Hallooooooooooooooooo!

01-07-2012 07:02 167 berichten
Goedemorgen.

Goh, ben al een uur wakker. Heb al koffie gedronken op balkon en de hele wereld is nog stil.Hoe is het daar bij jullie?
.
quote:kabouterpuntmuts schreef op 01 juli 2012 @ 09:33:

[...]

Ah, moet jij ook embryologie leren? Ik heb zojuist radiologie opgegeven, maar ik krijg sterk de neiging embryologie ook weer op te geven vrees ik. Doe je ook geneeskunde?Nee, ik doe HBO-V en heb embryologie als keuzemodule (het zit ook wel in de leerstof hoor). Was de minst vervelende modulen, maar je moet dus inderdaad wel friemeltje voor friemeltje de ontwikkeling beschrijven en bestuderen. En laat het nou niet mijn favoriete onderdeel zijn...
quote:Cateautje schreef op 01 juli 2012 @ 09:31:

[...]

Jawel, ze is er.
.
http://www.youtube.com/watch?v=UOoHTcuORcY

vrolijk zo muziekie er bij.
quote:redband schreef op 01 juli 2012 @ 09:38:

http://www.youtube.com/watch?v=UOoHTcuORcY

vrolijk zo muziekie er bij.Ik heb ondertussen Hepie en Hepie achtige muziek op de achtergrond. mijn overburen zijn zeer vrolijk wakker geworden of ze gaan net naar bed, dat kan natuurlijk ook.
.
hepie en hepie..
quote:kabouterpuntmuts schreef op 01 juli 2012 @ 09:42:

Jongens, ik snap er niks van :(troost je, wij begrijpen niets van de ingewikkelde formules die hier net voorbij gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou serieus zo een dag mee willen lopen, lijkt me echt heel bijzonder! Borstkas breken, de boel openzagen, heftig!

Ik ga er vandoor, fijne dag allemaal!
quote:kabouterpuntmuts schreef op 01 juli 2012 @ 09:36:

@ Achnein. Ik snap er trouwens nu al niks meer van, dus als je er wat van weet, kun je deze vraag voor me beantwoorden?

Zodra het ectoderm, mesoderm en endoderm gevormd worden, ontstaat er zo'n soort figuurtje waarbij je het begin van de wervelkolom kunt zien en daarnaast 2 van die driehoekjes, die in een bolletje liggen en met een steeltje vast zitten aan de grote bol zeg maar... Maar hoe heet dat? Ik kan het nergens vinden :(Bedoel je de dooierzak en de dooierzaksteel? Kan het verder niet nakijken, ik heb mijn boek uitgeleend.
.
.
quote:kabouterpuntmuts schreef op 01 juli 2012 @ 09:36:

@ Achnein. Ik snap er trouwens nu al niks meer van, dus als je er wat van weet, kun je deze vraag voor me beantwoorden?

Zodra het ectoderm, mesoderm en endoderm gevormd worden, ontstaat er zo'n soort figuurtje waarbij je het begin van de wervelkolom kunt zien en daarnaast 2 van die driehoekjes, die in een bolletje liggen en met een steeltje vast zitten aan de grote bol zeg maar... Maar hoe heet dat? Ik kan het nergens vinden :(het praxiale mesoderm? Ik roep maar wat in mijn zenuwen.
quote:redband schreef op 01 juli 2012 @ 09:43:

hepie en hepie.. Tja, het kan verkeren.
Voor de studenten??

http://www.youtube.com/watch?v=7U3S43O1 ... re=related

Even een kleine studie onderbreking.
.
.
Ik heb net een tip neer gezet..
quote:kabouterpuntmuts schreef op 01 juli 2012 @ 09:52:

Cateautje: het paraxiale mesoderm is exact wat ik bedoel Thanks! You're awesomeBestaat er ook een kapsonessmiley?
.
quote:Bestaat er ook een kapsonessmiley?

Goed hoor!

Ik ben ook aan het SOGgen. Moet een verpleegplan schrijven voor mijn laatste opdracht en dan is mijn stage klaar
.
quote:kabouterpuntmuts schreef op 01 juli 2012 @ 10:00:

[...]

Nice! Ik moet alleen maar tentamen leren vrees ik maar het is zooooo saaaaaaaaai.Haha, ik heb er in augustus nog 1, dus het boek gaat mee op vakantie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven