wat doen?

02-07-2012 11:27 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
2 jaar geleden heb ik een man ontmoet, er was meteen een goede klik. alleen hij komt uit het buitenland en was toen hier in nederland waar ik woon maar 3 dagen..(hij was al langer hier maar dit ware de laaste dagen hier in NL) drie dagen heel gezellig gehad..

kreeg wel toen gevoelens voor hem naar nie geuit omdat hij uit chili komt en bijna wist da ik hem nie meer zou zien enzo...

nu driekwart jaar gelede heb ik weer contact met hem want hij heeft me op un een of ander manier kunnen vinde op facebook

veel chatten en afentoe skypen we dus. hij heeft gegeven moment ook bekend dat hij toen ook iets voor me voelde en dat dat nu weer is! dat heb ik dus ook! we zijn nu beide zo verliefd op elkaar! nu wou hij daarom graag naar nederland willen komen maar hij kan zo geen werkvisa krijgen.. ik weet niet hoe dat allemaal in elkaar zit en wou dat ik kon helpen maar weet niet hoe...

nu was een ander idee of ik anders naar hem kon komen.. ik zou dat heel graag wel willen maar ik heb alleen een havo diploma en heb nog geen studie gedaan.. ik weet niet of dat daar een probleem is? misschien dat ik daar een studie kan volgen of al zo goed werk ken vinde? en dat we dan ooit dan samen weg daar kunnen.

is dat slim? of ken ik beter anders helpen zou dat hij toch hier kan komen?

sorry voor het lange verhaal maar moet het gewoon ff kwijt.
quote:sibeertje schreef op 02 juli 2012 @ 11:56:

inderdaad, eigenlijk is dit best stom idee...

nu dat jullie dit zo zeggen..

ook al zou ik graag willen...

en als ik dat dan zou gaan doen, dan inderdaad eerst een vakantie daar heen..Gelukkig, je hebt ze weer een beetje op een rijtje
Je Havo diploma is daar net zo veel waard als hier. Gewoon niks. Ga eerst hier studeren alvorens je volkomen kansloos naar chili gaat. Ontmoet hem een paar keer tijdens vakanties en over een paar jaar is het vroeg zat om alles op te geven door een van jullie twee. Dit is zo totaal niet haalbaar.
Ben je wel meerderjarig?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Lees nu pas dat t al 2 jaar geleden was, die 3 dagen.

Joh toen was je nog een kind. Jij bent evranderd, hij waarschijnlijk ook wel. En chatten doe je alleen als je in een goede bui bent, dus heb je hem ooit chagerijnig meegemaakt?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Fame schreef op 02 juli 2012 @ 12:04:

Ben je wel meerderjarig?Dat vraag ik me inderdaad ook ten zeerste af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven