Kan een kat apporteren?

02-07-2012 18:17 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Het lijkt mij wel leuk als onze kat kan apporteren. Heeft iemand hier ervaring mee of je dit een kat kunt leren?

Alvast bedankt voor de reacties
Ja, die van mij haalt de krant.
Jazeker, maar niet iedere kat zal t kunnen. Die van mij doet t uit haarzelf, niet aangeleerd.
Katten apporteren soms uit zichzelf, maar alleen als ze daar zelf zin in hebben.

Als je een dier apporteren had willen leren had je een hond moeten nemen.
Ja hoor, ik heb 2 katten die apporteren: de ene aluminiumfoliepropjes en de andere propjes papier.
Die van mij haalt de hond.
quote:redband schreef op 02 juli 2012 @ 18:22:

Die van mij haalt de hond.
quote:redband schreef op 02 juli 2012 @ 18:22:

Die van mij haalt de hond.Heb je dan zo'n grote kat, of zo'n kleine hond?
Mijn kat die gaat achter haar muis aan, speelt er even mee en komt dan weer bij me liggen. Als ik de muis dan weer weggooi dan gaat ie weer spelen en komt ie weer bij me liggen. En zo door. Een soort apporteren dus, maar ze doet het uit zichzelf.
Toevallig dat ik van de week net dit filmpje heb gezien. wist ook niet dat een kat dit zo kon doen hoor, net wat anderen ook al zeggen, ligt natuurlijk ook aan de kat zelf.

Maar als een kat dit kan doen, lijkt mij apporteren ook te doen.

http://www.telegraaf.nl/v ... 231/__Commando_kat__.html
Ja, maar alleen als zij dat willen en niet iedere kat wil dat.
Ja, die van mij brengt tennisballen terug! Maar wel alleen als ze er zelf zin in heeft.
apporten kat
Zag laatst een filmpje op youtube waarin een kat aan het blaffen was. . Wat bleek: de kat was na een paar weken verstoten door de moeder, en toen heeft de hond, die ook net pups had, het overgenomen. Daarna is dat katje die hondjes na gaan doen.
Ik heb een onzichtbare kater, die sluipt onzichtbaar naar de hond, mauwt heel hard boeh, en de hond zit binnen 1 minuut op schoot.
quote:ashley1983 schreef op 02 juli 2012 @ 18:37:

Zag laatst een filmpje op youtube waarin een kat aan het blaffen was. . Wat bleek: de kat was na een paar weken verstoten door de moeder, en toen heeft de hond, die ook net pups had, het overgenomen. Daarna is dat katje die hondjes na gaan doen.

Deze soms?

Vond het zo lachen, zodra de kat door heeft dat iemand hem ziet gaat die mauwen

http://www.youtube.com/watch?v=f5xBGvLnONQ
Een van mijn katten is gek op haarelastiekjes. Ze speelt er mee, en brengt ze ook vaak naar mij toe zodat ik ze weer weg kan schieten

Dit heeft ze zelf bedacht. We hebben nog een kat en die zit het vaak te bekijken maar hij doet het niet na. Volgens mij vindt hij het maar vreemd.
Je kon onze Siamezen geen groter plezier doen dan een propje papier door de kamer te gooien. Ze bleven het propje eindeloos apporteren.
Owww jee dit zal je kat maar zijn.....wat een herrie maakt die , maar wel erg lachen dit hahahahahaha.

Is meer menselijk wat die uitkraamt , no no no no no nooooooooo!!

http://www.youtube.com/watch?v=HgOoKn4t ... re=related
jaa, wat een lekker nuchter onderwerp tussen alle zware topics.

De mijne kan het ook, ik ben gewoon met een propje aluminiumfolie gaan gooien vanaf de bank, voor hem leuk om te spelen, is heel licht en stuiters een beetje op het laminaat

Maar hij is m op een gegeven moment gewoon terug komen brengen naar mij. Gaat ie daarna mij zitten aanstaren net zolang tot ik m weer gooi.
Ja dat kan zeker. Onze kat doet het ook maar alleen met een stoffen muisje, ooit gratis bij kattenvoer gekregen. Zo schattig als hij met dat speelgoedmuisje in z'n bekje aan komt lopen. Dan gooit ie het voor mijn voeten neer en als ik het niet snel genoeg weer de kamer in gooi dan miauwt ie :Imao:
Ja katten zijn aparte beesten. Had een katertje van 3 maanden, die was ontglipt, en ging even later dood, kwam onder een auto. Vind ik nog steeds erg rot. Was zo'n lief beestje. Met onze andere kat waren we te laat met sterriliseren, die heeft nu 3 katjes, zijn zaterdag 8 weken. Iemand interesse? :p. En de oudste kat is alweer 9. Maar nog steeds erg speels en ontdeugend. Ik moet er aan denken om mn kamerdeur dicht te houden, anders wordt ik wakker van kattennageltjes in mn benen of voeten. Ze zit erop te wachten tot ik beweeg, en dan "pakt" ze me.
quote:Mac123 schreef op 02 juli 2012 @ 18:29:

Ja, maar alleen als zij dat willen en niet iedere kat wil dat.Net als bij honden dus. WAnt ook niet alle honden vinden het leuk om achter stokken of ballen aan te gaan.
Ja een van mijn katten doet het ook, heeft hij zelf uitgevonden.

Eerst met een klein schuimrubber balletje daar na ook met van die plastic ringetjes van flesjes.
Die van mij kan geen ballen halen, wel koffie zetten, althans ik heb het vermoeden, ze heeft het nog nooit gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven