Who needs therapy?!
maandag 2 juli 2012 om 00:05
Voordat je je gaat aanmelden bij een therapeut wegens relationele of anderszins gerelateerde problematiek, moet je toch eerst even gaan heroverwegen. Want serieus, scroll een avondje door de onderwerpen heen, er is voor elk wat wils. Je verdriet is in no time verdwenen door zoveel absurditeit. Natuurlijk zijn er heus ook serieuze topics, al lijkt dat in eerste instantie niet zo.
Nee, in deze barre economische tijden kun je maar beter de therapie laten voor wat het is, en gewoon elke dag hier inloggen!
P.S. doe dit met mate, en kijk uit met wat je schrijft, want tegenwoordig wordt er nogal snel etiketjes geplakt.
Nee, in deze barre economische tijden kun je maar beter de therapie laten voor wat het is, en gewoon elke dag hier inloggen!
P.S. doe dit met mate, en kijk uit met wat je schrijft, want tegenwoordig wordt er nogal snel etiketjes geplakt.
maandag 2 juli 2012 om 07:30
quote:Solomio schreef op 02 juli 2012 @ 06:54:
Ah, ineens is het duidelijk.
Ik had even een forumbreak, gelijk therapie nodig. Maar daar kan ik nu weer mee stoppen begrijp ik?Solo, hello! Nee joh, kan de beste overkomen. Ik had ook een hele tijd een break, maar draai weer op volle toeren. Forum is en blijft een verslaving, maar daarvoor hoeven we niet in therapie. Gewoon stug door forummen
Ah, ineens is het duidelijk.
Ik had even een forumbreak, gelijk therapie nodig. Maar daar kan ik nu weer mee stoppen begrijp ik?Solo, hello! Nee joh, kan de beste overkomen. Ik had ook een hele tijd een break, maar draai weer op volle toeren. Forum is en blijft een verslaving, maar daarvoor hoeven we niet in therapie. Gewoon stug door forummen
maandag 2 juli 2012 om 07:33
maandag 2 juli 2012 om 07:51
quote:Julus schreef op 02 juli 2012 @ 07:30:
[...]
Solo, hello! Nee joh, kan de beste overkomen. Ik had ook een hele tijd een break, maar draai weer op volle toeren. Forum is en blijft een verslaving, maar daarvoor hoeven we niet in therapie. Gewoon stug door forummen
Juul, heb ik nu echt even contact met je? Wat fijn.
Ga je me mailen? Pliezzzzzzzzzzzzzzz.
God, ik lijk wel wanhopig.
Ja Leo, contact met jou is soïso therapeutisch.
[...]
Solo, hello! Nee joh, kan de beste overkomen. Ik had ook een hele tijd een break, maar draai weer op volle toeren. Forum is en blijft een verslaving, maar daarvoor hoeven we niet in therapie. Gewoon stug door forummen
Juul, heb ik nu echt even contact met je? Wat fijn.
Ga je me mailen? Pliezzzzzzzzzzzzzzz.
God, ik lijk wel wanhopig.
Ja Leo, contact met jou is soïso therapeutisch.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar