Hoe woon jij?
dinsdag 3 juli 2012 om 10:19
dinsdag 3 juli 2012 om 10:28
Ik woon in een eengezinswoning (rijtjeshuis). Vind het heel fijn dat ik een tuin heb met tuindeuren. Zeker voor als onze dochter straks wat ouder is, dan kan ze lekker in en uit lopen naar de tuin. Verder is onze buurt heel kindvriendelijk, veel speeltuintjes en veel buurkindjes enzo.
Minder fijn vind ik het dat ik nu verder van het centrum af woon. Zeker nu dochter nog niet mee kan op de fiets is dat onhandig. Als ik nu lopend ga ben ik toch wel een kwartier tot 20 minuten onderweg en waar ik voorheen woonde liep ik zo het centrum in. En onze wijk heeft geen supermarkt of winkel ofzo. Moet dus altijd wat verder weg daarvoor.
Minder fijn vind ik het dat ik nu verder van het centrum af woon. Zeker nu dochter nog niet mee kan op de fiets is dat onhandig. Als ik nu lopend ga ben ik toch wel een kwartier tot 20 minuten onderweg en waar ik voorheen woonde liep ik zo het centrum in. En onze wijk heeft geen supermarkt of winkel ofzo. Moet dus altijd wat verder weg daarvoor.
dinsdag 3 juli 2012 om 10:29
Ik woon in een appartement 2-kamers in de stad. Erg leuk. Mooi uitzicht. Alles gauw aan kant en heerlijk alles voor mezelf. Heerlijk moet ik zeggen. Wat ik minder vind aan mijn appartement zijn mijn vele buren, vuilniszakken die lang op de gang staan te stinken. Erg lang op de lift moeten wachten en de vele fietsen waar je over struikeld als je baar buiten of naar binnen wilt.
Maat goed daar komt binbenkort verandering in. Ik ga dan met mijn vriend samenwonen in zijn huis met tuin op het zuiden. Wel moet ik daar mijn vertrouwde woonplaats voor opgeven maar ik krijg er ook weer een hoop voor terug.
Maat goed daar komt binbenkort verandering in. Ik ga dan met mijn vriend samenwonen in zijn huis met tuin op het zuiden. Wel moet ik daar mijn vertrouwde woonplaats voor opgeven maar ik krijg er ook weer een hoop voor terug.
dinsdag 3 juli 2012 om 10:34
dinsdag 3 juli 2012 om 10:36
Dat klinkt bekend dancingangel! Wat fijn dat je strakjes lekker groter gaat wonen, met een tuin! Ik heb ook mijn eensgezinswoning opgegeven om bij mijn vriend te gaan wonen in een andere stad, maar dan in een flat haha. Precies andersom dus!
@ivetje, geen supermarkt in de buurt is inderdaad niet zo handig. Ik weet niet waar je precies woont, maar hier (Amersfoort) zijn ook niet zoveel eensgezinswoningen dicht bij het centrum. Dan ben je al gauw aangewezen op een flatje.
@ivetje, geen supermarkt in de buurt is inderdaad niet zo handig. Ik weet niet waar je precies woont, maar hier (Amersfoort) zijn ook niet zoveel eensgezinswoningen dicht bij het centrum. Dan ben je al gauw aangewezen op een flatje.
dinsdag 3 juli 2012 om 10:36
Ik woon in een klein appartement in de binnenstad aan een gracht. Leuk: mooi uitzicht, sfeervol oud pand en een groot balkon. 'Alles' op loopafstand, snel opgeruimd en handig ingedeeld.
Minder leuk: voor hetzelfde geld koop je elders een huis met tuin en bergruimte. Ik houd van de stad maar zou blij worden van meer leefoppervlak.
Minder leuk: voor hetzelfde geld koop je elders een huis met tuin en bergruimte. Ik houd van de stad maar zou blij worden van meer leefoppervlak.
dinsdag 3 juli 2012 om 10:43