Mode & Beauty alle pijlers

rimpels nek

08-07-2012 11:48 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben 48 jaar en in mijn nek zitten rimpels vind dit echt heel erg en maakt je ook echt onzeker vind dat het je oud maakt

smeer elke dag met vitamine e creme

nu voel ik ook als mensen naar mijn nek kijken dat ik daar een rot gevoel door krijg help

wie herkent dit een weet raad
Nek lift

http://www.youtube.com/watch?v=0NoLcXDdGXQ
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je bent ook geen 16 meer. Sjaaltje om, en move on.
Ik denk echt dat het meer tussen je oren zit dat mensen naar je nek kijken.

Ik ken veel mensen van rond de 45 met rimpels in hun nek.

Die zie ik net zoals ik hun ogen/neus/armen zie maar ik kijk echt niet naar hun nek.

Ik heb zelf ook rimpels in mijn nek en heb nooit het idee dat mensen daar speciaal naar kijken.
quote:waarbij schreef op 08 juli 2012 @ 11:54:

Je bent ook geen 16 meer. Sjaaltje om, en move on.Dan nog liever rimpels
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
+1 Nouschi. Maar ja... die onzekerheid he... die nekt haar

Ben je 48 jaar en word je onzeker van rimpels in je nek... wat een sneuheid.
Mens zeur niet zo,ik ben ook 46,en mijn nek en decoleté(schrijf je dat zo?) begint ook te rimpelen..

Nou en? Doe een leuk sjaaltje om,of een grote ketting,weg probleem.
Haar laten groeien.

Of bedoel je hals?
Je bent 48...probeer het te relativeren. Je moet maar zo denken..... het kan altijd erger.

quote:ladytruckster schreef op 08 juli 2012 @ 12:03:

Mens zeur niet zo,ik ben ook 46,en mijn nek en decoleté(schrijf je dat zo?) begint ook te rimpelen..

Nou en? Doe een leuk sjaaltje om,of een grote ketting,weg probleem.1 l erbij.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Je hebt vast ook wel sterke punten, benadruk die dan! Mooie handen, slanke taille, mooie benen, ik noem maar wat? Ga iig oefeningen doen om de boel soepel te houden, dat kan geen kwaad! Ben zelf 50 en herken mezelf niet in je post.
quote:maylea schreef op 08 juli 2012 @ 12:04:

Haar laten groeien.

Of bedoel je hals?

Dezelfde gedachte.)
Known to cause insanity in laboratory mice
Wat een rare reacties..tuurlijk er zijn wel ergere dingen in de wereld maar als zij er nu onzeker van word?

Ik ben zelf even ouder dan jij en gelukkig heel weinig rimpels in mn gezicht en nek..dat is bij mij genetischs ouders zijn ook nog bijna rimpeloos..

Tja ben bang dat er niet veel aan te doen is matig met zon, goed smeren met creme en verder niet te veel focussen op je nek
Niet zeuren, mijn zus is op 48 jarige leeftijd plotseling aan een hersenbloeding overleden, dan maken een paar rimpels meer of minder niet meer uit!
Moppie, hoe vreselijk ik het verlies van je zus ook vind voor je, dit is toch geen reactie op een probleem waar iemand mee zit?

Natuurlijk kun je wel aan het relativeren blijven, maar op deze manier sla je een topic totaal dood.

Inderdaad, sterven op je 48e is ontzettend verdrietig, maar daarmee is TO's probleem niet opgelost.
quote:moppie63 schreef op 08 juli 2012 @ 12:14:

Niet zeuren, mijn zus is op 48 jarige leeftijd plotseling aan een hersenbloeding overleden, dan maken een paar rimpels meer of minder niet meer uit!Ik snap je reactie maar zoals Robo zegt.. het is over de top.
quote:jjanna schreef op 08 juli 2012 @ 11:48:

Ben 48 jaar en in mijn nek zitten rimpels vind dit echt heel erg en maakt je ook echt onzeker vind dat het je oud maakt

smeer elke dag met vitamine e creme

nu voel ik ook als mensen naar mijn nek kijken dat ik daar een rot gevoel door krijg help

wie herkent dit een weet raad

De grootste rimpelveroorzaker is UV straling. Ook als de zon niet schijnt.

Probeer in ieder geval erger te voorkomen door vanaf nu een goede dagcrème met UV bescherming te gebruiken.

Een sunblock met daaroverheen een dagcrème kan natuurlijk ook.

Enneh... testen hebben uitgewezen dat het dagelijks eten van 55 gram tomatenpuree, aangelengd met een eetlepel olijfolie ervoor zorgt dat de aanmaak van de procollageenlaag in de huid sterk toeneemt en dat de huid tot 30% beter bestand wordt tegen het schadelijk effect van UV-straling. Ook kan het rimpels zelfs doen verminderen, iets wat tot nu toe nog geen enkel middel kon.

Men vermoed dat het actieve bestanddeel in de tomatenpuree, dat instaat voor deze huidstructuur verbeterende capaciteit ‘Lycopeen’ is.

quote:waarbij schreef op 08 juli 2012 @ 12:20:

[...]

Ik snap je reactie maar zoals Robo zegt.. het is over de top.Ik snap de reactie helemaal niet, totaal ongepast wat mij betreft.
quote:nouschi schreef op 08 juli 2012 @ 12:22:

[...]

Ik snap de reactie helemaal niet, totaal ongepast wat mij betreft.Ow ik snap het wel, dat je als je een zus verliest je ontzettend kan opwinden over futiliteiten als rimpels in je nek. Dat je het ook zegt, is ongepast, maar dat je het bedenkt, ja begrijp ik wel.
quote:waarbij schreef op 08 juli 2012 @ 12:24:

[...]

Ow ik snap het wel, dat je als je een zus verliest je ontzettend kan opwinden over futiliteiten als rimpels in je nek. Dat je het ook zegt, is ongepast, maar dat je het bedenkt, ja begrijp ik wel.Dat wel natuurlijk.
Dat bedoel ik met ik snap je reactie.
quote:robo schreef op 08 juli 2012 @ 12:18:

Moppie, hoe vreselijk ik het verlies van je zus ook vind voor je, dit is toch geen reactie op een probleem waar iemand mee zit?

Natuurlijk kun je wel aan het relativeren blijven, maar op deze manier sla je een topic totaal dood.

Inderdaad, sterven op je 48e is ontzettend verdrietig, maar daarmee is TO's probleem niet opgelost.Sorry,ik zal wel anders in het leven staan, mijn broer is op 16 jarige leeftijd verongelukt mijn vader aan kanker en toch zie ik de wereld nog positief ondanks mijn rimpels en grijze haren, maar ik snap dat sommige mensen van een paar rimpels onzeker worden, kun je nagaan als er echt wat gebeurd!
quote:moppie63 schreef op 08 juli 2012 @ 12:26:

Sorry,ik zal wel anders in het leven staan, mijn broer is op 16 jarige leeftijd verongelukt mijn vader aan kanker en toch zie ik de wereld nog positief ondanks mijn rimpels en grijze haren, maar ik snap dat sommige mensen van een paar rimpels onzeker worden, kun je nagaan als er echt wat gebeurd!

@moppie, je hebt al heel wat voor je kiezen gehad in je leven, wat zeker een behoorlijk impact heeft, maar ken jij @jjanna.

Wie weet wat zij in haar 48 jaar allemaal heeft meegemaakt.

Ieder huis heeft z'n kruis, al is het ene vele malen zwaarder dan het andere.
[quote]moppie63 schreef op 08 juli 2012 @ 12:26:

[...]

Sorry,ik zal wel anders in het leven staan, mijn broer is op 16 jarige leeftijd verongelukt mijn vader aan kanker en toch zie ik de wereld nog positief ondanks mijn rimpels en grijze haren, maar ik snap dat sommige mensen van een paar rimpels onzeker worden, kun je nagaan als er echt wat gebeurd![/quote]

Jij weet wat TO allemaal (niet) mee heeft gemaakt?
Heb ook veel meegemaakt, net als zoveel mensen, maar het betekent voor mij niet dat andere mensen zich dus niet meer druk mogen maken om hun sexappeal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven