Ontrommel jij al?

01-07-2012 22:44 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga komende week beginnen, wie doet er mee?

Ontrommelen.net
Ik ontrommel al jaren.
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
Ik ben eigenlijk nooit aangerommeld, ontrommelen is dus niet nodig. Lekker hoor.
quote:Grob schreef op 01 juli 2012 @ 22:49:

Ik ontrommel al jaren. Dan schiet je niet erg op
Als je graag ontrommelt, kom eens langs bij mij.

De kinderkamers zullen er blij mee zijn.

Krijg je achteraf een kop koffie van mij,

Met zelfgemaakt koekje
Maar TO, jij gaat morgen lekker ontrommelen? Vertel, wat, waar, hoe, wanneer en vooral; waarom?!
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
Ja, ben ook bezig mijn man te laten ontrommelen maar dat lukt nog niet echt.
Ben meestal een beetje aan het aanrommelen...
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Ik ben hoogzwanger, het hele huis is inmiddels ontrommeld.
Ik begrijp die site niet...

Geen introductie of uitleg over het doel van de site..

Dus misschien kun je je site wat duidelijker structureren voor je hem hier op het forum gooit?
alleen de slaapkamer rest mij nog...

Over het hele huis ongeveer 7 jr gedaan, dus dit neemt ook wel 3 jaar in beslag

Kom je hier langs???
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Ik las weer eens verkeerd.

Wat is in hémelsnaam 'ont-trommelen'? Dacht ik.

Ontrommelen dus. Ja, doe ik een paar keer per week, maar ik moet er wel bovenop zitten, anders rukt de rommel weer op.
Goed idee!

Wij hebben ook veel te veel spullen eigenlijk. Ga alleen nog niet meedoen, voorlopig geen tijd voor.

Ik vind de site ook een beetje onduidelijk. Ik klikte nog op 'home', omdat ik dacht dat daar wel meer informatie en een introductie stond, maar ik was al bij home.
quote:Spininhoek schreef op 01 juli 2012 @ 23:12:

alleen de slaapkamer rest mij nog...

Over het hele huis ongeveer 7 jr gedaan, dus dit neemt ook wel 3 jaar in beslag

Kom je hier langs???

Goed gedaan! Zeven jaar. Dan heb ik nog even te gaan.

Heb je veel weggegooid?
quote:eleonora schreef op 01 juli 2012 @ 23:16:

Ik las weer eens verkeerd.

Wat is in hémelsnaam 'ont-trommelen'? Dacht ik.

Ontrommelen dus. Ja, doe ik een paar keer per week, maar ik moet er wel bovenop zitten, anders rukt de rommel weer op.Ik las dat ook, ont-trommelen.
Deze week mega veel ontrommeld in huis en tuin! Voelt heerlijk, dat wegmikken, en wat een ruimte!! (aanleiding was 2 feestjes hier, dan zit opeens de vaart erin, zo'n stok achter de deur!).

Ik ben vaste klant bij de vuilstort, ben al jaren aan het onrommelen, maar er komt altijd weer nieuwe zooi bij.. je kan er zo tegenop zien, dat soort klussen, ben ook doodmoe nu, maar het resultaat is ernaar

En vandaag volop ontrommeld bij mijn dochter, die kan dat zelf maar slecht. Soms is een helpende hand net dat zetje wat je nodig hebt. En het lucht op, meteen weer rust en ruimte in je hoofd!

Hoor net op de radio dat we richting 30 graden gaan midden vd week, zit ik eindelijk ook echt lekker in die zon!!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
quote:geheimtaal schreef op 01 juli 2012 @ 23:30:

[...]

Ik las dat ook, ont-trommelen. Gezellig Geheimtaal!
Ik ontrommel heel regelmatig en laat dan alle zooi verdwijnen in het grote zwarte gat (kliko als het echt onbruikbaar is) of kringloopwinkel. Ik heb daar een hele strategie voor want drie kinderen die niets weg kunnen gooien. Dat gaat als volgt; ze spelen een tijdje met een rommeltje en vervolgens wordt dat ergens neergelegd en niet meer aangekeken. Ik leg het dan weg zodat ze het vergeten en na een paar weken doe ik het echt weg. Gaat perfect. Nu nog een manier vinden om van ongewenste meuk cadeaus af te komen. Stomme boeken stop ik gewoon lekker in de tuinhaard, maar met een spuuglelijke vaas gaat dat al lastiger.....
Nou, wat eleonora zegt... Beide keren. Zijn we nu een clubje? Eleonora, geheimtaal en ik..?
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
quote:kookwekkertje01 schreef op 01 juli 2012 @ 23:52:

Nou, wat eleonora zegt... Beide keren. Zijn we nu een clubje? Eleonora, geheimtaal en ik..?Jaaaaaaaaaaaaaaa.
Voor ongewenste cadeaus hebben wij in de familie af en toe een "foute kadootjes bingo". Tja, het schiet niet op, want je wordt met andermans rommel opgescheept, maar je kijkt weer es tegen iets anders aan he?!
Ik neem aan dat daar geen kadootjes bij zitten die je als familie aan elkaar geeft?
quote:geheimtaal schreef op 01 juli 2012 @ 23:55:

[...]

Jaaaaaaaaaaaaaaa.

Cooool!

Maar ontrommelen... Ik denk dat ik 50% van mijn bezit weg zou moeten doen. Ik gebruik het niet en word er onrustig van. Maar ik ben serieus te lui om het groots aan te pakken.
quote:kookwekkertje01 schreef op 01 juli 2012 @ 23:52:

Nou, wat eleonora zegt... Beide keren. Zijn we nu een clubje? Eleonora, geheimtaal en ik..?

Ja!

Met een tabel ook!

Mag dat?

Want ik lees vaak titels van topics fout. Dus dat wil ik wel statistisch bij kunnen houden in mijn groepje.
quote:eleonora schreef op 02 juli 2012 @ 00:38:

[...]

Ja!

Met een tabel ook!

Mag dat?

Want ik lees vaak titels van topics fout. Dus dat wil ik wel statistisch bij kunnen houden in mijn groepje.Die tabel komt er! Ik heb dat overigens ook, met titels. Soms is het echt een anti-climax, wanneer ik zie wat er werkelijk staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven