Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
quote:tasje69 schreef op 03 juli 2012 @ 20:01:

In mijn geval... Leven van de dame, heb haar man en kind 1 x gezien... Onze kids hebben zelfs met elkaar gespeeld....verder weet ze veel, zo niet alles van me.. Maar ik ben dan ook een open persoontje... Net nog even een fijn telefoongesprek gehad. Heerlijk over dagelijkse dingen gesproken, vervelende dingen die ik nu ff mee maak. Voelt gewoon super dat ik het kan delen met haar (en met mn n1 ook hoor)Dit dus... De mannen hebben zelfs handjes geschud...
Ja ik vind het een heel vreemde gewaarwording, liet de foto zien aan een vriendin (zij weet ervan) en zij zei echt letterlijk: fuck, dacht dat jij dat was joh hihihi

Zo te zien qua alles, lengte, bouw, kleur haar en ogen..

Hij weet alleen niet dat ik alles van hem weet via fb.

En hij is ook totaal anders dan mijn man, dat vind ik ergens wel begrijpelijk dus vind het wel vreemd dat ik zo'n kopie ben (of zij van mij)
quote:Sensual_D schreef op 03 juli 2012 @ 18:01:

Silvia, zoek jij een minnaar, of zoek jij aandacht?

Beetje een vreemde vraag. Ik zoek een minnaar die mij aandacht geeft. Dus 2 vliegen in een klap.

Ik ben niet iemand die hopeloos om aandacht vraagt.

Zoals ik eerder aangaf was minnaar (te) veel in mijn dagelijks leven. Ik moest een gat opvullen en dat deed ik door de chat maar eens te bezoeken.

|Man werkt immers overdag.

Het was puur om niet te hoeven na te denken.

Dat er leuke gesprekken in voortvloeienden had ik niet verwacht.

Ik had/heb geen verwachtingen, dat heb ik inmiddels wel afgeleerd.

En zoals ik ook al eerder aangaf 98% spoort echt niet en gaan alleen voor de sex..ik ben ook niet wereldvreemd.

Ik heb het gevoel dat ik nu een beetje wordt afgeschilderd als een ziek, zwak, aandachtvragend vogeltje..waarvan het huwelijk op knappen staat!

Ik was gewoon intens verdrietig.....maar te meer omdat mijn eigen iniuitie mij in de steek had gelaten.

Vaintje het gaat weer redelijk hoor..dank je...
Sylvia,

Ik kan me jouw gevoelens heel goed voorstellen.

Zou er net zo mee worstelen als jij..

Jullie hebben hartstikke diep gezeten bij elkaar, dat heeft echt tijd nodig..

Wat ik van hem niet begrijp is dat hij je nu alleen als s.v zou willen.

Had hij dan vooral moeite met het emotionele gedeelte van het vreemdgaan?

Wat hier gezegd wordt over het feit dat hij het alleen om de seks zou doen gaat er bij mij niet helemaal in.

Mannen hebben vlgns mij veel meer moeite om hun emoties te uitten( enkelingen daar gelaten)

Seks is dan een uitlaatklep.

Ik denk echt wel dat hij van jou gehouden heeft, en je nu mist.

Alleen al dat hij vroeg of je al een ander had geeft aan dat hij jaloers is.

Dat ben je niet zodra er geen gevoelens in het spel zijn.

Niet om hem verder goed te praten hoor!

En wat je beslissing is , is jouw keuze..

Wilde het alleen even kwijt...
quote:noa00 schreef op 03 juli 2012 @ 19:53:

In hoeverre kennen jullie het leven van je nr 2, dus zijn vrouw, kids enz?

Ik wil daar bewust soms niet teveel over weten, vaak vertelt hij wel over hen....en ik heb foto's gezien van vrouw en kinderen....

Vrouw is zelfde type als ik, behalve andere haarkleur en leeftijdverschil. Vind het wel leuk dat ik weet hoe z'n kinderen er uit zien, herken vele trekjes van hem, mooi om te zien vind ik.

Maar té veel hoef ik niet te weten, dat is niet de bedoeling vind ik...

@iedereen: hoe weet je wanneer je meer dan een SV bent voor mekaar, wanneer ben je minnaar/minnares, wat houdt dat voor jullie in? Wat doe je meer als minnaars dan als SV? Ergens weet ik het wel natuurlijk maar graag hoor ik eens jullie mening.
Silvia, we hebben hier allemaal het beste met je voor. We willen niet dat je later spijt krijgt van je beslissing om opnieuw met hem af te spreken!!
quote:noa00 schreef op 03 juli 2012 @ 19:53:

In hoeverre kennen jullie het leven van je nr 2, dus zijn vrouw, kids enz?

Ik ken zijn vrouw, en hij heeft geen kids, ..

Ik ben ook een deel van zijn priveleven. Dit is op zijn verzoek gebeurd na dat we minnaars waren, we waren al vrienden, maar zonder prive door elkaar te mengen. Nu ben ik wel een deel van zijn leven maar niet als 'minnares' gewoon als vriendin. Want naast minnaars zijn we ook elkaars beste vrienden al jaren..

Hoe wel het 'lastig' is soms, om zijn nr1 te kennen heb ik hier juist eigenlijk wel vrede mee, ik ben niet jaloers, ik wil niets van haar afpakken.. Hij is op een bepaalde manier deel van mijn leven, maar hoeft geen deel van mijn complete leven te zijn.
@Sil, wat ik zeg intens verdrietig dat haal ik uit je posts.

@ella, Sv is puur voor de neuk, je laat degene niet toe of niet veel in je hart , ziel, leven. Gewoon voor de sex.

Een Minnaar is als een storm die je dode takken afbreekt.

Het is meer dan een Sv.
quote:aviv72 schreef op 04 juli 2012 @ 09:35:

Een Minnaar is als een storm die je dode takken afbreekt.wauw mooi gezegd!
quote:xxsilviaxx schreef op 03 juli 2012 @ 21:50:

Ik heb het gevoel dat ik nu een beetje wordt afgeschilderd als een ziek, zwak, aandachtvragend vogeltje..waarvan het huwelijk op knappen staat!

Nee Silvia, zo zie ik het niet. Ik zie hier een stukje ervaring bij de anderen, die jou de pijn willen besparen die ze zelf ook al eens gevoeld hebben toen ze zelf in zo'n valkuil stapten, en mensen die meeleven omdat ze weten dat het maar zo'n verrekt dun lijntje is.

En we wensen je allemaal sterkte met het nemen van de juiste beslissing
Ik heb niet het idee dat mijn standpunt /verhaal duidelijk is.

Zoals deze vraag:

Waarom zoek je afleiding in de chat? Als je niet op zoek bent naar een nieuwe minnaar of vervanger, was je daar ook niet teleurgesteld. Je kunt ook andere afleiding zoeken.

en dan deze... zoek je aandacht of een minnaar.

Ik heb het idee dat ik me moet verdedigen, en daar heb ik geen zin in. Ik schrijf hier niet om te horen of mijn huwelijk wel helemaal oke is e.d.

Waarom hebben we een minnaar?? neem aan dat dat bij iedereen hetzelfde is.

Minnaar en ik waren heel close, en bijna dagelijks met elkaar bezig, mede met de mail.

Het was gewoon teveel..voor beide kanten. (ongezond).

Om dit te doorbreken is heel lastig.

Toen minnaar echt een punt er achter zette, wilde ik gewoon een dagopvulling..iets wat me niet aan hem deed denken.

Maar niet met de verwachtingen iemand te treffen.

En dat was voor een ieder duidelijk met wie ik gesproken had.

Achteraf weet ik niet of dat de beste oplossing is, al dacht ik een tijdje van wel.

Maar het heeft me geholpen door de hevige pieken.

Ik ben lid geworden van de sportschool maar kan niet de hele dag daar ziijn of wel dan?

Minnaar is altijd duidelijk en eerlijk geweest..altijd...Hij wilde altijd al alleen sexvriendjes zijn.

Hij zegt eerlijk..ik kan je niet meer bieden want dat trek ik niet.

Het is dan aan mij of dat voor mij voldoende is..en daar ben ik nog niet over uit.

Ik weet dat iedereen het beste met me voorheeft, en ik luister ook naar adviezen.

Maar met opmerkingen als wat zoek je aandacht of een minnaar..nee daar kan ik nix mee.
Silvia, op mij kom je een beetje 'wanhopig' over. Ik snap dat je afleiding zoekt. Maar soms is het gewoon niet 'the best way to get over one' door 'under one' te liggen. Volgens mij heb jij best verdriet. En dat mag. Maar het werkt niet om dan heel hard op zoek te gaan naar een vervanger van een minnaar. Gewoon platte seks is volgens mij niet wat je zoekt. En daarom raak je ook teleurgesteld door degenen die je nu gevonden hebt.

Zit ik er ver naast?
@sil, het is moeilijk om iemand waar je zo close mee was, om daar (ongewild) afscheid van te nemen.

Ik weet daar alles van , ech het doet fuckin pijn.

Wat levert het jou op als je doorgaat , degradeer jij je eigen gevoelens voor hem ? Hij is eerlijk en duidelijk geweest naar jou toe; ik heb je alleen voor de sex , niet meer dan dat.

Ik kan je niets anders wensen dan kracht en wijsheid in het maken van een beslissing , waar je later met een trevreden gevoel terug kan kijken.
Sylvia, ik denk dat de meesten van ons je prima begrijpen. Waarom er "wil je aandacht of een minnaar" werd gevraagd is om jou te helpen eea voor jezelf duidelijk te krijgen. Het probleem is alleen dat jij hier een eenduidig antwoord op hebt: jij wilt nl aandacht van je exminnaar. En tegelijkertijd weet je dat dat een onmogelijke missie is want hij wil alleen maar seks.

Dus inderdaad, aan jou de vraag of je hiermee verder kunt. Just for seks. Ik persoonlijk denk van niet maar jij mag voor jezelf uitpuzzelen of je je eigen waarheid kunt maken. Er zijn 100 manieren van afleiding zoeken, chatten kan helpen maar het is ook heel vluchtig en kan je nog dieper in het putje brengen. Een nieuwe minnaar kan ook helpen als je daaraan toe bent maar kan je ook verder van het padje brengen.

Dan vind ik de sportschool nog niet zo`n slechte optie. En daarna koffie bij een vriendin en dan boodschappen.

Ik denk dat je genoeg input hebt gekregen hier. Wat ga je ermee doen?
quote:noppies schreef op 03 juli 2012 @ 18:13:

Waarom zoek je afleiding in de chat? Als je niet op zoek bent naar een nieuwe minnaar of vervanger, was je daar ook niet teleurgesteld. Je kunt ook andere afleiding zoeken.

Bezin je een tijdje, geniet van wat je hebt en kijk wat je wilt. Als het zoveel met je doet en gedaan heeft, heb je ook tijd nodig om het een plek te geven en afscheid te nemen van wat ooit was.

Wees blij dat hij eerlijk is geweest en dat hij puur een sv zoekt. Je weet wat hij te bieden heeft.

Maar echt, je zoektocht naar nieuw contact is een vlucht. Een nieuw contact of nieuwe minnaar geeft je een reden om even niet aan thuis te hoeven denken.

Soms zeg ik best goede dingen, al zeg ik het zelf

Silvia, niemand wil je hier aanvallen. Ik zie alleen maar punten die aangedragen worden met de allerbeste bedoelingen.

Een nieuwe minnaar of dat chatten is een vlucht, een daginvulling. Dat schrijf je zelf ook. 2 Jaar en een beetje langer zelfs nog, was jou daginvulling jouw minnaar, nu niet meer. Je was goed op weg!

Maar jouw daginvulling bestaat toch niet uit het zoeken naar nieuwe mannen? Er is toch meer te doen?

Een nieuwe hobby, extra sporturen, wandelen tot je er bij neervalt, misschien 's ochtends ergens een kop koffie drinken en de krant lezen in een café (wordt hier veel gedaan). Er is toch meer daginvulling dan een minnaar of chatten?

Zorg dat je weer iets om handen krijgt dat je af kan leiden. Misschien vind je het leuk om creatief iets te gaan doen. Of is er een yogaclub of ander soort sportuurtje dat je kunt doen.

Pak je leven weer op. Neem de tijd om je verdriet te verwerken, dat zeggen we hier toch ook vaker tegen anderen? Echt niet alleen om jou af te vallen of aan te vallen hoor!

Laat hem los en sta even stil weer bij wat je hebt en hoe fijn dat is. Als je nu niet daar de tijd voor neemt, haalt het je in, echt waar. Je kan maar korte tijd vluchten.
Ja, miss hebben jullie gelijk..

Ik begrijp mezelf niet eens...normaal altijd zo zeker van de zaakjes e.d..

Ik zal het eens laten berusten...binnenkort met man en kids op vakantie...is ook altijd heerlijk..

x
@sil, kijk dat is een hele goede positieve afleiding.

een lekkere energiegever en soms een energienemer.

Koffie moment met potientiele nr2 niet doorgegaan * raises fist in anger* i blame you work ! Maar goed wel iets om naar uit te kijken.
Ik heb ook foto's van zijn familie gezien. Ik lijk ook op zijn vrouw. Ze is kleiner en heeft bruine ogen maar verder konden we zussen zijn. Mijn man lijkt in niets op mijn minnaar. Allen dat het drukke zakenmannen zijn. Verder echt tegenpolen. Volgende week weer een date: een hele nacht nog wel!
quote:xxsilviaxx schreef op 04 juli 2012 @ 10:13:

Ik heb niet het idee dat mijn standpunt /verhaal duidelijk is.

Zoals deze vraag:

en dan deze... zoek je aandacht of een minnaar.

Ik heb het idee dat ik me moet verdedigen, en daar heb ik geen zin in. Ik schrijf hier niet om te horen of mijn huwelijk wel helemaal oke is e.d.

Nee hoor, zulke vragen vraag ik niet, zodat jij je kunt 'verantwoorden' .. Ik ben een facilitator, ik vraag en door dingen te vragen zorg ik ervoor dat jij je dingen zelf gaat afvragen en daardoor tot conclusies voor je zelf komt.

Dat principe is heel eenvoudig: Vertel een kind 5 x dat hij/zij niet op de bank mag springen.. het zal niet luisteren.. en doorgaan.. Laat ze springen, en als ze vallen en 'auw' hebben dan leren ze het wel af

Mensen leren door zelf te ondervinden, door zelf te ondergaan, en door vragen, die jij beantwoord wordt jij je waarschijnlijk bewust van zaken.

Niemand hoeft zich tegen over mij (of een ander) te verantwoorden. Je bent alleen wel verplicht aan jezelf om uit te zoeken waar je mee bezig bent, en wat je zou willen.

Hier geef je zelf ook aan dat je opzoek bent naar antwoorden voor jezelf:

quote:xxsilviaxx schreef op 04 juli 2012 @ 11:23:

Ja, miss hebben jullie gelijk..

Ik begrijp mezelf niet eens...normaal altijd zo zeker van de zaakjes e.d..

xEn dan je vraag:

Nee, er zijn vele verschillende redenen om een minnaar te hebben
Ik lijk ook niet op de vrouw van mijn minnaar. Zowel qua uiterlijk als qua innerlijk niet.
quote:Sensual_D schreef op 04 juli 2012 @ 00:51:

[...]

Ik ken zijn vrouw, en hij heeft geen kids, ..

Ik ben ook een deel van zijn priveleven. Dit is op zijn verzoek gebeurd na dat we minnaars waren, we waren al vrienden, maar zonder prive door elkaar te mengen. Nu ben ik wel een deel van zijn leven maar niet als 'minnares' gewoon als vriendin. Want naast minnaars zijn we ook elkaars beste vrienden al jaren..

Hoe wel het 'lastig' is soms, om zijn nr1 te kennen heb ik hier juist eigenlijk wel vrede mee, ik ben niet jaloers, ik wil niets van haar afpakken.. Hij is op een bepaalde manier deel van mijn leven, maar hoeft geen deel van mijn complete leven te zijn.Sorry maar ik heb niet ver terug gelezen. Weet zijn nr 1 wel van jou dan?
Ik denk dat het in grote lijnen allemaal hetzelfde is een minnaar hebben..

Voor sex, aandacht, spanning, begeert te voelen...Kan mij niet voorstellen dat dat bij een ander niet speelt.
quote:xxsilviaxx schreef op 04 juli 2012 @ 14:17:

Ik denk dat het in grote lijnen allemaal hetzelfde is een minnaar hebben..

Voor sex, aandacht, spanning, begeert te voelen...Kan mij niet voorstellen dat dat bij een ander niet speelt.

Wel eens gedacht dat dat allemaal verschillende redenen kunnen zijn?

Ik heb bijvoorbeeld niets met 'spanning' ook hoef ik niet zonodig 'verschillende partners'
quote:noa00 schreef op 04 juli 2012 @ 14:15:

[...]

Sorry maar ik heb niet ver terug gelezen. Weet zijn nr 1 wel van jou dan?nope
quote:x_ella_x schreef op 03 juli 2012 @ 23:08:

[...]

Ik wil daar bewust soms niet teveel over weten, vaak vertelt hij wel over hen....en ik heb foto's gezien van vrouw en kinderen....

Vrouw is zelfde type als ik, behalve andere haarkleur en leeftijdverschil. Vind het wel leuk dat ik weet hoe z'n kinderen er uit zien, herken vele trekjes van hem, mooi om te zien vind ik.

Maar té veel hoef ik niet te weten, dat is niet de bedoeling vind ik...

Nee dat is denk ik ook beter maar ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en was gewoon benieuwd :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven