer overkomen
donderdag 28 juni 2012 om 09:59
Ik vind het heerlijk om in de zon te zijn, maar echt op een bedje liggen zonnen vind ik na een half uur al saai. In de zomer ben ik dan ook (goed ingesmeerd en wel) met van alles bezig op het strand: surfen, zwemmen, wandelen langs de branding en af en toe een dutje op m'n handdoek of een boekje lezen.
Nou heb ik het geluk dat m'n huid er altijd al een beetje zongebruind uit ziet (vooral in de winter heerlijk, nooit zo'n grauw, bleek bekkie ) dus daarvoor hoef ik niet gaan liggen bakken.
Nou heb ik het geluk dat m'n huid er altijd al een beetje zongebruind uit ziet (vooral in de winter heerlijk, nooit zo'n grauw, bleek bekkie ) dus daarvoor hoef ik niet gaan liggen bakken.
donderdag 28 juni 2012 om 10:04
Ik zon alleen als ik op vakantie ben en als we ergens gaan zwemmen. We hebben factor 50 zonnebrandcreme en dat smeren we. Ik heb verder geen slechte gewoontes en ik vind het heerlijk om met mijn ogen dicht in de zon naar de geluiden van de natuur te luisteren. Dus deze zonde mag ik van mezelf één keer in de zoveel tijd best begaan.
donderdag 28 juni 2012 om 10:07
quote:Oriane schreef op 28 juni 2012 @ 09:38:
[...]
Hahaha
Oh ja, dat soort types. Ze vinden dat ze er niet uit zien als ze niet bruin zijn. En dat klopt wel, na zóveel jaar zonnebraaje.
Als je ze wit ziet schrik je je helemaal rot. Stokoud en vermoeid. En hun huid lijkt wel een landkaart van de Grand Canyon.
[...]
Hahaha
Oh ja, dat soort types. Ze vinden dat ze er niet uit zien als ze niet bruin zijn. En dat klopt wel, na zóveel jaar zonnebraaje.
Als je ze wit ziet schrik je je helemaal rot. Stokoud en vermoeid. En hun huid lijkt wel een landkaart van de Grand Canyon.
donderdag 28 juni 2012 om 10:18