Is dit dat ik denk wat het is?
maandag 2 juli 2012 om 12:56
Ik doe mee met de loting voor een studie waarmee ik in september wil beginnen. Er zijn 300 plaatsen beschikbaar. Tot 15 mei kon je je aanmelden voor de studie, ik heb me op 1 januari al aangemeld. Op 17 juli ontvang ik de definitieve uitslag van de loting.
Maar... ik heb vanochtend op de site van de DUO gezien dat er tot en met 15 mei 297 aanmeldingen zijn geweest. Dat zou dus (volgens mij) betekenen dat ik sowieso binnen ben, omdat er minder aanmeldingen zijn dan plaatsen!
Toch sloegen mijn twijfels net toe.
Ik heb al gebeld met de DUO, maar zij mogen er niets over zeggen. De beste mevrouw zei wel dat het het meest logisch zou zijn dat ik nu ben ingeloot, maar deed absoluut geen definitieve uitspraak.
Ik ben een beetje ongeduldig wat dit betreft.
Gewoon nieuwsgierig wat jullie hiervan denken
Maar... ik heb vanochtend op de site van de DUO gezien dat er tot en met 15 mei 297 aanmeldingen zijn geweest. Dat zou dus (volgens mij) betekenen dat ik sowieso binnen ben, omdat er minder aanmeldingen zijn dan plaatsen!
Toch sloegen mijn twijfels net toe.
Ik heb al gebeld met de DUO, maar zij mogen er niets over zeggen. De beste mevrouw zei wel dat het het meest logisch zou zijn dat ik nu ben ingeloot, maar deed absoluut geen definitieve uitspraak.
Ik ben een beetje ongeduldig wat dit betreft.
Gewoon nieuwsgierig wat jullie hiervan denken