Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Ik heb ook nog geen kiala mail gehad, maar ik wacht rustig af.. vorige keer dacht ik dat ze mij vergeten waren en op de valreep kwam toen hier de afhaalmail binnen .

Al komt het mij wel goed uit als ik hm tussen nu en 2 weken krijg en kan ophalen .

Maar later is ook geen probleem.
Ik zocht nog een goedkope oplossing voor het opbergen van mijn schoenen, want mijn Pax kast zit al aardig vol. Vond ik in de koopjeshoek bij Ikea twee van die schoenenboxen voor 5 euro per stuk. Aan elkaar gemaakt en onder de trap geschoven. Perfect!
AH heeft deze week heel veel producten voor 1,-.
quote:Soppie300 schreef op 02 juli 2012 @ 11:55:

AH heeft deze week heel veel producten voor 1,-.Wat duur! Hier maar 99 cent!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vind die 99 ct aanbiedingen van AH echt niks, 99 ct per 100 gram vlees is nog 9,90 euro per kilo. Echt niet voordelig.

En daarnaast veelal alleen maar snoep..

AH heeft al eens veel betere aanbiedingen gehad.
Ik vond die aanbiefingen van de appie juist wel goed. Ik heb er best wat die ik ga halen.

Geen vlees idd, maar wel andere aanbiedingen.

En 9.90 voor een kilo biefstuk is echt niet duur hoor.
Hier ook al naar de AH geweest.

Alpro, kersen, koffiepads, shout, optimel en nog meer.

Daarnaast nog twee k3 films voor de prijs van 1.
Hier alleen de chinese roerbakmix voor 99ct waar dan ook nog 35% af ging, die ligt dus al in de vriezer.

En ik heb een mail dat ik mijn kwartaalpakket op kan gaan halen, vanavond of morgen dus even doen! (daar word ik helemaal blij van).

En vanavond of morgen ook even de McCain GTA halen, heb allebei de varianten al zien liggen hier in de winkel.
En van inproba net geld terug gehad, ik had de kleine fles maar heb de helft van een grote fles teruggekregen, nu istie dus niet 50 maar 100% gratis, plus nog een beetje zelfs aangezien de afgestoomde postzegel ook vergoed is ;).
Ik weet niet meer wat de aanbiedingen van de Appie waren maar ik was in ieder geval niet geinteresseerd. C1000 had ook al niks boeiends.
quote:himalaya schreef op 02 juli 2012 @ 12:31:

[...]

Wat duur! Hier maar 99 cent! geldwolf!
Is 't al duidelijk of je bij Yunomi nu nog ergens voor kan sparen? Ik keek net even op de site, maar ik zag dat vakje waarin stond hoeveel punten je al had ook niet eens meer...
Nee ik heb ook gekeken, maar ik geloof niet dat je nog ergens voor kan sparen. Zoals ik het begrijp gaan ze gewoon meer producten spontaan versturen, zoals die wasverzachter en shampoo die een aantal mensen hier vorige week als verrassing hebben gehad.. Punt is dan dus dat je niet weet wat en hoeveel je ervoor moet doen om in aanmerking te komen en dat je ook niet weet waar je het precies voor doet. Wel jammer maar als ze af en toe wat toesturen is het ook leuk natuurlijk... Die pakketten waren wel heel gaaf, jammer dat dit pas mijn tweede is...
Ik heb net lekker veel gehaald bij de appie, pastasaus en wereldgerechten, de cola voor 2 flessen, appelsap en jus, handzeep, chips en slavinken. Kreeg bij elkaar toch 12,50 bonus korting. I like!!
Wat trouwens ook altijd handig is: de grote enveloppes en dozen die je krijgt van instanties of aankopen via internet houden als je zelf ook via internet verkoopt. Ik bewaar ze altijd zodat ik da mn eigen spullen er weer mee kan opsturen. Altijd ook controlern of er nig goede postzegels op zitten he :p
quote:misskerss schreef op 02 juli 2012 @ 12:39:

Ik vind die 99 ct aanbiedingen van AH echt niks, 99 ct per 100 gram vlees is nog 9,90 euro per kilo. Echt niet voordelig.

En daarnaast veelal alleen maar snoep..

AH heeft al eens veel betere aanbiedingen gehad.Er zitten echt goeie tussen hoor, de tonijn bijvoorbeeld. Die ga ik wel inslaan.
Ik vond de aanbiedingen van AH ook niet heel schokkend. Maar ja, wij drinken nauwelijks frisdrank en eten ook bijna nooit koekjes en snoepjes.

Voor vriend vanmorgen scheermesjes gekocht. Hij wil alleen Gilette, maar nu een zaak gevonden waar ik voor 8 mesjes 16 euro betaal. Dat is niet zo duur, want die zijn bij AH rond de 22 euro.

Verder vanmorgen sokken gescoord met 50% korting voor dochter. Lekker dikke, alvast voor de winter
Hallo?!
Oh en ik ben begonnen met koopzegels Ik voelde me er helemaal blij van
Hallo?!
De actie van Selexyz dat je een boek krijgt bij inschrijven op de nieuwsbrief is verlopen. Wel jammer. Die man vroeg of ik me alsnog wilde inschrijven. Ik heb voor de eer bedankt
Hallo?!
Voor de mensen die weleens met een trein van Arriva reizen: 40% korting in juli en augustus in de daluren met een ov-chip:

http://www.arriva.nl/nieu ... /acties/detail/0/94/1326/
Hallo?!
Yes! Mijn Yunomi pakket net opgehaald, leuk!

Alleen doe ik niets met dezeep van Neutral, vind blokken zo'n ondingen! Maar daar kan ik vast iemand anders blij mee maken
Net mijn yunomi pakket opgehaald.

Heel leuk alleen was de shampoo van neutral open gegaan.

Alles zit eronder en in de shampoofles zit bijna niks meer.

snap niet dat ze niet zorgen dat dit niet kan gebeuren. Het hele doosje was nat.
Bij de Action is wasmiddel van Witte Reus voordelig. 75 wasbeurten, gigafles, voor een tientje in wit en bont.

Maar als je een echte vrekker bent, dan heb je nog genoeg wasmiddel van Ariel, Dash en Ecover
En Persil miss kerss ;) haha! vandaar dat ik bij ecover voor de wasverzachter ga als ik hem gevonden krijg ten minste.

Vanavond mijn yunomipakket ophalen! ben benieuwd! (dacht dat er douchegel en shampoo in zat van neutral? een blok zeep heb ik niets over gelezen..) heb er helemaal zin in!
Inderdaad, Lydiam

Tegen de tijd dat ik alle wasmiddel op heb, zijn er vast al meerdere GTA's van wasmiddel geweest en anders ga ik het proberen zelf te maken!

Bij Yunomi zitten inderdaad twee zeepblokken, geen douchegel van Neutral. Wel douchegel van Dove

Het is een leuk pakketje, hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven