Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
Ja, dat stukje is natuurlijk ook veel belangrijker dan dat hele geloof. Toch kan eea schijnbaar niet losgekoppeld worden (lang leve god enzo!) zij zal het op moeten biechten als ze doorgaat met haar nummer 1, omdat eeeh god het wil? O nee, de gemeenschap /het geloof eist dat. Nogmaals, een onmogelijke positie, ben blij dat ik roos ben en geen konijn.
Iddan: wij hebben zelden ruzie. Als we ruzie hebben dan gaat het over de zaak die hij heeft en over rekeningen die ik moet betalen

:-)

wij kunnen gerust nog aan tafel gezellig over vanalles praten.

Ik ben net met twee vriendinnen vier dagen alleen naar een festival geweest(die vrijheid heb ik wel)

als ik dan de Maandag hem na vier dagen terugzie(ik heb hem niet gemist) zitten we wel gezellig flesje wijn te drinken en te praten over de muziek enz...

Maar geknuffel, lieve woordjes,...zijn er niet bij.

als ik naast hem lig heb ik niet zoiets van ,hmm mijn lekkere vent ligt hier.
Kun je iets met de tot nu toe gegeven adviezen Knijn?
Neen, eigenlijk niet

Wel in een ander topic iets gelezen wat me wat ah denken zet.

Of deze minnaar geen vlucht is...

ben ff weg.Alvast bedankt voor de antwoordjes.
weggehaald mijn toevoeging/advies is niet nodig.

dank voor de vraagstelling rooss, anders was ik door blijven blaten...
quote:Rooss4 schreef op 06 juli 2012 @ 12:21:zij zal het op moeten biechten als ze doorgaat met haar nummer 1, omdat eeeh god het wil? O nee, de gemeenschap /het geloof eist dat.Ik denk niet dat het een kwestie van eisen is. Ik denk dat het je niet voor te stellen is als buitenstaander. Als jij al je hele leven hoort dat je zult branden in hel (en je hebt daarbij dus ook altijd gehoord hoe vreselijk die hel is) als je vreemdgaat, maar dat je die hel kunt ontlopen door het op te biechten, dan wil je het ook opbiechten. Want die hel, die wil je vermijden. Daar wil je niet terecht komen, dat is echt niet voor te stellen, hoe erg het daar is.
Dat is een andere vorm van eisen Vain, niks meer of minder, tenminste, zo lees ik het.

Ok knijn, duidelijk.

Ik ben er wel klaar mee dan dus.
Nee Roos, meer een hersenspoeling. De mensen in dat geloof hebben een andere waarheid dan jij en ik. En het is verdomd moeilijk om dat wat je altijd voor waar hebt aangenomen, anders te bezien.

Maar ik sluit me bij je aan, ben er ook wel klaar mee, hoop zoals gezegd dat knijn in haar eigen topic beter terecht kan.

Pff, nog meer dan 2 weken voor een mogelijke date...
Klopt, dat is het lastige van geloven. Je moet het eeeeeh geloven dus. Dan liever mijn eigen waarheid, verlies ik ook geen vrienden en familie mee.

Meer dan 2 weken, pffft, dat is best lang!

Ik nog 5 nachtjes wachten.. vind ik ook best lang maar is te overzien. Vind alleen zo`n seksloos weekend retesaai.
Ella, ik krijg soms leuke kadootjes maar dan is het meer iets wat wij samen gebruiken zoals een lekkere olie, een speeltje, badschuim. Ik heb hem wel iets heel persoonlijks gegeven en hij heeft het op zijn kantoor. Hij is er blij mee en kijkt er dagelijks naar. Van mijn vorige lover heb ik heel mooie gouden oorbellen. Ik draag ze soms met een glimlach aan zijn herinnering.
Hey, ik bedoelde niet dat ik niets met jullie antwoorden heb maar ik heb gewoon nog geen antwoorden gehad of oplossing voor mijn probleem.

sorry als dit zo is overgekomen.
quote:knijn73 schreef op 06 juli 2012 @ 15:24:

Hey, ik bedoelde niet dat ik niets met jullie antwoorden heb maar ik heb gewoon nog geen antwoorden gehad of oplossing voor mijn probleem.

sorry als dit zo is overgekomen.

@knijn wat mij betreft zijn je excuses aanvaard.

Helaas moet ik je uit een droom helpen, want een kant en klare oplossing ga je hier niet vinden, je zult er zelf mee aan de slag moeten, het kan je helpen hier op het forum over ervaringen van andere lezen, zelf te schrijven, en adviezen te ontvangen. Maar je zult het zelf moeten doen. Vergeet niet, elke ervaring van een ieder hier is anders, en een ieder beleefd zijn of haar minnaar relatie op zijn of haar eigen manier.

Heb je geklikt op de link in één van mijn eerdere reacties aan jou, ik denk echt dat dit boek je kan helpen. Juist omdat je aangeeft in een tweestrijd te zitten.

Sterkte met alles.
Hey Iddan, ik ga kijken waar ik het boek kan halen.

Bedankt.
Hallo dames, wat wordt er hier veel gepost...

Mijn verhaal is helaas ten einde. Na 4,5 maand. Er is veel gebeurd in een week tijd. Ik heb me laten verwarren doordat ik dacht teveel gevoelens te hebben voor Nr 2. De bijzaak werd hoofdzaak, ook doordat we elkaar iedere dag zoveel spraken. Omdat ik hier geen ervaring mee had werd dat verwarrend. Daar kwam ook nog eens bij dat ik Nr 2 telefonisch heb gesproken en hij mij per ongeluk heeft teruggebeld en Nr 1 dat telefoontje heeft opgenomen. Nr 2 en ik hebben een dag behoorlijk stress gehad, maar gelukkig bleek dat loos alarm. Echter, voor Nr 2 is het alles bij elkaar reden geweest om zijn ratio te volgen en ermee te stoppen. Hij voelt zich erg schuldig tegenover Nr 1, had het sowieso nooit zover mogen laten komen vind ie, het feit dat het voor mij zo verwarrend was en eigenlijk denk ik ook dat in z'n geheel de lol er een beetje vanaf was voor hem, hoewel hij zegt van niet.

Tja, rationeel gezien weet ik dat dit beter is.

De timing is alleen klote, want ik had alles juist voor mezelf in het goede perspectief gezet. Gewoon af en toe lekkere sex en het gezellig hebben samen. Helaas, daar zijn er twee voor nodig.

Uiteraard hoop ik dat Nr 2 zich bedenkt. De sex was namelijk erg lekker en ik had 't idee dat we nog maar aan het begin stonden van wat er samen allemaal te ontdekken viel. Maar goed, ik ga/kan hem niet dwingen. Gewoon maar verder dus. Ik zal het wel gaan missen.

Heb hem gisteren gezien, we waren met nog wat anderen en Nr 1 was er ook bij. Dat is dus hoe we nu verder gaan. Ik kan het wel, maar ik hoop toch ook nog steeds dat ie zich bedenkt.

Waarom zijn mannen zo goed in 'die knop omgooien' en hun ratio volgen...

Sorry voor de egopost

Ik heb 't nogal druk met mezelf gehad en het hier niet meer gevolgd en er is zoveel gepost...
Niet alleen mannen hoor. Je bent toch nog meer dan je hormonen, je hebt toch ook hersenen!
Skypster, jouw 2 is single toch? Voelt hij zich nu zo schuldig naar jouw man toe dat hij ermee stopt? Ik kan me voorstellen dat hij geschrokken is van het feit dat hij jouw 1 aan de telefoon had, zeer onhandige actie ook maar voor de rest, ik weet het niet hoor. Het is mijn ervaring dat een man een relatie eigenlijk zelden of nooit stopt als er nog "wat te halen" valt.

Ik denk dat je er niet ver naast zit als je denkt dat de lol er over all een beetje af was.

Mannen kunnen inderdaad beter schakelen, ondanks hersenen en hormonen. Ze zijn beter in het wegdrukken van hun gevoel en gaan makkelijker en sneller over tot de orde van de dag. (oermens technisch ook zeer goed te verklaren in mijn optiek).

Jammer Skyper, wat ga je nu doen? Wil je een nieuwe nummer 2 of eerst even rust in de tent?

Vraag aan all: als het niet meer werkt, verbreek jij dan de minnaar relatie of hij/zij?
Hier gisteravond eens een goed gesprek gehad met nr 1 en eens gevraagd of hij nog wensen zou hebben. Zijn 14 jaar bij elkaar en ik zei dat het wel eens saai is, dat we eraan moeten blijven werken enz. En dan bedoel ik op het liefdesleven gebied. Maar hij is tevreden met mij, wil niks of niemand anders... Fijn om te horen maar maakt wel dat ik me weer erg schuldig voel....
@noa , dat heb ik dus hier ook ..

Ook al een paar keer een opgooi gedaan maar voor hem hoeft het allemaal niet .

Ik heb wel behoefte aan meer spanning e.d

Relatie is goed , maar het gevoel van toch eens iets anders willen ...
Roos, ik heb ervaring met 3 minnaars. Bij m'n eerste minnaar heb ik de relatie verbroken, omdat het redelijk eenrichtingsverkeer werd qua contact e.d. Bij minnaar 2 is het contact doodgebloed, vond ik op zich geen probleem. En met nr. 3 gaat het nu lekker en hopelijk blijft dat nog lang zo.
@noa en @silver: Hier precies hetzelfde.

Hebben jullie wel aangegeven dat je graag een minnaar zou willen hebben?

Dat heb ik nl. wel gedaan.

Aan de ene kant wil hij misschien wel voor zichzelf, maar is bang dat ie nooit een minnares gestrikt krijgt hahaha. En is bang dat er verliefdheid bij komt kijken. En bang dat dat onze relatie naar de knoppen helpt.

Ik wil oud worden met mijn nr1. Wij hebben zo'n geschiedenis samen, samen kinderen, samen verdriet en vreugde gedeeld... en een mooie toekomst hebben we hopelijk ook nog. Zoiets gooi je niet weg.

Dat heb ik hem allemaal gezegd. Maar ben wel zo eerlijk geweest om te vermelden dat ik het wel wil. En hij wil het niet.

Tja..... is dus iets waar we niet uit gaan komen zo.
quote:Rooss4 schreef op 08 juli 2012 @ 12:45:

Skypster, jouw 2 is single toch? Voelt hij zich nu zo schuldig naar jouw man toe dat hij ermee stopt? Ik kan me voorstellen dat hij geschrokken is van het feit dat hij jouw 1 aan de telefoon had, zeer onhandige actie ook maar voor de rest, ik weet het niet hoor. Het is mijn ervaring dat een man een relatie eigenlijk zelden of nooit stopt als er nog "wat te halen" valt.

Ik denk dat je er niet ver naast zit als je denkt dat de lol er over all een beetje af was.

Mannen kunnen inderdaad beter schakelen, ondanks hersenen en hormonen. Ze zijn beter in het wegdrukken van hun gevoel en gaan makkelijker en sneller over tot de orde van de dag. (oermens technisch ook zeer goed te verklaren in mijn optiek).

Jammer Skyper, wat ga je nu doen? Wil je een nieuwe nummer 2 of eerst even rust in de tent?

Vraag aan all: als het niet meer werkt, verbreek jij dan de minnaar relatie of hij/zij?

Hij zegt dat er teveel gebeurd is in de afgelopen week. Dat heeft te maken met mijn verwarring (lees: gevoelens), met het feit dat het hem inderdaad 'te heet wordt onder de voeten' door dat telefoontje, doordat bij hem het steeds meer gaat opbreken dat ie Nr 1 kent en zij elkaar regelmatig zien. Al met al waarschijnlijk allemaal te ingewikkeld en teveel gedoe voor hem.

Ik baal ervan, want ik heb 't gevoel dat ik hem heb weggejaagd.

Hij zegt dat ie er ook van baalt, maar dat zijn verstand hem zegt dat het beter is dat we nu stoppen. Dat is ook eigenlijk altijd wel een punt geweest; we wisten dat dit een keer moest stoppen, maar wanneer? Misschien heeft ie wel gelijk en is nu stoppen het beste. Het voelt alleen bij mij nog niet zo, want ik had het gevoel dat we samen nog zoveel te ontdekken hadden.

Een nieuwe Nr 2? Nee, dat zie ik niet zo snel gebeuren. Dit was ik namelijk ook niet van plan. Dit ontstond omdat we aan de praat raakten over dominantie tijdens sex en daar hadden we een raakvlak en werden we nieuwsgierig. Dat is ook waarom ik hem zal missen. Dat raakvlak. Dat heb ik niet met Nr 1 en ik denk ook niet dat ik dat snel weer bij een ander zou vinden. Niet op deze manier zoals bij Nr 2. Want dat was wel bijzonder en erg lekker.
Roos, ja denk het wel. Ligt eraan wat er niet meer werkt.

Zoveel ervaring met minnaressen heb ik nu ook weer niet.

De laatste waarmee ik brak was (mede) omdat er veel eenzijdige communicatie was. Mijn huidige minnares is zo anders in dat opzicht. Kan me niet voorstellen dat het snel overgaat. Heb wel de illussie dat we dan een echt goed gesprek erover hebben (maar hoop dat dat nog jaren duurt)
Nog 4 nachtjes slapen
@ katnisss , heb het niet met zoveel woorden gezegd dat ik een minnaar wil.

Ik wilde eens polsen hoe hij erin stond mbt een wat vrijere relatie .

Heb een aantal weken geleden de film unfaithful opgezet in de hoop door die film eens een opening te creëeren. Hij is er enorm op tegen , vreemdgaan , vrije relatie .. Wil er niks van weten .

Ik heb duidelijk aangegeven zelf toch wel behoefte te hebben aan wat meer spanning , uitdaging .

Na het Estelle Cruijff verhaal nogmaals geprobeerd dat vreemdgaan niet hoeft , het ook kan in een open relatie maar ook geen resultaat .

Ik heb een ontzettende leuke man ontmoet , mailen, chatten hebben een 1e date gehad .

Er is iets in me wakker gemaakt en nu ?
quote:katnisss68 schreef op 08 juli 2012 @ 15:19:

@noa en @silver: Hier precies hetzelfde.

Hebben jullie wel aangegeven dat je graag een minnaar zou willen hebben?

Dat heb ik nl. wel gedaan.

Aan de ene kant wil hij misschien wel voor zichzelf, maar is bang dat ie nooit een minnares gestrikt krijgt hahaha. En is bang dat er verliefdheid bij komt kijken. En bang dat dat onze relatie naar de knoppen helpt.

Ik wil oud worden met mijn nr1. Wij hebben zo'n geschiedenis samen, samen kinderen, samen verdriet en vreugde gedeeld... en een mooie toekomst hebben we hopelijk ook nog. Zoiets gooi je niet weg.

Dat heb ik hem allemaal gezegd. Maar ben wel zo eerlijk geweest om te vermelden dat ik het wel wil. En hij wil het niet.

Tja..... is dus iets waar we niet uit gaan komen zo.Nee daar durfde ik dan weer niet over te beginnen. In het verleden heeft ie ook vaak genoeg laten weten er fel op tegen te zijn, dus dat maakt mij angstig, zijn reactie. En ik ben bang dat ie dan ineens dingen gaat vermoeden? Ik heb wel aangegeven het niet spannend meer te vinden, dus ik hoop dat ie daar wel over nadenkt en dan probeer ik er binnenkort weer eens over te beginnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven